Het beroerde is, als er een prijs valt op JOUW lot, dat jij hem niet krijgt.
Het is toch inderdaad te gek, als de postcodeloterij de fout maakt, door niet goed de gegevens te controleren, dat jij dan anderhalve maand op je geld moet wachten.
Hoeft niet eens iemand te zijn die dat met opzet heeft gedaan, en als het een niet bestaand iemand is, dan halen ze WEL de inleg binnen, maar in het geval van een gevallen prijs geven ze niet thuis........
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
Zeg Daan,
Vraag even aan ze of ze dat voor je op papier willen zetten en dan moet je dat zorgvuldig bewaren. Kan je nog heel vaak van pas komen.
Naar de Postcodeloterij moet je het hard spelen. Ze hebben al aangegeven dat het hun fout is. Als je ze daar niet op afrekent zullen ze hun systeem nooit veranderen. Vermoedelijk heb je hun al moeten bellen op een 0900 nummer. Daar zijn dus al kosten voor jou aan verbonden. Ok.., betaalt mogelijk je vader of moeder maar ook zij hebben geen boompje in de tuin waar je eurootjes van kan plukken.
Verder moet je niet die gozer met 'een allochtoonse' naam aangeven maar de Postcodeloterij. Op jou afschrift staat Postcodeloterij en niet de naam van een gozer uit het noorden.
In opdracht van de Postcodeloterij is er geld van jouw rekening afgeschreven. Die persoon uit het noorden is niet jouw probleem.
Laat je niet onder tafel lulle. Vraag aan de Postcodeloterij wat ze hebben gedaan om te voorkomen dat zoiets zou kunnen gebeuren.
Hebben ze niet gedaan dus is het hun verwijtbaar dat ze deze fout hebben kunnen maken.
Jammer voor hun maar dan moeten ze even schokken.
En let er op, niet zij bepalen wat mogelijk de kosten zijn die je hebt gemaakt maar dat bepaal jij.
Begin minstens met 300 euro, dan kun je er altijd nog 150 van maken. Later meer vragen gaat je niet lukken.
Zegt de Politie dat ook als je een paar kilometer te hard rijdt?een foutje kan iedereen maken krijg ik daar als antwoord
Vraag even aan ze of ze dat voor je op papier willen zetten en dan moet je dat zorgvuldig bewaren. Kan je nog heel vaak van pas komen.
Naar de Postcodeloterij moet je het hard spelen. Ze hebben al aangegeven dat het hun fout is. Als je ze daar niet op afrekent zullen ze hun systeem nooit veranderen. Vermoedelijk heb je hun al moeten bellen op een 0900 nummer. Daar zijn dus al kosten voor jou aan verbonden. Ok.., betaalt mogelijk je vader of moeder maar ook zij hebben geen boompje in de tuin waar je eurootjes van kan plukken.
Verder moet je niet die gozer met 'een allochtoonse' naam aangeven maar de Postcodeloterij. Op jou afschrift staat Postcodeloterij en niet de naam van een gozer uit het noorden.
In opdracht van de Postcodeloterij is er geld van jouw rekening afgeschreven. Die persoon uit het noorden is niet jouw probleem.
Laat je niet onder tafel lulle. Vraag aan de Postcodeloterij wat ze hebben gedaan om te voorkomen dat zoiets zou kunnen gebeuren.
Hebben ze niet gedaan dus is het hun verwijtbaar dat ze deze fout hebben kunnen maken.
Jammer voor hun maar dan moeten ze even schokken.
En let er op, niet zij bepalen wat mogelijk de kosten zijn die je hebt gemaakt maar dat bepaal jij.
Begin minstens met 300 euro, dan kun je er altijd nog 150 van maken. Later meer vragen gaat je niet lukken.
Re: iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
ja idd dat nummer is ook vet duur , ik ga morgen eens bellen en dan effe een babbeltje maken ,
ik zet morgen hier op hoe het gegaan is.
en ja van de politie betreft zei ik ook al van ja sommige 'foutjes ' horen niet gemaakt te worden.
ik zit nu wel lkkr zonder geld door dat 'foutje'
je hoort morgen wat ze nu te zeggen hebben aan de telefoon.
ik zet morgen hier op hoe het gegaan is.
en ja van de politie betreft zei ik ook al van ja sommige 'foutjes ' horen niet gemaakt te worden.
ik zit nu wel lkkr zonder geld door dat 'foutje'
je hoort morgen wat ze nu te zeggen hebben aan de telefoon.
Re: iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
nou ik heb dus zojuist gebeld ik krijg wel excuses maar ze geven alleen het afgeschreven bedrag trug meer niet.
ik zeg niet eens wat extra ? door jullie ben ik dingen misgelopen.
mja het heeft allemaal geen zin ik krijg alleen het bedrag wat ze me nu al een week gejat hebben
ik zeg niet eens wat extra ? door jullie ben ik dingen misgelopen.
mja het heeft allemaal geen zin ik krijg alleen het bedrag wat ze me nu al een week gejat hebben
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 07 jun 2007 23:54
Re: iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
Beste Daan,
Ten eerste wat vervelend dat dit gebeurt is. Ik werk zelf bij de ABN AMRO bank, en helaas gebeurt het daar ook. Maar wat ik raar vind is dat Postbank normaliter veel beter controleerd op naam en rekeningnummer. Stel je heet Pietje Puk en je rekenignummer is 12345678. En er word een automatisch incasso gedaan van 50 euro op naam van Piet Pluk die eigenlijk rekeningnummer 12345679 heeft, maar Piet Pluk heeft niet 12345679 neer gezet maar 12345678. Dan word er naar mijn weten naar de naam en het rekeningnummer gekeken of dat over een komt. In dit geval zou de Postbank normaliter heeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk doen, nog mooier gezegd ze doen het niet het geld word niet geincasseerd. Het word namelijk terug gestord. Onder het mom van NAW gegevens kloppen niet.
Normaliter heb ik echt een hekel aan die mierenneukerij maar in dit soort gevallen geef ik ze een pluim. Je zorgt er voor dat je problemen uit de weg gaat.
Wat betreft de vergoeding kan je net iets verder gaan. De Postbank heeft weinig fout gedaan, wat ik je wil aanraden is een kostenpost bij de loterij neerleggen.
Heb je rood gestaan hierdoor?
Zo ja dan wil je de rentevergoeding die je hebt moeten betalen voor de dagen dat je het geld hebt moeten lenen aan hun, want ja je bent gewoon een soort bank "Bank van Daan, heb je geen baan leen dan bij Daan".
Zo nee zorg dan dat je de rente die je zou krijgen op je spaarrekening, want spontaan zou je dat bedrag gaan sparen en dat zal snel 2,5% zijn over de dagen dat je 100 euro zou sparen.
GELD IS GELD. En geloof me ze hebben genoeg.
Verder wil je een compensatie voor de gemaakte kosten, vraag desnoods een gespecificeerde rekening op bij je telefoonmaatschappij. Kan je de telefoonkosten ook berekenen. Wellicht kun je ook aangeven dat je het schandalig vind hoe ze hier mee zijn omgegaan en wellicht krijg je ook nog wel een leuk aandenken hieraan. Kijk maar naar andere bedrijven als iets niet goed is dan krijg je verschillende producten, Vb: Er zat een stukje papier in een zak chips, na een klachtenbrief kregen we meteen een doos vol met chips.
Gewoon bluffen Daan, dat doen alle instanties. Je hebt niets te verliezen die honderd euro staat ondertussen ook nog niet op je rekening. Met bluffen kom je heel ver in deze wereld, kijk maar naar Amerika.
En verder wil ik je een tip geven ga naar de ABN AMRO, veel beter in klantenservices.hahahahahahaha
Ten eerste wat vervelend dat dit gebeurt is. Ik werk zelf bij de ABN AMRO bank, en helaas gebeurt het daar ook. Maar wat ik raar vind is dat Postbank normaliter veel beter controleerd op naam en rekeningnummer. Stel je heet Pietje Puk en je rekenignummer is 12345678. En er word een automatisch incasso gedaan van 50 euro op naam van Piet Pluk die eigenlijk rekeningnummer 12345679 heeft, maar Piet Pluk heeft niet 12345679 neer gezet maar 12345678. Dan word er naar mijn weten naar de naam en het rekeningnummer gekeken of dat over een komt. In dit geval zou de Postbank normaliter heeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk doen, nog mooier gezegd ze doen het niet het geld word niet geincasseerd. Het word namelijk terug gestord. Onder het mom van NAW gegevens kloppen niet.
Normaliter heb ik echt een hekel aan die mierenneukerij maar in dit soort gevallen geef ik ze een pluim. Je zorgt er voor dat je problemen uit de weg gaat.
Wat betreft de vergoeding kan je net iets verder gaan. De Postbank heeft weinig fout gedaan, wat ik je wil aanraden is een kostenpost bij de loterij neerleggen.
Heb je rood gestaan hierdoor?
Zo ja dan wil je de rentevergoeding die je hebt moeten betalen voor de dagen dat je het geld hebt moeten lenen aan hun, want ja je bent gewoon een soort bank "Bank van Daan, heb je geen baan leen dan bij Daan".
Zo nee zorg dan dat je de rente die je zou krijgen op je spaarrekening, want spontaan zou je dat bedrag gaan sparen en dat zal snel 2,5% zijn over de dagen dat je 100 euro zou sparen.
GELD IS GELD. En geloof me ze hebben genoeg.
Verder wil je een compensatie voor de gemaakte kosten, vraag desnoods een gespecificeerde rekening op bij je telefoonmaatschappij. Kan je de telefoonkosten ook berekenen. Wellicht kun je ook aangeven dat je het schandalig vind hoe ze hier mee zijn omgegaan en wellicht krijg je ook nog wel een leuk aandenken hieraan. Kijk maar naar andere bedrijven als iets niet goed is dan krijg je verschillende producten, Vb: Er zat een stukje papier in een zak chips, na een klachtenbrief kregen we meteen een doos vol met chips.
Gewoon bluffen Daan, dat doen alle instanties. Je hebt niets te verliezen die honderd euro staat ondertussen ook nog niet op je rekening. Met bluffen kom je heel ver in deze wereld, kijk maar naar Amerika.
En verder wil ik je een tip geven ga naar de ABN AMRO, veel beter in klantenservices.hahahahahahaha
Re: iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
tomaat , ze gaan er niet op in omdat deze fout vaker voorkomt , dan denk ik bij mezelf wrom doen jullie er niks aan als het zo vaak foutgaat controleren jullie ook nooit.
postcodeloterij doet daar niet aan ik heb het al geprobeerd.
allemaal waardeloos.
en ja ik ben ook aant denke bij de postbank weg te gaan want ik moet altijd te lang op me loon wachten.
postcodeloterij doet daar niet aan ik heb het al geprobeerd.
allemaal waardeloos.
en ja ik ben ook aant denke bij de postbank weg te gaan want ik moet altijd te lang op me loon wachten.
Re: iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
en ik heb nog steeds me geld niet trug.
ik moet maar van de week weer eens bellen en eens dreigen met een rechtzaak ofzo
ik moet maar van de week weer eens bellen en eens dreigen met een rechtzaak ofzo
Re: iemand anders betaald loten met mijn rekeningnummer
Ik kan met je meeleven!
Bij mij is er opzettelijk geld van mijn rekening af gehaald. Degene die dat deed ken ik niet, maar heeft wel met opzet mijn rekeningnummer gebruikt om abonnement op krant te betalen. (ouder bericht elders op forum)
Ik kan nog steeds geen aangifte doen omdat de Telegraaf op alle fronten niet thuis geeft en mij geen kopie van machtiging of brief waarin ze toegeven dat dit gebeurd is willen toesturen. Zonder dergelijk bewijs wil de politie mijn klacht niet in behandeling nemen.
Maar mijn bank heeft er alles aan gedaan om het recht te zetten! Zij hebben het schadebedrag zelfs vergoed. Ik hoop dus dat het bij jouw ook goed gaat komen.
Bij mij is er opzettelijk geld van mijn rekening af gehaald. Degene die dat deed ken ik niet, maar heeft wel met opzet mijn rekeningnummer gebruikt om abonnement op krant te betalen. (ouder bericht elders op forum)
Ik kan nog steeds geen aangifte doen omdat de Telegraaf op alle fronten niet thuis geeft en mij geen kopie van machtiging of brief waarin ze toegeven dat dit gebeurd is willen toesturen. Zonder dergelijk bewijs wil de politie mijn klacht niet in behandeling nemen.
Maar mijn bank heeft er alles aan gedaan om het recht te zetten! Zij hebben het schadebedrag zelfs vergoed. Ik hoop dus dat het bij jouw ook goed gaat komen.