LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ariston

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kuchina
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 mei 2007 20:50

Re: Ariston

Ongelezen bericht door kuchina »

DAT is zonder meer waar,. echter, er zijn ook verkopers bij die dit dus NIET doen, en die werken gewoon bij die prijsvechters!!
Dus het is totaal niet eerlijk ze allemaal over een kam te scheren.
Waarschuwen dat klanten allert moeten zijn ok, ik prijs je voor dat, maar continu stelselmatig een concullega zwart maken is totaal overbodig toch?

Uiteindelijk gaat het om het gevoel van de klant, als die klant een goed gevoel heeft bij die "te dure" prijs, dan is er nix aan de hand.
Simpel voorbeeld, denk je nou echt dat een paar Kswiss schoenen 90 euro kost ;);) Overal in de handel heb je prijzen die omhoog worden geschroeft, of dit nou kleren, autos, of schoenen zijn. Er bestaat geen "eerlijke" handel meer, er moet geld rollen, geld worden verdiend.

Echter, laten we ook vooropstellen, dat een prijs voor een artikel realistisch moet zijn, geen onzin van keukens van 3 meter met totaal geen luxe voor 25000 euro. En als je bijv. Keukenconcurrent kent, dan zou je inmiddels moeten weten dat de directie dit soort praktijken zelfs verboden heeft!!

R. smitskamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2007 14:43

Re: Ariston

Ongelezen bericht door R. smitskamp »

laat in ierder geval niet je keuken monteren door de Firma Westman uit Oosterhout ,wat een stel knoeiers zijn dat deze firma heeft voor mij als bedrijf in keukenmontage deze veel keukens zeer slecht gemonteerd door onvakundigheid en heeft mij veel geld gekost van het opknappen , en waarom dat ik te goed van vertrouwen was .
dus nog maals WESTMAN uit OOSTERHOUT niet leten monteren

lisperito
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mei 2007 20:18

Re: Ariston

Ongelezen bericht door lisperito »

Inderdaad, die komen er bij mij ook nooit meer in!!!

De 1e keuken die we kochten werd perfect geinstalleerd, geen op- of aanmerkingen op een klein passtukje na. Nieuwbouw gekocht en terug naar dezelfde keukenzaak en daar een voor ons geweldige keuken uitgezocht.

De installatie is gedaan door bovengenoemde firma W. Concreet betekende dit dat bijna de helft van de onderdelen van de keuken vervangen zijn wegens schade of onkundig installeren (lijsten verkeerd gezaagd, deuren beschadigd, frontjes doorgeboord etc etc). Het aanrechtblad was alles behalve waterpas en de tegeltjes erboven idem. De schouw hadden ze laten vallen en toch opgehangen en geprobeerd dicht te kitten (alsof we dat niet zouden opmerken). Ze hadden maar 1 monteur die echt kennis van zaken had, maar omdat ze in de straat meerdere keukens moesten installeren, liep die zich suf van het ene naar het andere huis. 1 groot drama en bij iedereen moest er van alles vervangen worden.

Ik had 1 "geluk", keuken moest volledig betaald zijn op de dag dat huis werd opgeleverd ... dat heb ik geweigerd. Aannemer dreigde dat ik geen sleutel zou krijgen omdat keukenboer dit onacceptabel vond van mij. Prima, dan wacht ik wel tot de keuken goed is afgeleverd en kom dan de sleutel wel halen. Dit tot verbazing van aannemer.

Uiteindelijk is huis dus wel opgeleverd op de opleverdatum ... zonder dat de keuken betaald is. Dezelfde dag kwam er een man van het keukencentrum en de eigenaar van het montagebedrijf. Die laatste probeerde de boel te laten zoals het was en vond me maar een zeur. De keukenman noteerde meer dan 20 punten die vervangen, aangepast of opnieuw moesten. Heb extra korting bedongen omdat keuken nooit meer 100% zou kunnen worden (dan moest echt alles er weer uit) en heb pas betaald toen het allerlaatste onderdeel vervangen was (maanden later)

Nooit meer!!!

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Ariston

Ongelezen bericht door GWTE »

Oke prutsers dus....en dat kwam allemaal omdat er Ariston keuken apparatuur in zat?.......

Toolboy

Re: Ariston

Ongelezen bericht door Toolboy »

Wat mijn verbazing schetst in de keuken topics:

Is dat de meeste experts niet eens weten welke appies er gebruikt worden.
Oftewel bij welke fabrikant komt het vandaan.
Er zijn maar een handvol fabrikanten maar wel een dozijn handelsnamen ,verdiep u daar eens in.

lisperito
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mei 2007 20:18

Re: Ariston

Ongelezen bericht door lisperito »

Oke prutsers dus....en dat kwam allemaal omdat er Ariston keuken apparatuur in zat?.......

Eh nee, in mijn geval niet ... allemaal Siemens :lol:
Reageerde offtopic.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Ariston

Ongelezen bericht door GWTE »

welke appies er gebruikt worden.
Is het feit dat er in sommigen landen kinderen worden gebruikt voor het assembleren al niet erg genoeg....Toolboy :wink:

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Ariston

Ongelezen bericht door rayke »

Gaaaap :roll:

goedgevoel
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 13:33

Re: Ariston

Ongelezen bericht door goedgevoel »

Heey ik zie dat je wat informatie zoekt over wat producten. Ik zou de voorkeur geven aan Pelgrim, alleen via internet niet goed te bezichtigen vanwegen wat problemen met leverancier Atag pelgrim etna.
Voor product infromatie kan je even kijken op de site van de leveranciers. naam + nl erachter.Wat je ook kan doen is een mix van apparatuur en merken. heb je overal de beste van alleen geen 5 jaar garantie met 4 producten of meer maar, maar naar 2 jaar betaal je toch al weer extra kosten tip: kies apparatuur wat bij je past. niet alleen op het merk afgaan ook de inhoud.Kijk wat je nu hebt en gebruikt mis ik iets wil ik extra,s.

Ik ben laatst goed geholpen bij http://www.schouwkeukens.nl :idea:

Gesloten