LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HI prepaid avonduren bundel???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
seffen99
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2007 09:19

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door seffen99 »

Ik heb precies hetzelfde probleem. Dacht eerst dat ik hier zelf debet aan was. Maar na het lezen van jullie reacties, heb ik volgens mij niks mis gedaan.

Ik vind het een vreemde en agressieve manier van handelen door KPN. Graag zou ik rekst en uitleg hierover willen van KPN zelf.

Albert16
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2007 15:59

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Albert16 »

Worden hier niet 2 zaken door elkaar gehaald. Het onterecht aangemeld blijken voor de weekendbundel en de waarschuwing dat je mogelijkheid tot mobiel opwaarderen afloopt.

Als je nl eens aangemeld hebt voor mobiel opwaarderen, en je maakt er een jaar geen gebruik van, dan moet je je opnieuw aanmelden.

Gratis

ingseltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2007 20:26

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door ingseltje »

HAllo,

Ook ik heb een soort gelijk probleem met Hi.
Ik heb sinds 2004 een abonnement , waar ze me zelf voor hebben benaderd via mijn mobiel. Het zou iets nieuws zijn en goedkoper als de pre-paid. Ik ben de 1e 2 jaar tevreden geweest hierover en inderdaad was dit goedkoper voor mij. Maar mijn problemen kwamen vanaf vorig jaar oktober. ik heb toen een nieuwe telefoon genomen en dus weer een nieuw contract voor 2 jaar. Alleen hebben ze me toen niet verteld dat ik voor dezelfde diensten nu ineens 10 euro meer per maand moest gaan betalen! Ik vond de laatste tijd wel dat ik ineens meer moest gaan betalen, maar dacht ook dat mijn belgedrag wat was veranderd. Maar als ik dan de rekening zag, zag ik dat ik soms 30 euro meer moest betalen, terwijl ik wel nog belminuten over had. Maar goed, niet zo goed opgelet, en niks aan gedaan. Totdat ik vandaag weer een rekening kreeg en er een avondbundel bij zag staan ( 7 euro per maand). Ik wist niet wat dit was, en heb gebeld (wat overigens ook van je belminuten afgaat en niet goedkoop is omdat ze je overdreven lang aan de lijn houden!). Deze meneer zei dat ik 13 februari toestemming heb gegeven voor deze bundel. En ik weet zeker dat ik dat niet heb gedaan, juist omdat ik meestal alleen maar overdag bel en niet 's avonds, dus zo'n bundel is niet van toepassing op mij. Deze meneer ging ermee accoord, gezien mijn "belgedrag". Ik zou dit terugkrijgen.
Maar op dat vermeerderen van mijn contract zonder die uitleg te hebben gehad, kan ik niks doen, en deze meneer wist me al meteen te vertellen, dat ik beter de komende 1,5 jaar maar bij Hi kan blijven zitten (mijn contract dus afmaken) omdat ik anders een afkoopsom moet betalen, wat me erg veel geld gaat kosten. Ik werd hierop zo vreselijk boos, dit voelt als een wurgcontract. Hun zetten andere dingen in het contract als dat er word gezegt. Ik weet niet beter of ik zou hetzelfde blijven houden als mijn vorige contract, juist omdat ik tevreden was. Is dit een manier van klanten houden? Ik vind het te gek voor worden en zou inderdaad ook graag zien dat Radar hier aandacht aan schenkt. Ik ben een hardwerkende moeder die haar geld goed kan gebruiken, maar dan niet aan zulke misdadige praktijken. Dan spaar ik het liever op en ga ik een keer op vakantie, iets wat ik me nu niet kan veroorloven!!!
Groeten, Inge

pdr
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2007 10:52

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door pdr »

Ook wij krijgen dit bericht steeds.

We hebben KPN-prepaid.
Bericht volgt om de paar minuten, maar soms zitten er zelfs maar enkele seconden tussen.

Laatst hebben we ons bij ' bij KPN' wel aangemeld voor een spaarsysteem. Zou dat er iets mee te maken hebben?

Hoe kom ik hier van af?

peka
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2007 11:31

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door peka »

Heb dezelfde problemen met de avondbundel als anderen. Heb inmiddel een mail gestuurd, via de KPN-ite. Het antwoord is dat ik zelf, per ongeluk??, me heb aangemeld, wat beslist niet waar is!!!!
In het antwoord staat dat ik mij op 6 maart om 02.06 hr heb aangemeld. Middenin de nacht!!!!!
Er wordt niet terugbetaald omdat ik niet direct na de eerste keer heb gereageerd. Maar toen was ik op vakantie!!!!!!
Op een tweede mail is nog niet gereageerd, maar ik laat het er niet bij zitten. Stuur nog klacht per post en wil mijn geld terug; anders neem ik ook nog een andere provider.

hbliek
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2007 15:56

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door hbliek »

:evil:
Ik ben dus de zoveelste (zie aantal reacties) die bedrogen is door Hi(Notifserver) Als je je beltegoed wilt controleren meld je automatisch aan voor de belbundel. Dit kun je niet weten want daar wordt geen mededeling over gedaan. Alleen achteraf als je al bent aangemeld. Dit is pure oplichting. Ik wil dus het ten onrechte ingevorderde bedrag voor een of andere belbundel (hoezo, ik bel hooguit voor 5 euro per maand prepaid ) terug van Hi of K.P.N of Notifserver, of hoe die club dan ook maar mag heten, die mij 2 x 5 euro op slinkse wijze heeft ontfutseld.
Radar: Stel dit a.u.b. aan de kaak, want er moeten duizenden mensen zijn die zijn benadeeld. Groetjes, H. Bliek

Astrid Dekker
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2007 17:31

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Astrid Dekker »

Van de week kreeg ik ook een berichtje van NotiServer: "Het verlengen van uw bundel is niet gelukt. Controleer uw beltegoed"
Ik ben naar de Primafoon gegaan, zij kende het ook niet. Via Google kwamen we op deze site terecht.
Terug thuis gekomen heb ik de klantenservice gebeld en doorgekregen dat OOK ik mezelf aangemeld heb voor de avondbundel !!! Net als alle anderen weet ik daar ook niets van... Maar blijkbaar speelt dit al vanaf 1/04!! Dat is dan al 3 keer 5 euro!!! En ik wist van niks!!!!! Echt balen!!
Ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen!
Astrid

AB13
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2007 13:15

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door AB13 »

Had precies hetzelfde probleem. Ik kreeg het eerste smsje en wist niet wat het was dus ik dacht laat maar zitten. Ik wist ook niet dat er 5 Euro van me beltegoed af was. Nadat ik er weer een kreeg controleerde ik me beltegoed en jahoor: 5 Euro eraf.
Heb me inmiddels afgemeld maar wil graag mijn 10 Euro terug! Weet iemand hoe ik dat terugkrijg?¿?

AB

mcat
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 jan 2007 20:25

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door mcat »

Ik ben minimaal 10 euro kwijt aan een weekendbundel waarvoor ik mij op 1 oktober 2006 zou hebben aangemeld. Bel normaal voor nog geen 2 euro per maand, dus heb de KPN klantenservice 3 weken geleden een brief gestuurd, nadat berichten achterlaten op hun website niets opleverde. ik denk dat ik na mijn geld kan fluiten. Inmiddels kan ik al sinds 1 juni niet meer bellen, want het zogenaamde sms na afmelden heb ik nooit gekregen (evenals die van de aanmelding), dus ben bang dat als ik opwaardeer dit weer naar de weekendbundel gaat.

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door BLW »

Het aanmelden voor de weekendbundel gebeurt door *121#. Waarschijnlijk heb je bij het opvragen van je prepaid tegoed middels *101# een verkeerd cijfer ingetoetst. Afmelden zou moeten kunnen door *121*009#. Succes ermee.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door D1RK »

Het nemen van een nieuwe prepaid is vaak voordeliger, kost hun geld, en vaak een probleem opgelost!

Ruben Drenth
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2007 17:09

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Ruben Drenth »

Ik heb net zoals jullie ook last van die smsjes van Notiserver waarbij ik geld moet betalen. Ik ben nu al drie keer ge-smst waarbij wordt gezegd dat mijn bundel tegoed is aangevuld (??). Dus ik kijk hoeveel beltegoed ik heb en zie dat er zoiets als 5 euro af is gehaald. Ik heb een HI prepaid en baal er van. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen doen. :(

SVarlik
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2007 11:00

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door SVarlik »

Hallo,

Ook ik kreeg elke keer smsjes van 6464 en 3210.
Ik heb op de site's gezocht naar een oplossing om dit stop te zetten en heb de volgende gevonden:

1.2 Ik wil geen produkten of diensten meer ontvangen.

Er zijn 2 manieren om de dienst stop te zetten. Na aanmelding voor de dienst heb je een welkomst sms ontvangen waarin alle informatie staat. In deze sms staat ook beschreven hoe je je kunt afmelden. Sms het woord STOP naar de betreffende shortcode. Bv. STOP naar 6464.

Of:

Klik op de pagina "Contact", vul alle verplichte velden in, selecteer de optie "Ik wil me afmelden" en druk daarna op "verzenden". De helpdesk zal de service zo spoedig mogelijk beeindigen.


Ik heb naar beide nummer het woord STOP gestuurd en meteen kreeg ik een sms terug dat ik was afgemeld. Dus het probleem is opgelost.

fjongene
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2007 07:30

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door fjongene »

Vorig jaar heeft mijn moeder van 68 jaar een gsm gekocht die ikzelf overigens ben gaan halen. Maar steeds was haar beltegoed op en ik niet wist hoe dat kwam. Eerst dacht ik omdat ze niet zo goed is met het gebruik de gsm aan had laten staan of dat ze geprobeerd had te smssen.
Ze kreeg elke keer smsjes van notifserver dat het verlengen van de bundel was mislukt. WELKE BUNDEL!!!!!!!!
En als ik opwaardeerde dan was er de volgende dag meteen 5 euro af en na een tijdje was er weer alles af zonder dat mijn moeder belde of sms-ten.
Grote oplichters zijn het om mensen op extra kosten te jagen zonder dat ze er om gevraagd hebben . Ja zo blijft het aandeel wel in waarde stijgen over de ruggen van KLANTEN.

Frans

Nicoder
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2007 12:44

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Nicoder »

Ook ik heb hier dus last van !
Ik weet zeker dat ik zelf nooit iets gestuurd heb om iets dergelijks te gebruiken. Vanaf een bepaald moment kreeg ik deze sms-jes.. "Het tegoed van uw bundel is aangevuld..." . Ik dacht toen dat mijn tegoed werd AANGEVULD... en liet het dus maar zo. Totdat het nu op 1 october weer gebeurde. Ik ging toch maar eens Googlen en kwam hier, op Trosradar, terecht.

Wat is dit vals van de KPN ! "Bundel is aangevuld...." Knap gevonden van die dieven daar. Dit is diefstal en nu mag ik vast gaan aantonen dat ik me nooit heb aangemeld..

Ik ga mijn Hi-pre-paid stopzetten en over naar een abonnement van 'n concurrent.

Groeten,
Nico.

Nicoder
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2007 12:44

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Nicoder »

Zojuist stopgezet.
Eerst geprobeerd met *121*009# Antwoord : U heeft geen weekendbundel.
Daarna *123*009# Dit lukte wel. Ik ben afgemeld voor de Avondbundel.

Succes allen.

brummy
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2008 20:47

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door brummy »

Mijn dochter van 10 kreeg 2 maanden geleden ineens een sms dat ze succesvol was aangemeld, maar waarvoor was niet duidelijk.De sms kwam van 1200. En rond de 10 euro beltegoed weg. Eerst was ik boos en vroeg wat ze gedaan had, maar ze wist het echt niet en huilde dikke tranen om haar 10 euro beltegoed. En vandaag weer... het was geen avond- of weekend bundel, na bellen met de klantenservice (op een 06 nummer) bleek het de eindeloos online bundel te zijn. Het is nu stopgezet en ze kreeg 6 euro beltegoed terug. Maar hoe we eraan komen? Het was aangevraagd zei de meneer aan de telefoon. Ik kan dit niet terug vinden, mijn dochter weet het echt niet en ik vind het erg vreemd dat in zo'n sms dan niet staat, waarvoor je bent aangemeld! Nu maar afwachten of er niet weer beltegeod wordt afgeschreven, en anders zal ze helaas een ander nummer moeten nemen. Wat een gedoe!

Joris---
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2008 15:23

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Joris--- »

Hallo, ik had hetzelfde probleem met de Hi avondbundel dat er elke maand automatisch geld van mijn pre-paid tegoed werd afgeschreven en als ik geen beltegoed had dan werd dat gedaan op het moment dat ik wel weer beltegoed had. Ik heb net de Hi klantenservice gebeld en mijn probleem verteld en toen kreeg ik €25,- bij mijn beltegoed bijgeschreven omdat ik 5 maanden 5 euro aan deze service had betaald zonder er vanaf te weten en zonder er gebruik van te maken.

DUS VOOR IEDEREEN MET HETZELFDE PROBLEEM, GEWOON DE HI KLANTENSERVICE OP EEN BOZE TOON BELLEN!!!!

Maria58
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2009 23:25

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Maria58 »

Ook van het prepay tegoed van mijn man werd plotseling 5 euro afgehaald omdat zijn weekendbundel aangevuld zou zijn. Hoezo weekendbundel.... heeft hij zich nooit voor aangemeld. Gelukkig is dit nog maar 1 keer gebeurd, hij had het meteen in de gaten. Via deze site hebben we gevonden hoe hij zich weer moest afmelden (belachelijk eigenlijk om je ergens voor af te melden waar je jezelf nooit voor aangemeld hebt). Hopelijk blijft het inderdaad bij een eenmalige actie van Hi.

askana
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2009 09:42

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door askana »

mijn dochter heeft ook iedere keer last wanneer haar beltegoed wordt op gewardeerd dat er een avond bundel wordt afgehaald.
zij zegt niets te hebben opgewardeerd.
toch las ik dat er meer kinderen hier last van hebben.
mijn dochter is zelfs al langs de winkel geweest waar ze haar mobiel heeft gekocht maar konden daar haar niet helpen.
maar dankzij dit forum las ik hoe je dit bundel moet stop zetten,bedankt MdeN...
hopelijk is het nu klaar.
groetjes astrid.

Gesloten