LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DE JONG INTRA
Re: DE JONG INTRA
Reizen vallen niet onder de wet koop op afstand. Er is dus nooit een 'afkoelingsperiode'.
Verder vervelende situatie...
Verder vervelende situatie...
Re: DE JONG INTRA
ik heb een brief opgestuurd aan de directie
ook mn excuses voor het uitvallen gedaan.
En uitgelegd wat er gebeurd was
Ook aangegeven, dat op die site staat dat je niet ONLINE kon boeken als er kinderkorting bij zat
en ik dus volgens hun online geboekt had
Ben benieuwd wanneer ik wat hoor
Maar nooit meer online boeken
Ik heb er op mijn werk vandaag overgehad, en dan komen de verhalen los,
Vooral de extra kosten die erbij komen,
Waardeloos gewoon
ook mn excuses voor het uitvallen gedaan.
En uitgelegd wat er gebeurd was
Ook aangegeven, dat op die site staat dat je niet ONLINE kon boeken als er kinderkorting bij zat
en ik dus volgens hun online geboekt had
Ben benieuwd wanneer ik wat hoor
Maar nooit meer online boeken
Ik heb er op mijn werk vandaag overgehad, en dan komen de verhalen los,
Vooral de extra kosten die erbij komen,
Waardeloos gewoon
Re: DE JONG INTRA
waarschijnlijk leest de jong intra mee, want plotseling is deze tekst bij citysupport verdwenen
stond bij de veelgestelde vragen, en ik heb deze eerder hier geplaatst
Hoe reserveer ik voor kinderen en/of meer dan 8 personen?
Het is op dit moment nog niet mogelijk om zelf on-line een reservering te maken voor reizen met kinderkorting, of voor groepen groter dan 8 personen. U kunt hiervoor telefonisch reserveren via ons service center via 0900 - STEDENTRIP (0900-7833368, 20ct p/m). Wij zijn telefonisch bereikbaar op weekdagen van 09:00 - 17:00 en op zaterdag van 10:00 - 16:00. Voor groepen groter dan 8 personen kunt u eventueel meerdere malen het boekingsproces doorlopen.
en nu is ie weg
dat vindt ik wel heel opvallend
stond bij de veelgestelde vragen, en ik heb deze eerder hier geplaatst
Hoe reserveer ik voor kinderen en/of meer dan 8 personen?
Het is op dit moment nog niet mogelijk om zelf on-line een reservering te maken voor reizen met kinderkorting, of voor groepen groter dan 8 personen. U kunt hiervoor telefonisch reserveren via ons service center via 0900 - STEDENTRIP (0900-7833368, 20ct p/m). Wij zijn telefonisch bereikbaar op weekdagen van 09:00 - 17:00 en op zaterdag van 10:00 - 16:00. Voor groepen groter dan 8 personen kunt u eventueel meerdere malen het boekingsproces doorlopen.
en nu is ie weg
dat vindt ik wel heel opvallend
Re: DE JONG INTRA
dat betekent: nooit boeken via de jong intra
eigen schuld dikke bult
eigen schuld dikke bult
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 03 jun 2007 22:49
Re: DE JONG INTRA
MLF dat is wat ik er van geleerd heb. Bij mij was de schade destijds beperkt tot 15 gulden. Ik had nog nooit gehoord van transactie kosten en heb het sindsdien ook nooit meer hoeven betalen. Meest frapante is nog wel dat men er mee kwan nadat het ticket definitief gemaakt was.
Re: DE JONG INTRA
he MLF
ik heb niet geboekt
ik heb niet geboekt
Re: DE JONG INTRA
ik bedoel niet u, maar diegene die er wel in zouden trappen
Re: DE JONG INTRA
yes
zojuist een telefoontje gehad dat ik de brief kappot kan scheuren, dus toch nog netjes opgelost pfffff
zojuist een telefoontje gehad dat ik de brief kappot kan scheuren, dus toch nog netjes opgelost pfffff
Re: DE JONG INTRA
Ik ben een medewerker van de jong intra. Ik vind het absoluut niet de schuld van ons bedrijf. De toeslagen die overal bij staan komen er bij elke vliegreis bji! Alle prijzen die overal staan zijn bij elke touroperator altijd VANAF prijzen. Als ik test en het via de site inboek krijg ik wel eerst de prijs te zien.
at er gebeurt is kan altijd! Het gebeurt ook reglmatig want ik krijg best wel eens mensen aan de telefoon die iets fout hebben gedaan en dan per ongeluk een boeking hebben gemaakt. Deze mensen bellen altijd gelijk naar ons op! Als ik die fout had gemaakt had ik ook gelijk naar het desbetreffende bedrijf gebeld. Wij kunnen het namelijk binnen 24 uur het er kostenloos voor u uithalen!
Daarom vind ik het uw schuld en niet de schuld van de jong intra! Het is een prima bedrijf met leuke reizen en wij doen altijd ons best om de klanten tegemoet te komen!
at er gebeurt is kan altijd! Het gebeurt ook reglmatig want ik krijg best wel eens mensen aan de telefoon die iets fout hebben gedaan en dan per ongeluk een boeking hebben gemaakt. Deze mensen bellen altijd gelijk naar ons op! Als ik die fout had gemaakt had ik ook gelijk naar het desbetreffende bedrijf gebeld. Wij kunnen het namelijk binnen 24 uur het er kostenloos voor u uithalen!
Daarom vind ik het uw schuld en niet de schuld van de jong intra! Het is een prima bedrijf met leuke reizen en wij doen altijd ons best om de klanten tegemoet te komen!
Re: DE JONG INTRA
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar waarom ga je je persoonlijke gegevens invullen als je alleen geinteresseerd bent in een prijsopgave?
Het is en blijft Internet: niet iedereen is te vertrouwen!
(Wat overigens niet betekent dat ik deze gang van zaken goedkeur...)
Ik heb overigens zelf 3 keer een stedentrip geboekt bij de Jong Intra.
Wel via het reisbureau, omdat ik het persoonlijk toch wel belangrijk vind om een aanspreekpunt te hebben.
Maar bij ons was alles prima in orde!
Het is en blijft Internet: niet iedereen is te vertrouwen!
(Wat overigens niet betekent dat ik deze gang van zaken goedkeur...)
Ik heb overigens zelf 3 keer een stedentrip geboekt bij de Jong Intra.
Wel via het reisbureau, omdat ik het persoonlijk toch wel belangrijk vind om een aanspreekpunt te hebben.
Maar bij ons was alles prima in orde!