LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo koude douche

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.

Jumbo moet zich houden aan de 7 zekerheden

Peiling eindigde op 04 feb 2010 23:15

Nee, ze mogen tussentijds de zekerheden best veranderen.
5
31%
Ja, Jumbo is het verplicht aan de klanten om zich aan de 7 zekerheden te houden.
11
69%
 
Totaal aantal stemmen: 16

rickdebie77
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mei 2007 00:07

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door rickdebie77 »

Hallo Jan9,

Het vervelende was dat ook de klantenservice van niets weet en mij zelfs van fraude beschuldigde. Ik kreeg toen ook nog te maken met beveiligers die natuurlijk helemaal van niets weten.

Je hebt wel een goed punt dat de 7 zekerheden niet goed zijn opgeschreven. Dan worden het vanzelf 7 onzekerheden.

rickdebie77
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mei 2007 00:07

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door rickdebie77 »

Kijk dat is namelijk geen grap BOT, omdat je dan misbruik maakt van een bestaande geestelijke ziekte.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 25 Mei 2007 16:15 door rickdebie77

Kijk dat is namelijk geen grap BOT, omdat je dan misbruik maakt van een bestaande geestelijke ziekte.
Dit begrijp ik ff niet rickdebie 77.
Heb ik iets misdaan of zoiets?
Maak alleen een opmerking over een nicknaam terwijl
de persoon in kwestie normaal reageerd.
Klopt dan toch wat ik vermelde dat dat rottigheid uitlokt
gezien jou opmerkingen.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door NAK »

Nicknaam van deze man/vrouw is Nak.
Dus waarom nu harry nak is mij een raadsel.
Weet je wat het is Bot, mensen die harry voor mijn nickname zetten leven nog in de tijd van "Ome Joop" en ontbreekt het aan een normale reactie.

Daarnaast blijf ik eveneens de mening toe gedaan dat er nog te veel figuren op dit forum ronddwalen die gewoon het gelijk aan hun kant willen hebben en dus elke reactie afkatten.

rickdebie77
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 mei 2007 00:07

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door rickdebie77 »

Het vervelende is dat de klantenservice juist het brutaalst is. Die denken dat klantenservice betekent dat je ze mag uitschelden voor fraudeur. En de eigen regels kennen ze niet. Een dikke onvoldoende voor de Jumbo.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door NAK »

Het vervelende is dat de klantenservice juist het brutaalst is. Die denken dat klantenservice betekent dat je ze mag uitschelden voor fraudeur. En de eigen regels kennen ze niet. Een dikke onvoldoende voor de Jumbo.
Er zijn nu 17 dagen voorbij tussen het posten van de topic en je bovenstaande bericht.

Hoe is de stand van zaken nu?
Doe je nog steeds boodschappen bij de Jumbo of vecht je alleen nog maar met ze?

Fikkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2007 22:39

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door Fikkie »

Personeel van Jumbo wordt jaarlijks op de hoogte gehouden van Jumbo. Ook in de winkels hangen borden met de dagelijkse 7 zekerheden.. Dus het personeel zal wel moeten weten wat de dagelijkse 7 zekerheden zijn, de klanten trouwens ook... :lol:

mayadelhaize
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2007 20:37

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door mayadelhaize »

De klanten weten het tot nu toe beter dan het personeel bij de Jumbo.

--Blondie.
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2009 16:35

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door --Blondie. »

Ik werk achter de kassa bij jumbo;)
& ik kan je verzekeren dat wij ons aan de 7 zekerheden houden;)
Voor ik der werkte heb ik ook mijn shizzle eens gratis meegehad;) was 4e in de rij;)

Sommige mensen maken er misbruik van;) als ze aan de kassa komen met een hele lijst die ergens anders goedkoper is krijgen ze het gratis mee maar er zijn mensen die doen het vaker per week zelfs soms per dag;) maar dan maak je misbruik van de situatie.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door Chocomelk »

--Blondie. schreef:Ik werk achter de kassa bij jumbo;)
& ik kan je verzekeren dat wij ons aan de 7 zekerheden houden;)
Voor ik der werkte heb ik ook mijn shizzle eens gratis meegehad;) was 4e in de rij;)

Sommige mensen maken er misbruik van;) als ze aan de kassa komen met een hele lijst die ergens anders goedkoper is krijgen ze het gratis mee maar er zijn mensen die doen het vaker per week zelfs soms per dag;) maar dan maak je misbruik van de situatie.
Zie dat totaal niet als misbruik van de mensen, als Jumbo blijft roepen dat ze
de goedkoopste zijn dan moeten ze dat ook zijn en beter op hun prijzen letten.
Jumbo heeft ook vele eigen merken, dat kun je bijna nergens anders krijgen dus dan is het ook makkelijk roepen dat ze de goedkoopste zijn.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Chocomelk schreef: Jumbo heeft ook vele eigen merken, dat kun je bijna nergens anders krijgen dus dan is het ook makkelijk roepen dat ze de goedkoopste zijn.
Dat heeft bijna elke supermarkt, daar is Jumbo niet uniek in.
En die vergelijkingsacties gelden dus alleen voor A merk producten, want huismerk van de Jumbo en huismerk van de C1000 zijn heel anders en kun je niet vergelijken.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door Chocomelk »

VioletPrue schreef:
Chocomelk schreef: Jumbo heeft ook vele eigen merken, dat kun je bijna nergens anders krijgen dus dan is het ook makkelijk roepen dat ze de goedkoopste zijn.
Dat heeft bijna elke supermarkt, daar is Jumbo niet uniek in.
En die vergelijkingsacties gelden dus alleen voor A merk producten, want huismerk van de Jumbo en huismerk van de C1000 zijn heel anders en kun je niet vergelijken.
Nee die huismerken kan je inderdaad niet vergelijken, al hebben ze waarschijnlijk
alleen een andere naam en is het produkt precies hetzelfde wat erin zit.

Jumbo wil de goedkoopste zijn in de A merken dan moeten ze er ook voor zorgen dat ze dat zijn.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Jumbo koude douche

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Chocomelk schreef:Nee die huismerken kan je inderdaad niet vergelijken, al hebben ze waarschijnlijk
alleen een andere naam en is het produkt precies hetzelfde wat erin zit.

Jumbo wil de goedkoopste zijn in de A merken dan moeten ze er ook voor zorgen dat ze dat zijn.
Mijn ervaring is, dat ze dit ook wel degelijk zijn met verschillende producten.
Je moet natuurlijk goed kijken, maar dat is in elke supermarkt zo.

Gesloten