LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Ongelezen bericht door eeliane »

ander vliegtuigie misschien, of een andere route

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Ongelezen bericht door diepezucht »

Sneller dan wie? En waar naar toe?

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Ongelezen bericht door Bekkum »

Tip:

Boek een straaljager.

Das pas snel

dionysos
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jun 2007 14:32

Re: onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Ongelezen bericht door dionysos »

2 uur sneller?? Tornado mee misschien?

Carolina
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:49

Re: onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Ongelezen bericht door Carolina »

Het zou mooi zijn als ze een voorbeeld aan Duitsland gaan nemen. Daar kun je vaak je eigen vliegtijden kiezen. En ze zouden kunnen vragen aan klanten waar de voorkeur ligt (vroege of late vlucht) maar dat is gewoon veel te veel werk voor de touroperators in Nederland die liefst alleen maar standaardwerk verkopen. Weinig administratieve rompslomp en veel verdienen!!

Lisa28
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2007 09:39

Re: onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Ongelezen bericht door Lisa28 »

Bij D-reizen kan je de vliegmaatschapij kiezen. Echter bij vertrek veranderen ze het toch! Ik boekte businessclass en kreeg enkele dagen voor vertrek te horen dat ik economyclass ging vliegen!

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: onvoordelig vluchtschema bekort vakantieduur

Ongelezen bericht door eeliane »

NOuja dan kreeg je toch wel een smak geld terug mag ik hopen, want busines class kost nogal wat. Kan me dat eigenlijk niet voorstellen, business calss passagiers worden wel met alle egards behandeld en bij evt overboeking wordt daar serieus op in gegaan... welke maatschappij was dat? Een gewone charter heeft sowieso geen busines claas aan boord, wel iets dta duurder is en met meer ruimte maar de echte busines class is stukken uitgebreider en daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan.

Gesloten