LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
MXMCE
Berichten: 75
Lid geworden op: 06 sep 2005 07:00

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door MXMCE »

Voor mij is het het belangrijkste dat als in de toekomst iemand op google zoekt naar 'Mido computer' in Oosterhout, ze het verhaal zien over hoe hij mij heeft opgelicht
Of ze gaan het verhaal zien over hoe w0rstebr00dje's raadsman samen met Mido's raadsman gaan overleggen over een aangifte smaad?
Als je iemand een oplichter noemt, moet je wel met iets goeds komen!

:D

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Mijn God zeg wat een negativiteit weer :)

Ik had wat meer tijd moeten stoppen in het plaatsen van mijn eerste bericht. Het wordt door veel mensen verkeerd gelezen / begrepen.

En het kan zijn dat ik me vergis, maar dit forum is er toch voor bedoeld om berichten te plaatsen als je negatieve ervaringen hebt met een leverancier bijvoorbeeld? Wat maakt het ineens smaad als ik dat doe? :)
Laatst gewijzigd door w0rstebr00dje op 02 jun 2007 15:51, 3 keer totaal gewijzigd.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Jij gaat niet naar de rechter, maar je blaast alleen hoog van de toren.
Dat is nou preciés waar die winkelier ook op hoopt... :lol:

Maareh, zoiets heet een "rechtsbijstandsverzekering". Procedeer maar raak voor een knaak (per maand) :). Aanrader voor iedereen! Voor mensen die dat niet hebben, heb je ook nog het juridisch loket (www.hetjl.nl). Als je niet overdreven veel verdient, je niet teveel kapitaal hebt, en je zaak over minimaal 90 euro gaat, dan subsidieert de staat een jurist voor je. Zelf betaal je eenmalig 15 euro ofzoiets.

Wat die mensen van Postbus51 je allemaal kunnen leren zeg :) Ik herhaal nogmaals, alles dat ik vanaf het moment dat ik de producten wilde gaan ruilen heb gedaan, heb ik gedaan in overleg met / op advies van een jurist van Postbus51.

Laat me raden, Postbus51 klopt nu ook helemaal niks meer van? :lol:

MXMCE
Berichten: 75
Lid geworden op: 06 sep 2005 07:00

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door MXMCE »

w0rstebr00dje: pak het slim aan
Als je wilde bereiken wat je nu bereikt hebt, is dat gelukt :D
Die negativiteit roep je over jezelf uit.
En het kan zijn dat ik me vergis, maar dit forum is er toch voor bedoeld om berichten te plaatsen als je negatieve ervaringen hebt met een leverancier bijvoorbeeld? Wat maakt het ineens smaad als ik dat doe?
Een negatieve ervaring mag je altijd plaatsen, maar dat is totaal iets
anders dan iemand meteen een oplichter noemen.
Had het wat genuanceerder gebracht, had je meer kans gehad.

Wellicht kun je je juridische strijd gaan voorkomen, als je ....

Jij bent ook niet degene die prijzen van je leverancier bepaald.
Dat is ondernemersvrijheid, net als kopersvrijheid te kopen waar jij wilt.

Anders krijg je dingen zoals:
erkent dat er een fout is gemaakt en dat hij me zal compenseren, dit vervolgens weer intrekt.
Ben je iemand die in anderhalf jaar bij bijna iedere koop probeert de goedkoopste prijs te krijgen?, kan ik mij ook voorstellen dat je nu gewoon gedumpt bent door die zaak, zou ik in dat geval ook doen.
Als zaak weet je dan gewoon dat die klant kwijt bent, ook al ben je als zaak verplicht alsnog te leveren.
Die 100 Euro zal Mido niets schelen!
Jouw mail met aangeboden excuses
voor het geval ik hem beledigd zou hebben
ook niet.
Probeer het nog een keer zou ik zeggen, maar dan niet 'voor het geval'
(iets met oplichting)...

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Als ik negativiteit over mezelf afroep, sorry dan. Ik voelde me opgelicht en boos toen ik mijn eerste bericht op het forum plaatste. Misschien ben ik wat te enthousiast geweest. Als je je al genaaid voelt en je krijgt geen begrip voor je situatie, dan word je ook niet veel positiever. Dat kan je toch wel een beetje begrijpen?

Zó kan het ook:
Ik zie dat je al heel veel berichten hebt geplaatst op dit forum. Alleen om die reden al zou ik respect voor jouw mening moeten hebben. Ware het niet dat worstebroodje alleen nog in de 'boos'-fase zit/zat en dat hij wel wat positieve feedback zou kunnen gebruiken over wat te doen door mensen zoals jij en ik en een hoop anderen die wel enigzins weten hoe de vork in de steel zit. Niet voor niets plaatst hij hier een draad.
De discussie die daaruit had voort kunnen vloeien, had mij overigens zeer geboeid.

Helaas beschuldig je hem zonder omwegen van domheid, en dat is natuurlijk jammer. Als je hem dan ergens van moet beschuldigen, is het van onwetendheid. En daar hebben we allemaal vroeg of laat weleens last van.
Wel een vreemde aanname dat ik al tijden zeur over prijzen bij die winkel. Ik zeur nooit over prijzen. Ik heb een hekel aan onderhandelen. Ik zie een prijs, en besluit of ik die wil betalen of niet. Dus nee, ik was voorheen geen 'lastige' klant.

Ik kocht daar de laatste anderhalf weleens wat omdat ik het dan meteen in huis heb. Dat het dan niet de laagste prijs is vind ik niet erg. Ik kocht er zaken als printpapier, kleine hoeveelheden cd-rw's, of zaken om kleine defecten meteen op te lossen, zoals een nieuwe muis of toetsenbord. Voor grotere aankopen ga ik altijd zoeken op het net en kies ik voor de goedkoopste leverancier.

In het begin werd overigens alles dat ik zei juridisch beoordeeld, met weinig rekening te houden met hoe ik me voelde. Maar nu wordt alles dat de winkelier doet wel bekeken vanuit zijn gevoelskant? Laten we even doorgaan op het juridische vlak:

Mag hij prijzen communiceren en in de winkel iets anders rekenen? Nee, dat is strafbaar zelfs.

Mag hij na toegezegd te hebben het op te lossen dat aanbod intrekken? Na gemeld te hebben dat er iets fout is gegaan in de kassa en dat hij het goed zal maken mag hij dat niet meer nee.

Mag hij het recht dat ik op papier heb om binnen 8 dagen een artikel te ruilen intrekken? Volgens Postbus51 niet iig.

Mag hij artikelen terugnemen binnen 8 dagen, zeggen dat hij in de plaats daarvan andere producten bestelt en dit op papier vastlegt, maar ze vervolgens niet leveren en ook de klant z'n geld niet teruggeven?
Nee hè...?
Laatst gewijzigd door w0rstebr00dje op 02 jun 2007 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

MXMCE
Berichten: 75
Lid geworden op: 06 sep 2005 07:00

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door MXMCE »

Als ik negativiteit over mezelf afroep, sorry dan. Ik voelde me opgelicht en boos toen ik mijn eerste bericht op het forum plaatste. Misschien ben ik wat te enthousiast geweest. Als je je al genaaid voelt en je krijgt geen begrip voor je situatie, dan word je ook niet veel positiever. Dat kan je toch wel een beetje begrijpen?
Mensen reageren dan ook meestal nav het eerste bericht,
zien daar niet meteen oplichting in, check de titel! goeiedag zeg :D
Op welk punt denk je dat Mido omgeslagen is in handelen?
Wel een vreemde aanname dat ik al tijden zeur over prijzen bij die winkel. Ik zeur nooit over prijzen. Ik heb een hekel aan onderhandelen. Ik zie een prijs, en besluit of ik die wil betalen of niet. Dus nee, ik was voorheen geen 'lastige' klant.
Was ook een vragende stelling, kon toch wezen, die mensen zijn er zat.
In het begin werd overigens alles dat ik zei juridisch beoordeeld, met weinig rekening te houden met hoe ik me voelde. Maar nu wordt alles dat de winkelier doet wel bekeken vanuit zijn gevoelskant? Laten we even doorgaan op het juridische vlak:

Mag hij prijzen communiceren en in de winkel iets anders rekenen? Nee, dat is strafbaar zelfs.
Hoe jij je voelde, was overduidelijk hoor :-)

Was het geoffereerde identiek aan artikels op de factuur?
Een prijsopgaaf is nog niet meteen een pro-forma waaraan rechten ontleent kunnen worden.
Als je meent dat het strafbaar zou zijn, doe dan aangifte!
Mag hij na toegezegd te hebben het op te lossen dat aanbod intrekken? Na gemeld te hebben dat er iets fout is gegaan in de kassa en dat hij het goed zal maken mag hij dat niet meer nee.
Tuurlijk wel, waarom niet?
Het grijze gebied zou zijn, op welke manier je hem tussentijds beledigd hebt?
Mag hij het recht dat ik op papier heb om binnen 8 dagen een artikel te ruilen intrekken? Volgens Postbus51 niet iig. Gelukkig blijkt dit achteraf een misverstand.
Enkel als het voldoet aan de gestelde eisen, verpakking onbeschadigd enzo.
Mag hij artikelen terugnemen binnen 8 dagen, zeggen dat hij in de plaats daarvan andere producten bestelt en dit op papier vastlegt, maar ze vervolgens niet leveren en ook de klant z'n geld niet teruggeven?
Nee, je rechtsbijstand zal *uiteindelijk* wel gelijk krijgen.
Maar als Mido hier meeleest, zal hem die 100 Euro weinig kunnen schelen en het je niet gemakkelijk afdoen.

En dat allemaal door 'wat' foute communicatie...
Zo, en nu wat leuks doen, vrije dag = vrije dag :D

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Fijn dat we het eens zijn over de basis :) Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat ;)

Ik heb persoonlijk veel moeite met omgaan met emoties. Door deze hele zaak raakte ik geëmotioneerd en dan kan ik erg kwaad worden. Ik voelde me erg machteloos. Zeker toen ik van een jurist hoorde dat ik in mijn recht stond, dat of ik iemand beledig hier los van staat, maar dat ik levering moeilijk kon afdwingen als hij blijft weigeren.

Om je vragen nog te beantwoorden, ik heb alles al geruild, ongebruikt, in originele verpakking. met deze ruil zijn ze ook al akkoord gegaan, ik heb een nieuwe leverbon en betaalbewijs voor headsets.

Een fout erkennen dat prijzen niet op tijd in een computer zijn aangepast waardoor een klant teveel heeft betaald, bevestigen dit te zullen compenseren en dit later intrekken is toch echt niet volgens de regels, sorry dat ik je moet tegenspreken.
Laatst gewijzigd door w0rstebr00dje op 02 jun 2007 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag worstebroodje,

In grote lijnen ben ik het eens met jouw konklusies. Wel is het verstandig om op basis van een uniek geval niet het woord oplichter, oplichting en/of oplichters te gebruiken daarin hebben dan de confraters weer gelijk. Overigens kun je je posts wat dit betreft opschonen. Wat je kunt doen is deze rare zaak een aangetekende brief met bewijs van ontvangst zenden met daarin de eis dat er geleverd wordt wat er is afgesproken tegen de afgesproken prijs. Door zo'n brief stel je de firma in verzuim en kun je juridisch gezien pas daarna de koopovereenkomst ontbinden. Voorgaande is gebaseerd op:

Artikel 265 BW6 Boek 6 Titel 5 Afdeling 5

1/ Iedere tekortkoming van een partij in de nakoming van een van haar verbintenissen geeft aan de wederpartij de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.

2/ Voor zover nakoming niet blijvend of tijdelijk onmogelijk is, ontstaat de bevoegdheid tot ontbinding pas, wanneer de schuldenaar in verzuim is.

Dus: eerst lid 2 uitvoeren en pas daarna lid 1.

Sukses, groeten, Maxiem.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Njah...
Laatst gewijzigd door w0rstebr00dje op 02 jun 2007 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Nogmaals dag worstebroodje,

Ik heb je laatste post gelezen en begrijp enigszins hoe je voelt. Het enige wat je niet moet doen, is op basis van je eigen (unieke) ervaring, krachttermen gebruiken op basis waarvan je kunt beticht worden van smaad en laster. :idea:

Nogmaals sukses, groeten, Maxiem.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Heb je absoluut gelijk in!

Er zijn ook mensen die zó flippen als ze zich bedrogen voelen, dat ze iemand total loss slaan, zelfs moorden zijn erom gepleegd. Ik vind dat ik me nog netjes houd door iemand een oplichter te noemen na wat er gebeurd is :)

Oplichter was niet het woord dat ik zocht, hoe noem je iemand als je vind dat je te veel betaalt voor iets?
Laatst gewijzigd door w0rstebr00dje op 02 jun 2007 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Oh, enne, Magel725...? Ik heb voor de grap jouw naam es ingetypt in de zoekbak op het forum en de bovenste 10 posts eens zitten doorlezen op zoek naar jouw posts.

Het is me inmiddels volledig duidelijk wat voor een negatief etterig persoon je bent. Het lijkt wel alsof je ervoor leeft om mensen te beledigen, onderuit te halen en ze bovenal tegen te spreken.

Ik moet de eerste reactie nog tegenkomen waarin je iemand begrip toont en wat vriendelijks zegt zodat die persoon zich beter gaat voelen. Mensen plaatsen hier berichten wanneer ze ergens mee zitten, dan zitten ze niet te wachten op negatieve zeikerds zoals jij. het zou je sieren als je voor eens en voor altijd van dit soort forums zou verdwijnen met je negativiteit.

Hieronder een greep uit je reacties in eerdere onderwerpen, lees het zelf es goed door, misschien gaan je ogen open...:

==

De meesten vinden dat je eindeloze en uitzichtloze advocatentaal nergens op slaat. Op software zit geen garantie omdat niet te garanderen is dat iemand het werkend krijgt. Dat is afhankelijk van het pc systeem en van de gebruiker en kan vooraf niet gecontroleerd worden. Dus geen garantie. Ook niet op gestolen software.

Je verbintenisrecht is hier niet van toepassing, dus waarom je erover begint...geen idee. Maar het staat wel grappig.

==

Laat dit maar weer een les zijn dat goedkoop duurkoop is.

==

Blijf er maar op hopen dan. Positiviteit kan geen kwaad.

Voor de rest van de punten raad ik je aan op de garantiebepalingen en wetsartikelen over software nog eens te lezen. Wat je zegt klopt namelijk niet.

==

Ik ben hem ook even kwijt.

Ik weet dat garantie niet op software zit (wel op andere artikelen) en ik vind niet dat software gestolen moet worden. Garantie en stelen is niet hetzelfde, ook al zie je dat wel zo. Maar als ik eerlijk ben snap ik die post misschien niet helemaal meer. Door de onzin de onzin meer zien.

==

En zo zit dan een hele laptop vol met stickers met waarschuwingen. Wat als iemand niet begrijpt dat het geen onderwaterlaptop is? Ook een sticker? Hier is al een oplossing voor: gebruikershandleiding.

==

Je wilt niet weten hoeveel mensen niet meer goed lezen. Alles moet snel en in hapklare brokken aangediend worden. Als het zo moet als hierboven dan krijg je dit:

1: Op de doos: LEES DE STICKER OP DE DOOS
2: Sticker: LEES DE STICKER OP DE LAPTOP
3: Een sticker waarop staat: LEES DE TEKST OP DE GEBRUIKSHANDLEIDING
4: Een gebruikshandleiding waarop staat: LEES DIT ALVORENS TE GEBRUIKEN
5: Een melding tijdens het opstarten: LEES DE STICKER
6: Een melding in Windows: LEES DE GEBRUIKSHANDLEIDING

En dan nog denkt 99% van de mensen: "ach het is zo simpel, ik begin wel ergens". Mensen zijn tegenwoordig gewoon lui en denken dat ze én alles weten, én dat ze toch wel geld kunnen vangen als het mis gaat. Het zit gewoon scheef in het hoofdje.

==

Volgens mij is Sossaboy het juist met je eens, dus het tellen van hersencellen gaat je niet echt goed af geloof ik.

==

En zo wordt maar weer eens bewezen dat er ALTIJD wel iemand in trapt.

Je kunt NERGENS een plasma tv voor 100 euro kopen. NERGENS! (lees dat nog eens goed -> NERGENS!!!) Als je echt zo ontzettend naief bent dan verdien je ook niet beter en mag je er van harte in trappen. Ik lees dan graag de teleurgestelde post over een paar dagen.

Ja hoor, hier is de plasma van 100 euro. U hoeft alleen dit "ontvangstbewijs" maar even te tekenen en u kan niets gebeuren. Ook dient u een borg van 1000 euro te betalen als u hem meeneemt en dan krijgt u nu een tegoedbon mee die u hier afhaalt en over een week heeft u uw tv. Zoiets zal er zonder twijfel gebeuren, als er uberhaupt wel een pand is waar je naar binnen kunt.

Sorry, maar hoe kun je hier nou in trappen?

Ps. ik verkoop nog een machine die lood in goud verandert. Ik vraag er slechts 5 euro voor en hij is bij mij thuis af te halen. Dus geen risico!!! Wie maakt me los?

==

Dus jij wil erover lezen wanneer een vakkenvuller iets bij de verkeerde sticker zet? Of wanneer hij niet goed op de datum let? En wanneer een chirurg een fout maakt heeft hij geen verantwoordelijkheid? Ik vind dat nogal een rare uitspraak. Bovendien ben ik niet degene die het "minder werk" noemt, maar dat doe jij wel. Jij doet er daardoor minderwaardig over. Ik vind alleen dat erover gepraat wordt alsof het superverantwoordelijk werk is en dat lijkt me toch niet.
Denk toch eens na man... [/b][/quote]

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door magel725 »

Volgens mij is dit geen forum waar mensen vaak om advies vragen, maar het standaard bericht hier is: "winkel X wil klant Y niet helpen; wat ben ik toch zielig en wat heb ik gelijk".

Als mensen niet normaal om advies vragen ga ik dat ook niet geven. Het overgrote deel loopt hier te klagen over een winkel en die winkel kan zich niet verdedigen.

Ik vind het knap dat je de zoek functie gevonden hebt, en dan kun je inderdaad berichten van mij vinden. Chapeau! Ik heb alleen geen zin om met mensen mee te zeuren en ze zo zielig te vinden. Het blijkt wel dat mensen hier erg slecht tegen kritiek kunnen, maar dat is misschien ook wel logisch, anders was hun probleem wel in de winkel opgelost.

Dus nee, je hoeft mij niet aan te kijken als je vol bent van zelfmedelijden en daar kom ik ook ronduit voor uit. Dat dat irritant is als je steun zoekt snap ik best, maar ik trek me er niet veel van aan. Ik moet de eerste nog zien die niet op jouw klassieke manier reageert. "oh je bent vast zelf winkelier" en "het zou jezelf eens moeten overkomen" en "boehoe je post enkel negatieve posts" , tja dat zal best.

Ik heb in elk geval een mailtje gestuurd naar Mido of ze hun kant van het verhaal hier eens neer kunnen zetten. Jij wijzigt jouw verhaal met elke post en dat maakt het alleen maar nadeliger voor jou.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Het enige dat je graag doet is mensen afzeiken, afkraken, nog rotter laten voelen op momenten dat ze zich al rot voelen, etc. Zoek lekker een cult waar mensen elkaar afzeiken, en blijf hier weg. Deze mensen kunnen er niets aan doen dat jij zo gefrustreerd bent, reageer het niet op ze af aub.

Lees toch eens wat je zegt, je bent bijna trots op de kritiek die je krijgt. Je doet het er gewoon om. mensen irriteren, mensen treiteren. Bah. Ga je eigen vrienden maar afzeiken. Nah, die heb je vast niet met zó'n houding :lol:

Je voelt je vast trots als iemand denkt dat je een winkelier bent. Maar we weten beide wel beter hè? Iemand met zo'n persoonlijkheid kan niet met klanten omgaan. En iemand met zoveel posts kan geen normaal werk / leven hebben :wink:

En "nadeliger voor mij"? Jij bent de rechter niet :D Ook al lijkt het dat je jezelf die rol hebt aangemeten. Jouw mening is niet bindend liefje. Sterker nog, kijk eens om je heen. Niemand geeft een drol om jouw eeuwig negatieve mening. Weleens een bedankje gehad voor je mening of advies? Je vindt jezelf ó zo geweldig, je omgeving lacht je gewoon driedubbel en dwars uit.

Ga jij je maar meer druk maken over je eigen bloeddruk en geestesgesteldheid, en laat mensen die hier hun ei kwijt willen hun gang gaan zonder door jou afgezeken te worden...
Laatst gewijzigd door w0rstebr00dje op 02 jun 2007 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Opgegeten broodje

Je hebt je opening posting compleet veranderd, waardoor de logica in het verhaal verdwenen is.

Met name is het jammer dat je de passages uit jouw originele e-mails aan mido hebt gescrapd. Hier kon je duidelijk lezen dat jouw toon bot en je bericht feitelijk onjuist was. Misschien is dat ook wel de reden dat je ze later verwijderd hebt. Zwak hoor.

Ik vind overigens wel dat de winkelier de 2 headsets nu moet leveren, en verwacht ook dat als je dit goed voorbereid wel wint in de rechtzaak. Maar ja veel geschreeuw om weinig wol.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Ik werd er (terecht) op gewezen dat het niet netjes noch overzichtelijk was om een hele mailwisseling zomaar te copy/pasten, dus heb ik het verhaal uitgeschreven in eigen woorden. Ik merkte ook dat er weinig bergip voor mijn verhaal kwam, terwijl ik niets fout heb gedaan. dan moet het aan de communicatie hebben gelegen, anderen lazen blijkbaar niet het echte / hele verhaal.

Ik was kwaad toen ik het plaatste, en deed het snel en ondoordacht. Nota bene is er nog veel meer gebeurd sindsdien. Nu heb ik de tijd genomen er een normale leesbare post van te maken. Is dat erg? Als je vindt dat ik iets heb weggelaten, laat het me rustig weten.
Laatst gewijzigd door w0rstebr00dje op 02 jun 2007 15:58, 2 keer totaal gewijzigd.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Enne, ik ben niet degene die schreeuwt. Daarnaast is 100 euro voor mij erg veel wol :)

De winkelier is tot 2x toe zijn verplichtingen niet nagekomen, ik heb hem wel 10x gewezen op zijn rechten en plichten. Die man WIL gewoon moeilijk doen, dat ligt in zijn aard, net als de meeste mensen die reageren op dit forum, dus zo moeilijk zou dat niet te begrijpen moeten zijn.

Hij heeft letterlijk gezegd dat hij contact met mijn jurist WIL, ik heb tot het einde toe getracht het onderling op te lossen, maar die man wil het niet oplossen, die wil stoeien. Dan gaan we stoeien...

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door tienepien »

Pfffffffffffff als je op iedereen zo reageert die het niet met je eens is, dan snap ik wel dat mensen niet staan te trappelen om je service te verlenen.

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

Sorry maar ik ben hier vanaf dag 1 vrijwel alleen maar 'aangevallen' door diezelfde mensen, neem me niet kwalijk dat ik hier een verdedigende houding heb aangenomen :)

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Meningsverschil naar tevredenheid opgelost

Ongelezen bericht door magel725 »

Je wordt niet aangevallen, je krijgt een andere mening te horen.
Het enige dat je graag doet is mensen afzeiken, afkraken, nog rotter laten voelen op momenten dat ze zich al rot voelen, etc. Zoek lekker een cult waar mensen elkaar afzeiken, en blijf hier weg. Deze mensen kunnen er niets aan doen dat jij zo gefrustreerd bent, reageer het niet op ze af aub.

Lees toch eens wat je zegt, je bent bijna trots op de kritiek die je krijgt. Je doet het er gewoon om. mensen irriteren, mensen treiteren. Bah. Jij en de winkelier in mijn verhaal hebben een hoop gemeen wat dat betreft. Misschien kan je hem ook mailen of hij een keer op de koffie wil komen bij je, kunnen jullie verhaaltjes uitwisselen. Maar niet hier aub. Ga je eigen vrienden maar afzeiken. Nah, die heb je vast niet met zó'n houding

Je voelt je vast trots als iemand denkt dat je een winkelier bent. Maar we weten beide wel beter hè? Iemand met zo'n persoonlijkheid kan niet met klanten omgaan. En iemand met zoveel posts kan geen normaal werk / leven hebben

En "nadeliger voor mij"? Jij bent de rechter niet Ook al lijkt het dat je jezelf die rol hebt aangemeten. Jouw mening is niet bindend liefje. Sterker nog, kijk eens om je heen. Niemand geeft een drol om jouw eeuwig negatieve mening. Weleens een bedankje gehad voor je mening of advies? Je vindt jezelf ó zo geweldig, je omgeving lacht je gewoon driedubbel en dwars uit.

En leuk geprobeerd, maar die winkelier gaat hier niet reageren, omdat hij weet dat hij fout zit. Die krijgt binnenkort een brief van de jurist en levert vervolgens de headsets of maakt mn geld over. Klaar. En ik ben er ook niet van onder de indruk dat je hem gemaild hebt als je dat soms hoopt, er staan hier geen onwaarheden.

Ga jij je maar meer druk maken over je eigen bloeddruk en geestesgesteldheid, en laat mensen die hier hun ei kwijt willen hun gang gaan zonder door jou afgezeken te worden...
Een hoop blabla met verzinsels over wat ik in mn leven doe. Ik ben niet persoonlijk geworden in mn discussie, jij wel. Verzin maar een eind raak, dit raakt me echt niet. Dit is gewoon standaard "je zal thuis wel zus en zo" geblaat van 13 in een dozijn. Boehoe wat zit ik daar mee. Maar jijzelf bent al op 5 forums uitgelachen op inhoud; wordt dit nummer 6? Door dit soort posts moet dat in elk geval geen probleem zijn.

Gesloten