Dus volgend jaar eerst de kaart met dekkingsgebieden bekijken voor je boekte of overstappen!
Zegt helaas ook niet alles.
Wij wonen in Almelo. Volgens de dekkingskaart zou KPN hier een goede dekking hebben. Feit is dat het stukje Almelo waar wij wonen kennelijk de uitzondering zijn.
Veelal kan er niet worden gebeld en zijn we mobiel niet bereikbaar.
Ik zou dit graag verder voor je nakijken, hiervoor wil ik je vragen je gegevens (MSISDN, NAW en geboortedatum) te mailen naar webcare(at)t-mobile.nl.
Zoals op het forum al eerder aangegeven is, kun je je telefoon handmatig instellen op T-Mobile om te voorkomen dat je gebruik maakt van een buitenlands netwerk.
Tot voor kort was de dekking in onze woonplaats aan de Duitse grens goed, maar sinds een aantal dagen lukt het ons niet om welk van de 3 telefoons ook aan te melden bij t-mobile nl. Let wel: handmatig kiezen gaat ook niet; t-mobile nl wordt niet eens gevonden! Volgens de kaart zou de dekking goed zijn! We worden nu echter voortdurend bij T-mobile Duitsland of zelfs andere Duitse providers aangemeld. We hebben er genoeg van!
Wat is hier aan de hand? Weet Petra hier een antwoord op?
Om hier inhoudelijk antwoord op te kunnen geven heb ik aanvullende informatie nodig. Als er nog steeds problemen zijn met het bereik kun je je gevens (mobiel nummer, NAW en geboortedatum) mailen naar [email protected] zodat ik dit voor je kan uitzoeken.