Marousia, het is toch raar dat ik hier echt 2 hardcopy's (dat is echt papier) van E-On heb met de aanbiedingen voor energie ed en 2x een overeenkomst/Contract.
Mailen kunnen ze mij niet, omdat ik nooit een e-mailadres heb afgegeven.
Mijn vriendin is project manager geweest bij de Nuon en die heeft bevestigd (evenals de klantenservice bij de Nuon) dat het schering en inslag is bij E-On, dat ze dus oversluiten zonder dat er iets afgesproken is, maar Nuon moet klanten laten gaan en mag dit niet tegenhouden(Europese regelgeving).
Ik weet wat mij te wachten staat (Deurwaarders ed van E-On), ik ben al ingelicht door mijn vriendin.
Maar blijft staan, mijn moeders adres (mijn moeder heeft een compleet andere achternaam), mijn naam op de rekening (ik woon niet eens in de zelfde stad).
Controle is er dus totaal niet !!!!!!
Ik heb 2 weken geleden een kopie van de opname waar ik een bevestiging zou hebben gegeven opgevraagd en/of een schriftelijke overeenkomst.
Ik heb ze een maand de tijd gegeven voor deze gegevens.
Die zullen wel niet komen, omdat ze er dus niet zijn.
En een leuke bijkomstigheid is dat ik bij een controlerende justitiële instantie werk die dit graag wil volgen, dus ik wil het graag laten voorkomen (ook voor de bijkomende kosten).
De Nuon heeft aangeboden om alles weer terug te zetten en zij willen zelfs de boete betalen voor het verbreken van het contract van E-On, maar ik heb dit afgewezen, omdat ik vindt dat het niet hun schuld is en dat E-On er anders toch iets aan zou verdienen.
P,S
Ik zou het niet overal verkondigen dat ik voor E-On zou werken als ik jou was, ik heb op verschillende sites gelezen dat ze niet veel vrienden hebben