> Geachte heer / mevrouw,
>
> In navolging op eerdere emails ontvang ik nog steeds aanmaningen
> betreffende ongewenste zendingen.
> Ik heb uw bedrijf reeds eerder verzocht te stoppen met het toesturen van
> rekeningen voor pakketjes die ik a) niet heb gekregen en waar ik b) nooit
> om gevraagd heb. Ik betwist bij deze de zogenaamde overeenkomst die zou
> zijn gemaakt. Ik heb namelijk nooit ergens toestemming voor gegeven, noch
> iets getekend of besteld.
> Ik heb toen een mail ontvangen waarin stond dat de toezendingen zouden
> worden stopgezet. Ik ontving deze week echter wederom een rekening, ditmaal
> zelfs met dreigementen van een inkassoburo dat voor uw bedrijf werkt.
> Ik laat mij niet door dit soort oplichterspraktijken bang maken. U kunt
> dreigen, ik ook: mag ik u even wijzen op de volgende pagina's op internet:
>
>
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=50631
>
>
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... =naturpost
>
>
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... =naturpost
>
>
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... =naturpost
>
>
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... =naturpost
>
> Ik heb inmiddels ook mijn beklag gedaan bij de volgende instanties:
> - Het Juridisch Loket
> - De Ombudsman
> - Consumenten TV
> - Tros Radar
> - Kassa
>
> Mijn volgende stap is een klacht indienen bij de KvK.
>
> Elke post die ik vanaf heden nog van u ontvang, waarin om betalingen wordt
> gevraagd, gaat linea recta de prullenbak in.
>
> Volgens mijn Juridisch Adviseur hoef ik niks te betalen omdat er geen
> sprake is van een overeenkomst.
> Dreigen met een aanmaning en incassobureau zal tot niets leiden, want
> om een incasso inbaar te maken (via bijvoorbeeld een
> gerechtsdeurwaarder) moet deze eerst voorgelegd worden aan een
> kantonrechter. Een kantonrechter wil daarbij inzage in alle stukken,
> met name in de overeenkomst, die er dus niet is.
>
> Nu ben ik op het Internet eens gaan zoeken naar Naturpost en kom ik
> erachter dat jullie al enige tijd bezig zijn met dit soort praktijken.
>
> Er zijn veel mensen gedupeerd door jullie.
> Tevens heb ik ook deze klacht bij consuwijzer neergelegd. Dit is
> gewoon te gek voor woorden!
> Ik wil per direct een bevestiging van jullie ontvangen dat verzonden
> nota's gecrediteerd worden. En daarna eis ik dat jullie op geen enkele
> mogelijke manier nog contact met mij zoeken.
>
> Er op vertrouwend nu duidelijk genoeg te zijn geweest.
>
> PS: een passage uit het Burgerlijk wetboek: *knip*