![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
mijn zoontje van negen heeft adhd en zit op de bascule in amsterdam dit is een speciale groep en school voor adhd/pddnos kinderen,conexxion verzorgt het veroer voor deze kinderen maar vraag niet hoe!
mijn zoontje hoor elke ochtend om 8 uur op gehaald te worden,dit loopt regelmatig uit tot 9/ kwart over 9 en niet alleen dat zelfs de ophaal tijden van 4 uur vanaf de bascule kunnen ze niet eens aan,ook hier ophaal tijden vanaf 5 uur of later en het is zelfs al voogekomen dan mijn zoontje pas om bij kwart voor zeven savonds thuiskwam!
als je hierover met conexxion belt om je klacht in te dienen krijg je alleen een brief thuis gestuurd en verder NIKS,niemand van de planning kan je te woord staan laat staan de bazen!,SCHANDALIG!.
vandaag moest ik toevallig mee ivm oudercursus in het zelfde gebouw en wat gebeurt er we zaten tussen een geestelijk minder vermogend patient en een zware kankerpatient, en daar moet en kind van 9 jaar tussen zitten? zelfs de leiding van de bascule vind dit bespottelijk!!
3 maal raden wat de telefoniste zei dat ik dit vertelde,ja mevrouw zo is de samenleving nu!!!!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
wie heeft er nog meer van dit soort klachten over conexxion???