LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbeszorging nu en in 2008

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Charlize
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 sep 2007 22:36

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door Charlize »

Post wat via Selectmail of Sand is bezorgd, kan gewoon via TNT retour gestuurd worden. De kosten worden verhaald op Selectmail of Sand en zolang ze netjes betalen .....post is post :D !

pleerol
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 apr 2007 12:32

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door pleerol »

@Charlize:

Die retourpost van Selektmail en Sandd, hoe wordt dat dan geregeld?
Bestaat er een landelijk systeem van barcodes?
Of gaat dat handmatig?
In het laatste geval lijkt me dat tamelijk kostbaar :roll:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ haverkoop......
Meer concurrentie betekend lager prijzen, beter service.
Op welke planeet ???

Hier zie ik alleen ALLES duurder worden
en de service ??? welke service ???

Kijk naar de NS ...
kijk naar de energiebedrijven
(enz...enz....enz...enz...)

en kijk vooral naar de post.
Je gaf zelf al aan dat het vroeger om service ging (bij de PTT)
en tegenwoordig alleen om WINST (TNT)

Misschien onbedoeld ... maar je spreekt jezelf een beetje tegen.

>cybertje<

krantje
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2007 21:19

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door krantje »

en was de brief er de volgende dag.........

zo ja dan wordt de bus gewoon rond de klok van 18.00 uur lee gemaakt en alle enveloppjes netjes de volgende dag door TNT bezorgd.

wat was nu het probleem.......

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door haverkoop »

Iedereen bedankt voor z'n inbreng. Ik heb ze niet allemaal gelezen.

Zondag jl. bracht ik weer een paar brieven naar diezelfde bus als uit het eerste bericht. Die bus zou nu op Maandag 18:00 uur, gisteren dus geleegd worden.
Dat is toch 5 uur eerder dan de 23:00 uur uit m'n eerste bericht. Vandaag weer een brief gepost en die dus, een andere in de buurt is ook vandaag geleegd om 18:00 uur. Dus de tijden zijn nogal verschillend.

Overigens. Ik vind het knap van diegene die het aantal verwerkte poststukken opnoemde. Ik vraag mij af hoe hij aan die wetenschap komt. Moet haast wel een schatting zijn want uit concurrentie overwegingen maak(te) de PTT en nu dus TNT die nooit bekend :wink: Logisch ook wel.

Het heeft dus eigenlijk weinig zin om in het weekend post op de bus te gooien omdat die er pas Maandag uitgehaald gaat worden. Dat ga ik dus ook maar in het vervolg doen.

"krantje"moet nog ff de hele thread doorlezen want hij/zij snapt het nog niet zo goed. Lees het rustig door in je eigen tempo! :D

OT:

overigens "Picniker"

Ik lag laatst in het ziekenhuis en kreeg gelijk een hart stresstest. In rust was het hart prima en na een flinke shot atropine en 150 bpm ging het nog uitstekend. Ik kan nl. perfect tegen stress! :P

Charlize
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 sep 2007 22:36

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door Charlize »

Quote : Overigens. Ik vind het knap van diegene die het aantal verwerkte poststukken opnoemde. Ik vraag mij af hoe hij aan die wetenschap komt. Moet haast wel een schatting zijn want uit concurrentie overwegingen maak(te) de PTT en nu dus TNT die nooit bekend Logisch ook


Hij was een zij en met gewoon googelen kom je een heel eind hoor 8).
Je had beter wel alles kunnen lezen, dan was het je waarschijnlijk ook duidelijk geworden wanneer de bussen dan wel gelicht worden.

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door haverkoop »

Hij was een zij en met gewoon googelen kom je een heel eind hoor Cool.
Hoe dacht je dat ik erop gekomen was dat dat soort gegegevens niet op straat liggen? :lol:

Je had beter wel alles kunnen lezen, dan was het je waarschijnlijk ook duidelijk geworden wanneer de bussen dan wel gelicht worden.
Ik heb duidelijk niet zoveel vrije tijd als jij :D

Hier in mijn wijk worden die bussen geleegd doordeweeks om 18:00 uur. En s'Maandags vwb de post van het weekend om 18:00 of om 23:00 uur. Andere tijden heb ik nog niet gezien!
En ik blijf dat TE weinig vinden. Ik pleit voor 17:00 uur en 23:00 uur elke dag! Ik weet nl. dat er erg veel post s'avonds NA 18:00 uur veel gepost wordt.Daarvoor ben ik al in correnpondentie met TNT en een aantal andere partijen. Ik blijf nl. niet op m'n kontje zitten! :D

Charlize
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 sep 2007 22:36

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door Charlize »

Ik vind als je een topic openend en iets aankaart het minst wat je zou kunnen doen is de argumentatie lezen. Dan had je ook wellicht kunnen lezen dat ik al 24 jaar bij TNT werk en niet, zoals jij verondersteld op mijn kontje blijft zitten en of veel vrije tijd heb. Ook vind ik dat jij TNT iets in de schoenen probeert te schuiven, wat te wijten is aan je eigen gemakszucht. Je koopt een postzegel en daar kleven voorwaarden aan. Als jij die niet naleeft moet je niet gaan piepen, als er iets verkeerd gaat. Om 23.00 wordt nergens in Nederland een brievenbus geleegd, dat is een onzin verhaal. Dit is onmogelijk en kan ook niet omdat de tijden van het legen van de brievenbus, elektronische beveiligd zijn. Twee keer legen wat jij verondersteld ( wat op sommige plaatsen wel gebeurt en ik al reeds uitgelegd heb ) betekend meer brandstof en meer arbeidsuren, dit houdt ook in dat de zegel duurder wordt. Binnen 24 uur moet de brief op plaats van bestemming zijn. Dat betekend dat de brief die je b.v. gepost heb om 18.00 gepost in Rotterdam, s,morgen al in Zwolle moet zijn. Aangezien daar ook nog voorbereid moet worden, om de post te gaan bestellen is het niet mogelijk om de bussen pas om 23.00 te lichten…tenzij alle post met vliegtuigen bezorgd moet gaan worden en aangezien TNT graag winst wil maken en geen verlies….
Vergeet niet op het moment dat jij een brief in de brievenbus gooit er een hele organisatie schuil gaat en er wetten en regels zijn, waar jij echt geen weet van heb….en denk je nou werkelijk dat het nooit is onderzocht, wanneer de grootste stroom brieven op komt :? .

Aangezien Selectmail en Sandd nog geen brievenbussen hebben en eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd zijn in individuele poststukken “simpel weg omdat ze de capaciteiten daar niet voor hebben en brieven onder de 50 gram niet mogen bezorgen ” zal je toch nog steeds op TNT aangewezen blijven of je gaat de brief zelf bezorgen, weet je zeker dat hij op tijd is :D .

browneyes
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jun 2005 09:26

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door browneyes »

Het maakt voor de bezorging van de post niet uit of het 1 of 3 keer per dag wordt geleegd. Het wordt 's nachts pas per machine verwerk. Aangetekende stukken moeten binnen 24 uur. Heb zowel bij TNT als Sandd gewerkt. Als er bij tnt iets fout gaat komt het een dag later, bij Sandd een week. Aangezien Sandd geen mensen kan krijgen in bepaalde postcode gebieden wordt het toch door TNT bezorgt, men plakt er gewoon een postzegel op. Waar gewerkt wordt vallen spaanders dus ook bij de post. Als ze de postwet vrijgeven lopen straks wel 13 jarigen met jouw giroafschriften en aktes van de banken.

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door haverkoop »

@Charlize
"Ik vind als je een topic openend en iets aankaart het [minst wat je zou kunnen doen is de argumentatie lezen. Dan had je ook wellicht kunnen lezen dat ik al 24 jaar bij TNT werk"
Dan kun je dus niet objectief zijn
en niet, zoals jij verondersteld op mijn kontje blijft zitten en of veel vrije tijd heb.
Dat heb je dus verkeerd begrepen Ik bedoelde dus op de bres gaan staan als een bedrijf iets doet ten nadele van jouw als klant zijnde.

Ook vind ik dat jij TNT iets in de schoenen probeert te schuiven, wat te wijten is aan je eigen gemakszucht.
Och ja TNT krijgt weer de schuld. De tranen schieten in m'n ogen :roll: Jij werkt bij een monopolist, remember!
Je koopt een postzegel en daar kleven voorwaarden aan. Als jij die niet naleeft moet je niet gaan piepen, als er iets verkeerd gaat.
Dus als jij wilt dat iemand die een postzegel bij je koopt op z'n hoofd moet gaan staan het maar moet doen, want dat zijn dan de voorwaarden.
Onzin natuurlijk.

Ik ben de klant. Jij moet maar doen wat ik je vraag. De klant *maakt"het bedrijf (groot) en de klant betaald voor jouw salaris! Zonder klant geen TNT, of KPN.
Om 23.00 wordt nergens in Nederland een brievenbus geleegd, dat is een onzin verhaal. Dit is onmogelijk en kan ook niet omdat de tijden van het legen van de brievenbus, elektronische beveiligd zijn.
Na het weekend wordt de brievenbus hier pas geleegd op maandag 18:00 uur zoals gisteren en zoals die vorige keer om 23:00 uur. Dat stond op de bus. Dus dan mag ik ervan uitgaat dat dat klopt. Dat jij mij niet geloofd is jouw probleem.
Binnen 24 uur moet de brief op plaats van bestemming zijn. Dat betekend dat de brief die je b.v. gepost heb om 18.00 gepost in Rotterdam, s,morgen al in Zwolle moet zijn.
Is *niet* waar. TNT geeft *geen* garantie dat die brief binnen 24 uur op de plaats van bestemming is. Voor pakketten en aangetekende stukken kan je een 24-uurs bezorging krijgen maar daar betaal je dan extra voor.
Vergeet niet op het moment dat jij een brief in de brievenbus gooit er een hele organisatie schuil gaat en er wetten en regels zijn, waar jij echt geen weet van heb….
Hoe weet jij dat nou?
Aangezien Selectmail en Sandd nog geen brievenbussen hebben en eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd zijn in individuele poststukken “simpel weg omdat ze de capaciteiten daar niet voor hebben en brieven onder de 50 gram niet mogen bezorgen ” zal je toch nog steeds op TNT aangewezen blijven of je gaat de brief zelf bezorgen, weet je zeker dat hij op tijd is Very Happy :)
Sandd is wel zeker geinteresseerd in de bezorging van poststukken onder de 50 gram. Dat had je kunnen horen in een uitzending van Netwerk van een paar weken geleden.

Ik denk dat je vanaf volgend jaar nog weleens raar zult staan te kijken wanneer die markt opengaat.
Al in 2005 snoepte Sandd een stuk van die TNT koek af, een aantal banken bijv.
En volgend jaar wordt dat nog meer.Met die hegemonie van TNT moet het maar eens afgelopen zijn. Geldt trouwens ook voor KPN!

Probeer inieder geval nog even te blijven tot je 25-jarige jubileum:D

@browneyes

Waar gewerkt wordt vallen spaanders dus ook bij de post.
Klopt. Toen het TNT werd, werd een pakje van mij pas na 1 week bezorgd op een verkeerd adres in Amsterdam terwijl het naar Haarlem moest! Het tweede pakket duurde ook al 3 dagen.
Als ze de postwet vrijgeven lopen straks wel 13 jarigen met jouw giroafschriften en aktes van de banken
Volgens mij is een 13-jarige leerplichtig :? Maargoed.

Ik maak gebruik van online banking, erg handig moet je ook een proberen. Met een gratis programma OROV (klik om te downloaden) hou ik alles netjes bij op de PC :D

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door gravedigger »

Vreselijk als mensen hun verondersteld gelijk niet krijgen :|

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door NAK »

Die mening onderschrijf ik voor 100% gravedigger.

Ik denk er ook sterk aan om maar een tijdje van dit forum te verdwijnen.

Misschien een opluchting voor sommige mensen.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ haverkoop ......
jammer dat je nou net die van mij niet gelezen hebt.


en nog een kleine opmerking :
Quote:
Als ze de postwet vrijgeven lopen straks wel 13 jarigen met jouw giroafschriften en aktes van de banken


Volgens mij is een 13-jarige leerplichtig Maargoed.
Als ze de postwet vrijgeven mag een 13/14 jarige als bijbaantje post
rondbrengen zoals nu al (reclame) folders en kranten.
De functie POSTBESTELLER houd op te bestaan en IEDEREEN die IETS
bezorgd valt onder de (uitzendkrachten) CAO BEZORGER.
En dan is het aan de BEDRIJVEN of ze dat per folder/poststuk uitbetalen
of voor een vast (zeeer laag) uurloontje.

Zoals u zelf al zegt : "concurentie maakt alles goedkoper voor de consument..." (waar ik het NIET mee eens was maar dat was u vergeten te lezen denk ik :wink: ) ......

en dus zal een "SLIMME" (lees gierige) baas de goedkoopste krachten inhuren waardoor een hoop service en kundigheid SIMPELWEG niet meer
in huis is WANT : TE DUUR ...

en LET OP MIJN WOORDEN ...
dan krijg je straks DUURDERE servicecontracten
waar ze je WEL allerlij GARANTIES bieden
(zoals vroeger) maar dan 3 keer zo duur omdat daar wel de laatste echte postbodes en pakketbezorgers werken/de baas zijn...

Bij TNT (en Sandd) blijven er waarschijnelijk niet veel over iig.

>cybertje<

Ari-
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:54

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door Ari- »

@haverkoop

u bent echt vreselijk.
echt erg!! Zeikerd !!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door Nita »

Niet doen hoor NAK.
Dan mis ik een hoop smeuig leesvoer. :wink:

Charlize
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 sep 2007 22:36

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door Charlize »

Als iemand in jouw ogen niet objectief kan zijn "omdat hij of zij bij het bedrijf in kwestie werkt" snap ik niet dat jij dan wel objectief kan zijn, aangezien jij claimt dat jij ook alle ins en ouds van het bedrijf weet. Ik spring op de bres als mensen onwaarheden verkondigen en niet alleen omdat het mijn werkgever is. Wat mij wel verbaasd is dat jij van alles onderzocht hebt over TNT " al dan wel/niet goed" maar simpel uit zoeken, wanneer er een buslichting plaats vindt doe je dan weer niet. :? .... in mijn ogen blijft dat gemakszucht en wat dat dan weer in godsnaam te maken heeft met TNT als een monopolist :roll:.....echt die snap ik niet ???? Als jij beter had opgelet en niet ergens klakkeloos van uit was gegaan" zoals je zelf beschrijft" dan had jij je zelf een hoop ergernis bespaard. Daar komt bij dat je het nooit iedereen naar de zin maken: TNT moet kijken naar het grotere geheel en de behoefte van het ledigen van een bus rekening houden met alle mensen. Niet alleen wanneer het jou uit komt, op jou tijd en onder jou voorwaarden. Nogmaals als je een product afneemt ( welke dan ook ) dan zijn daar voorwaarden aan verbonden. Die kan je niet leuk vinden, onterecht vinden of what ever zo is het en anders niet. Die regels heb ik niet bedacht.

Nogmaals het lichten van de bus om 23.00 is totale onzin en geloof ik zeker niet.

Maar ik snap iets niet…... Quote haverkoop{ zou handig zijn als de bussen doordeweeks om 8 uur s,morgens en om 23:00 geleegd worden } en dan worden ze volgens jou geleegd om 23:00 Quote haverkoop { Na het weekend wordt de brievenbus hier pas geleegd op maandag 18:00 uur zoals gisteren en zoals die vorige keer om 23:00 uur. Dat stond op de bus. Dus dan mag ik ervan uitgaat dat dat klopt. Dat jij mij niet geloofd is jouw probleem } en dan is het weer niet goed…..je lult tegenstrijdig, maar dat is zeker ook de schuld van TNT :D .


Sandd is geïnteresseerd in partijen van 50 gram niet in dat éne stuk wat jij in de bus gooit. ….daar verdienen ze geen rooie rot cent aan :x . Daar komt bij dat Sandd en Selectmail 2 per week bezorgen en niet een verplichting na moet komen van een zesdaagse bezorging. Dus zou ik als ik jou was ver van te voren gaan plannen wanneer jij je brief gaat posten.

Maar wat denk jij nou dat als Sandd of Selectmail de boel overnemen, dat dan wel twee keer de bus gelicht wordt? Denk je nou werkelijk dat Sandd en Selectmail er gunstige arbeidvoorwaarden er op na gaan houden, om goedkoper als TNT te kunnen gaan werken. Denk jij nou werkelijk dat dit allemaal in het voordeel van de individuele klant is, om nog maar te zwijgen van de arbeidsplaatsen ( waar jij natuurlijk helemaal niet mee zit ) allemaal gaat kosten. Nee …….ik denk niet dat jij daar mee zit, omdat sommige mensen altijd ontevreden zijn :( .

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door haverkoop »

@Cybertomaat

Ja dat had ik wel gelezen, maar ik kan niet op elke bericht reageren. Zoals al gezegd. Ik heb schijnbaar niet zoveel vrije tijd als jullie hebben.

@Ari.

Ik vind het prima als je mij een zeikerd vind. Dan ben ik goed bezig :wink: Punt is echter dat het hier niet over mij gaat. In dat opzicht ben je dus off-topic bezig en verleid je anderen, w.o mijzelf ook daartoe :lol:

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door haverkoop »

Geplaatst op 04 Okt 2007 01:17 door Charlize
Als iemand in jouw ogen niet objectief kan zijn "omdat hij of zij bij het bedrijf in kwestie werkt" snap ik niet dat jij dan wel objectief kan zijn,
Lijkt me logisch? Als je in de HEMA werkt lijkt het mij nogal logisch dat als de worst niet te vreten is dat jij hem als HEMA medewerkster hem wel aanprijst. Dan ben je dus niet objectief. En ik vind dat dus bij jouw ook . Jij zal je baas niet "afvallen"Immers je bent afhankelijk van hem! Sterker nog je bent loyaal aan hem :D
aangezien jij claimt dat jij ook alle ins en ouds van het bedrijf weet.
Waar heb ik dat geclaimed?
Wat mij wel verbaasd is dat jij van alles onderzocht hebt over TNT " al dan wel/niet goed"
Waar schijf ik dat?:roll:
maar simpel uit zoeken, wanneer er een buslichting plaats vindt doe je dan weer niet.
De resultaten daarvan heb ik je al verteld. Maarja die geloof jij niet.Maar dat is jouw probleem. Als je het niet erg vind ga ik die niet nog eens herhalen.

Sandd is geïnteresseerd in partijen van 50 gram niet in dat éne stuk wat jij in de bus gooit. ….
Dat snapt me kleine zussie van vier ook nog wel.Een of een aantal volle brievenbussen met brieven van minder dan 50 gram is geen partijenpost?:shock: Doe me een lol en denk nu eens na voordat je onzin schrijft.
daar verdienen ze geen rooie rot cent aan Mad .
Kijk dat bedoel ik maar geld is bij TNT het belangrijkste. Service niet!
Daar komt bij dat Sandd en Selectmail 2 per week bezorgen en niet een verplichting na moet komen van een zesdaagse bezorging. Dus zou ik als ik jou was ver van te voren gaan plannen wanneer jij je brief gaat posten.
Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat dat heel binnenkort, lees na 1 jan. 2008 gaat veranderen.
Maar wat denk jij nou dat als Sandd of Selectmail de boel overnemen, dat dan wel twee keer de bus gelicht wordt? Denk je nou werkelijk dat Sandd en Selectmail er gunstige arbeidvoorwaarden er op na gaan houden, om goedkoper als TNT te kunnen gaan werken. Denk jij nou werkelijk dat dit allemaal in het voordeel van de individuele klant is, om nog maar te zwijgen van de arbeidsplaatsen ( waar jij natuurlijk helemaal niet mee zit ) allemaal gaat kosten. Nee …….ik denk niet dat jij daar mee zit, omdat sommige mensen altijd ontevreden zijn Sad .
Ik hoef al niets meer te denken. Jij denkt voor mij En je stelt dingen diek ik niet geschreven hebt, of je neemt bepaalde zaken gewoon maar aan omdat het jouw goed uitkomt:roll: Het valt me ook op dat je m'n vragen en stellingen ontwijkt, oa extra betalen voor een 24-uursbezorging enz.

Je bent zo ovetuigd van de goedheid van je baas dat ik er echt gewoon kotsmisselijk van wordt. Je bent zelfs een slechte kopie van ze omdat jij ook maar vind dat iedereen naar TNT's pijpen moet dansen. Gelukkig heb ik een aantal adressen waar ik kan kopen wat ik nodig heb. 1,10 of 100 postzegels. Het maakt niet uit.

Overigens. Met die brievenbussen is nog meer mis

Zoals dit bijv.Daar sta je dan met je briefje, hulpbehoevend. Wachtend totdat er iemand langskomt die die hem er even voor je ingooid.

Afbeelding

Klantvriendelijkheid en service is er niet bij bij TNT :? Nahja het heef inieder geval wel een award op geleverd, link

Veel steden hadden al moeite met die rode brievenbussen omdat die kleu niets past in het stadsbeeld. Maar met oranje is het mogelijk een nog groter probleem.

Nee bijv de Amsterdamse binnenstad, link

De gleuven zijn ook te smal. Als je niet uitkijkt blijft je hand erin vastzittend

Kortom werk aan de winkel. Misschien wel handig als jij je baas even op de hoogte stelt van de gebreken van die bussen:D Dat is waarschijnlijk zinniger dan mij observaties te gaan zitten ontkennen.

Goed ik ga deze discussie afvinken want ik heb hier alweer veel te veel tijd ingesstoken.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door tienepien »

Lijkt me logisch? Als je in de HEMA werkt lijkt het mij nogal logisch dat als de worst niet te vreten is dat jij hem als HEMA medewerkster hem wel aanprijst. Dan ben je dus niet objectief.
Daar staat echter wel tegenover dat iemand die bij het bedrijf werkt, een betere kennis van de gang van zaken binnen dit bedrijf heeft dan iemand die er niet werkt. Zomaar alles aan de kant schuiven wat zo iemand te zeggen heeft alleen om die reden is niet erg verstanding. Het kind met het badwater weggooien noemen ze dat.
Kijk dat bedoel ik maar geld is bij TNT het belangrijkste. Service niet!
Duh... het eerste doel van een bedrijf is geld verdienen.
De gleuven zijn ook te smal. Als je niet uitkijkt blijft je hand erin vastzittend
pfff... denk je dat je de meeste moeilijkdoenerij gehad hebt...

Je hand hoeft helemaal niet in die gleuf te kunnen. Sterker nog: je wil helemaal niet dan iemand met zijn hand in de gleuf kan, aangezien er dan ook brieven UIT de brievenbus kunnen verdwijnen.

Kortom: Je bent ongelofelijk aan het zeuren.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Postbeszorging nu en in 2008

Ongelezen bericht door NAK »

Kijk lieve lees buis kindertjes, zo gaat het nu elke kaar als de één niet respecteert wat de ander zegt.

Dus.............. Oogjes dicht, toetsenbordjes weg.......

Weltrusten

Gesloten