LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door Jonjo »

WOEF WOEF.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door kanovaarder »

GGrrrrrrrrr.

Grootvader

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 19 Jul 2007 12:40 door Robertvh


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 3 keer met de Digitenne helpdesk gebeld en kreeg iedere keer gelijk iemand aan de lijn. Dus dan heb ik geen problemen met een (relatief nog goedkoop) 0900 nummer.
Goh, je hebt dus maar drie keer de helpdesk voor dit geweldige product nodig gehad? :roll:

WOW

Digitenne Helpdesk
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jul 2007 22:27

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door Digitenne Helpdesk »

Beste Grootvader,

Uit beleefdheid: Naar aanleiding van uw reacties kan ik uitgaan dat u een probleem heeft met het 'systeem'. Ik kan u verzekeren dat uw stelling onjuist is. Mijn ervaring bij de KPN zegt dat er geen slechte producten op de markt worden gebracht om klanten te laten bellen, zodat KPN op deze manier winstgevender wordt.
De reden wat u specifiek vraagt nav de keuze tussen betaald of gratis nummers zou niet aan mij gesteld moeten worden, simpelweg omdat deze verantwoordelijkheid niet aan mij toegewezen is. En het valt ook niet onder mijn takenpakket dus veel kennis heb ik daar ook niet over.

Maar dit betekend niet dat ik uw irritatie niet herkend. Zelf sta ik ook niet graag in de wacht bij andere bedrijven zoals verzekeringsmaatschappijen of banken, dat soms p/m meer kost dan bij de KPN.
Maar een kleine troost; de regering zal er waarschijnlijk over deze onderwerp een stokje voor steken. Zie: http://www.regering.nl/actueel/nieuwsar ... 104222.jsp

En met alle respect, verder hou ik mij aan berichten dat topic gebonden is.

Robertvh
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2007 23:37

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door Robertvh »

Goh, je hebt dus maar drie keer de helpdesk voor dit geweldige product nodig gehad? Rolling Eyes

WOW
Niet omdat ik problemen had met Digitenne (woon in Zwolle, altijd perfecte ontvangst) maar omdat ik een abonnement wou afsluiten.
Alleen was er een storing in dat systeem, zodat ik het later nog eens moest proberen. Maar daardoor is mijn abonnement wel 6 weken later ingegaan, dus da's met eerste maand gratis in totaal 10 weken gratis TV :D

jbuiter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:53

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door jbuiter »

Het leek te mooi om waar te zijn. Een jaar gratis kijken met Digitenne en de kosten van de tuner retour.
Dat was het ook.
Begin september alle formulieren ingevuld en compleet met kopie aankoopbon opgestuurd naar KPN.
Vervolgens wordt er maandelijks het bedrag aan abonnement ingehouden van mijn rekening (een beetje onlogisch, maar KPN verzekerde mij dat ik het totale jaarbedrag snel op mijn rekening zou krijgen zodat het kijken uiteindelijk toch "voor niets is").
Er gebeurde niets. Begin november maar weer eens gebeld en er wordt mij toegezegd dat ik alles voor het eind van de maand op mijn rekening zou krijgen.
Wederom gebeurt er niets.
Begin december nogmaals gebeld en KPN zegt (na weer erg lang aan dat 0900 nummer aan de lijn te hebben gewacht) toe dat ik terug gebeld ga worden, gewoon toezeggen dat het geld gestort gaat worden lukt kennelijk niet meer.
Ben benieuwd, voorlopig heeft het veel geld gekost aan het 0900 nummer (totaal ruim anderhalf uur) en moet ik maar weer afwachten of het beloofde geld gaat komen, het gaat toch om totaal EUR 181,35.
Iemand een suggestie om dit proces te versnellen?

em kuipers
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2007 10:19

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door em kuipers »

Hallo ik heb interactive TV aansluiting aangevraagd bij KPN in de primafoon winkel.
Als aanbieding
kreeg gratis digitenne en ontvanger.
De hard disc recorder/ontvanger kreeg ik voor 99 euro i.p.v.149 euro.
Zelf heb ik al Internet en telefoon bij kpn.
De ontvangst van Interactive Tv is in Twente nog niet beschikbaar is mij verteld,maar zou binnenkort beschikbaar komen.
Tot mijn verbazing kreeg ik vrijdag een bief dat ik de huur van de digitene 6,95 en aansluitkosten14,95 moet betalen.
iK HEB OPGEBELD NAAR KPN EN DAAR WERD MIJ VERTELD DAT DIT WEL GOED ZAT EN DAT DIT WEER VERREKEND WERD DE VOLGENDE KEER.
MAAR ZE VOND HET ZELF OOK VREEMD WAAROM KPN DIT DOET.
Hopelijk wordt dit de volgende keer ook verekend.
Zodat ik een tevreden klant blijf. Dus gratis moet ook gratis blijven.

jbuiter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:53

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door jbuiter »

Op afspraak terug bellen is kennelijk te lastig voor een telecomprovider als KPN, dit terwijl ze toch heel duidelijk datum en tijd hebben afgesproken voor de terugbel actie!
Na een week zelf maar weer eens gebeld en je raadt het al, ze gaan terug bellen. Het indertijd toegezegde bedrag van totaal 180 euro van de Digitenne actie gewoon op mijn rekening storten is niet mogelijk, er moet eerst worden gebeld............... Ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen, als ze tenminste een keer gaan bellen.
Als consument sta je redelijk machteloos tegenover zo'n bedrijf, als jij een keer niet betaald hebben ze volop mogelijkheden om het geld bij je weg te halen, andersom is onmogelijk helaas.

jbuiter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:53

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door jbuiter »

ter aanvulling op de vorige post.
Terugbellen lukt inderdaad niet bij KPN. Rekenen kunnen ze ook al niet. Terugbellen kan alleen maar 5 dagen nadat de afspraak door een KPN medewerker gemaakt is. De laatste belofte omterug te bellen is gemaakt op 19 december, ik zou op 27 dec. gebeld worden. Niet gebeurd en dezelfde dag heb ik gevraagd hoe het zat met dat bellen. Ik zou nu de avond van de 27e gebeld worden. Ook toen niets gehoord. Zelf maar weer dat 0900 nummer gebeld en ik kreeg te horen dat die afspraak helemaal niet gemaakt had mogen worden, er zaten geen 5 werkdagen tussen het maken van de belafspraak en de datum waarop ik gebeld zou worden! Ik wordt nu de 28e gebeld vertelde de medewerkster. Helaas ben ik die dag zelf onbereikbaar en op mijn vraag of dan niet de 31e gebeld kan worden kreeg ik een negatief antwoord, er zit dan geen 5 dagen meer tussen het maken van de afspraak en het terugbel moment. Begrijpt u het nog? De 28e wel en de 31e niet! Nu wordt ik de 4e jan. terug gebeld (hoop ik) en zal dan voor de zoveelste keer moeten uitleggen dat KPN een actie heeft gehad waarbij je het geld van je tuner en je abonnement terug kunt krijgen. Je moet als consument eens proberen je afspraken niet na te komen.

p.s. KPN heeft in december 1 keer een poging gedaan om te bellen, helaas niet op een afgesproken datum of tijd, zij stonden dan ook geïrriteerd op mijn voicemail en ik had de volgende dag al een brief in de bus dat ik niet bereikbaar was op de datum van de belafspraak. Dat KPN op een geheel andere dag heeft gebeld dan was afgesproken stond in de brief natuurlijk niet vermeld.

k.alkema
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2009 21:47

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door k.alkema »

Hallo Ricardo nou ik denk dat je je geld nooit terug krijgt.Wij hebben al een jaar Digitenne en hebben het nog steeds niet.Maar ja dat geld leverd hen lekker rente op en de telefoon rekening gaat ook goed met E0,45 cent per minut.En nu maar afwachten wie de langste adem heeft.Wij hebben het inmiddels weer opgezecht,En zelfs dat levert nog problemen op.Dus hou je haaks.

Ann29
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:57

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door Ann29 »

Ook wij zijn al een half jaar en 4 officiele klachten verder en nog steeds geen geld terug.
Misschien moet Radar een oproep via de televisie doen, kunnen we eens kijken bij hoeveel klanten dit gebeurd.
En dan kan KPN misschien eens uitleg geven.
Nu zeggen ze sorry maar doen verder niets.

k.alkema
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2009 21:47

Re: Terugbetaling ontvanger Digitenne KPN actie

Ongelezen bericht door k.alkema »

Dat zou misschien helpen maar KPN is niet zo vriendelijk en goed.Dus ook daar heb ik mijn twijfels over.Maar niet geschoten is altijd mis.
Klaas.

Gesloten