LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
tanguero
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 23:42

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door tanguero »

Ik heb gisteren een aangetekende brief gestuurd aan CGN en CS. Daarin het volgende voorstel gedaan:

"Als ik na de eerste betalingstermijn van drie maanden die ik contractueel overeengekomen was, een te verwachten betalingsherinnering van u had ontvangen, dan waren de kosten niet zo opgelopen. Dan was meteen duidelijk geweest dat u mijn opzegging niet had ontvangen en had dat direct geregeld kunnen worden. Gezien voorgaande lijkt de volgende regeling me redelijk: ik betaal deze eerste termijn van drie maanden plus twee weken extra voor de periode die de betalingsherinnering op zich zou hebben laten wachten. Dit bedrag, zijnde 152 euro, heb ik naar de rekening van CGN overgemaakt. Incasso kosten betaal ik niet, deze opgevoerde kosten vind ik om al eerder genoemde redenen volstrekt onredelijk.

Als u niet akkoord bent met deze regeling dan wacht ik het oordeel van de kantonrechter af. Van mijn kant heb ik diverse pogingen ondernomen om tot overleg te komen, zonder dat u daar op in wilde gaan. Verdere pogingen tot overleg zal ik dan ook niet meer doen."

Het lijkt me goed als we de namen van alle gedupeerden centraal registreren met kort samengevat de klacht. Als CS alle gedupeerden individueel voor de kantonrechter wil gaan dagen dan ligt er een heel ander plaatje als de kantonrechter een hele lijst van gedupeerden met gelijksoortige klachten krijgt gepresenteert. Als je dat wilt, stuur dan je gegevens naar [email protected], ik kan dan de lijst weer aan iedereen doorsturen.
Ik kan me overigens ook niet goed voorstellen dat een bedrijf willens en wetens zo'n consument-onvriendelijke koers wil aanhouden waarmee het een hoop imago schade gaat leiden. Of het moet inderdaad zo zijn dat het bedrijf niet meer geinteresseerd is in het beschermen van zijn imago. Ik begrijp er in ieder geval ook niets van.
groet, Gijs

Insomnia
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mar 2007 20:30

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Insomnia »

"every body has a story"
Mooie slogan van Club Sportive, hier wat mijn verhaal om het lijf heeft.

Na vorig jaar kort te hebben getraind bij Club Sportive Haarlemmerhouttuinen moest ik vanwege medische en persoonlijke reden hiermee stoppen.
Na mondeling met de filiaal manager en schriftelijk het contract te hebben ontbonden, op hun verzoek compleet met een brief van mijn behandelend arts, heb ik niets meer van Club Sportive mogen vernemen.

Totdat ik, jullie raden het al, een incasso van GGN in de bus kreeg.
Dat was flink schrikken, ik heb nog nooit eerder een aanmaning gehad.

Met enige moeite terug geschreven naar GGN maar ook naar Club Sportive, ik dacht dat het een administratie fout was want in het gesprek met de filiaal manager leek hij mijn situatie heel goed te begrijpen en beloofde hij mij te helpen.
Na een maand heb ik nog steeds geen reactie op mijn brief. Wederom niets.
Trouwens ook nooit maar een factuur, laat staan een herinnering, van deze firma ontvangen.

En dan nu eindelijk een brief, helaas niet van Club Sportive maar weer van GGN gerechtsdeurwaarders waarin word beweerd dat Club Sportive niet bekend zou zijn met een schriftelijke opzegging!
Ik ben dus aangemaand.
Laatst gewijzigd door Insomnia op 20 mar 2007 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

leis
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mar 2007 21:24

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door leis »

hallo,

Ik ben zo blij om dit te lezen, ik heb me ook in juli 2006 tot en met augustus ingeschreven voor een zogenaamd leuk proefabonnementje van 30 euro bij Club Sportive Den Bosch. Keurig op tijd begin/half augustus aan de balie uitgeschreven weer en niks aan de hand dacht ik..ik kreeg in februari een brief voor 350 euro van GGN, toen gebeld en zij vertelden mij ook van we gaan het navragen want het is een raar verhaal en we nemen nog contact met je op...vervolgens hoor ik niks en krijg ik een tweede brief op 15 maart voor nu 380 euro en dat clubsportive maatregelen wil nemen tegen mij omdat ze niet bekend zijn met schriftelijke opzegging!! Ik ben naar het juridisch loket geweest en gevraagd wat ik moest doen, zij vertelden dat ik de rekeningen en het contract moet opvragen bij het incassobureau en dat we daarna verder kijken hoe verder. maar als ik dit lees dan is het gewoon met opzet!!!! Echt belachelijk, ik kan ze wel wat. maar wat dom ook, want als ze dit bij zoveel mensen doen komt dat er zo dus uit en krijgen ze een slechte naam. Een vriendin van mij heeft dr abonnement ook al opgezegd. Ik ga deze week naar ClubSportive bellen, om te kijken wat ze te zeggen hebben en ben dus met een brief bezig voor GGN...raar incassobureau trouwens ook, las bij iemand hier ook dat ze contact op zouden nemen maar in plaats daarvan nog een hogere rekening sturen! Net of ze samenwerken ofzo in hun vieze zaakjes...BAH!!! Ze verpesten het ook voor andere sportzaken want zoiets doe ik dus nooit meer!

leis
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mar 2007 21:24

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door leis »

Ik heb TROS Radar op dit forum gewezen. Daarnaast wil ik dus een brief sturen naar GGN ofwel Swier & Van der Weijden, en een kopie sturen naar TROS en eventueel Kassa en Club Sportive zelf. Als iedereen met dit probleem nu een brief stuurt, dan wordt de aandacht misschien gevestigd op deze waardeloze naaierij van Club Sportive...

PHermans
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2007 11:21

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door PHermans »

Hoi,

Dejo schreef over een journalist van het Brabants Dagblad.

Dejo,
weet je daar iets meer van? Wordt daar inderdaad actie ondernomen?

groet,
PHermans

sugar
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2007 15:08

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door sugar »

Hallo iedereen


Ik heb hetzelfde probleem met club sportive , vestiging amsterdam haarlemmerdijk. Ik heb vorig jaar,twee weken na mijn inschrijving in overleg met de manager mij contract beeindigd gevolgd door een schrifteljke bevestiging. Daarnaast had ik de handscan (autorisatie) nog niet gedaan.
vervolgens hoor ik een jaar niks van clubsportive en ben ik vorig week aangemaand voor een bedrag van 800 euro door incassobureau. Daarnaast verklaard club sportive dat zij nooit de opzegging hebben ontvangen. De manager weet van niks. Tevens heb ik nooit brief of aanmaning ontvangen.Ook hebben zij het contract stilzwijgend verlend voor en jaar.

Ik wil graag stappen ondernemen heb al een afspraak bij het bureau rechtshulp. Dit kan toch niet zo langer door gaan !

clubonsportief
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 20:49

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door clubonsportief »

Club Sportive Haarlemmerhouttuinen

In augustus besloten mijn partner en ik tot drie maanden op proef bij CS. Gelijk bij aanmelden gezegd dat we alleen de proefperiode wilden en dus niet de automatische verlenging. Dat was geen probleem, zo vertelde het meisje van CS, bij deze hadden we opgezegd en als we alsnog langer willen sporten kunnen we altijd nog gewoon lid worden.

Vervolgens zijn we maar drie keer gegaan.

Vervolgens hebben we nooit meer wat van CS gehoord en terecht zo dachten we. We waren immers geen lid en de proefperiode was netjes betaald bij afsluiten. Geen rekening of niets. Tot er deze maand twee brieven van het incassobureau binnenkwamen. Eén voor mijn partner en een voor mij. Twee keer 500 euro graag.

Meerdere keren heb ik met het incassobureau gebeld. Ze vertelde dat het bezwaar met CS zou worden opgenomen. Als ik niets meer hoorde was het in orde. Twee weken later dacht ik de boel nog maar eens te gaan controleren. Weer het incassobureau gebeld en daar kreeg ik te horen dat er nog niets met CS besproken was en dat ik dus maar moest wachten. Twee dagen later een brief van de incassovrienden dat het bezwaar afgewezen is en dat er binnen vijf dagen betaald moet worden en dat er wel inmiddels tachtig euro bij is gekomen.

Parallel heb ik met CS zelf gebeld. Meerdere keren werd me beloofd dt de manager me terug zou bellen. De dames van CS konden in hun computer precies zien wanneer ik gebeld had en ook....dat er nog niets gebeurd was. Tot op de dag van vandaag ben ik niet teruggebeld. Ik heb keurig de namen van iedereen die ik gesproken heb genoteerd en een verslagje van elk gesprek, maar die gedetailleerde info zal ik (voorlopig) netjes niet op het internet zetten

Morgen weer bellen met de incasso-jongens en ach...ook nog maar eens met ClubOnsportief

Sjiera
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2007 08:35

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Sjiera »

Ook ik kreeg een bericht van een incasso-burean nadat ik een half jaar geleden een proefabo had bij Club Sportive Haarlemmerhouttuinen. Op tijd opgezegd, nooit wat gehoord, geen rekeningen, wel een incassobureau. Lekkere lui daar! Ik ga daar maar mijn rechtsbijstand maar eens opzetten!
SV

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

hallo,
wat veel mensen weer die gezeik hebben met CS.
Mijn ding is inmiddels opgelost maar ik heb wel contact gehad met Kassa, en die journalist die heb ik eigenlijk niet meer gesproken aangezien ik niet meer actief ben in dit hele gebeuren.
Als je wilt kan ik hem wel bellen en vragen wat hij ermee wil doen...

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Club Sportive?? Spaar bewijzen.

Elk bericht hier geplaatst, geplaatst op Vara Kassa Online, slechte ervaringen/ gelijkluidende klachten met Google opgespoord met
Alt -PrintScreen kopiëren naar bijvoorbeeld Word.
Geef dat Word-document een naam en vul dat document met alle klachten over Club sportive en over dat incassobureau.

Eenmaal veel klachten op die manier op papier en stuur zo'n copie per aangetekende brief met bericht van ontvangst naar dat incassobureau.
Schrijf hen dat u op grond van de vele bewijzen een eventuele rechtzaak met een gerust hart afwacht maar dat u wel alle kosten die u voor deze zaak moest maken en in de toekomst nog moet maken wel op dat incassobureau verhaalt zal worden. (uw aangetekende brief, uw telefoontjes, enzovoort)

Komt er een rechtzaak dan kunt u tenminste aan de hand van de door u verzamelde klachten de rechter zeer waarschijnlijk overtuigen dat dit een bedrijfsstrategie is (geweest) van Club (on)Sportive en het incassobureau omdat men daar zeer wel op de hoogte moest/moet zijn van deze praktijk van het "op het verkeerde been zetten".
Een vorm van oplichting dus.

Grootvader

Insomnia
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mar 2007 20:30

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Insomnia »

Even googelen leverde de volgende info op over de eigenaar van Club Sportive Amsterdam, Beleidsdeskundige & DJ van beroep.

http://www.candy-cardiostriptease.nl/cardio.htm
volgens deze site is *** eigenaar van de Club Sportive keten.

http://www.staffmagazine.nl/staff.php?ID=5
Hier gegevens (in STAFF board of advisors) over ***, eigenaar van Club Sportive en Beleidsdeskundige.
"** is eigenaar/directeur van fitnessketen ClubSportive.
Als eigenaar van 8 fitnessclubs in Amsterdam en omgeving wordt Han gedwongen in te spelen op alle trends om zijn marktpositie te handhaven. Han is meester in het *PIMPEN* van fitness om in te spelen op de specifieke behoeftes van de doelgroep. Van live DJ-avonden (tijdens het sporten), funky inrichtingen tot cardiostriptease-lessen. Vraag aan *** hoe je je fitnessclub omzet tot 'the talk of the town'."

http://www.gomagazine.nl/artists/3836-han-db
"Han DB
Profiel Past gigs Biografie
De ‘DB’ van ** DB staat voor **. ** is eigenaar van de Clubsportive sportscholen in Amsterdam en omstreken. Naast zo nu en dan een set in één van de sportscholen draait ** op diverse feesten, waaronder in de Power Zone."
Laatst gewijzigd door Insomnia op 26 mar 2007 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Insomnia
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mar 2007 20:30

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Insomnia »

Inmiddels een 3e brief van GGN ontvangen.
Daarin gaan zij wederom niet in op het feit dat ik schriftelijk heb opgezegd.
Als ik niet binnen 3 dagen het bedrag van 680,16 betaal "zullen wij u zonder verdere waarschuwing dagvaarden voor de bevoegde rechter".

Ga nog 1 keer proberen Club Sportive tot rede te brengen.

Ben er ziek van.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Nog 1 keer Club Sportive,

U heeft de aangetekende brief verstuurd?
Is daar inhoudelijk op gereageerd?
Heeft u de enkele tientallen klachten/ervaringen kunnen verzamelen?

Voor zover ik dit begrijp zal een eventuele rechtzaak in Amsterdam worden gehouden.

Ga daar WEL naartoe!!
Stuur uw verzamelde bewijzen via de griffie van de rechtbank naar die zaak toe en neem diezelfde bewijzen ook mee!

Verzoek om een advokaat waarvoor u bij de sociale dienst een boekje kunt halen voor (bijna) gratis een advocaattoevoeging en zoek deze bijtijds.

En pas op! Wees niet blij dat u niets zal hoeven te betalen aan Club Sportive want U heeft onnodige kosten moeten maken!
Leg de vraag dat u die kosten wel terug moet hebben van Club Sportive wel tijdens die rechtzaak neer.

Club Sportive 's-Hertogenbosch B.V. 17171916 0000
Victorialaan 3 -13, 5213JG 's-Hertogenbosch Hoofdvestiging

Club Sportive B.V. 32042913 0000
Jan van der Heydenstraat 170 A, 1221EM Hilversum Hoofdvestiging

Club Sportive Amsterdam 32042913 0001
Eerste Weteringdwstr 3 7, 1017TL Amsterdam Nevenvestiging

Club Sportive Waterlooplein 32042913 0002
Valkenburgerstraat 28, 1011LZ Amsterdam Nevenvestiging

Club Sportive Diemen B.V. 34174868 0000
Willem de Zwijgerlaan 2, 1111ZS Diemen Hoofdvestiging

Club Sportive Amsterdam3 B.V. 34218056 0000
Haarlemmer Houttuinen 37 - 43, 1013GM Amsterdam Hoofdvestiging

Club Sportive Mahler Zuidas B.V. 34218396
Rechtspersoon

Club Sportive Malhler Zuidas B.V. 34218396 0000
Gustav Mahlerlaan 16, 1082LS Amsterdam Hoofdvestiging

Kies de Club Sportive die op u van toepassing is

Grootvader

Sjiera
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2007 08:35

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Sjiera »

Lijkt me een goed idee om die journalist er eens op te zetten!

Insomnia
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mar 2007 20:30

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Insomnia »

Ik ben zelf ziek en ben de enige verzorger van mijn chronisch zwaar zieke partner en ben daardoor hopeloos oververmoeid.

Correspondentie met Club Sportive bestaat tot nu toe uit, beknopt en in chronologische volgorde:
- Opzegging contract per email.
- Melding opzegging aan medewerker naar aanleiding van die email.
- Mondelinge contract ontbinding met clubmanager Dhr ** die op dat moment zeer begripvol was.
- Schriftelijke bevestiging samen met een Medische Verklaring van mijn behandelend arts.

Dan maanden niets, zoals altijd want ik heb nog nooit iets ontvangen van Club Sportive.

* Eerste aanmaning Swier & van der Weijden (GGN)
- Schriftelijke en Telefonische melding van mij aan GGN dat er geen rekening openstaat.
- Schriftelijke Herinnering aan Club Sportive met kopie aanmaning van GGN.
* Tweede aanmaning GGN, waarin melding wordt gedaan dat Club Sportive niet (schriftelijk) op de hoogte zou zijn van mijn opzegging.
- Schriftelijk verzoek van mij aan GGN om zich door Club Sportive juist te laten informeren.
Gemeld dat ik schriftelijk heb opgezegd en dat er op de sites van KASSA en RADAR meer mensen in de zelfde situatie verkeren.
* Derde aanmaning GGN, er wordt niet ingegaan op de schriftelijke opzegging. Er wordt mij toegezegd dat ik zonder verdere waarschuwing zal worden gedagvaard.

Was nu net bezig om een aangetekende brief met kopieën van alle voorgaande correspondentie naar Club Sportive Haarlemmerhouttuinen te sturen en een FAX naar alle filialen, Oost-Indisch doof zijn is geen verdediging.

Als ik niet zo ziek was, waarvan zij dus op de hoogte zijn, lustte ik ze rauw maar nu kost het mij vaak meer dan een dag om een brief te schrijven, laat staan de deur uit doen.

Insomnia
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mar 2007 20:30

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Insomnia »

Ik stond net op het punt om een aangetekende brief met bericht van ontvangst en inc. kopieën van mijn eerdere correspondentie aan Club Sportive de deur uit te doen.

Ik keek eerst mijn post na en jawel, een 4e brief van GGN.

“Onder verwijzing naar uw schrijven d.d. 20 maart jl. delen wij u hierbij mede dat bovenstaand dossier op verzoek van onze cliënt is gesloten.”

Ik had in die brief een schriftelijk verzoek aan GGN gedaan om zich door Club Sportive juist te laten informeren.
Gemeld dat ik schriftelijk heb opgezegd en dat er op de sites van KASSA en RADAR meer mensen in dezelfde situatie verkeren.

Voel me opgelucht en tegelijkertijd gesloopt.
Die dreigende juristentaal en de onbereikbare Club Sportive gaf me het gevoel machteloos te staan.
Maar je staat sterker als je weet dat veel ex-cliënten met hetzelfde beleid te maken hebben.

Tot op de dag van vandaag niets van Club Sportive zelf vernomen.
Hun enige communicatie is die via derden: GGN, die in eerste instantie zich presenteert als incasso bureau en later als gerechtsdeurwaarders.

Geen excuus, geen brief, niemand neemt verantwoording voor een beleid dat veel ex-cliënten een hoop ellende bezorgd.
Staat in schril contrast met hun marketingmachine die een positieve en op het individu gerichte houding suggereert.

Ik wens ieder die nog niet van ze af is veel sterkte, laat je niet intimideren en neem de adviezen van Kanovaarder/Grootvader ter harte!

Sjiera
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2007 08:35

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Sjiera »

Ik heb een juriste gesproken over mijn zaak, maar voor we verder gaan willen we graag weten of er al andere mensen zijn die zelf juridische stappen hebben gezet richting club sportive of het incassobureau. Zo voorkomen we dubbel werk.

Inge_be
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2007 10:39

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Inge_be »

Ook ik heb inmiddels 3 aanmaningen ontvangen van GGN m.b.t. een abonnement wat ik niet zou hebben opgezegd bij Club Sportive in Den Bosch.

Bij mij is het echter zo dat er op het contract de volgende tekst staat:

"Mevrouw heeft 1 mnd try out. Lukt dit niet kan zij na deze 1 mnd stoppen. Zonder verplichting een contract aan te gaan. Alwin."

Ik heb telefonisch doorgegeven dat ik zou stoppen, ben daarna nog een keer gebeld en heb dit nogmaals doorgegeven en daarna nog een keer gebeld door een instructeur en het verhaal een derde keer uitgelegd.

Met mijn beperkte juridische kennis ben ik volgens mij geen contract aangegaan en ben ik ook niet gebonden aan een formele opzegtermijn.

Club Sportive blijft echter volhouden dat ik niet heb opgezegd maar weet ik niet meer wie ik destijds heb gesproken. Ik ga nu rechtstreeks reageren richting Club Sportive (wat mij ook is afgeraden door GGN) en wacht even af wat de formele reactie is. Indien Club Sportive bij hetzelfde standpunt blijft, schakel ik mijn rechtsbijstandsverzekering in.

Inge.

nicolle77
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2007 16:03

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door nicolle77 »

bij deze wil ik ook een reactie sturen over club sportive! ik ben in aug 2006 een maand abonnement afgesloten bij club sportive denbosch. mij is die dag toen gevraagd wat ik zou willen als ik na een maand verder wilde met sporten daar, ik heb hun toen verteld dat ik dan wel interesse had voor een jaar abonnement. de medewerker deelde mij mee dat als ik dat zou willen ik dat wel aan het einde van de maand dus eind sept moest doorgeven aan de balie omdat ik anders uitgeschreven zou zijn en weer opnieuw inschrijf geld moest betalen wat natuurlijk voor die maand niet hoefde. ik heb de 29 euro daar met de pin betaald en het inschrijf formulier getekend want ik tekende voor een maand abonnement. 4 october werd ik door club sportive denbosch op mijn mobiele telefoon gebeld hoe ik de sportschool vond en of ik nog verder wilde met sporten of ze mijn abonnement dus om moesten zetten of niet. ik heb hun toen medegedeeld dat ik geen interesse meer had omdat ik net begonnen was aan een nieuwe studie.
de medewerker deelde mij toen mee dat hij me uit het bestand zou halen.
ik heb geen correspondentie van club sportive gehad geen rekeningen fracturen niks.
ik ging er dus ook vanuit dat ik geen abonnement had omdat je anders wel gaat sporten natuurlijk.
tot dat ik 14 feb ineens een dreigende brief kreeg van een incasso bureau! met een bedrag van 470 van een jaar abonnement van clubs portive denbosch! ik heb gelijk gebeld en ook naar club sportive hier waren ze natuurlijk niet echt gevoelig voor.
de manager mevrouw linda reepmaker van belle zou contact met me opnemen maar dat heeft ze natuurlijk nooit gedaan.
ik heb toen zelf een aangetekende brief gestuurd naar het incasso bureau een maand later op maart 15 maart kreeg ik een brief terug dat mijn verweer was afgewezen en dat ik een bedrag moest betalen van 542,90! ik heb weer gebeld het incasso bureau vertelde me wel dat ik een bezwaar kan indienen dat het dan voor het kanton gerecht kom maar als die zegt dat ik moet betalen dan moet ik dus ook nog meer extra kosten betalen! ik ben student dus een bedrag als zo iets is echt groot zeker omdat ik ook helemaal geen gebruik heb gemakat van de fassilitieten van club sportive,. ik ben een maand geweest en ik heb die maand betaald dat kunnen ze ook terug zien hoe vaak je komt maar uit de computer halen ho maar!
ik vind dat mij echt onrecht is aangedaan mijn moeder kwam vandaag thuis dat ze iemand kende die dat ook was overkomen bij club sportive die wees me op de radar site en jawel ik ben niet de enige!
ik denk dat we het tegen een deur waarders bureau wel kunnen vergeten, ze beweren 0ok dat ze je rekeningen hebben gesturud wat dus helemaal niet het geval is!

ik wil dit bedrijf een hele slechte naam gaan bezorgen omdat ik vind dat mij onrecht is aangedaan en niet alleen mij meer mensen!
ik denk dat we met z'n alle strek kunnen staan en hier wel iets tegen kunnen gaan doen en er plubliciteit mee kunnen halen want dit kan zo niet langer. ik heb alle berichtjes gelezen maar het komt allemaal op hetzelfde verhaal neer geen rekeningen denken dat je geen abonnement hebt zeggen dat je uitgeschreven staat, gelijk een incasso nooit brieven ontvangen. het is echt schandalig dat dit in nederland kan!
ik hoop dat we er iets tegen kunnen doen! ik hoop dat iedereen zcih meld die dit ook is overkomen!

nicolle

nicolle77
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2007 16:03

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door nicolle77 »

als iedereen die slechte ervaringen heeft met club sportive dit naar mijn email adres mailt [email protected] dan kan ik alle deze reacties verzamelen en deze toesturen naar radar en andere consumenten programma's ik vind echt dat me onrecht is aan gedaan en ik wil echt iets tegen gaan doen!

ik hoop echt op veel reacties want samen staan we sterk!

Gesloten