LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

Helaas is het niet zo dat alle mensen na een melding op deze site de goederen hebben ontvangen of het geld terug hebben. Heb begin aug voor 190 euro besteld en betaald en daarna helemaal NIETS meer vernomen, ook niet na mails en vragen keurig via het bekende contactformulier op de site.

Ik heb een brief gestuurd waarin ik mijn bestelling annuleer en stel dat ik mijn geld terug wil. Ik geef ze de wettelijke 30 dagen en als ik dan geen geld terug heb stel ik ze in gebreke en gaat het hele juridische circus in gang.

Ben oprecht verbaasd dat er mensen/bedrijven zijn die zo met klanten omspringen, wel bestellen en betalen maar leveren of op zijn minst reageren HO MAAR.......

Iemand nog tips?

Katja Willems
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2007 00:15

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Katja Willems »

Vervelend Helena, maar misschien dat je dit mailadres eens kan proberen. [email protected].
Succes

Jacoline
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2007 12:31

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Jacoline »

Helaas, wij kunnen ons ook aansluiten bij de meeste vorige schrijvers.
Ik heb met een aantal mensen een grote bestelling van ruim € 400,- gedaan op 19 augustus. Dit geld was van verschillende kinderen, die dat verdient hadden door hun speelgoed te verkopen op een kleedjesmarkt. Ook waren er cadeautjes bij.
Er werd niet gereageerd op mijn mailtje dat er kinderen vol verwachting waren. Ook dat wij de kinderen moesten teleurstellen op hun verjaardagen.
Een half uur nadat ik aangegeven had dat ik de bestelling wil annuleren krijgen we wel reactie, dat ze binnen de wettelijke 30 dagen ons geld zullen terugstorten.
Deze 30 dagen zijn nog niet voorbij, ook hebben we nog geen geld terug, ondanks verschillende mailtjes van mijn kant, dat het voornamelijk geld van onze kinderen is.
We wachten af, tot 5 oktober en dan zullen we andere stappen moeten ondernemen.

nick70
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 sep 2007 14:54

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door nick70 »

Na telefonisch contact met marco gisteren (5 september ook al overigens) werd ik gisteravond overstelpt met mailtjes, zowel van klantenservice als automatisch mails:
Geachte heer,mevrouw..



Naar aanleiding van uw telefonisch onderhoud met Marco, hierbij het volgende.



Het spijt ons ten zeerste dat een en ander zo gelopen is.

Door het niet correct functioneren van onze administratief medewerker zijn wij momenteel in deze positie beland.



Wij zijn de achterstand aan het wegwerken, maar vergt extra tijd.



Wij gaan uw verzoek voor annulering in werking zetten.

Het eventueel door u betaalde bedrag zal conform onze algemene voorwaarden aan u retour worden betaald.

Hopende U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet.

Ik heb aangegeven dat de 30 dagen overmorgen om zijn omdat toen mijn geld afgeschreven is. DIt was hun reactie:

Geachte heer, mevrouw.

Vanaf de dag van acceptatie annulering gaat de termijn van 30 dagen in.

Wij gaan dit z.s.m. in gang zetten en het netjes afhandelen.

Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Ik heb hen weer gemaild dat ik 31 augustus de bestelling al had geannuleerd heb, dus dat dat voor mij de datum is die ik aanhoudt m.b.t. de 30 dagen. Hun laatste reactie was

Geachtye heer, mevrouw.

Wij gaan ons uiterste best doen.

Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Ik wacht af en laat jullie weten wanneer ik meer hoor.

Henny de Haas
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2007 12:04

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Henny de Haas »

Het mob. nr. van xxxxx op internetoplichting .nl is uit de lucht. Nummer bestaat niet meer.

Bunt
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2007 20:54

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Bunt »

Ook wij hebben helaas een slechte ervaring. Na een bestelling van meer dan een maand terug helemaal niks meer gehoord. Elke keer netjes het contactformulier gebruikt maar het enige dat we gehoord hebben is dat ons geld afgeschreven is.
Vandaag besloten te annuleren en verzocht ons geld terug te storten. Jammer dat op de website nog steeds staat vermeld dat ze binnen 5-8 werkdagen leveren en op mail reageren binnen 2 dagen. Als je dat niet waar kunt maken (en dat blijkt inmiddels voldoende) kun je dat soort toezeggingen beter van je website halen.
Ben benieuwd wanneer we ons geld terug krijgen.

peter1970
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2007 16:47

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door peter1970 »

luister niet naar reclamemaker grootvader met zijjn dierct incasso\
slaap zacht
Laatst gewijzigd door peter1970 op 27 sep 2007 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Katja Willems
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2007 00:15

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Katja Willems »

toch apart dat jij de enige bent die het over hele andere zaken heeft dan de daadwerkelijke issue

of mogen we dat ook niet zeggen

De mensen die hier schrijven gedupeerd te zijn, verzinnen dit toch werkelijk waar niet... Daarbij heb ik helaas zelf ook de nodige pijn in mijn buik gehad... Gelukkig is het goed afgelopen, maar voor velen dus helaas nog niet.

Als fun toys dat nu eerst oplost, zal er niemand meer slecht over ze schrijven. Daarbij denk ik niet dat degene die hier slecht over hun schrijven ooit nog iets bestellen, dus lekker belangrijk dat er dan niet meer wordt geleverd...

Overigens, die algemene voorwaarden zomaar aanpassen...

peter1970
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2007 16:47

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door peter1970 »

Dus sorry ik doe niet meer mee
Laatst gewijzigd door peter1970 op 27 sep 2007 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

peter1970
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2007 16:47

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door peter1970 »

Ik heb er geen zin meer in, toch bevalt het zwart maken mij niet zo, als het verkeerd afloopt, bijvoorbeeld dat niemand meer daar besteld dan zijn er zo veel meer kinderen de dupe en veel meer mensen hun centjes kwijt. Nu denk ik zoals ik Fun-Toys ken dat dat minder snel gebeurd maar toch....

Voor Fun-Toys is het veel makkelijker om de stekker eruit te trekken en dan ben ik mijn adresje voor goedkoop speelgoed kwijt

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Winkelslim.

Wie heeft weleens gekeken bij de Kamer van Koophandel??

Ik kreeg een tijdje geleden een waslijst van "winkels".
En dan een opmerking dat als je negatief over ze schrijft dan zouden zij het betaalde geld niet meer teruggeven???
Nou, dat zou dan lekker wezen want wie dan via Directincasso die vordering die men heeft op zo'n "Winkelslim-winkel" dan moet het een knappe winkelslimmert zijn die zich dan nog beroept op hun regel van niets negatiefs zeggen.

Dus, iedereen die geld tegoed heeft van zo'n "winkel(niet zo slim) zou die weg maar eens moeten gaan bewandelen voordat zij failliet gaan.

Uit dat handelsregister:
WinkelSLIM 27256792 0000
Ribespark 12, 2724HP Zoetermeer Hoofdvestiging

massage.winkelslim.nl 05082433 0000
Lage Doelen 1 B, 7772BL Hardenberg Hoofdvestiging

WinkelSLIM.nl 27256792 0000
Ribespark 12, 2724HP Zoetermeer Hoofdvestiging

Van Zoetermeer....
= ten zuiden van het spoor, in een kleine (tussen)straat.

Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 27 sep 2007 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.

peter1970
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2007 16:47

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door peter1970 »

slaap zacht
Laatst gewijzigd door peter1970 op 27 sep 2007 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

peter1970
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2007 16:47

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door peter1970 »

Een bedrijfje van je Grootvader....

Ik denk dat ik ook een incassoburootje start.. en dan maar op iedere thread op radar hun naam noemen.... je bent betrapt!

huger1
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2007 11:11

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door huger1 »

Zeg Peter 1970, er zijn in Nederland wetten en regels waar Qtt /Fun-Toys
zich ook aan moet houden, ze kunnen zelf wel algemene voorwaarden maken, maar ze moeten ten allen tijden binnen de wet vallen, dus dat gelul over openbaar maken is dus complete flauwekul !!!!

Dat jij je laat gebruiken door die gasten om steeds weer dit soort onzin te plaatsen moet jij weten maar wat QTT/ Fun-toys flikt is ongehoord.

Dus van negatieve publiciteit houden ze niet, dus blijkbaar is dat de enige manier waar ze op reageren. Dus blijf je klachten hier neerzetten. En doe anders aangifte bij de politie en meldt dat ook op internetopgelicht.nl

peter1970
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2007 16:47

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door peter1970 »

slaap zacht
Laatst gewijzigd door peter1970 op 27 sep 2007 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Aan Peter 1970

Zeg broeder,
De gewone gang van zaken is toch altijd nog om zo'n winkel eerst na te zoeken in het handelsregister van de Kamer van Koophandel.

In de eerste vraag ging het om "winkelslim" en die staat in ieder geval geregistreerd onder Zoetermeer.
In het tweede geval maar weer eens het handelsregister geraadpleegd waaruit kwam;
---------------------
17199771 0000
Braamstraat 5, 5455RV Wilbertoord Hoofdvestiging
Vestiging is opgeheven of verplaatst

Fun-Toys Heesch 17211190 0000
Rubensstraat 4, 5384LK Heesch Hoofdvestiging

Fun-Toys 24411392 0000
Haringvlietstraat 21, 3114WD Schiedam Hoofdvestiging
---------------------
Deze laatste komt dus steeds opduiken als de kwaaie pier.

En dan kan men daar hoog of laag springen maar bij klachten over dat
'bedrijf" geen geld terug, legaal ?
Zelf geinformeerd bij een rechtswinkel?
Ik kan dan zeggen dat u liegt ten aanzien van uw rechtswinkelraadpleging!!
Immers, het is een regel uit hun "algemene voorwaarden" die rechtstreeks in strijd is met de consumentenwetgeving!!!!

En weleens zelf de website bekeken van Directincasso??
(Voorheen Nedincasso).
Nou, reken maar dat dat bureau ervoor kan zorgen dat de gedupeerde klanten snel hun aanbetaling terug zullen krijgen.

(en u dus wellicht op straat zal komen te staan)
Alles wijst er immers op dat fun-toys en Peter 1970 in een directe relatie met elkaar staan. En niet als klant/leverancier!!

Ik raad dan ook een ieder aan die problemen heeft met dat fun-toys om zo snel mogelijk met dat Directincasso contact op te nemen per fax of e-mail.
Vraag dan naar de "laatste sommatieservice".

Tsja, dat zal lekker wezen zeg!
Zo'n poging om mij de les te lezen en daarmee te proberen een rookgordijn te leggen over de klachten die er zijn!!
----------------------------
Directincasso
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Email: [email protected]
----------------------------
Grootvader

huger1
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2007 11:11

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door huger1 »

Peter 1970 ,voor je vrienden zal je misschien geloofwaardig klinken, maar ik neem je niet serieus, we leven in een vrij land vriend.
Toevallig weet ik het een en ander van rechten, die pech heb jij!!!
Wat is in godsnaam jouw rol in het hele verhaal ???
Laatst gewijzigd door huger1 op 28 sep 2007 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

stroop
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2007 13:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door stroop »

Weer even een update...

Heb inmiddels een deel van de bestelling binnen.
Helaas nog niet alles maar zoals eerder gemeld zal dat alsnog opgestuurd worden.

Net als anderen kan ik tot nu toe alleen concluderen dat ze erg slecht met de klanten opspringen wat reageren betreft.
Als het iets langer duurt is niet zo erg maar reageer dan iig. richting klant en op mailtjes.

Nu maar afwachten totdat de rest er is.....

Hunger
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2007 09:50

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Hunger »

Helaas ben ik dus niet de enige die een beetje het idee krijgt opgelicht te worden door dit bedrijf .
Ik heb op 19 juni spullen besteld en tot op heden ben ik nog steeds
aan het vechten om m`n geld terug te krijgen .
Na 1 maand niks vernomen te hebben , blijkt dat ze de spullen niet kunnen leveren vanwege leverings problemen bij lego ( had het bij een andere shop alvast on-hold laten zetten omdat ik het 21 juli in huis moest hebben en die konden binnen 1 dag leveren ?? ), krijg ik een mail ( 18 juli ) dat de order geanulleerd word en binnen 30 dagen geld terug gestort zou worden ......en dat was het dan . Na verschillende mailtjes niks gehoord te hebben krijg ik op 1 september een mail dat ze de order annuleren , maar geld heb ik nog steeds niet . Als ik alles hier zo lees ( en diverse andere pagina`s ) word het tijd om actie te gaan ondernemen .
De volgende info , http://centralops.net/co/DomainDossier. ... e&x=26&y=6 , heb ik via een andere pagina gevonden . Ga morgen maar eens kijken bij de politie wat ik hier aan kan doen . Anders maar eens kijken of m`n zwager een dagje met me op pad wil :twisted:

paulsplaza
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2007 21:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door paulsplaza »

Ook ik heb spullen besteld bij deze webwinkel.
Ik heb ook een mail ontvangen dat er wat problemen waren.
En dat ik al mijn geld terug zou ontvangen.
Tot opheden nog niets ontvangen.

Ik hoop dit nog wel terug te ontvangen.
Ik denk dat dit zowel voor als mij het beste is.

Gesloten