LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips DVD Recorders

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.

Tevreden of Ontevreden? (ouder dan 2 a 3 jaar)

Tevreden
22
39%
Ontevreden
35
61%
 
Totaal aantal stemmen: 57

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door queenfan »

Zullen we een poll houden wie wel of niet denkt dat het "onze" queenfan betreft?

Hij is volgens mij echt iemand die iets blauw vind als het rood is, en als het rood is blauw moet zijn. Maar ik kan het niet bewijzen natuurlijk. Maar het lijkt me toch sterk dat er :

- 2 zijn die actief forums onderhouden,
- alletwee queenfan heten,
- en alletwee een Philips dvd recorder hebben,
- en alletwee hem eerst ophemelen terwijl ze eigelijk ontevreden zijn.

Wat vinden jullie? Maar bewijzen kan ik het niet. Ik kan de post wel weghalen maar dan weet niemand waar de reacties over gaan. We laten ieder zijn eigen oordeel trekken en zien het als een grap.
Hou maar een Poll, je doet maar wat je niet laten kunt. Als je graag wilt geloven dat ik die Queenfan op kieskeurig ben dan geloof je dat toch zal mij een worst wezen.

Kijk maar eens op Queenforum, queenvrienden, stonesforum, iorr.org daar heb ik de naam michel of bij iorr.org michelr, geen queenfan gewoon mijn naam wat op dit forum niet kon.

:x :x :x :x

South75
Berichten: 57
Lid geworden op: 14 feb 2007 01:39

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door South75 »

Was maar een grapje van die poll. Ik geef je het voordeel van de twijfel

Maar je kunt je voorstellen wat er door me heen ging toen ik dat tegenkwam. Ik dacht, dat is te mooi om voorbij te laten gaan. hehe

Wie weet hoe ik mijn bericht weghaal? :D

Ik dacht wijzigen en dan het veld leeglaten maar dat lukt niet.
iemand hier is het laats ook gelukt dus het moet toch mogelijk zijn.

Will

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door queenfan »

Was maar een grapje van die poll. Ik geef je het voordeel van de twijfel

Maar je kunt je voorstellen wat er door me heen ging toen ik dat tegenkwam. Ik dacht, dat is te mooi om voorbij te laten gaan. hehe
Ik kan het me voorstellen Queenfan zoals ik het hier gebruik is afkomstig van mijn web-log maar zal het i.v.m. reclame niet noemen, maar goed laten we het vergeten :D
Wie weet hoe ik mijn bericht weghaal?
Ik dacht wijzigen en dan het veld leeglaten maar dat lukt niet.
iemand hier is het laats ook gelukt dus het moet toch mogelijk zijn.

Kan volgens mij alleen als het net geplaatst is na een tijd niet meer, maar als je het wil verwijderen en is niet meer mogelijk maak dan het velt leeg en zet er een kort berichtje op.


Michel

South75
Berichten: 57
Lid geworden op: 14 feb 2007 01:39

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door South75 »

Kan ik doen. Halen jullie ze ook weg dan? Anders word het erg verwarrend denk ik. Of heb je zoiets van, het is wel grappig laat maar staan? Let me know

HAVE A NICE WEEKEND YALL

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door queenfan »

Het hoeft voor mij niet weg, blijft de topic wel leven :D

Wens jouw ook een goed weekend.

arie-de-klaagkanarie
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2007 18:39

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door arie-de-klaagkanarie »

Doe eens werk zoeken heren...

vdW
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:55

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door vdW »

Doe eens werk zoeken heren...
Deze heer heeft er 45 jaar opzitten, Arie! 40-45 uur p/w, tot 65 jaar! Ik heb voldoende gewerkt den ik! Nou jij nog ! :lol:

South75
Berichten: 57
Lid geworden op: 14 feb 2007 01:39

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door South75 »

Er zijn mensen die een computer naast zich hebben staan op het werk

aangezien zijn forum naam ga ik hier verder niet op in :D

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door queenfan »

Doe eens werk zoeken heren...
Voordeel van een pc op je werkplek.

vdW
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:55

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door vdW »

Ook ik had een PC op mijn werk maar geen tijd om er privé gebruik van te maken. :cry: Maar ja, deze tijd is niet de tijd toen ik werkte. t Is precies zoals met Philips: Toen werd er gewerkt en gebuffeld. Nu laten ze je barsten. :x
Prettig weekend!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door queenfan »

Ook weer een voordeel om te werken voor een ambtelijke instelling altijd tijd en een plek met een computer :D :D :D

Ook een goed weekend

vdW
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:55

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door vdW »

Aha ! Nu weet ik waar mijn belastingcentjes naar toe gaan! Dat verhaal over ambtnaren die uren uit het raam staren is dus juist! :roll: Dus precies zoals bij mij als AOWer is voor jou iedere dag een weekend dag! :shock: Was ik ooit maar ambtenaar geworden! :(
Nou, maandag is het weer zondag voor ons. :D
Gr,

haas007
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 sep 2006 18:52

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door haas007 »

De goede bedoelingen van dit item worden steeds meer teniet gedaan door onderling gezeur dat helemaal niets met het item te maken heeft en bovendien geen enkele toegevoegde waarde heeft.

Het gaat om Philips DVD-recorders en hoe mensen daar (niet) tevreden over zijn.

Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Wij gebruiken onze HDRW720 dagelijks al enkele jaren... maar zo te horen zijn er meer problemen met de DVDR- serie

vdW
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:55

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door vdW »

Ach, soms kan een Off Topic praatje even wat opluchting brengen. Maar als jij dit vervelend vindt dan zal ik hiermede ophouden.
Fijn weekend!

South75
Berichten: 57
Lid geworden op: 14 feb 2007 01:39

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door South75 »

Niks ervan! we doen waar we zin in hebben. Het is toch mijn topic :wink:

Nee maar wat haas niet begrepen heeft, is dat het topic afzakte in de lijst omdat er geen reacties meer kwamen, en daarom ook bij google verdwijnt. We houden het alleen in leven.

Radar heeft waarschijnlijk een koffertje onder de tafel door geschoven gekregen en laten niks van zich horen. Is voor Philips goedkoper dan de gedupeerden helpen. Heb geen antwoord op mijn Emails gehad. De andere lotgenoten ook niet. En het telefoon team trekt ook hun handen er vanaf leesde ik. En Philips komt hun belofte gewoon niet na. We moeten toch wat. Als niemand meer reageerd is het topic hoog houden het enige wat we kunnen doen . We kunnen wel steeds het zelfde verhaal vertellen maar dat schiet ook niet op.

Maar ik wacht de uitzendeing van maandag nog even af, en dan gaat de stekker eruit wat mij betreft. Van de andere kant, Als ik doorga krijg ik misschien ook wel zo'n koffertje :D

Have a nice weekend

vdW
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:55

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door vdW »

Ik heb gisteren nog naar CE Repair gebeld met de vraag of men al een echt coulance bod van Philips had ontvangen. De persoon in kwestie was echter druk bezig aan de telefoon werd mij gezegd. Ik heb gevraagd om mijn verzoek te beantwoorden zodra hij vrij was. Nix meer gehoord! Volgende week nogmaals proberen. Mijn DVDR990 staat er nu sinds december (!), niet te repareren omdat die fraaie klantgerichte fabrikant Philips geen laserunits meer heeft voor dat stuk miskoop van het jaar. Van RADAR en KASSA schijnt geen verdere belangstelling meer te bestaan voor gedupeerde kopers van Philips wanprodukten! Dan maar naar de geschillencommissie of de Ombudsman. Maandag bel ik wederom naar de reparateur voor nieuws en dan, indien geen nieuws, ga ik verder mijn gang maar.t Is eigenlijk toch gewoon van de wilde spinnen dat je hier in Nederland je recht niet meer kan krijgen. Het is klaarblijkelijk altijd de verkoper/fabrikant die de boel kunnen bezwendelen maar dat moet je als consument eens proberen...betalen met geld dat niet deugt! Dit is andersom , met goed geld betaald en een ondeugdelijk produkt ervoor teruggekregen! Wat kan je dan ?????? Geschillencommissie! Nou, ja, dan moet het maar! Zelfs een verzoek aan KASSA en RADAR om even een oproep te doen om meerdere gedupeerde kopers bij elkaar te krijgen is schijnbaar te veel gevraagd!
:x

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Het is stil geworden de laatste dagen, heeft Philips iedereen omgekocht?

vdW
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:55

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door vdW »

Goeie grap! Ik wachtte met spanning af of RADAR mijn oproep aan Philips DVDR 990 gedupeerden zou uitzenden om zich te melden. Slechts 1 zinnetje! Niks dus. Te veel gevraagd kennelijk. :( Zo ga je als consument de mist in met een 1000 euro kostend PRUT apparaat van Philips , incl. Philips PRUT coulance en incl. Philips PRUT service ! Niet eens meer onderdelen (laserunit) op voorraad! :evil:

South75
Berichten: 57
Lid geworden op: 14 feb 2007 01:39

Re: Philips DVD Recorders

Ongelezen bericht door South75 »

Heb nog geen koffertje ontvangen nee :D

Niks in te brengen tegen zoveel macht vrees ik. Maar het topic staat weer bovenaan. Tenminste iets.

Bij Ikea gebruiken ze Philips DVD recorders als decor stukken zag ik. Zijn ze toch nog ergens goed voor. :lol:

Will

Gesloten