LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Poll vakantiereiswijzer.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

Is de site van de vakantiereiswijzer wel nuttig en laat u zich erdoor beinvloeden

Ja
12
57%
Nee
7
33%
Thuis is alles beter.
0
Geen stemmen
Ik lees het niet want vakantie moet avontuur zijn.
2
10%
 
Totaal aantal stemmen: 21

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door hharteman »

@ Sprookje.
Was even in de war met de wow groep.

Grand iskandil was met een groep gepland en juist omdat het wat groter, en meer op de jeugd toegespitst is, geboekt.
Normaal zoek ik de wat kleinere tenten uit.
Waar we nu naar omgeboekt zijn past meer in mijn straatje, (NB:72 kamers), maar het is maar de vraag of de rest het ook leuk vind.
Als je met meer mensen reist moet je soms concessies doen.

Kom trouwens best wel eens in die mega dingen, maar het ene hotel ligt me beter dan het andere.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door hharteman »

Quote Mike009
----------------
dit zijn meestal de mensen die de pindakaas en hagelslag in de ontbijtzaal op tafel hebben staan.
...................................................

Daar komt soms het voordeel van Vakantiereiswijzer naar voren.
Als iedereen zegt, het ontbijt is slecht, dan kan het gebeuren dat ik wat pakjes voorverpakte kaas mee neem, of ter plekke een pot Jam ga kopen.
Als je kleine kinderen mee hebt is het wel eens handig om e.e.a. mee te nemen.

In sommige 3* hotels is het Turkse ontbijt mij net iets te gezond.
Dat kan mijn lichaam niet hebben al die vitaminen in de ochtend.
Daar moet voor mij de nodige junk naast staan.
Ik ben uiteindelijk geen konijn.

Ik maak het echter niet zo bont als een aantal meiden die ik een paar jaar terug in een hotel ontmoet heb.
Die hadden de Nutella bij het ochtend, middag, en avondeten staan en heb ze ook niets anders zien eten gedurende 14 dagen.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door Chief »

Ik maak het echter niet zo bont als een aantal meiden die ik een paar jaar terug in een hotel ontmoet heb.
Die hadden de Nutella bij het ochtend, middag, en avondeten staan en heb ze ook niets anders zien eten gedurende 14 dagen.
Dat had ik kunnen zijn :D

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door sprookje »

Maar chief toch :|
Wat had je kunnen zijn de meid of de pot nutella :mrgreen:

Mike009
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:02

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door Mike009 »

Ik had het over een 5 sterren hotel waar je omkomt van de chocolade broodjes en puddingbroodjes en ook heel veel gezonde dingen natuurlijk.
Ik kan mij dan niet voorstellen dat je pindakaas of nutella nodig zou hebben!! Wat is nou 2 weken van je leven??
Ik hou zoiezo niet van mensen die zeuren vind ik verschrikkelijk.

Het is typisch Nederlands "wat de boer niet kent eet hij niet"

Ikzelf vind het fantastisch als ik op vakantie ben om gerechten te proeven en te eten wat bij het land past.
Je kiest erzelf voor om naar een ander land te gaan,
Daar stel ik mij ook op in. En als mij het culturele eten niet zou aanstaat ga ik naar een camping in Nederland.

Zit niet te wachten op een kroketje van edje, die eet ik wel weer in Nederland.

Bijna de helft van de bevolking in Nederland is aan het zeuren over de allochtonen in ons land, dat ze moeten inburgeren en stampot moeten eten terwijl de helft van de Ned. toerist pindakaas mee heeft en een kroket van ed eten in Benidorm!!!!! :roll:

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door hharteman »

quote
-------
kroketje van edje
--------------------

of broodje van Kootje, patatje van Adje, maar het lekkerste is toch wel het sneetje van Greetje.
Blijf er toch echt niet voor thuis. :lol:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door sprookje »

of kabab van murat,
pitta van kinnan
of punica granatum van harum!
:mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Mike009
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:02

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door Mike009 »

:lol: whhhaaaahaha

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door sprookje »

Eigelijk heb je wel gelijk mike 009 daarom dat ik vroeger met mijn kinderen op appartement ging,dan stond er altijd choco en beleg dat ze kende op tafel.En dan gingen wij gewoonlijk ergens landsinwaards eens eten en leerde zij vreemde dingen kennen.Maar nu, en daar ben ik fier op eten zij alles en proberenn altijd de producten van het land waar ze zijn.Dus als ik choco zou zien staan bij mensen op hotel zou ik denken dat zij kleine kinderen bij hebben!En dan is dat toch niet zo erg,of wel?


Hharteman ik hoop dat greetje je vrouw is en dat je greetje en haar sneetje gewoon meemeent :wink:
:lol:

Mike009
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:02

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door Mike009 »

nee natuurlijk is het niet erg Sprookje dat er choco op tafel staat ieder zijn eigen ding. (al zou ik niet kunnen zeggen wat mijn reaktie zou zijn als ik het sneetje van greetje op de onbijttafel zou aantreffen! :D )

maar ik vind het wel jammer dat over het algemeen wij ned. tuttig zijn
en laten we eerlijk zijn ook niet echt snel tevreden.

Het is zo dat op reiswijzer er natuurlijk mensen terecht klagen of een slechte reaktie geven maar over het algemeen zie je dat er ook mensen zijn die beroeps zeurders zijn.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Poll vakantiereiswijzer.

Ongelezen bericht door sprookje »

Heb het gevoel dat hoe meer mensen op vakantie gaan hoe meer er ontevreden zijn,Ze willen goedkoop en liefst dan een hotel met alles op en aan voor de prijs waar je hier geen week mee kan leven.
En het liefst willen ze nadien hun geld terug om dat er geen patat was en het eten niet zo lekker. :roll:

Gesloten