LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PVV

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
bot321

Re: PVV

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 26 Feb 2007 23:00 door hoeksteenvanhetmuurtje

Jij zijn dom ik nog een keer uitleggen 9 van 150 zetels is GEEN meerderheid.

Echt is dit het niveau is van de blanke Hollander dan ben ik blij dat er wat ander bloed bij komt.
Weet je hoeksteen je hebt helemaal gelijk maar doordat
ik dom zijn ben jij er eindelijk achter gekomen hoe slim
jij bent.En inderdaad ik ben een blanke Hollander waar dat
ook op mag slaan.
Maar ben jij niet dat mannetje van die Liga reclame, je huiswerk
laten doen door de knapste van de klas in ruil voor Liga.
Denk er om hoor morgen wil hij aardbeien :wink:
Toch raad ik je aan om nog even te lezen wat ik schrijf
misschien begrijp je het na twee keer lezen.

Maarten1234

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Hij is zelf ook Hollander dus ook hij zal het niet begrijpen.

Laten we het vragen aan een buitenlander die ''weigert'' Nederlands te kunnen en willen praten, want die denkt toch van ik ben niet gek, ik ga geen moeite doen. Hun doen die moeite maar. Het enige dat zij kennen is het zinnetje: '' Ikke nie begrijp!!'' en daarbij kijken zij je wazig aan alsof ze water zien branden, want zij weten dat zij dan hun zin krijgen, omdat wij het ''opgeven''.

Ghagens

Ongelezen bericht door Ghagens »

Je moet het plezier er van in zien:

De eerste keer in de geschiedenis van Nederland dat een politiek kopstuk (2, zelfs) voordat ze de 2e kamer in hun functie zijn binnengestapt een motie van wantrouwen krijgen.

Geert Wilders moet z'n achterban tevreden houden, en stemmen winnen. Dit is een van de manieren waarop hij dat kan doen.

En, als deze staatssecretaris / minister (niet verdiept in hun exacte functie) echt alleen maar wat met Nederland hebben, zich daar volledig voor in willen zetten, hoeft een 2e paspoort zowel niet nodig als geen bezwaar te zijn. Het is geen onlogische discussie, vind ik. Mogelijk een beetje overdreven, maar ach, het is wel politiek, dus je moet sowieso wat van je laten horen.

Zoals bijvoorbeeld de Partij voor de dieren, met dat bondkraagje. Je zou je toch doodlachen om wat voor mensen tegenwoordig de politiek in gaan. Ik kan het niet serieus nemen, en zij zelf (hoop ik) ook niet. Zo'n partij is de reden dat een IQ-test voor politici dus wel zin kan hebben :twisted:

groet,

Gerolf

DL3B

Ongelezen bericht door DL3B »

Waarom moet het zich Nederlander voelen in doen & laten zich vertalen in een papiertje?

Als onze medelanders in het nieuwe kabinet geen moeite hadden gedaan om dat papiertje (tja, want zo noem ik het maar gewoon, meer is het niet; ondanks verwoede pogingen het goed te maken worden de paspoorten nog steeds met groot gemak vervalst) te verkrijgen hadden ze nu ook niet in de regering kunnen zitten, want zonder dat stukje Nederlanderschap heb je weer niets te vertellen.....Blij toe dat er nu ook eens mensen zijn van andere origine die misschien de "problematiek" van het autochtone deel van de bevolking van dit land wat beter kunnen verwoorden.

elianne

Ongelezen bericht door elianne »

Ik kan me wel iets voorstellen bij het standpunt van de heer Wilders. De heer Gümüs heeft tijdens het staatsbezoek van Koningin Beatrix aan Turkije haar hulp gevraagd om weer terug te keren naar Nederland. Hij zou hebben gezegd:
Gümüs zei donderdag in het AD: "Turkije is mijn land en mijn familie woont hier, maar in Nederland is het beter. Vooral mijn vrouw en mijn zonen hebben heimwee."
Turkije is zijn land maar omdat het in Nederland beter is wil hij weer terug? En wie gaat hier over? Het ministerie van Justitie met als staatsecretaris mevrouw Albayrak! Kan iemand dan met zekerheid zeggen dat er geen sprake zal zijn van belangenverstrengeling(positief of negatief)? Als het ministerie van mevrouw Albayrak meneer Gümüs weer toelaat in Nederland gaat men zeggen dat ze hem voortrekt omdat hij ook een Turkse nationaliteit heeft en als ze hem weigert zegt men vast dat ze daarmee een standpunt wil maken dat ze geen last heeft van belangenverstrengeling. Is de beslissing dan eerlijk genomen? Al met al zal haar geloofwaardigheid wel eens minder kunnen worden. Goede reden dus om afstand te doen van haar Turkse nationaliteit lijkt mij.

Gesloten