LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gemeenteregister.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Ook wij hebben bericht van de advocaat van het gemeenteregister. Daarin worden wij gesommeerd binnen 10 dagen te betalen, anders volgt een gerechtelijke procedure. Wij hebben van het zogenaamde openstaande bedrag nog nooit een rekening ontvangen, kunnen dus al niet betalen, want zonder factuur met BTW gaan wij zo wie zo niemand betalen. Ook wij gaan maar weer contact opnemen met het fraudemeldpunt in Hoenderlo.
Wie weet nog meer oplossingen om van deze club verlost te wordenb?????
Groet Fonnie

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Toch nog even reageren. Heeft niemand van de gedupeerden een reactie gehad van het advocatenkantoor. ? Wij gaan maar weer brieven sturen en onze advocaat van de bijstandsverzekering inschakelen. Het fraudemeldpunt in Hoenderlo heeft ons inmiddels al goed geholpen. Mensen steun a.u.b. deze club. Doe aangifte van deze zaken bij de politie!!!!!!! Is echt nodig.
Groet Fonnie

dreudel
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2007 21:25

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door dreudel »

Hoi fonnie,

De advocaat van Gemeenteregister heeft eerst een brief geschreven, waarin staat dat ik een overeenkomst heb gesloten met zijn cliënte en dat ik een bedrag van €1.713,60 moet betalen binnen 10 dagen. Dit was na meer dan een jaar niks meer van ze gehoord te hebben. Mijn advocaat heeft hierop een brief geschreven dat ik van mening ben dat ik géén overeenkomst met zijn cliënte heb gesloten en dat ik niet van zins ben om te betalen. Hierop heeft mijn advocaat helemaal niks gehoord. Tot vorige week toen faxten ze een schikking, die ze trouwens al zogenaamd op 27 maart over de post gestuurd zouden hebben. Ik moest binnen 3 weken €750,-- excl. BTW betalen en dan zou de hele ellende over zijn en anders zou men over gaan tot dagvaardiging. Mijn advocaat heeft hierop weer een brief gestuurd dat ik nog steeds niet van mening ben dat er een rechtsgeldige overeenkomst gesloten is en dat ik een procedure met vertrouwen tegemoet zie. Nu is het dus afwachten geblazen.

Wat betreft jouw advies van aangifte bij de politie:
Ze moeten natuurlijk wel de klacht op willen nemen. In mijn geval deden ze dat niet, dus ik had geen poot om op te staan. Geprobeerd heb ik het natuurlijk wel.

Groetjes,

Dreudel

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Wij hebben vorig jaar wel aangifte bij de politie gedaan. Dit is wel goed gegaan. Heb toen ook nog contact gehad met de fraudeafdeling van de Kamer van Koophandel en met de fraudeafdeling van de bank. Overal zijn die lui bekend.
Bij de politie is mij toen gemeld, dat ondanks ondertekening (Wat trouwens oliedom was) het toch goed was om aangifte te doen.
Hebben dus ook via het fraudemeldpunt een aangetekende brief gestuurd dat wij zeker niet tot betaling zullen overgaan. Gaan ook nog contact opnemen met de rechtsbijstand advocaat en deze ook inschakelen
Hopelijk volgen er op dit forum nog meer reacties.
Groetjes,
Fonnie

Michael75
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 mar 2007 13:05

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Michael75 »

Wij hebben precies de zelfde problemen alleen dan met een ander bedrijf maar wel de zelfde manier van benaderen en een zelfde soort internetservice. Wij hebben ook al aangifte gedaan bij de politie. De politie is hier ook toe verplicht. Ook wij hebben een brief verstuurd naar het desbetreffende bedrijf maar daarin verwoord dan wij vinden dat er geen rechtsgeldige overeenkomst totstand is gekomen. Wij hebben het gegooid op het ontbreken van wilsovereenstemming premair en misleiding en bedrog secundair. Graag zou ik willen weten hoe de vorderingen bij jullie verlopen en zullen ook wij jullie berichten over mogelijke vooruitgangen. Wees wel behoed met wat er op het forum wordt geplaats. Bekend is namelijk dat er personen van de desbtreffende bedrijven op het forum berichten plaatsen en lezen.

vossie
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2006 16:25

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door vossie »

wij hebben vandaag ook weer een brief op de post gedaan richting de advocaat. Dus we wachten ook nu maar weer af.
Ik verwacht overigens geen reactie binnen 10 dagen.
Laten we in elk geval via deze site contact houden.

bovenhof
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2007 23:00

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door bovenhof »

Hallo,

Ik heb ook al een jaar te maken met die oplichters van het GEMEENTE REGISTER en heb 16 mei een brief gekregen van een advocaten buro.
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt als je daar niet op reageerd en dus niet betaald, want eigenlijk ben ik dat niet van plan.

dreudel
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2007 21:25

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door dreudel »

hoi bovenhof,

dit is ook ons nog onbekend. Ze zijn hier pas dit jaar mee begonnen, dus het zal gewoon voor iedereen afwachten geblazen zijn wat er verder gaat gebeuren. Het geld wat ze vorig jaar gevangen hebben, zal ondertussen wel opgeraakt zijn, dus nu wordt het langzamerhand tijd voor hardere maatregelen, zullen ze denken.
We houden elkaar maar gewoon op de hoogte.

bovenhof
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2007 23:00

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door bovenhof »

hoi allemaal,
Ik heb net naar het juridisch loket gebeld en die zeggen dat je het gewoon kunt betalen we hebben er voor getekend.

dreudel
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2007 21:25

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door dreudel »

Hoi Bovenhof,

NIET betalen hoor!
Je zult daar wel helemaal gestoord zijn, altijd aanvechten. Je bent er nl. ingeluisd met vreemde praatjes en faxen waar je van dacht dat je je afmeldde ipv een verkapte aanmelding.
Nooit maar dan ook nooit zomaar betalen. Zo gauw je begint met betalen, geef je nl. toe dat je eigenlijk wel wist dat je je hiervoor tekende maar er eigenlijk met een smoesje onderuit wilt.

Echt niet, maar dan ook niet betalen!
Willen ze hun geld hebben, dan zullen ze toch echt naar de rechter moeten als jij stuk bij voet houdt. De bewijs last ligt bij hen dat jij wél op de hoogte was dat het een aanmeldingsfax was ipv een afmeldingsfax. Er zijn al eerder uitspraken geweest dat mensen niet van plan waren zo'n dure advertentie te plaatsen waar de vergoeding ver boven de prestatie ligt, hoor!
Gewoon afwachten, niet te snel toegeven!

Sterkte en laat je niet kisten.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Kijk ook op Roma. Zelfde club als gemeenteregister!!!!!
Oppassen!!!!!!

tomge
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2007 16:06

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door tomge »

Is het mogelijk dat jullie de naam en adresgegevens (ook de naam van de contactpersoon) van de advocatenkantoren waar jullie de brieven krijgen op deze site vermelden? Schandalig dat die gasten zich voor dit karretje laten spannen!

Graag zoveel mogelijk namen van die kantoren, zodat we die in ieder geval kunnen boycotten!

bovenhof
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2007 23:00

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door bovenhof »

Kunnen we niet met z'n allen de zelfde advocaat in handen nemen, misschien staan we dan sterker, want de meesten adviseurs die ik gebeld heb denken toch dat je het moet gaan betalen. We hebben wel een handtekening gezet.

bovenhof
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2007 23:00

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door bovenhof »

Het advocatenburo van ons heet Tiebout te Groningen.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Fraudemeldpunt Hoenderlo adviseert om niet te betalen.
Advocatenkantoor is inderdaad Tiebout Advocaten.
Groet

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door hilbrand »

Dit topic moet eigenlijk naar opgelicht.
Kijk onder ROMA B.V. Winschoten. Is dezelfde club.
Kijk ook eens naar mijn voorbeeldbrief. Je hoort er dan niets meer van.
NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT BETALEN!!!

vossie
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2006 16:25

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door vossie »

Hoi Bovenhof,
Ik adviseer je om ook lid te worden van de S.A.F.
Dat is een hele goeie club.
Je moet voet bij stuk houden en niet betalen.
De advocaat waar wij een brief van kregen is ook Tiebout.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Ben het helemaal met vossie eens. Wordt lid van het S.A.F.
Maar let op!!!!! Niet van het safn.nl, dat is namelijk dezelfde club als gemeentereister, Roma enz. Kijk maar eens bij safn.nl. Kijk onder het kopje nieuws en let op de namen die er onder staan.
Als er Nederland achter staat gaat het niet om het S.A.F. in Hoenderlo.
En alleen dit is de goede club!!!!
Groet

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Sorry, ik vergeet steeds de dubbele o van Hoenderloo.
Groet

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Betaal nooit iets, teken ook geen faxen!
Deze oplichters vinden elders een advertentie, en vragen om plaatsing zoals vorige keer!

Ik tekende ALS VORIGE KEER! dus toen niet, en nu ook niet!
Het advokaten kantoor is niets, gewoon gelijk met incasso buro,
ze vertellen wat ze wettelijk mogen en verder niet!

Omdat ik de vorige keer niets in hun uitgave had, deze keer dus ook niet!

Een rechtszaak win je toch altijd, en tevens mag je alle kosten doorberekenen, dus ook die dag naar rechtbank en alle overige kosten, en ik kan goed rekenigen schrijven!

Niet reageren, en vervolg brieven van deze advokaten retour afz, en verder niets doen en wachten.
Als je reageer proberen ze toch geld te krijgen!

In mijn PC staan alleen de bekende bedrijven, dus als ik deze accepgiro wil betalen komt er een onbekend giro nr. zonder naam, dus dan moet je extra opletten!
Zo filter ik met online betalen al dit soort bedrijven eruit!
Het bedrag is dus niet van belang, maar als onbekend, even kijken, en weg ermee!

Gesloten