LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Benelux muntkantoor

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
marjah
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jan 2005 22:39

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door marjah »

ook weer in almere buiten, nu met een inventieve zogenaamde enquete
gratis horloge en finse munten als dank, maar wel ondertekenen snap je
lees de kleine lettertjes en trap er niet in.
gr

richard12
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2004 02:07

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door richard12 »

Neem een oude schoenendoos, stop er een baksteen in, oude kranten of andere troep en stuur die naar het antwoordnummer dat op de bijgevoegde envelop staat. Kost de verzender geen cent aan porto, maar de geadresseerde wél. Je staat hooguit even in de file bij het postkantoor. Benieuwd hoe lang ze dan nog doorgaan met hun 'actie'.

abobbink
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2007 17:24

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door abobbink »

Ik denk dat de mailing "huis aan huis" is bezorgd. Zo doorzichtig; niet geadresseerd en toch "represenatief uitgekozen" volgens de begeleidende brief.

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Ook ik las de kleine lettertjes. Met geel gemarkeerd en gevraagd of ze soms denken dat ik gek ben ??!! Je betaalt toch niet voor euro-munten die je vanzelf wel in je portemonee krijgt ? Laat ze een andere goedgelovige dwaas zoeken.

Fight_Back
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2007 21:08

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door Fight_Back »

De beste manier om deze lui aan te pakken is om met gelijke munt terug te slaan:
Stop de envelop vol met oude (waardeloze gulden) munten en stuur die retour. Extra veel gewicht, dus extra veel portkosten op rekening van dit zgn. MUNT(!)kantoor... kunnen ze binnenkort een museum openen met hun ontvangen MUNTENcollectie, ben je van die kwartjes, dubbeltjes af en zalig het gevoel wat je eraan overhoud... is onbetaalbaar.

Wees creatief met deze criminele praktijken en organisaties... dat is de echte tirranie in deze maatschappij!!!

Krijgen ze waar voor hun GELD!!!! Dat dit (vrij!) ondernemerschap nog niet bij wet verboden is!!!! Den Haag vindt het best... IK NIET!!!! Radar (en anderen) doe er wat aan en je kunt met deze ludieke aktie ook zelf je muntje bijdragen:) :D :D :D :D :D

Het kost en verplicht je niks en anders verdienen zij uiteindelijk 250 zuurverdiende euri aan een ONGEVRAAGD abonnement! Wees gewaarschuwd!!!

Is er geen manier om in deze tijd een virtueel bedrijf op internet op te zetten waar iedereen belangeloos op in kan schrijven die wat tegen deze COLPORTAGE-praktijken wil doen? En waarbij ieder geslaagd faillissement een commissie oplevert die RECHTSTREEKS naar een goed doel gaat? Zijn we in 1 klap ook af van al die CRIMINELE (goede doelen?)loterijen !!!! Gratis advies bij deze, weer eens wat anders in deze tijden.

Stuur deze GOLDEN ENVELOP gerust door naar vrienden en kennissen (die deze envelop in bezit hebben).... brengt meer op dan welke hoax dan ook.! Grijp je kans met deze PORTVRIJE envelop :lol:

BETER NOG: kopieer deze tekst in alle forums waar dit item staat (ben anders alleen maar aan het registreren merk ik), dan gaat het een stuk sneller om deze lui ten gronde te richten :twisted:

mark holland
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:00

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door mark holland »

Ik heb even gezocht naar een website van dit bedrijf. www.muntkantoor.com bestaat. Bezoek deze eens voor de grap ;)

Verder staat daar een emailadres met een .nl domeinnaam. Daarom heb ik even op www.sidn.nl (Stichting Internet DomeinNaam) gekeken naar de whois gegevens. En het volgende kwam daar uit:

Domeinnaam nederlands-muntkantoor.nl
Status actief
Houder HEL005128-UNIDO
Helvetisches Muenzkontor
ringstr 11
9533
KIRCHBERG
Switzerland
Domiciele Manpadslaan 18
2105MA HEEMSTEDE
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon GOE003072-UNIDO
M. Goede
+49 (0)609595174
[email protected]
Deelnemer united-domains AG
Gautinger Strasse 10
82319
STARNBERG
Germany
Technische contactpersonen GSC000101-UNIDO
L. Gschwendtner
+49 (0)8151368670
[email protected]
GOE003072-UNIDO
M. Goede
+49 (0)609595174
[email protected]
Domeinnaamservers server1-ns1.udagdns.net
server1-ns2.udagdns.net
server1-ns3.udagdns.net
Datum registratie 05-01-2005
Datum laatste wijziging 08-11-2005
Administratie door NL Domain Registry

Vooral het stukje:

Domiciele Manpadslaan 18
2105MA HEEMSTEDE
Netherlands

is wel interessant.....

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Je moet toch eigenlijk wel gek zijn als je een set munten met een waarde van € 3,88 gaat kopen tegen de speciale aanbiedingsprijs van € 9,95 :D
Complete sets Euro's uit allen euro-landen zijn overal te koop voor een prijs rond de € 4,50.

Er zijn natuurlijk mensen die hun hebberigheid niet in bedwang kunnen houden en de set bestellen want ze krijgen dan een plastic doosje en een kermishorloge "cadeau", vooral doen.
Daarna krijgen ze regelmatig setjes Euro's (of nog erger ECU's) tegen de "voordeelprijs" van € 30,90 tot € 49,92, dat staat er duidelijk daar moet je dan niet meer over zeuren.
Terug sturen zal wel weer een hoop ellende opleveren

De omgeving van Utrecht is weer eens aan de beurt, ik kreeg vanmorgen de enqeuete 2007.
Het Nederlands Muntkantoor en het Nederlandsche Muntenhuis, er zou een medicijn tegen moeten komen 8)

groeten

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door S. »

Het Nederlands Muntkantoor en het Nederlandsche Muntenhuis, er zou een medicijn tegen moeten komen
De oud-papier bak. :wink:

Heb deze brief ook gehad, en voor zover ik kan inschatten; het ganse land. :D

Gerrut
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2007 13:47

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door Gerrut »

Ik kreeg vandaag ook zo'n "deskundigen enquette". De sukkels doen er dus een antwoordenvelop bij (antwoordnr 1000, 6100 XB Echt).

Ze krijgen dus een lekkere dikke envelop met oud papier en mogen daar dan de porti voor betalen. Als iedereen dat doet, wordt dit een leuk duur grapje voor hen...


:D

oplos
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2007 15:37

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door oplos »

Kijk aan, hier is ie ook al in de bus gekomen.
Triest als je zo geld wil verdienen.
Aangezien ik midden in een verhuizing zit, ga eens een mooi pakket klaarmaken. Een antwoordnummer... DOM, DOM!!
Daar ga ik eens fijn ge(mis?)bruik van maken... :lol: :lol: :lol:

rekyme
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2007 18:57

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door rekyme »

heel vervelend dat die brieven bij iedereen komt
heb een vriend die bij de sociale werkplaats werkt maar wel zelfstandig woont die was er bijna ingetuind ik was er net op tijd bij
probeer het dan maar eens terug te draaien ze krijgen elke maand een zending en ze zijn meestal erg hardnekkig net een virus niet te stoppen

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door mylo1 »

Hier ..Idem Dito...Ligt al in de papierbak :evil:

lucrecia
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 dec 2006 02:42

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door lucrecia »

De omgeving van Utrecht is weer eens aan de beurt, ik kreeg vanmorgen de enqeuete 2007.
Heel Nederland heeft die zooi gekregen, van mijn zus in Apeldoorn tot ik die in Friesland woon.

Een dikke enveloppe vandaag naar de antwoordnummer gestuurd :lol: :lol: :lol: :lol:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door S. »

Een dikke enveloppe vandaag naar de antwoordnummer gestuurd
Ik kom bijna in de verleiding om die enquete maar weer uit die papierbak te vissen en de antwoordenveloppe terug te sturen gevuld met....... :lol:

adriana_tv47
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 feb 2007 00:06

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door adriana_tv47 »

Ik heb de afgelopen week ook zo'n schitterend enquette formulier in de brievenbus gekregen. De enigste plaats waar ik dat ding gedropt heb is in de papiervreter, zodat er t.z.t. toiletpapier van gemaakt kan worden..... :!:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb al ergens anders gezegd: niet reageren is een optie. Maar wel reageren jaagt de verzenders van die mail behoorlijk op kosten.

Antwoordnummers worden door de ontvanger betaald. Ze hebben een abonnement van ruim 100 euro, plus de kosten van ieder aangeboden poststuk, En of dat nou een lege envelop is, of een stoeptegel, ZIJ betalen de portokosten.

busliner
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2007 11:11

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door busliner »

:D OOK IK HEB EEN BRIEF GEHAD..PERSOONLIJK NOG WEL.
leek me in het begin wel een leuke aktie.todat ik de kleine lettertjes las.
maar ik zou een HORLOGE krijgen en een setje FINSE euromunten,allemaal gratis,hoefde alleen maar de verzendkosten te betalen.
kleinelettertjes heej...eerst lezen,dan kom je erachter dat je een abonnement hebt.
IK stuur de brief terug met de tekst....zielig he,dat je op deze manier klanten moet winnen.....????[/b]

busliner
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2007 11:11

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door busliner »

ANWB.....schaam je .....?????? :( :( :(

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door bot321 »

Dit is het vierde topic over dit onderwerp.
Zie mijn bijdrage bij het forum oplichters :wink:

n van der plas
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2007 20:15

Re: Benelux muntkantoor

Ongelezen bericht door n van der plas »

Ik heb deze brief ook gehad maar ik heb hem ongeopend bij het oud papier gegooid moet iedereen doen.Het is gewoon geld uit je zak kloppen :(

Gesloten