Dat de consument een bedenktijd heeft van 3 maanden.
Als een winkelier een monitor levert en hij geeft aan dat er 2 kapotte complete pixels (wit, zwart) en/of 5 kapotte subpixels (rood,groen, blauw) in het scherm mogen zitten voordat er overgegaan wordt tot vervanging (en dan ook nog alleen in de garantieperiode), en je krijgt als consument het scherm en er gaan 2 complete of 4 subpixels kapot, dan heb je dat maar te accepteren.
Het is niet zo dat je als de winkelier voor de verkoop je hierop gewezen heeft en je ontdekt defecte pixels, dat je dan recht hebt op een nieuw scherm. Het is dus niet zo dat je dan een zero-defect pixel scherm mag eisen.
Geeft de winkelier voor de verkoop niet aan dat er defecte pixels mogen en kunnen optreden, dan geldt er wel een zero-defect pixel.
Dus die zero-defect pixel garantie is géén recht.
In dat geval geldt ook dat de overeenkomst gedagtekend moet zijn bij de Kamer van Koophandel (Rotterdam= ingeschreven).
Wanneer dat (nog) niet is gebeurt dan gaan die 7 dagen pas in op het moment dat er gedagtekend is.
Waar dit op slaat is me een raadsel.