LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
quinck
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2007 22:33

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door quinck »

Als de eigenaar toch de voorwaarden doorlopend aanpast, dan hierbij een gratis (!) tip. Kijk even naar artikel 10.3, je hebt de naam van een ander bedrijf laten staan...

10.3 Indien één of meer van de bepalingen van deze Voorwaarden of enige andere overeenkomst met 'abc'.com in strijd mochten zijn met enig toepasselijk rechtsvoorschrift, zal de betreffende bepaling komen te vervallen en zal deze worden vervangen door een door Fun Toys vast te stellen nieuwe rechtens toelaatbare vergelijkbare bepaling.

En ten aanzien van 'geheimhouding' (ook ergens leuk geknipt): in deze situatie weegt het aanmerkelijke belang van een derde zwaarder dan het individuele belang van de leverancier.

mariska11
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mariska11 »

ik heb voor mijn dochtertje en nichtje playmobil besteld. het is nog niet geleverd en krijg ook geen reactie meer op emails. de eerste keer kreeg ik wel een mailtje waarin stond dat de spullen eind van de week geleverd zouden worden .
ik ben best geschrokken van alle reacties op dit forum en hoop maar dat ik de spullen toch nog binnen krijg.

wat kan ik het beste doen?

essy68
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2007 12:32

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door essy68 »

Ook ik heb bij hun een playmobilbestelling lopen en betaald,heb op mijn 2 mails nog niks gehoord.
Ben vandaag op deze site gestuit en begin me nu toch wel grote zorg te maken als ik dit lees
Laatst gewijzigd door essy68 op 02 okt 2007 17:00, 2 keer totaal gewijzigd.

lisa06
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2007 17:39

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door lisa06 »

hallo hier ben ik ook niet blij mee met dit bedrijf.heb voor 208 euro playmobile besteld 3 sept en niks ontvangen of gehoord ik heb het naar diverse ontbeantwoorde mails nu geanulleerd dat heb ik aangetekend gedaan naar adres op de site als dat maar bestaat want ook ik heb mijn twijfels.wat een onbetrouwbaar bedrijf ik denk dat we met zijn allen de handen ineen moeten slaan om iets te ondernemen,ik wacht even af wanneer ik mijn geld terug krijg want andres gaat de politie en incasso buro erachteraan

essy68
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2007 12:32

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door essy68 »

Ik ben het helemaal met je eens,ik heb nog 10 dagen hoop en dan zijn de 30 dagen verstreken.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Funtoys.

Men kan ook gewoon zijn spullen in Schiedam ophalen!
Vanuit Den Haag/Rotterdam bezien afslag Vlaardingen Oost 19.
Onder de weg door en helemaal uitrijden tot aan het water.
Daar rechtsaf en na een brug (met water aan de rechterkant) de derde straat rechts.
Simpel toch?

En dat terwijl ik er toch nooit ben geweest en alleen de Hoogstraat ken en de Warande.

Maar ja, een beetje taxichauffeur hoort van Nederland bijna alles te weten!!
~~~~~~~~~~~~~~~~

En ophalen niet mogelijk?
Dan een aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u de uiterste termijn van levering vaststelt (max. 30 dagen gerekend vanaf de datum van uw bestelling) of anders geld terug!
Een incassobureau valt door u in te schakelen hetgeen Funtoys op extra hoge kosten komt te zitten.
Wijs hun daarop!!
Voor hen die al te lang wachten.
Toets in Google Directincasso en vraag naar hun "laatste waarschuwingsservice".
Die waarschuwing is in veel gevallen al voldoende!!

Enne............. succes!!

Grootvader

essy68
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2007 12:32

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door essy68 »

Bedankt voor de tip

lisa06
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2007 17:39

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door lisa06 »

hoi,ik heb gisteren 8 ewmails ontvangen eerst was de verzending klaar voor verzendingtoen was die geanuleerd,toen was de administratief medewerker niet correct in zijn functie en nu is het technis en administratief afgehandeld en wordt volgens de voorwaarden mijn betaling op 12-11-2007 gestort nou ik ben benieuwd!!!!!dus blijven emailen ,aangetekend anuleren en misschien dat het dan goed komt.ik hoop het van harte voor ze

mariska11
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mariska11 »

heb een mailtje gehad dat de spullen eind van de week binnen zullen zijn. ik hoop het maar. ik kan mijn jarige kind een paar dagen beloven dat de cadeautjes onderweg zijn, maar geen weken!

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

hoi,

had ik hier maar eerder gekeken dan eerst die bestelling doen..........ik heb de bestelling geplaatst en die is nu in behandeling.........maar ik kreeg het wel benauwd toen ik deze berichten allemaal las over deze webwinkel, terwijl die er zo vertrouwd uitziet. Er zijn dus mensen die de produkten wel krijgen en sommigen ook niet.

Wordt vervolgt.
Laatst gewijzigd door queenie1000 op 08 okt 2007 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

marianvanhilst
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2007 12:18

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door marianvanhilst »

Eind juli een bestelling gedaan en betaald. Daarna alleen bericht dat deze in behandeling was. Op de vele mails wordt niet gereageerd. De bestelling is inmiddels wel geannuleerd, maar het geld is dus niet terugbetaald. Op advies van het juridisch loket een aangetekende brief verstuurd, maar ook hier wordt niet op gereageerd. Ik heb wel aangifte gedaan bij de politie.
Ik heb contact met meerdere mensen die ook opgelicht zijn door deze firma met allemaal hetzelfde verhaal.
Kun je niet met alle gedupeerden tegelijk een rechtszaak tegen deze firma beginnen, ook om te zorgen dat er niet nog meer mensen de dupe van gaan worden.

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

nou dat is dan lekker weer een negatief bericht over niet geleverde goederen en geen geld terug........

Ik heb gelezen dat 1 persoon er zelf heen was gegaan en dat er wel een loods was met stellingen vol playmobil........

chevy20
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 okt 2007 18:26

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door chevy20 »

qwertyuiop
Laatst gewijzigd door chevy20 op 22 okt 2007 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

Zie ik het nou goed? Is Fun-Toys van Marktplaats af????
Ik kan ze nergens meer vinden, tenzij ze onder een andere naam verder gaan op Marktplaats.

Bij het kopje "ads door Google" staan ze wel met een advertentie...

Ben gisteren aangifte gaan doen, maar de agent wilde de aangifte niet opnemen want het was geen oplichting en geen strafrechtelijk probleem, ik moest maar naar een deurwaarder of een advocaat.

Mijn man zei net dat hij wel een dagje vrij zou nemen en even naar Schiedam zou rijden...... :evil: of dat wat oplost weet ik niet. Tot nu toe heb ik altijd geloofd in een goede afloop....... :
Ondertussen heb ik nog steeds 190 euro betaald en geen spullen, en ook geen geld terug.......

chevy20
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 okt 2007 18:26

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door chevy20 »

qwertyuiop
Laatst gewijzigd door chevy20 op 22 okt 2007 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

mariska11
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mariska11 »

krijg gelukkig weer antwoord op mijn mails. omdat het een nieuw product is, komt het volgende week binnen.
mails zijn vriendelijk en ik hoop te kunnen schrijven dat het op het eind toch nog allemaal goed komt. slaap er erg slecht van en vind het sneu voor mijn dochtertje, die nu al dagen naar de brievenbus loopt om te kijken of er post is.

:!: komop fun toys, laat zien dat jullie eerlijke zaken doen, houdt klanten op de hoogte(niet aan het lijntje), lever de spullen of geef het geld terug, dan kan dit forum gesloten worden!!!!

Mvms
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2007 11:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Mvms »

Ook ik heb bij QTT besteld en krijg totaal geen reactie. Maar ik heb gelukkig niets betaald maar zou betalen wanneer ik het zou ophalen. Ik ga dus zaterdag proberen het op te halen. En anders annuleer ik de hele boel. Weet wel dat ik niet meer zomaar besteld via internet terwijl ik dit hiervoor regelmatig deed :twisted:

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

hoi,

Afgelopen donderdag 4-10 heb ik een mail teruggehad van hun. Ze blijven vriendelijk dat wel........

Daarna weer een mail dat mijn status was veranderd op hun site, de betaling was bevestigd en de bestelling werd klaargemaakt voor verzending........maar ja nu moet het nog verzonden worden natuurlijk en daar blijven veel mensen hangen..........

Ik hoop ook op een goede afloop, maar ik ben er bang voor na al deze reacties.

Groetjes
Laatst gewijzigd door queenie1000 op 08 okt 2007 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

Hoi,

Dat van die aangifte niet opnemen vind ik erg vreemd........je betaald voor iets wat je niet krijgt dat is toch oplichting?

Ik heb een vriendin bij de Rechtbank werken en die gaat het wel uitzoeken als het zover moet komen. Je moet toch eerst de 30 dagen afwachten natuurlijk, voordat je wat kunt doen.

Chevy inderdaad eigen rechter is niet zo'n verkeerd plan. Mijn man zei ook al dat als er niets komt hij ook naar Schiedam rijdt, waar ze 2 adressen hebben (prive en winkel).

Fun-toys doe gewoon wat je moet doen: lever de produkten volgens afspraak, de mensen betalen ook volgens afspraak. Het is een leuke webwinkel dus probeer de klanten tevreden te houden zodat dit topic gesloten kan worden met positief bericht!!!!!!!


Groetjes

Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

Hi,

Nou mijn 30 dagen zijn ruimschoots voorbij, mijn man herrinerde me net aan onze rechtsbijstandverzekering...die ga ik nu bellen!

Even ter herrinering: 8 aug besteld en betaald en daarna NIETS meer gehoord, ook niet na herhaalde pogingen van mij, per post, email of contactformulier. Dat zijn 60 dagen!

Als er echt plannen zijn om naar Schiedam te gaan....waarom dan niet gezamelijk?

Oja, de niet geleverde spullen van Fun-Toys heb ik nu opnieuw gekocht, en afgehaald bij een super klantvriendelijk bedrijfje in Almere, ze sturen ook op als je wil. Ze heten WEB TOY en staan op marktplaats.
Hardwerkenden mensen met een bedrijfje aan huis!

Gesloten