Dan zou ik nu graag van je ter plekke meerdere links willen zien waarin rechtbanken uitspraken gedaan hebben dat de consument belazerd en dus opgelicht is. Het geen jij doet is keiharde smaad en laster. Dat een aantal mensen belazerd zijn houdt niet in dat de vele miljoenen mensen die producten van de door jouw aangegeven merken ook de dupé zijn geworden.Dat ik die merken of bedrijven beschuldig van oplichting en dit gewoon zeg, heeft mee te maken dat het de keiharde waarheid is.
Er is tot op de dag van vandaag nog geen enkele uitspraak geweest waarin consumenten in het gelijk gesteld zijn dat ze belazerd en dus opgelicht zijn. Keiharde smaad en laster jegens deze grote merken dus!
Bedrijven kunnen fouten maken, de consument is er uiteraard de dupé van. Diezelfde consument zal wanneer een product echter degelijk is en er geen support noodzakelijk is echter nauwelijks ook maar één woord reppen. Je smaad & laster praktijken zijn dus hooguit gebaseerd op misschien 5% van alle verkochte producten van de merken die jij dus beticht van oplichting en slecht functioneren.
Fout! Ik wijs mensen op eventuele nadelen en risico's maar ik zal ze nimmer uitmaken voor wat dan ook. In jouw ogen zijn alle mensen die een Packard Bell, Medion e.d. kopen meteen achterlijk (zo kom je tenminste wel heel erg duidelijk over hoewel je het nog net niet direct aangeeft).Ik vind jou een laffaard!
Je weet dat de mensen bedonderd worden, maar je waarschuwd ze er niet voor. Jij steekt dan je kop in het zand!
Ik prijs geen enkele computer aan, ik luister eerst naar de klant wat men wilt en verwacht. Wat is het budget, wat zijn de wensen etc. etc. Maar merken en bedrijven beschuldigen e.d. begin ik gewoonweg niet aan. Enigste wat ik in een dergelijk geval doe is adviseren, helemaal kostenloos zonder risico's.
Jij schuift mij iets in de schoenen waarvan jij niet eens weet wat ik doe en wat ik niet doe. Ik laat mensen en bedrijven nog enigszinds in hun waarden wanneer ze dit verdienen. Ik noem iemand niet meteen het achterend van een varken omdat ze een computer kopen die 'mij' niet aan staat. Wie is hier dus de laffaard en de geen die zijn kop in het zand steekt?Jij stopt jouw hoofd in het zand en daarmee laat je de consumenten in de steek en laat ze aan hun lot over!
Wie zegt hier dat ik dat niet doe? Ik heb in alle jaren dat ik hier 'actief' in bezig was echter wel één ding geleerd. De consument is slimmer dan de verkoper, de expert etc. etc. Deze weten namelijk dat de verkoper of expert hun eigen producten altijd als beste aanprijst en de producten van de ander als slechtste. Dit is eigenlijk net weer iets in de zin van 'omgekeerde psygologie'. Je eigen producten als slechtste bestempelen werkt echter ook weer niet.Het zou je sieren om de consumenten te helpen!
En weer praat je voor een ander. Laat dat nu eens een keer achterwegen. Zeg ik dat jij niets negatiefs mag zeggen over die merken? De wijze waarop jij negatieve reacties geeft is niet alleen gericht op de producten maar zelfs op de consument, de consument is dom en achterlijk... jij bent de prof dus weet wat de consument zoekt en nodig heeft en denken doe je zelfs ook meteen maar voor hen.Over de merken Medion, Packard-Hell, Dell, Sweex en Trust mag dus niets negatiefs over gezegd worden!
Nee meer een actie dat ik sommige opmerkingen, reacties e.d. vanaf jouw zijde een beetje beu begin te worden. In veel gevallen geraakt de algehele discussie vrijwel offtopic nadat jij je mening gegeven hebt die allang niet meer te maken heeft met het onderwerp.Wat een goedkope manier om mij onderuit te halen MaffeDarkie!
Is dit een actie om maar negatief over mij mee te kunnen praten?
Het onderwerp 'Een computer koop je niet naast de hagelslag!' is gewoonweg uit de klauwen gelopen vanaf het moment dat de consument als dom, achterlijk e.d. is uitgemaakt en de merken (fabrikanten) doormiddel van smaad en laster zijn benadeeld.
Kortweg: Kiest de consument voor de Aldi PC, laat ze kiezen. Kiezen ze voor een packard bell, hun keus. Tuurlijk door de prijs wordt op sommige dingen ingeleverd en helaas is dat de huidige maatschappij nu eenmaal.
Keiharde feit blijft echter wel, ondanks dat consumenten negatief tegenover een merk PC staan houdt niet meteen in dat dat merk slecht is. Daarvoor heeft men onvoldoende onderzoeken naar verricht. Van één merk en type PC worden er misschien 1000 verkocht, van die 1000 tref je op internet misschien 20 reacties aan van mensen die erover ontevreden zijn de rest weet 'of' de weg niet te vinden naar een klachtensite als radar 'of' heeft gewoonweg geen problemen.
Nog even met betrekking tot Sweex, wist je dat Sweex bijvoorbeeld routers van Sitecom levert maar dan met eigen sticker? En dat diezelfde sitecoms jaren lang in de top10 heeft gestaan? Tuurlijk, sweex is niet mijn 1e keus maartoch hebben ze degelijke producten.
Qua voedingen heb ik in de afgelopen 4 jaar nog geen enkele PC of voeding teruggehad, dus instabiel? Kan... maar zal denk ik ook liggen aan het type e.d.
--- terug ontopic ---
Ik persoonlijk vind dat een computer net zo goed naast de hagelslag mag staan. Het zorgt binnen de computer branche voor nog wat concurrentie. Medicijnen haal je tenslotte ook lang niet altijd meer bij de apotheek (afhankelijk wat voor medicijnen uiteraard) en je tijdschrift haal je ook allang niet meer bij de boekhandel vandaan.