LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] buren ruzie

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
cinrody
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 dec 2005 14:42

buren ruzie

Ongelezen bericht door cinrody »

hoi, heeft iemand wel eens last gehad van buren ruzie ik neem aan van wel kan daar iemand zij verhaal over kwijt.

want ik heb veel problemen met mijn buren niet op te lossen, praten helpt niet weet zelfs nog niet eens wat er aan de hand is.

maar het ergste die mensen wonen er korter als ons en ze hebben al veel mensen tegen ons gebruikt ZIELIG TOCH zo iets.

en de politie ach ja wat zal ik daar over zeggen. echt allemaal klootte.

:twisted: :twisted:

gr cinrody

peukiemon
Berichten: 170
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:14

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door peukiemon »

Heb je een huur of een koopwoning.
Als je een huurwoning hebt kan je als je er niet met de buren uitkomt, contact opnemen met de woningcooperatie.
Die zal je dan waarschijnlijk vragen om een logje te maken van wat er gebeurt en hoe laat.
Is het een koopwoning is het vaak toch moeilijker, als je en buurtagent hebt kan je hem/haar vragen om te bemiddelen.
Heb het zelf ook gehad, woon nu in een straat waar de woningen verkocht worden.
Ik zit nu in een koopwoning en mijn buren in een huurwoning, het is bij ons
ook geescaleerd bedreigingen politie erbij aangifte gedaan.
In opdracht van de woningbouw een log aangemaakt, uiteindelijk is de buurtagent wezen bemiddelen.
Dit heeft goed gewerkt, heb nu redelijk contact met de buren.
Dus probeer er uit te komen, dan woon je er een stuk prettiger.

Rembrandt
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:51

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door Rembrandt »

en de politie ach ja wat zal ik daar over zeggen. echt allemaal klootte.
ik heb ook wel eens problemen gehad , dat ging over een luidruchtige bovenbuurman . Beloftes werden gemaakt maar het was vaak feest , Ik heb toen met die jongen voor een gesprek voor het huis afgesproken, ( die een opsluiting achter de rug had, moeilijke jongen die wat had gedaan ) en ook over zijn andere problemen gesproken , ik wist dat ik goed had gedaan en een goed gesprek had en beiden verlieten de plek . Nog geen 5 minuten later belde de politie aan ; meneer , wij hebben vernomen dat u wat overlast in de buurt maakt ...wilt u mee gaan naar het bureau wel heb ik ooit ! Ik heb ze het hele verhaal zo goed en kwaad als mogelijk uitgelegt maar ze verzochten MIJ , om mee te gaan naar het bureau , Ik zei, kom op zeg , ik ben niet fout maar mijn bovenbuurman ! Ze zijn toen na aandringen ook bij de bovenbuurman geweest maar pas nadat ik kenbaar had gemaakt voor een paar uurtjes naar de bibliotheek te gaan ..

Einde van dit verhaal , ze geloven gauw klagers ( ik denk dat vrienden of die knul ze hebben gebeld ) omdat iemand zich niet tevreden stelde met het resultaat van "ons" prima gesprek ..

Ik dacht dat je met de rede wel wat in te brengen hebt , maar dat was het ook niet meer :wink:

yaya
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2006 00:14

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door yaya »

Hoi Cindy,

Ik zal je op dit gebeid nu op dit moment geen goed advies kunnen geven en dat heeft puur te maken met het feit dat je heel erg vaag bent over het geen wat er nu echt aan de hand is tussen de buren en jou.

Wat speelt er precies. Er zal wel wat voorgevallen zijn!
Dat je buren er korter wonen dan jij maakt natuurlijk niet uit, het geeft je namelijk geen bevoor rchte postitie.

Als je wat specifieker wil zijn kan ik je misschien raad geven.

Bedenk trouwens ook dat de politie in veel gevallen ook niet echt wat kunnen doen. Mensen zijn niet bereid tot praten met elkaar en afspraken maken lukt ook niet. WAT ZOUDEN ZE VOLGENS JOU DAN NOG MOETEN DOEN?
Is dan eigenlijk mijn vraag. Het enige wat ze kunnen doen is het tot in de eeuwigheid proberen en dat houd een keer op. Geloof me.

Ik zie het wel als je wat specifieker geworden bent

Groetjes yaya

el1003
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2007 17:24

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door el1003 »

Ik heb poolse arbeiders boven mij wonen (koop) erg veel last en mijn woning zie je naar vervelend gaan en er is maar een weg en dat is naar de rechter, of heft in eigen handen nemen dat wil de minister kennelijk graag.


Veel succes!!!!

Fac ut vivas !!!
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 aug 2005 20:29

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door Fac ut vivas !!! »

daarvoor zijn die lelijke oudere chinezen
?????

verklaart u nader.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 27 Mei 2007 11:17 door Fac ut vivas !!!

Quote:
daarvoor zijn die lelijke oudere chinezen


?????

verklaart u nader.
Deze persoon is dus dezelfde als DIRK-GOZIK-ANASTATIA-POLKA.
Aan al zijn berichten is geen touw aan vast te knopen,dus bespaar U de moeite

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door NAK »

hoi, heeft iemand wel eens last gehad van buren ruzie ik neem aan van wel
Dat is een verkeerde aanname :P

bobber
Berichten: 34
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:12

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door bobber »

Onze buurman heeft een airco laten plaatsen. Hij staat op zijn aanbouw, schuin onder ons slaapkamerraam. De hele dag staat dat ding te loeien. Dat is nog niet het ergste. Sávonds maakt het erg veel herrie. Moet ik mijn raam dicht maken omdat zij koel kan slapen met haar rolluikjes dicht.
Tot 2 deuren verder hebben ze er last van. Ik heb dit inmiddels bij hem aangegeven, maar er veranderd niets.
Volgens mij zou ik een melding kunnen doen naar de milieudienst ivm geluidsoverlast in de nacht. Graag zou ik het anders oplossen, want het zijn wel je buren.

consumentjes
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:41

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door consumentjes »

Nu moet ik wel zeggen,maar das mijn mening hoor,dat wij Nederlanders al erg gauw last hebben van geluid van de buren.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door NAK »

consumentjes, jullie trekken wel een blik met doodgebloedde topics open zeg.
Of dat nog iets wordt...... Ik heb er een hard hoofd in.

consumentjes
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:41

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door consumentjes »

Ja nou mijn excuses dat ik deze site volgens u te laat ontdekt heb.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: buren ruzie

Ongelezen bericht door NAK »

Is niet erg, ga gerust je gang.

Misschien dat de topic schrijvers zich toch nog aangesproken voelen en reageren.

Gesloten