Na vorige week mijn verhaal van 4x verkeerd een eettafel met poten te hebben geleverd,werd ik gebeld door een medewerkster van Poppeliers.ZE hadden problemen met die leverancier en konden niet garanderen dat het de 5e keer wel goed zou gaan.Ze wilden mij het geld teruggeven en de tafel terugnemen.
Na lang getouwtrek mag ik de tafel houden,heb een goede financiele vergoeding gekregen waaruit ik voornaamste aanpassingen zelf kan laten regelen.
Moraal van het verhaal:Poppeliers leest dus al de berichten op deze site en vindt negatieve verhalen dus echt niet leuk.Doe daar je voordeel dus mee,want Poppeliers zal echt wel mijn financiele tegemoetkoming verhalen op de bewuste leverancier.Hun zal het in principe niets kosten,maar ze zijn zo wel weer van een stuk negatieve publiciteit af.
Voor de goede orde:Poppeliers heeft mij niet proberen te pushen dit positief artikel te plaatsen,dit is geheel op mijn eigen initiatief,
Peter
