Maar mijn beste maxx, je probeert toch meer een goede adviseur te zijn en geen verkoper ?is een keuze die ik de klant laat maken.
Adviseer de klant de juiste keuze zodat deze kan genieten van een aankoop.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Maar mijn beste maxx, je probeert toch meer een goede adviseur te zijn en geen verkoper ?is een keuze die ik de klant laat maken.
zou je toch es verder moeten kijken dan je eigen showroom.Alle greeploze merken die ik ken
Dat zullen we dan eens aan die monteurs vragen die met de beste wil ter wereld die vervloekte gaskookplaat niet ver genoeg naar achteren krijgen vanwege de gasaansluiting! Of aan de voorkant alle regels uit de kast weg moeten zagen waardoor de kast zowat uit elkaar valt en de lade niet meer zijn af te stellen! Of omdat de beugels er niet meer tussen passen (bij veel kookplaten zitten de beugels aan de voorkant). Dat je een keuken weet te verkopen wil nog niet zeggen dat het ook montage technische allemaal oke is. Enig technische inzicht en ervaring zijn natuurlijk wel een pré....als keuken adviseur...kwou alleen even zeggen dat maxx gelijk heeft.
Hebben de merken Siematic, Eggersmann, Next125 en Pronorm en Comprex allemaal goed bekeken. ( laatste 2 vielen overigens snel af door beperkingen in kleur ( sorry sr) en buikgevoel over onbekende italiaanse merk).
zijn inderdaad tevreden. Ga ervanuit dat Max er een boterham aan verdient en heb daar geen probleem mee.( Siemens niet uit eigenzak)Je hebt vast niet te veel betaald bij Maxx.....die zaak van Maxx....klein maar fijn....de prijs ook.
Beste GWTE,Je hebt vast niet te veel betaald bij Maxx.....die zaak van Maxx....klein maar fijn....de prijs ook. En Siemens uit eigen zak? Jullie kennen elkaar toch, dikke vriendjes geworden? Een betalende klant is toch anders Maxx! (betalen zodat je ook nog iets verdient, snap je).
Is geen lef voor nodig. Een fout bericht op dit forum heeft dezelfde uitwerking als iemand die een straat verderop woont die niet tevreden is. Dan zou ik bij iedere keuken lef moeten hebben. Vertrouwen in een goede afloop is beter op zijn plaats.Tevens snapt MAX wel degelijk dat het gehele traject nog niet is afgerond. Installatie enz. moet nog plaats vinden. Max neemt wel degelijk het risico dat wanneer het misgaat dit ook hier terug te vinden zal zijn. Getuigt toch enigzins van lef ! Is voor mij wederom een overtuiging van zijn kunnen!
Vertrouwen in een goede afloop is beter op zijn plaats.
Tenslotte heb jij mij getriggerd op je eerdere boodschap ( hier ) dat ik als S..... medewerker een leuke prijs zou krijgen!
Maxx het is niet verkeerd om een bekende een leuke deal te gunnen, geef het gewoon toe....Als jij met S..... hetgene bedoelt wat ik denk dat je ermee bedoelt dan komt dat wel goed.