LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
johnt01
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2007 22:30

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door johnt01 »

Henri 42. Ik heb zeker goed nagedacht over mijn item vandaar ook langer dan gemiddeld bericht. Ik reageer op forums alleen op dingen waarmee ik in aanraking ben geweest / ervaring mee hebt.
Ik heb het idee dat jij te pas en te onpas overal maar reageert op berichten van anderen, puur en alleen om reacties uit te lokken zonder dat je soms uberhaupt in aanraking bent gekomen met het item waarover het gaat. Was jij soms vroeger dat jongentje vooraan in de klas met dat brilletje ??

illie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2007 20:32

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door illie »

:o hoe raad je dat ? KOEKWOUS :? :? :? :?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

John ook een goedemorgen gewenst >

Met de parken van de Oostappengroep in Brabant (Prinsenmeer bij Ommel-Asten) en in Limburg (De Berkct bij Baarlo) ben ik vrij aardig vertrouwd:

De Berckt in totaal 3 keer gecampeerd ,zowel in het voorjaar als het najaar, wij komen wel nog regelmatig in Roggel(De Leistert).

Prinsenmeer bezoek ik regelmatig met mijn kleinkinderen on gebruik te maken van het buitenbad en iets te kleine binnenbad, zodoende ben ik redelijk op de hoogte van hun accomodaties en hun Plaza en bijbehorende binnenspeeltuin.

Wat is jouw probleem eigenlijk?, stel gerust vragen en indien mogelijk beantwoord ik die vragen over beide parken. :D :?

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door puttputt »

Wij zijn Vrijdag ook terug gekomen van Prinsenmeer

We hadden de express check in papieren al 1 week van tevoren ontvangen, dus na 5 minuten wachten bij de receptie kregen we de sleutel van ons Chalet, de auto hadden we er al geparkeerd wel zo handig.

Het is een hele grote camping, maar wel een hele leuke met erg veel te doen.
Oke personeel had wat meer gemogen, maar geduld is een schone zaak.
Chalet was netjes i orde, de Plaza lag er erg entjes bij.
De Bowlingbanen deden het alle 5 toen wij er waren.
Wij zaten sàvonds ook 1 uur voor aanvang van de show al in de Plaza de kinderen hoorde je niet die zaten in de indoorspeeltuin.
Maar dat moet je wel met zo`n grote Camping
Het personeel was allemaal erg vriendelijk

Klachten heb ik geen wij hebben een super week gehad
De kidneren hebben elke ochtend geknusteld

Hengelhoef zijn we al 2x geweest en is net zo`n leuke camping, wel veel kleiner maar daardoor rustiger maar zeker net zo leuk

Wij komen er zeker weer eens terug bij deze parken :D

illie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2007 20:32

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door illie »

ja evenals wij geen enkele klacht TOP gehad , te snel voorbij hopen dat we in oktober weer gaan.

lindagoossens
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2007 11:34

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door lindagoossens »

Hoi,
Ook wij zijn 21 juli naar het prinsenmeer gegaan om een weekje vakantie te houden. In een stacaravan.
Wij kwamen bij de receptie, een wachtrij van hier tot ....
En bijna de hele ruimte vol met alleen maar klagende mensen.
En wij hoefden aleen de sleutel te halen. Dus wij gingen al met lood in de schoenen naar onze caravan toe.
Wij komen aanlopen, naar een tijdje gezocht te hebben. want in een keer stoppen de wegwijzer bordjes ermee.
het regende wel die dag. Lagen de lakens in een plastic zakje buiten op het trapje. Waar dus al duidelijk het weer en de schimmel inzat.
Toen nog naar binnen. Er was duidelijk niet gepoetst. her en der spinnenwebben. en spinnen dus. het trapje om naar binnen te komen was zo wankel daar kon je ieder moment doorheen gaan. De buiten stoelen waren denk ik nog in de winterslaap. zat onder de bladeren en zand. Ook wij zijn naar de receptie gegaan. Daar stond dus nog steeds een rij met klagende mensen. Om de beurt mochten we in het kantoor van de parkbeheerder. Hij heeft wel iedereen goed geholpen vonden wij. In hoeverre hij kon natuurlijk. Het bleek dus dat er een nieuw poetsbedrijf was en die had dus mega gefaald.
Wij wiklde dus schone lakens. Maar die konden we nergens ophalen zouden ze brengen. En het trapje omwisselen en oja nieuwe peren brengen want er waren 2 lampen kapot.
Met goede moed naar de caravan gegaan zelf gepoetst. Die nacht dus nog geen schone lakens. Hebben we op en onder handdoeken geslapen.
die dag erna om 21.30 uur schone lakens gekregen. En de dag erna pas het nieuwe trapje. We hebben uiteindelijk 2 dagen en de schoonmaak terug gekregen. We hebben buiten dat alles er het beste van gemaakt en toch een kei leuke vakantie gehad. Alleen jammer voor het slecht begin. Maar hopen dat ze ervan geleerd hebben. en maatregelen genomen hebben. Want de vakantie is iets waar je het hele jaar voor werkt en dus ook naar uit kijkt. groetjes

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Interessant topic vanwege de zeer uiteenlopende meningen. Als ik het zo lees, lijkt Prinsenmeer me een park dat meestal wel goed in elkaar steekt, maar waar dus kennelijk ook wel eens dingen niet goed gaan. Het lijkt me dat beide kanten van het verhaal gewoon serieus genomen moeten worden, want het is gewoon best wel mogelijk dat de ene gast wel een goede vakantie heeft gehad en de andere niet. Met 'zwart maken' o.i.d. heeft dat niets te maken.

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door puttputt »

Daar heb je gelijk in geoffrey

En waar mensen werken worden fouten gemaakt
Ik herken helemaal niks in al die klachten in ieder geval

Maar mensen vergeten te snel dat ze vakantie hebben en tijd genoeg, dat scheelt al heel erg veel stress.
Wij hadden het super in onze mooie Prinsenchalet
de lakens werden ons netjes binnen gebracht door een meneer.
Alles was schoon groot huisje.

Maar het is ook wel een enorm grote camping, en dan kun je drukte ook wel verwachten, een oogje dichtknijpen helpt ook hoor :D

lindagoossens
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2007 11:34

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door lindagoossens »

Hoi,
Ik wilde nog even kwijt dat we echt geduldig zijn geweest. we hadden alleen de 1e nacht geen lakens omdat daar de schimmel inzat. We hebben dus onder handdoeken geslapen. wat best koud was s'nachts. En daar zijn we dus de 1e 2 dagen een aantal keren voor bij de receptie geweest. en dus pas om 21.30 uur de lakens gekregen. En de 3e dag werd het trapje pas vervangen door een ander. Daar kon je nog amper op staan. zo wankel is die. En de douche deed het niet. zijn we zelfs op zondag ochtend naar het camping gedeelte gelopen om ons daar te douchen. En dat was van onze caravan toch zeker 10 minuten lopen onderhand. En ze zullen wel last hebben gehad van personeel tekort. Maar het is en blijft een 5 sterren park. En daarbij betaal je er ook genoeg voor. Dat je toch wel geholpen kan worden.
Maar buiten dat alles wil ik wel kwijt dat het voor de rest een leuk en goed park is. We hebben een kei leuke week gehad dus we hebben ons evengoed vermaakt. groetjes

fairytale
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2007 00:11

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door fairytale »

hmm , Ik was dit jaar dus in prinsenmeer.. voor de 5e keer en ik weet niet waar mensen het vandaan halen dat alles smerig is dit en dat.. hoe kan het dat het bij mij dan wel allemaal schoon was en allemaal gewoon super goed geregeld was.. ja bij de shows moest ik ook staan ja maar ja kwam dan ook laat aan wat wil je , iedereen gaat even kijken.. ik heb het daar voor 5e keer gewoon super goed naar mijn zin gehad en ik ken daar veel mensen die het ook gewoon altijd naar hun zin hebben..

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

een artikel in het E Dagblad gelezen over Prinsenmeer:

Buitenbad een tijd gesloten vanwege overmatige alg in het water, men plaatst momenteel 3 stuks fontijnen om het water in beweging te houden.Binnenzwembad is vaak overvol met te weinig controle
Plaza is leuk en gezellig druk
Veel betaalde dagrecreatie in de overdekte speeltuin en zwembaden eea gaat ten koste van de :vaste gasten:
Algemeen is men positief over het park, volgend jaar krijgt het park een face lift.

Johannes44

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Kan het E-dagblad wle positief zijn, maar klanten zeggen mij meer dan

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

In het redectioneel vakantie artikel kwamen bezoekers , campeerders ,eigenaar en een balie medewerkster aan het woord.

De journalist heeft het redelijk verwoord neem ik aan, in Helmond waren er ook plannen voor een park bij Berkendonk (zand-water gat)van de Ooststappen groep, echter door de gemeente afgeblazen.

Johannes44

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Toch blijft het journalistiek!
De ANWB campinggidsen zeggen mij ook niet veel meer! Daar lees ik soms reviews en campingbeoordelingen die ronduit fantatisch zijn. En eenmaal op de camping valt het allemaal tegen....nee, ik heb liever onafhankelijke berichten op vergelijkingssites, dan journalisten die zeggen de vakantievierders te citeren.

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door puttputt »

Toen wij er waren tot de 27e Juli was het water lekker helder

En echt warm is het weer niet geweest daarna :?:
Heb geen alge gezien

Het park en de Plaza alles was in mijn ogen schoon en goed onderhouden, heb echt helemaal nergens viezigheid gezien

jcf
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2005 22:03

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door jcf »

Ik ben er ook geweest 1 groot drama....we zijn naar 5 dagen vertrokken .....wat een smerige bende is dat daar .
Ook is echt alles verrot...het zwembad lijkt 1 grote bouwput,tegels lagen los,water was koud en de glijbaan was ook dicht.....we waren zo uitgezwommen.

Toen maar bowlen.....duur en de baan begaf het na 15 minuten....personeel kwam na 15 minuten kijken....reactie...ja daar kunnen we niks aan doen monteur komt maandag pas......resultaat ook het bowlen was over en geen geld teurg we hadden immers 15 minuten gebowld.
Ik heb ook het idee dat er alleen maar uitzendkrachten rondlopen en ze zijn allemaal super gedemotiveerd....
Ik raad iedereen aan doe iets leuks met je geld maar ga niet hiernaartoe.....het is helemaal niks

En algen....het stikt ervan....wij naar de receptie om onze klachten neer teleggen we werden gewoon uitgelachen door dat meisje van 15 want ouder zijn ze niet volgens mij mag je op die leeftijd niet eens werken op zondag.....alleen maar uitzendkrachten die zitten tewachten tot de dag voorbij is want je helpen zit er niet bij alleen maar onbeschoft gedrag.
Nee voor mij nooit meer en die putput werkt daar gewoon want ik zie alleen maar reactie op de fora van de zelfde keten van campings.....het was gewoon een groot drama.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door Henri42 »

gisteren nog wezen zwemmen binnen met 2 kleinkinderen endaarna van de binnen speeltuin gebruik gemaakt en een hapje in de Plaza gegeten, er was niets mis met hetgeen wij bezocht hadden,geduld moet je overal hebben :)

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door puttputt »

JCF, ik ben een zeer tevreden moeder die al jaren bij de Oostappen groep op vakantie gaat met groot plezier..

Je kunt wel oberdrijven zeg.

er werken daar vakantiehulpen maar ook stagaires.

Helemaal niks van hetgeen wat jij zegt hen ik daar gezien.

Maar je kent het gezegde niet???
Behandel iw medemens, zo wie u ook behandelt wilt worden???

Tip voor jouw..

En nee ik werk daar helemaal niet ik ben met trots al 11 jaar TBM
We komen er vrij regelmatig om te bowlen en hebben nog nooit problemen gehad
Personeel is allemaal even vriendelijk, hoe zou dat kunnen denk je???

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door puttputt »

En dat ik alleen daar reageer is logisch
waarom zou ik op een Topic reageren en ik heb daar verder helemaal niks mee??

Prinsenmeer en hengelhoef hebben wij bezocht dus daar reageer ik dan ook op

eisteb
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2007 21:23

Re: Prinsenmeer Ommel/Asten : veel niet in orde

Ongelezen bericht door eisteb »

Ook wij zijn dit jaar 14 dagen in Prinsenmeer geweest. Voetballen kan alleen bij de ingang, eind lopen als je geen fiets hebt. Voor de kleinste kinderen is er wel veel speelgelegenheid voor de ouder jeugd vanaf 8 jaar is het spelen tussen de auto's als je een stacaravan hebt gehuurd en einden lopen naar het centrale punt. Het binnenbad is wel erg klein voor zo'n grore camping.
Inderdaad zeer lange incheck tijd, rijen dik.
Duur betalen voor een oude stacaravan die geschikt is voor 6 tot 8 personen. Nou zes gaat maar 8???. Alles staat heel dicht op elkaar. Hond mag alleen op buitenterras komen. Ook niet bij de familie op het gras bij het strandbad. Gezellig 1 pers bij de caravan met de hond en de rest lekker aan het strand. Temp. zelfs in deze zomer te hoog om een hond in de caravan te laten. Snel warm, snel koud.
Nu moet ik zeggen dat wij ruimer opgezette campings in het buitenland zijn gewend, dus daar zal het volgend jaar wel op uit draaien. Wij zijn niet geschikt voor de overvolle grote campings in Nederland

Gesloten