LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
quinck
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2007 22:33

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door quinck »

Dropped.
Laatst gewijzigd door quinck op 06 jan 2008 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

mwit
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2007 23:51

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mwit »

Ik zie het kleine beetje hoop dat ik had, dat de spullen voor de verjaardagen van m'n kinderen op tijd of ooit geleverd zouden worden vervliegen...
Maar 't is nog een week?!?!

Katja Willems
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2007 00:15

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Katja Willems »

Helaas, helaas, ook wij hebben op 19 augustus een bestelling van 250 euro gedaan en tot op heden krijgen we geen enkele reactie. Ik blijf het proberen, maar nee hoor. Morgen is mijn dochter jarig en helaas, na een week met pijn in mijn buik, moet ik morgen toch nog kado's gaan kopen. Wij hebben bericht gekregen dat de bestelling klaar wordt gemaakt. Nu heb ik afgelopen week meerdere malen een contact bericht gestuurd, maar krijg geen enkele reactie. Nu heeft iemand via "contact"een vraag gesteld en wordt er wel gereageerd. Sorry, wel of geen oplichterij, er wordt niet klantvriendelijk en zorgvuldig met hun klanten omgegaan. Ik heb er nog wel bijgezet dat het gaat om de verjaardag van mijn dochter. En of het nu wel of niet geleverd kan worden, of ze aub ook maar iets willen laten weten.

Ik hoop nog steeds dat het goed afloopt en heb ze nu een bericht gestuurd met de vraag alsnog contact op te nemen.

Tot nu toe adviseer ik, niet bestellen. Mocht het positief aflopen, zal ik hier een grote melding van maken op het forum.

Graag ontvang ik van iemand nog het nr waar ze op te bereiken zijn. Kan iemand mij dat geven?

Katja Willems
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2007 00:15

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Katja Willems »

Dirk, mooi bericht. Wil je mij dan svp bellen of reageren. Mijn bestelnr is 070819-222144-6162.

quinck
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2007 22:33

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door quinck »

Deleted.
Laatst gewijzigd door quinck op 06 jan 2008 22:05, 2 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door jor »

Wij hebben een klein onderzoekje gedaan naar dit bedrijf... De telefoonnummers en kvk nummers op deze site kloppen niet.

Bij navraag blijkt Wortman al 2 keer zijn producten aangeboden te hebben gekregen. Echter was hij/zij niet thuis.

QTT en Fun-Toys is een bedrijf met 10 man personeel. We zijn er langs geweest en er is geen vuiltje aan de lucht. Dankzij de bovengenoemde teksten wordt er voor gezorgd dat de Tros Radar site zeer onbetrouwbaar wordt.

Alles is ons duidelijk uitgelegd en onze afhaalbestelling stond gewoon klaar. Wel mag de communicatie naar de klanten wat beter. Maar door het woord oplichters te gebruiken kan je wel worden aangeklaagd voor smaad.

Blijven jullie maar allemaal lekker dom doen, en je komt nergens...

Groetjes, Peter Lagerwey

misschien kan je die plaat voor je hoofd eens weghalen, ( WIJ Hebben een onderzoek gedaan ?? ) Wie is WIJ?
Geplaatst op 09 Sep 2007 19:56 door peter1970


--------------------------------------------------------------------------------

Laksheid hahahh
Leugens hahaha

Volgens mij schrijven hier meer mensen van concurenten dan van echte slachtoffers.....

Naar boven
Vaak schrijft een oplichter dit soort berichten om de aandacht af te leiden van het werkelijke probleem.Wie wil nu concurrent van een oplichter zijn? (Zeg niet dat dit bedrijf oplichters zijn !! ) Vreemde reactie voor iemand die zegt geen banden te hebben met het bedrijf.

Jor.
Op deze site wordt zelfs wehkamp en bol.com als oplichters uitgescholden.... de mensen die hier schrijven zijn vaak medeplichtig
Overigens is het in Nederland niet zo dat men onschuldig is totdat het tegendeel bewezen is...

Maar de mensen hier vinden zich erg zielig en spelen graag slachtoffer terwijl ze zelf graag de verzekering en de belasting oplichten.
Voor iemand die niets met dit bedrijf te maken heeft maak je jezelf knap druk. :?: :!:

toon99
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2007 17:06

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door toon99 »

Ook ik heb begin augustus een bestelling geplaatst en betaald.
Daarna las de de berichten hier pas.
Toen heb ik via mail aangegeven dat ik het af wil halen in Schiedam.
Daar kreeg ik reactie op dat men het aan het magazijn door zou geven.
Toen werd het angstvallig een aantal weken stil.

Op 1 september ben ik daarom maar naar Schiedam ( het adres wat bij qtt op de site staat ) gereden en wat schetst mijn verbazing ..... grote vlaggen playmobil buiten aan het raam bij een kantoor en binnen een grote loods met rijen stellingen vol met playmobil.

Verhaal gedaan bij de jongen die daar liep en die ging daarop bellen.
Nog geen minuut later loopt ie met een karretje naar de rekken om het playmobil te pakken.Komt terug met het verhaal dat er afgelopen week 3x een afhaalbericht is gestuurd .... helaas pindakaas .... ik heb niets gehad.
Affijn , ik heb nu wel het bestelde playmobil en daar ging het om.
Ondanks dat ik in 1e instantie wel verzendkosten heb betaald en uiteindelijk zelf heb afgehaald , later nog een mail verstuurd om de verzendkosten terug te krijgen en helaas nog geen reactie of geld gezien.Maar das wel het laatste waar ik me druk over maak.
Achteraf had ik direct de optie afhalen moeten kiezen.

Let wel dat men op de site zet dat er binnen 8 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden wordt , maar er staat ook duidelijk dat als het niet op voorraad is het nog langer kan duren.
( de klant wordt dan op de hoogte gesteld , helaas is dat bij mij niet gebeurd )

Zoals in eerdere berichten te lezen was is er iemand geweest om gegevens na te trekken van winkelslim , helaas schiet je daar niets mee op want dat is een "provider" die webwinkelruimte verhuurd.

Ben ik nu opgelicht ? Nee , denk het niet , want uiteindelijk heb ik de bestelde spullen. Al moest ik er wel wat moeite voor doen om naar Schiedam te rijden.
Wel kan naar mijn inziens de communicatie naar de klant stukken beter.

stroop
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2007 13:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door stroop »

Ook ik heb een bestelling gedaan :(

Voor 330 euro.

Wat is nu de beste weg om e.e.a. geannuleerd te krijgen en het geld teruggestort?

Gr.
Paul

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geld terug vorderen.

Wanneer de wettelijke termijn van 30 dagen is overschreden en het "bedrijf d.m.v. een aangetekende brief met bericht van ontvangst in gebreke is gesteld dan kan men zich wenden tot Directincasso en daar eerst vragen voor de "laatste waarschuwingservice".

In veel gevallen blijkt dit goed te werken en hebben mensen daarna wel snel hun geld terug gekregen.

Grootvader

Henny de Haas
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2007 12:04

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Henny de Haas »

Hallo,

Ook ik heb op 21 augustus een bestelling gedaan en gelijk betaald.

Na een week had ik nog niets gehoord. Gemaild en even daarna kreeg ik een melding dat het bij het postkantoor was afgegeven zonder een verzendcode te ontvangen.

Een week gewacht maar niets ontvangen. Weer gemaild ,kreeg een mail terug dat door vakantie er vertraging was en ik het binnenkort wel zou ontvangen.


Diverse keren gemaild hoe het nu zit. Geen reactie. KvK gebeld en een tel. nr. gekregen. Gebeld maar dat nummer is niet herkend.

Nu is het 17 september en ik heb gemaild dat ik het wil annuleren en mijn geld terug wil. Ik hoor helemaal niets meer van ze.

Ik wacht nu tot de 30 dagen om zijn en probeer dan via een aangetekende brief mijn geld terug te krijgen.

Henny de Haas

huger1
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2007 11:11

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door huger1 »

Ik heb ook een probleem met dit bedrijf.

Besteld en betaald op 19 juni manege (Playmobiel)
Melding op 17 juli :
U had uw bestelling inderdaad al moeten ontvangen of een bericht moeten krijgen waardoor uw bestelling vertraagd is, wij zullen dit zo spoedig mogelijk nagaan.

Bestelling kwam maar niet toen verzoek tot ontbinding overeenkomst.
U meldt mij op 1 augustus het volgende:
Beste,

Wij hebben op Uw verzoek uw bestelling geannuleerd. Het eventueel door u betaalde bedrag zal conform onze algemene voorwaarden aan u retour worden betaald.


Mogelijk hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen, echter dan betreurt dit ons ten zeerste.
Door de groei van ons bedrijf proberen wij dagelijks onze diensten te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

De medewerkers van Fun-Toys

Sinds dien niks meer vernomen na meerder mailtjes, ik wacht nu nog steeds op het geld !!! En hoor en zie niks.

Hoezo 30 dagen????

UPDATE: ineens mailtje gekregen:
Uw bestelling is geannuleerd !!! geweldig maar dat was het al sinds 1 augustus!!!!!
Weer verzoek om teruggave bedrag, na 6 (ZES) weken nog geen cent gezien !!!!

stroop
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2007 13:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door stroop »

Naar welk adres heb jij gemaild dan?

Groeten,
Paul

huger1
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2007 11:11

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door huger1 »

Ga naar : http://www.qtt.nl/ dan link "Over ons" dan naar on-line klantenservice.

Ze hebben zich al ingedekt zie regels hieronder.


Ps:

Bedenk altijd dat beleefdheid meer waard is dan negatieve teksten en dreigementen. Onze medewerkers zijn dan niet verplicht te antwoorden en hebben toestemming uw melding te verwijderen. Wij zullen altijd ons best voor u als klant blijven doen.

alice-jan
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2007 22:15

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door alice-jan »

afgelopen drie dagen heb ook ik even flink in de rats gezeten: 02 september besteld en betaald, na een week nog steeds de melding "uw bestelling wordt nagekeken". toen drie e-mails gestuurd (eerste 2x een automatisch antwoord). helaas geen antwoord op de vraag. op 16 september gelooft mijn vrouw er niet meer in en ik ga "googlen" met "Fun-toys oplichting" en kom op dit Forum terecht.... mijn moed zakte tot ver onder mijn schoenen! ****! er in getrapt! echter: op 17 september komt de e-mail "uw zending is op het postkantoor aangeboden, het codenummer is ....". Meteen Trackentrace gecheckt,maar daar was geen zending met die code bekend. meteen het in de mail vermeldde nummer gebeld en daar zei men: als het vandaag aangeboden is, staat het pas morgen in het systeem. 's nachts om 00.30 uur weer trackentrace gecheckt en ja hoor: bestelling wordt gesorteerd! vandaag om 15.40 uur is het pakket bezorgd: precies op het verjaardagsfeestje.
ik betwijfel of ik nog een keer zal kopen: de communicatie naar klanten schiet gewoon te kort. als ze inderdaad gewoon binnen 24 uur elke mail goed en duidelijk zouden beantwoorden, zou ik een zeer tevreden klant zijn; nu ben ik een grote twijfelaar.
:!: tip: gebruik het "contactformulier" en gebruik "bericht voor de afdeling verkoop", anders krijg je een geautomatiseerd antwoord.

al1
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2007 22:01

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door al1 »

ok wij zijn getroffen door dit bedrijf voor 125 euro aan playmobil 2 dingen besteld en 1 goed ontvangen andere verkeerd een ander pakketje geleverd wat goedkoper is ook nog...
mailtje gestuurd niks ontvangen,mailtje gestuurd naar de directie ook niks van gehoord,daarna nog een paar mailtjes gestuurd zit nou nog te wachten op antwoord.
jammer deze mensen zijn slecht te bereiken.
mijn advies is koop het maar lekker in de winkel weet je zeker dat je het goede krijgt en je kan gelijk terug als er iets mee is.
word je tenminste wel te woord gestaan.

stroop
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2007 13:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door stroop »

Inmiddels twee reacties ontvangen:

Bestelling Nr: 070907-154452-2362 heeft een statuswijziging ondergaan, namelijk:
'Betaling is binnen, de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.'.

- en -

Geachte heer,mevrouw

Het spijt ons ten zeerste dat een en ander zo gelopen is.
Door het niet correct functioneren van onze administratief medewerker zijn wij momenteel in deze positie beland.

Wij zijn de achterstand aan het wegwerken, maar vergt extra tijd.

We gaan uw bestelling controleren.
U hoort van de week over de status.

Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet.

Fun-Toys
Klantenservice
www.fun-toys


Ben benieuwd........

Henny de Haas
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2007 12:04

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Henny de Haas »

Laat ik begin van de week nu precies dezelfde brief door de brievenbus krijgen.

Maar heb tot op heden nog niets gehoord.

huger1
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2007 11:11

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door huger1 »

Eindelijk na 3 !!! maanden geld terug gekregen.

Even nog een keer het verhaal:

Ik had dus ook een probleem met dit bedrijf.

Besteld en betaald op 19 juni manege (Playmobiel)
Melding op 17 juli :
U had uw bestelling inderdaad al moeten ontvangen of een bericht moeten krijgen waardoor uw bestelling vertraagd is, wij zullen dit zo spoedig mogelijk nagaan.

Bestelling kwam maar niet toen verzoek tot ontbinding overeenkomst.
U meldt mij op 1 augustus het volgende:
Beste,

Wij hebben op Uw verzoek uw bestelling geannuleerd. Het eventueel door u betaalde bedrag zal conform onze algemene voorwaarden aan u retour worden betaald.

Mogelijk hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen, echter dan betreurt dit ons ten zeerste.
Door de groei van ons bedrijf proberen wij dagelijks onze diensten te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

De medewerkers van Fun-Toys

Sinds dien niks meer vernomen na meerder mailtjes, ik wacht nu nog steeds op het geld !!! En hoor en zie niks.

Hoezo 30 dagen????

Ineens mailtje gekregen:
Uw bestelling is geannuleerd !!! geweldig maar dat was het al sinds 1 augustus!!!!!
Weer verzoek om teruggave bedrag, na 6 (ZES) weken nog geen cent gezien !!!!

Hierna nog 3 keer het mailtje gehad :
Dit is een automatische email.

Bestelling Nr: 070619-132723-7254 heeft een statuswijziging ondergaan, namelijk:
'De bestelling is geannuleerd'.

Indien u iets te vragen heeft, kunt u contact opnemen met ons.



Met vriendelijke groet


QTT Fun-Toys

Toen het volgende mailtje:

Geachte heer,mevrouw

Het spijt ons ten zeerste dat een en ander zo gelopen is.
Door het niet correct functioneren van onze administratief medewerker zijn wij momenteel in deze positie beland.

Wij zijn de achterstand aan het wegwerken, maar vergt extra tijd.

Wij gaan uw verzoek voor annulering in werking zetten.
Het eventueel door u betaalde bedrag zal conform onze algemene voorwaarden aan u retour worden betaald.
Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet.

Fun-Toys
Klantenservice
www.fun-toys.nl


Geachte heer, mevrouw

Hierbij delen wij u mee dat onze Administratie uw verzoek tot retourbetaling heden heeft verwerkt. Zowel administratief als technisch is uw bestelling afgerond. Hieronder staat de datum vermeld van de betalingsronde waarin uw betaling verwerkt is. Deze datum is niet meer te wijzigen. Enige dagen later is het bedrag bijgeschreven op uw rekening.

Uw betaling vindt plaats op: 21-09-2007

Met vriendelijke groeten,
QTT - Fun-Toys.


Administratie

En toen was het zover , na 3 maanden werd het teruggestort.

Zelfs aangifte bij Politie gedaan: PL1236/07-116374

Mijn eindconclusie is :
Als je hier zo nodig wilt kopen, haal het dan af en betaal contant maar niet per post en vooruitbetalen.
En om er vaart achter te zetten meldt het probleem hier bij het radarforum want toen pas begon het te lopen, eerder geen reactie ontvangen.
Het zijn denk ik geen oplichters maar een bedrijf waar het een grote administratieve puinhoop is en pas als het gaat escaleren in actie komen.

Tip: kijk ook eens bij internetoplichting.nl voor interessante email adressen en telefoonnummers van de eigenaar en probeer het via die weg. Succes

Katja Willems
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2007 00:15

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Katja Willems »

Eerlijk is eerlijk. Ik heb beloofd melding te maken als alles goed zou komen en dat is gebeurd.

Ook wij hadden een bestelling gedaan en deze kwam maar niet. Een week voor de verjaardag van mijn dochter maar is gaan "contacten" maar ik kreeg geen enkele reactie. Totdat ik op radar een melding maakt. Binnen een week is de bestelling netjes bezorgd. En zelfs de nabestelling is netjes afgeleverd. Helaas niet op tijd voor de verjaardag van mijn dochter, maar we zijn in ieder geval ons geld niet kwijt.

Dus bij deze. Het is na de melding direct opgepakt en wij zijn superblij!!! Ik ben wel erg benieuwd of iedereen op radar nu zijn spullen of geld heeft ontvangen. En wat er nu echt bij de firma aan de hand is. Maar ja, dat zullen we wel nooit weten...

Ondanks dat het nu wel netjes geleverd is, ga ik er niet meer bestellen. Ik vind het een rare en nare manier van zaken doen en absoluut niet klantvriendelijk. En uiterst slecht, zo niet, bereikbaar. En gezien de eerdere berichten over de heer xxxx en zijn vorige ondernemingen, heb ik zo mijn twijfels.

Advies is, ga het lekker ophalen!!! Op de site staat nu overigens wel dat je niet meer vooraf hoeft te betalen dus misschien dat ze echt het vertrouwen willen laten zien. Als je niet vooraf hoeft te betalen, heb je geen risico.

stroop
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2007 13:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door stroop »

Weer een mailtje ontvangen....

[knip]

Uw artikelen die reeds binnen zijn worden morgen verstuurd.
De andere artikelen worden bij binnenkomst direct doorgestuurd.


[knip]

Vol verwachting klopt mijn hart :)

Zou het toch nog allemaal goedkomen..........?

Gesloten