| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dure luiers
Re: Dure luiers
Leuk, leuk, leuk! En niet slim van mij!
Affijn, de boodschap moge duidelijk zijn!
Affijn, de boodschap moge duidelijk zijn!
IK heb inmiddels een brief teruggekrgen vanuit budapest waarin ze mij bedanken voor mijn reactie.
Ze gaan een marktonderzoek opzetten om te kijken of ze te hoge prijzen hanteren t.o.v. de concurrenten.
Ik vond het een hel nette brief met een verontschuldiging.
Zo zie je maar dat ze er toch naar kijken en dat het toch helpt om je mond open te doen.
Ze gaan een marktonderzoek opzetten om te kijken of ze te hoge prijzen hanteren t.o.v. de concurrenten.
Ik vond het een hel nette brief met een verontschuldiging.
Zo zie je maar dat ze er toch naar kijken en dat het toch helpt om je mond open te doen.
-
cybertomaat
bonuspuntje voor de Esso ...... 
@Dena,
ben je nu zo vreemd of zie je niet dat dit briefje helemaal niets voorsteld.
Natuurlijk is het netjes, zo'n antwoord.
Maar in vergelijking met de Texaco en Shell om maar wat te noemen zijn ze echt niet duurder of te duur. Dus zullen ze de prijzen niet wijzigen.
Immers: als zij "concurrenten" zeggen bedoelen ze andere tankstations en geen winkels.
Ook het "marktonderzoek" zal niets voorstellen.
Maartoch blij dat U zo blij gemaakt kan worden met zo'n loze brief.
ben je nu zo vreemd of zie je niet dat dit briefje helemaal niets voorsteld.
Natuurlijk is het netjes, zo'n antwoord.
Maar in vergelijking met de Texaco en Shell om maar wat te noemen zijn ze echt niet duurder of te duur. Dus zullen ze de prijzen niet wijzigen.
Immers: als zij "concurrenten" zeggen bedoelen ze andere tankstations en geen winkels.
Ook het "marktonderzoek" zal niets voorstellen.
Maartoch blij dat U zo blij gemaakt kan worden met zo'n loze brief.
Een brief uit Budapest? Had je die luiers niet in Nederland gekocht dan?IK heb inmiddels een brief teruggekrgen vanuit budapest waarin ze mij bedanken voor mijn reactie.
-
cybertomaat
Bonuspuntje voor de esso blijft omdat ze mevr.
wel netjes antwoorden ......
dat er daadwerkelijk iets aan de prijs veranderd
lijkt mij idd ook te mooi om waar te zijn ......
wel netjes antwoorden ......
dat er daadwerkelijk iets aan de prijs veranderd
lijkt mij idd ook te mooi om waar te zijn ......
Dena, hebben je schoonouders geen buren??
er moet toch altijd wel iemand in de buurt zijn die (klein)kinderen heeft die ook luiers gebruiken?
Misschien een goede tip voor je schoonouders: mijn schoonma koopt zelf een pak luiers in maat 5, ook al is die voor een kleinere baby wat ruim, in ieder geval lekker verschonen kun je altijd en je gaat altijd weer een keer naar huis!
er moet toch altijd wel iemand in de buurt zijn die (klein)kinderen heeft die ook luiers gebruiken?
Misschien een goede tip voor je schoonouders: mijn schoonma koopt zelf een pak luiers in maat 5, ook al is die voor een kleinere baby wat ruim, in ieder geval lekker verschonen kun je altijd en je gaat altijd weer een keer naar huis!
Is het wel eens bij je opgekomen dat tankstations hun spullen niet voor dezelfde inkoopprijs bij de groothandel kunnen kopen dan supermarkten? Supermarkten kopen het in gigantische hoeveelheden in, terwijl een Esso-filiaal slechts een paar pakken op voorraad kan hebben. Vind je het dan gek dat Esso daar een (veel) hogere inkoopprijs voor betaalt, die ze dan ook weer doorberekenen naar de klant toe?
Als supermarkten benzine zouden verkopen, zou dat ook vast een stuk duurder zijn dan bij de Esso. Toch?
Als supermarkten benzine zouden verkopen, zou dat ook vast een stuk duurder zijn dan bij de Esso. Toch?
-
NewDutchie
Mwah, in Frankrijk tank ik heel graag bij de supermarkt (scheelt vaak € 0,10 per liter)Als supermarkten benzine zouden verkopen, zou dat ook vast een stuk duurder zijn dan bij de Esso. Toch?
Ja, maar daar kennen ze niet zoiets als het 'kwartje van Chirac' of zoiets
.
Goede les voor de volgende keer. Beter duur als niet te koop.
-
cybertomaat
ja ja ... je moet gewoon je luiers niet vergeten ...
en anders niet zeuren over de prijs bij een tankstation
of avondwinkel ...... en met een zakdoek/bandana en
bv een mandverbandje knutsel je ook (met een beetje
creativiteit ) een luier in elkaar .
>cybertomaat<
en anders niet zeuren over de prijs bij een tankstation
of avondwinkel ...... en met een zakdoek/bandana en
bv een mandverbandje knutsel je ook (met een beetje
creativiteit ) een luier in elkaar .
>cybertomaat<