LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scanner HP 3010

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
cvp

Scanner HP 3010

Ongelezen bericht door cvp »

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de scanner HP 3010 ?
Ik ben van plan om deze aan te schaffen maar kan er nergens een review over vinden.
Wat is het verschil tussen een buitenlands en een nederlands model ?
b.v.d.

cvp :?:

jor

Re: Scanner HP 3010

Ongelezen bericht door jor »

Even op www.google.nl en je krijgt erveel info over, een review staat op

http://www.ciao-shopping.nl/HP_ScanJet_ ... er__648508

Succes.

MaikelR

Ongelezen bericht door MaikelR »

Voor zover ik kan zien staat daar geen review op.

jor

Eeen klein beetje eigen werk moet niet te veel zijn vind ik, Er staan er een paar op, iets scrollen.
http://www.ciao-shopping.nl/Reviews/4Al ... nl__544986

Begrijp nooit zo precies waarom men dit soort info zelf niet even zoekt, maar goed.

MaikelR

Er staan geen reviews op

De link die je als laatste hebt gegeven is een revies van 4 all clients, dat ze een ruim assortiment hebben etc.

cvp

Hallo,

Ik heb jullie links bekeken en kan er geen enkele review op vinden,
ik moet MaikelR dus gelijk geven.
Ik zoek reviews van mensen die er ervaring mee hebben en niet de aanprijzingen van de winkel.
Even aan Jor : ik heb veel gegoogled en gezocht en niets kunnen vinden vandaar heb ik hier mijn vraag gesteld.
Blijft nog even de andere vraag : wat is het verschil tussen een buitenlands model en een nederlands maar meer nog : hoe kom ik daarachter, is dit aan de verpakking te zien o.i.d.

bvd :(

cvp

jor

MaikelR heeft inderdaad gelijk en ik heb niet goed gekeken, sorry.

MaikelR

Ik denk dat dat alleen heeft te maken met de taal die bij de knoppen gebruikt word.

Vaak worden bijvoorbeeld bij een multifunctional printer van epson, meerdere frontjes geleverd in andere talen.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Onbegrijpelijk die Ollanders,

zoeken naar de allerlaagste prijs en voor een paar euro goedkoper hebben ze liever een amerikaans model met een amerikaanse gebruiksaanwijzing.

Dus die HP scanjet 2400 zou nog te duur zijn??

Maar goed, uw keus!
Maar dan niet lopen klagen!

Grootvader

cvp

Beste kanovaarder,

Ik weet niet waar u vandaan komt omdat u het heeft over "die Ollanders die liever een paar euro goedkoper uit willen zijn en liever een amerikaans model willen hebben maar u heeft niets begrepen van het hele verhaal.
Ten eerste wil ik een nederlands model en ben bereid daar ook wat meer voor te betalen de vraag is echter : hoe kan ik zien of het een nederlands model is.
Stel dat ik naar de winkel ga en verkoper zegt tegen mij dat het een nederlands model is en ik zeg goed dan koop ik hem, dan komt men in de regel met een nieuwe dichte doos aan : heb ik dan het recht, zonder dat ik betaald heb, om te doos open te maken en stel dat ik betaald heb en maak de doos open, hoe kan ik dan zien of het een nederlands model is.
Om een voorbeeld te noemen : er zitten in de doos 3 voedingskabels, 1 met een nederlandse stekker, 1 met een amerikaanse stekker en 1 met een engelse stekker, dan ga ik ervan uit dat het een buitenlands model is.
Als de verkoper dan zegt, nee hoor dit is een nederlands model maar die worden ook naar het buitenland geexporteerd dan sta ik wel met mijn mond vol tanden.
Maar dit alles terzijde.
De vraagt blijft nog steeds : heeft er iemand ervaring met de HP 3010 en hoe kan ik het verschil zien tussen een buitenlands en nederlands model.
Ik heb liever geen antwoord dan een onzinnig antwoord over een paar euro goedkoper.

bvd

CVP :!:

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

Sowieso ben ik het ermee eens dat een beetje eigen inzet ook wel mag. Schrijf in je topicstart eens waar je gezocht hebt en op wat. Vervolgens kunnen we ook niet in onze glazen bol kijken of de scanner voor jou geschikt is als je niet vertelt wat je ermee gaat doen.

En over het nederlandse/buitenlandse model: als je bij een nederlands bedrijf bestelt krijg je altijd een model met nederlandse stekkers. De boekjes zijn soms internationaal. Het maakt verder voor het gebruik niet uit, dus je kunt er net zo goed niet naar kijken want het is altijd anders. De ene keer is het specifiek nederlands, de andere keer is het internationaal en zit alles bij elkaar in één doos.

cvp

Beste Magel725,

Om met het 1e te beginnen, ik heb ongeveer 5 tot 6 uur zitten Googlen en heb speciaal naar reviews zitten zoeken van mensen die ervaring met deze scanner hebben.
Gezocht ondermeer bij de Consumentenbond, Kieskeurig, Prijsvergelijk en dan ook nog andere links. Ook gewoon HP 3010 ingetikt bij Google.
Ten 2e heb ik geen speciale eisen, hij is maar voor normaal gebruik een fotootje en documenten.
De reden dat ik het hier plaatste was gewoon dat ik geen reviews kon vinden en ik graag wilde weten af hij foto's goed scande (kleur) en of hij makkelijk in het gebruik was, de handleiding duidelijken of het een beetje degelijk apparaat was.
Ten 3e vwb het buitenlandse model was mede omdat ik bij Kieskeurig had zitten lezen dat mocht er iets aan mankeren, de kans er in zat dat je hem lange tijd kwijt was.
Nog een voorbeeld : Als ik hem bij Kijkshop ICT bestel en er mankeert wat aan is het verzoek om hem maar "even"naar Nootdorp te brengen.
Dat is bv ook niet naast de deur.

Dus iedereen die ervarng heeft met dit apparaat : Laat het even weten.

CVP :)

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Laat ik dan dit zeggen;

Ten eerste kunt u eenvoudig op de HP-site de specificaties bekijken van de
HP Scanjet G3010 scanner.

Ten tweede heb ik over een lange tijd (vanaf de HP desjet 510) een zeer goede ervaring met HP-producten.
De HP scanjet 2400 scanner (en de HP710-printer) werkt nog steeds probleemloos en kopieerd haarscherp en makkelijk, ook al door automatische aanpassingen voor het beste resultaat..

Ik mag dus veronderstellen dat ook de door u genoemde scanner net zo makkelijk werken zal.

En dan, waarom HP?

Ten eerste omdat onverwacht en ongevraagd ik voor mijn 510 deskjet een soort "schuurapparaat" uit de US kreeg toegestuurd omdat sommige deskjets problemen zouden hebben met de papierdoorvoer en de rubber rollen met een softwareprogramma'tje even konden worden opgeruwd.

Ten tweede omdat ik door een eigen stomme fout wel 3x een inktpatroon kreeg opgestuurd en na melding mijnerzijds dat ik fout gekeken had men dit makkelijk oppakte met: "Houdt u ze maar alle drie".

Ten derde toen ik een probleem kreeg met een printer dat overigens veroorzaakt werd door een softwarematige fout in de PC zelf.
Een kort telefoontje was voldoende, ik werd teruggebeld en men nam ruim de tijd totdat de fout ook echt gevonden was!
Kortom, voor mij een reden om die helpdesk een duivekater en een pakje roomboter te brengen voor hun uitstekende hulp! (Ze zaten overigens toen nog wel in Amsterdam).

En dit is nog maar een gedeelte waarom ik HP blijf adviseren.

Maar kopen op het internet??
Nooit van m'n leven!

Grootvader.

cvp

Beste kanovaarder,

Bedankt voor uw reactie, met dit antwoord kan ik wat.
De HP-site heb ik al lang bekeken maar het gaat om ervaringen van anderen want HP zal op zijn site echt zijn eigen spullen niet afkraken.
Ik wil ook niet op internet kopen, dit was slechts een voorbeeld nav de vraag van magel725.
In ieder geval bedankt.

CVP

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

cvp

Beste Chanmaster,

Bedankt voor je antwoord maar deze site had ik allang bekeken.
Het gaat om ervaringen van gebruikers waar ik nieuwsgierig naar ben.
Evengoed bedankt voor de moeite.

CVP

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Oow sorry, oke. Dan had ik het even bij het vereekrde eind.

;)
mensen he?

G0Z1K

Ongelezen bericht door G0Z1K »

.@ beste Chanmaster,

Wil je van mijn wodka afblijven,
die jerrycans van 6,25 liter is teveel voor jou,

vooral die taalfouten,

en ex asielzoeker die nu weer terug is in Russia!

Gozik.

Gesloten