T
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Haha, grappig dat je dat zo goed ziet, maar inderdaad de slimste ben ik niet, binnen ons eigen huis-roedel sta ik volgens mij ergens tussen de Cavia en de schildpad.Overigens kan ik me wel voorstellen dat je je hier groot voor wilt doen aangezien je thuis nu juist de minst slimme bent. Of moest je je posting van je vrouw aanpassen misschien?
Zullen de vrouwen die hier komen je dankbaar voor zijn.de meeste vrouwen zijn h oeren hier
Wel geven he, dan kan de beer eindelijk eens los nu. Wordt wel veel kilometers maar die heb ik er graag voor over.Wil je zijn e-mail adres dan kan ik die geven.
Een cursus Nederlands voor huttemetrutje lijkt me ook wel passendGeplaatst op 02 Sep 2007 00:16 door anne_
--------------------------------------------------------------------------------
Ton verlaag je niet om met Eyedaho in discussie te treden.
Jij bent een kanjer met al je beperkeningen, ga je eigen weg en stoor je niet aan hem.
Wil je zijn e-mail adres dan kan ik die geven.
En rob, hou eens op met op de man te spelen.
Jij bent klaar met Dexia, waarom dit gesteggel? Nutteloos en voegd niets toe aan de doorzetters van deze leas- affaire.
Laat ze met rust en de toekomst zal uitwijzen wie er zal winnen.
Vriendelijke groet.