LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Opel dealers.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door D1RK »

Dus daarom die €2500,- inruil voor elke slOPEL want dan komen ze van die dubieuze exemplaren af...

Bob37
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2007 18:03

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Bob37 »

Die meneer Tolboom die heeft het maar over die sl(Opel) en is volgens mij een enorm gefrustreerd kereltje. Er is alleen 1 ding dat ik niet snap en dat is dat je toch na een maal Opel gereden te hebben daarna weer opel hebt aangeschaft.

Volgens mij heb je echt niks beter te doen dan hier lopen te klagen over de misstappen die je hebt gemaakt in je leven. En gezien dat vele klagen (volgens mij worden ze thuis en op je werk al niet goed van je gezeur) benoem ik je hierbij tot oudste en meest saaie zeurdoos van dit forum.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

ik vermoed iig dat ie een speciale toetsop zijn toetsenbord heeft laten installeren waarbij hij in 1 keer het woord: (sl)opel kan typen

hij is ook de enige op het hele forum die dat een leuke grap vind (zo oud als methusalem)

:wink:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Bob37 en Joyyyyy,

Jullie vergeten dat ik WEL ervaring met de (sl)opel heb en met de CITROEN. Dus ik ik kan vergelijken!!! De (sl)opel verliest het op alle frontenvan de Citroen, ook rotten ze onder je kont vandaan, Duitse degelijkheid, klopt, maar geld niet voor de (sl)opel met zijn talloze mankementen en rammeltjes!
Bobbejaan, die eerste (sl)opel kwam bij een goed bekend staande autozaak (geen dealer) vandaan, de tweede (sl)opel kwam bij bij een (sl)opel dealer (inmiddels failliet, begrijpelijk) vandaan.
De gedachtengang van mij was een keer een waardeloze auto kan gebeuren, maar een tweede keer, zal toch niet.
Dus wel, zie mijn bevindingen in dit forum over dit waardeloze, pechgevoelige merk, met om het half jaar een modelwijziging.
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een (sl)opel. :?:
Trouwens waarom schrijf je de ene keer (sl)Opel en dan weer (sl)opel?

Joyyyyy, noem jij het maar een leuke grap, de (sl)opels zijn om te huilen, WAARDELOOS! En mijn Citroen Xantia hoeft in de winter niet in de garage te staan zoals die (sl)opel van jou, de Xantia kan tegen kou! :lol:

Ook heb je het over mijn toetsenbord, op die van jou weigert de spatietoets regelmatig, net zo waardeloos als de (sl)opel!!

Ben benieuwd, wat er nu weer komt!

PS. De (sl)opel het meest verkochte merk zeggen ze, logisch toch, ze zijn het eerste verrot, dus weer aan vervanging toe! :lol:

(sl)Overal

Pech

En

Leed............en veel roest! :lol:


Groetjes uit een (sl)opelvrij Hilversum met een failliete (sl)opel dealer. :lol:
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 03 okt 2007 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

en nu weer terug naar je postzegelverzameling

tis wel duidelijk dat je er niets van begrepen hebt

Joy

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Daar heb ik tijd voor, ik lig niet de hele dag aan mijn auto te sleutelen om hem weer rijdend te krijgen zoals bij jouw (sl)opel. :lol:

Heb ik er niets van begrepen? Ik dacht het wel, het is heel simpel,
(sl)opel is waardeloos, Citroen is uitstekend, is niet veel aan te begrijpen, is toch logisch!

Trouwens de shift-toets (hoofdletter) op je toetsenbord weigert ook regelmatig, net zoals de spatietoets, zeker gekregen bij de (sl)opel-dealer :?: :lol:

GA NU MAAR WEER SNEL ONDER JE (SL)OPEL LIGGEN KLOOIEN, IS TOCH GEEN EER AAN TE BEHALEN! :lol: :lol:

GROETEN UIT EEN (SL)OPELVRIJ HILVERSUM!

Ps, Toch vind ik het wel knap van je.............................
dat je nog tijd hebt om op dit forum te zitten, terwijl je toch je handen vol hebt aan die (sl)opel van je.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Ehm, Tolboom..........
Voor dit soort trauma's hebben ze tegenwoordig therapietjes hoor :P

Bob37
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2007 18:03

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Bob37 »

He ruk.. uhh Tolboom jij hebt zeker echt niks anders te doen. Wat ben jij een vies ventje zeg. Volgens mij krijg je steeds stijve als erop jou gereageerd wordt. Daarom doe ik het nog een keer en daarna ga je maar weer lekker rukken in die roestbak van je.

Lijkt me beter Joyyyyy om geen aandacht meer aan hem te besteden want die vent moet echt rechtstreeks naar psychiater voordat hij de snelweg oprent als hij een Opel ziet rijden. Wat een mafkees zeg!!!

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

ik gooi het op een sterk opkomende dementie met narcistische trekjes afgerond met een obessief compulsieve stoornis

zoals je ziet heb ik sinds vanmiddag ook niet meer gereageerd op die knakker uit de 18e eeuw,(ook ik werd er moe van en dat viel me nog mee na die ontelbare eenduidige berichten)

amen

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Daar gaan we dan,

Ali Bensalah,
Gezien de naam die je gebruikt, rijd jij op een kameel, ook niet alles maar alles is beter dan een (sl)opel. :lol:

Bob37, Jij bent niet normaal, waar het hart vol van is, in jouw geval dus rukken, stroomt de mond (bij jou dus BEK) van over! Proleet!
Punten en komma´s gebruiken, het staat zo dom en je bent ook DOM!

Joyyyyy, Leer eens fatsoenlijk Nederlands te typen! Komt nog bij dat jij je voordoet als monteur, volgens mij werk je als ONGESCHOOLDE bij een of andere bandenboer, banden opppompen! Intelectueel!!!
Gezien je berichten op het topic over autobanden.:lol:

Voor allen,
Er is een type (sl)opel die er mee door kan, valt mee, he!
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 04 okt 2007 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

inteLLectueel lieverd

vermoeiend, dit figuur...

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

:lol:

Ga maar weer sleutelen (dus banden oppompen) aan je (sl)opel!
Laat de rest aan de sl(opel) aan een ander over!

:lol:

Eerlijk is eerlijk, er is maar een type sl(opel) die er mee door kan!

Groeten van een Citroen Xantia liefhebber uit een sl(opel)vrij Hilversum! :lol:

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Ali Bensalah,
Gezien de naam die je gebruikt, rijd jij op een kameel
Oh grote grutten; ook nog het intellect en het wereldbeeld van een doperwt :twisted:
Zal het even voorzichtig brengen:
Niet alles is wat het lijkt op internet mijnheer Tolboom :P
Je bent trouwens gelukkig wel edit: vrij uniek hierin aangezien er ooit nog maar 1 keer eerder door iemand een verband is gelegd tussen m'n nick en Noord Afrika ondanks soms toch hevige discussies.
Verwijzen naar die nick getuigd dus van een behoorlijke geestelijke armoede en weinig fantasie.

Maareh, moet jij eens kijken wie er duurzamer is in de woestijn; die Xantia van jouw of mijn kameel ;-D
Laatst gewijzigd door Ali Bensalah op 05 okt 2007 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Hallo Ali,

Citaat van Ali (kamelen- en (sl)opel-liefhebber, hoe laag kan je zinken?):

Je bent trouwens gelukkig wel uniek hierin aangezien er ooit nog maar 1 keer eerder door iemand een verband is gelegd tussen m'n nick en Noord Afrika ondanks soms toch hevige discussies.

Ali, weet jij wel wat het woord UNIEK voor betekenis heeft?

Betekenis: ENIG in zijn soort!

Dus UNIEK kan niet, daar ik volgens jou de tweede ben die deze link legt. :lol:


Echt iets voor een (sl)opel liefhebber! :lol: Echt lachen met jou!!

Ps. Wat moet ik nou met de XANT in de woestijn, dat is wel het laatste waar ik naartoe zal gaan, die mening heb ik ook over een bepaald N-Afrikaans :evil: land. Al kon ik er voor niets heen, nee dank je wel!

Groetjes, en hobbel ze! :lol:

(sl)opels en kamelen een pot nat, veren niet, is meer stuiteren of hobbelen.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Als jij mij net zo serieuz gaat nemen als ik jou dan gaat het helemaal goed komen Tolboom 8) :lol:

Heb m'n berichtje van 4 oktober even aangepast voor de goede orde.

Maar voorlopig heb je alleen wat punt.komma gecopuleerd en wat omtrekkende bewegingen gemaakt :P

<Tolboom modus>
Zoals je in het (s)lope (l) item ziet zijn zelfs de grootste barrels nog geschikt om naar de andere kant van de wereld te sturen. Citroentjes daarentegen zijn alleen wat waard voor verzuurde, getraumatiseerde Opelrijders waarbij het enige sociale leven wat ze ooit hadden bestond uit het geregelde contact met de Opeldealer.

Het enige wat dit soort zuurpruimen nog rest is te gaan lopen vervelen op consumentenfora over hoe goed die Xantia wel niet is (die 1 keer per week van de oprit af komt om 2 km naar de supermarkt op de hoek te rijden) ten opzichte van de kilometer vretende Opel.
</Tolboom modus>
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

320coupé
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2007 18:06

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door 320coupé »

Als we het dan toch over Opel dealers hebben, in het kort mijn eerste en laatste ervaring met Opel Bakkenes te Apeldoorn

Op 1 september 2007 wegens snelle verkoop van mijn auto tijdelijk via kennissen een Astra automaat uit 1995 gekocht met 3 dagen apk (op de gok kostte weinig)

Na 2 dagen automaat storing, Bakkenes opgebeld om afspraak te maken en de automaat uit te lezen + een nieuwe APK. Duidelijk aangegeven even te bellen mochten de kosten uit de hand gaan lopen.

Loop van de dag een telefoontje, 1100 euro kosten!

- selektor handle automaat was kapot
- spruitstuk kapot
- aantal kleine dingetjes

Na mijn vraag of ze dit allemaal zeker wisten kreeg ik het antwoord: nee dit weten we niet zeker want hij is niet los geweest! Na mijn opmerking over gebruikte onderdelen of een pakking kreeg ik een stellige nee te horen.

Ik heb vervolgens een handelaar gebeld in een dorp in de buurt, hier kostte alles me (nieuw) 860 euro! Dit scheelt nogal! Heb de auto opgehaald na 75 euro te hebben betaald, voor een nakijkbeurt, met de nadruk op kijken want er is geen schroef los geweest!

Uiteindelijk is de auto voor 260 (!!) euro gemaakt in de garage die ik eerder gebeld had, uiteindelijk is vervangen:

- 1 x spruitstuk pakking
- selektor handle stekkertjes schoongemaakt

Pas dus goed op bij Opel Bakkenes in Apeldoorn, je wordt belazerd waar je bij staat! Uiteraard begrijp ik dat een opel dealer geen gebruikte onderdelen kan en mag monteren in verband met de garantie maar ik vond dit werkelijk schandalig!

Daarentegen de service bij Garage Schimmel in Klarenbeek is top, hier heb ik de auto laten maken.

Inmiddels geen opel meer voor de deur trouwens.....

Niek

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Hallo Ali B.

Citaat van Ali B.
Het enige wat dit soort zuurpruimen nog rest is te gaan lopen vervelen op consumentenfora over hoe goed die Xantia wel niet is (die 1 keer per week van de oprit af komt om 2 km naar de supermarkt op de hoek te rijden) ten opzichte van de kilometer vretende Opel.

Je moet toch eens goed leren lezen, in een vorig schrijven vertelde ik al dat ik op vakantie ben geweest waarin 5500 km PROBLEEMLOOS is gereden.
Dit moet dan volgens jou dan wel een hele grote oprit zijn. :lol:

Ik een zuurpruim, dacht het niet, met een Xantia blijf je altijd goed gehumeurd, mijn humeur was wel zwaar vervelend toen, je raadt het
al,............... ik nog een (sl)opel had!!

Ps. Wat verwacht je dan van mij, dat ik de (sl)opel de hemel in prijs, na die waardeloze ervaringen die ik heb gehad met dit merk!
Ik heb diverse automerken gereden, de (sl)opel was verreweg het slechtste.

NOOIT MEER (SL)OPEL VOOR MIJ. :twisted:

Maar dat had je al begrepen. :lol:

Gr. van een gelukkige Xantia-rijder uit Hilversum.

Hobbel ze lekker, als je (sl)opel tenminste niet opnieuw met pech staat! :lol:

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

de infantiliteit van dit zoveelste bericht doet ernstig twijfelen aan geestelijke vermogens van heer tolboom

tis maar een hint

amen

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Je moet toch eens goed leren lezen, in een vorig schrijven vertelde ik al dat ik op vakantie ben geweest waarin 5500 km PROBLEEMLOOS is gereden.
Dit moet dan volgens jou dan wel een hele grote oprit zijn.
Uitzonderingen bevestigen de regel :P
Ik een zuurpruim, dacht het niet, met een Xantia blijf je altijd goed gehumeurd, mijn humeur was wel zwaar ***** toen, je raadt het
al,............... ik nog een (sl)opel had!!

Ps. Wat verwacht je dan van mij, dat ik de (sl)opel de hemel in prijs, na die waardeloze ervaringen die ik heb gehad met dit merk!
Ik heb diverse automerken gereden, de (sl)opel was verreweg het slechtste.

NOOIT MEER (SL)OPEL VOOR MIJ.

Maar dat had je al begrepen.

Gr. van een gelukkige Xantia-rijder uit Hilversum.

Hobbel ze lekker, als je (sl)opel tenminste niet opnieuw met pech staat!
Opgedane ervaringen in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst zeggen ze toch altijd ;-)

Maar is natuurlijk wel lekker veilig om in het verleden te blijven hangen Tolboom :twisted:

Zorgt voor wat leuke borrelpraat: "ooit had ik eens 2 keer een Opel en die waren me toch slecht............!"

"Ooit" waren schepen van hout en mannen van staal, zuigerstoommachines superefficient en dieselmotoren levensgevaarlijk. Is toch wel wat veranderd sinds die tijd :lol:

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Slechte Opel dealers.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Joyyyyy,

Ik dacht dat je niet meer zou reageren op mijn berichten?? (jij, 3-10) Belofte maakt schuld, toch?
Valt toch niet mee voor je om dit vol te houden. :lol: Maar wel leuk. :lol:

Ali B.

Je hebt volkomen gelijk, dat er wel het een en ander is verandert in de jaren, maar het geweeklaag over het (sl)opel is er niet minder op geworden, in tegendeel.
Ik hoef alleen maar in m'n eigen omgeving te kijken en te horen, dan is er wat dit onderwerp betreft echt niets verandert!

Er is maar een type (sl)opel die er mee door kan, dat zijn de exemplaren die op de sloop staan! En er staan er heel veel!
Wat mij betreft nog veel te weinig. :lol:

Nu proleet en ASO Bob37 nog, en het spul is weer compleet.

Al schat ik jullie (Joyyyyy en Ali B.) toch een heel stuk hoger in dan
Bob37.

Gr.

Gesloten