LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
momenteel zijn er enkele die wel produkten hebben gekregen (trosradar en internetoplicting.nl) dus ik ben benieuwd of ik ook wat ga ontvangen.
De live chat werkt wel alleen zit er niet de hele tijd iemand, blijven proberen dus. Mail werkt absoluut niet. Telefoonnummer heb ik ook niet (van KvK is afgesloten).
wordt vervolgt.
De live chat werkt wel alleen zit er niet de hele tijd iemand, blijven proberen dus. Mail werkt absoluut niet. Telefoonnummer heb ik ook niet (van KvK is afgesloten).
wordt vervolgt.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
net weer iemand wie de bestelling heeft ontvangen (internetoplichting.nl). Nu 3 personen die ontvangen hebben gisteren.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
dit zijn dan waarschijnlijk mensen die ooit (ja, ooit) een mail hebben gehad met een bericht dat de betaling binnen is. Of zijn er ook mensen die nog nooit iets hebben vernomen van qtt en toch spullen hebben ontvangen?
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Hoi,
Ik heb wel een mail gehad (een week na betaling) dat de betaling binnen was en ook op de site staat bevestigd de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.
Ik heb wel een mail gehad (een week na betaling) dat de betaling binnen was en ook op de site staat bevestigd de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik heb ook 1 mail gehad, na betaling. Op de site staat sinds betaaldatum dat de bestelling klaar wordt gemaakt voor verzending......inmiddels al meer dan 2 maanden.
Live chat is me nog niet gelukt, ben ook niet in de gelegenheid de hele dag naar die site te gaan zitten kijken of er iemand online is.
Ik denk nu dat ik misschien iets heel bijzonders heb besteld, het moet nog gemaakt worden zeker....heh heh wordt er melig van zo langzamerhand.
Ben erg blij met de info van grootvader...........
Live chat is me nog niet gelukt, ben ook niet in de gelegenheid de hele dag naar die site te gaan zitten kijken of er iemand online is.
Ik denk nu dat ik misschien iets heel bijzonders heb besteld, het moet nog gemaakt worden zeker....heh heh wordt er melig van zo langzamerhand.
Ben erg blij met de info van grootvader...........
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik heb reactie gehad en zowaar kreeg ik vandaag een mailtje met een track en trace nummer dat het tweede deel van de bestelling nu ook onderweg is.
Lijkt toch allemaal goed af te lopen
Lijkt toch allemaal goed af te lopen
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 okt 2007 22:10
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
wij hebben al op 15 augustus een bestelling geplaatst en ook vooruit betaald (267.75) (ezel) en tot nu toe nog niets ontvangen ,er wordt totaal niet op mails gereageerd, ja en voor de show een live chat in het leven roepen. ik kan wel naar schiedam of bussum rijden maar wie zegt me dat daar wat op de plank ligt?
wij zijn reeds zover dat we nooit maar dan ook nooit weer iets via internet winkels vooruit gaan betalen.want je blijft natuurlijk wel zelf verantwoordelijk voor het betalen voor iets wat je nog niet hebt gekregen
p.s we hebben geëinformeerd bij de rechtswinkels ,politie (aangifte),kvk maar ze zeggen allemaal dat er juridisch niks aan te doen valt.
het enigste wat er aan te doen valt is nooit vooruit betalen want er zit altijd een risico aan vast.
ik blijf het zwendelpraktijken vinden.
wolter.
wij zijn reeds zover dat we nooit maar dan ook nooit weer iets via internet winkels vooruit gaan betalen.want je blijft natuurlijk wel zelf verantwoordelijk voor het betalen voor iets wat je nog niet hebt gekregen
p.s we hebben geëinformeerd bij de rechtswinkels ,politie (aangifte),kvk maar ze zeggen allemaal dat er juridisch niks aan te doen valt.
het enigste wat er aan te doen valt is nooit vooruit betalen want er zit altijd een risico aan vast.
ik blijf het zwendelpraktijken vinden.
wolter.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
hoi,
Bij de live chat heb ik 1x iemand kunnen bereiken, gisteren de hele dag niet en nu ook nog niet.......
Ik vind het vreemd dat er niets aan gedaan wordt (politie) dan kan iedereen een winkel openen en laat de mensen maar geld storten (makkelijk verdiend dan hè?) Ik heb een vriendin die bij de Rechtbank werkt dus mocht ik niets krijgen dan wordt er wel wat uitgezocht.
Bij de live chat heb ik 1x iemand kunnen bereiken, gisteren de hele dag niet en nu ook nog niet.......
Ik vind het vreemd dat er niets aan gedaan wordt (politie) dan kan iedereen een winkel openen en laat de mensen maar geld storten (makkelijk verdiend dan hè?) Ik heb een vriendin die bij de Rechtbank werkt dus mocht ik niets krijgen dan wordt er wel wat uitgezocht.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Het lange topic fun-toys/winkel-slimserie.
Kom nou,
Natuurlijk valt er (nog wel) wat aan te doen!
E-mail of fax naar:
[email protected]
Fax: 026 - 3723 360
Leg uw probleem uit (wellicht kent men daar dat verhaal al van anderen die dezelfde weg al hebben bewandeld) en vraag naar hun "Laatste waarschuwingsservice".
Wacht daar dan niet te lang mee want gezien het grote aantal klachten zal een klap (faillissement) niet lang op zich laten wachten.
Wie in de buurt van Heesch of Schiedam woont raad ik aan om de spullen of het geld op de door mij genoemde adressen op te halen.
>>>>>> Van Bussum is mij géén adres bekend!!<<<<<<<<<
Grootvader
Kom nou,
Natuurlijk valt er (nog wel) wat aan te doen!
E-mail of fax naar:
[email protected]
Fax: 026 - 3723 360
Leg uw probleem uit (wellicht kent men daar dat verhaal al van anderen die dezelfde weg al hebben bewandeld) en vraag naar hun "Laatste waarschuwingsservice".
Wacht daar dan niet te lang mee want gezien het grote aantal klachten zal een klap (faillissement) niet lang op zich laten wachten.
Wie in de buurt van Heesch of Schiedam woont raad ik aan om de spullen of het geld op de door mij genoemde adressen op te halen.
>>>>>> Van Bussum is mij géén adres bekend!!<<<<<<<<<
Grootvader
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
kanovaarder hoe ben jij in contact gekomen met funtoys of waar ken je dit bedrijf van?
Wij zitten inderdaad te denken aan een bezoekje, Heesch is helemaal dichtbij, Schiedam wat verder.
Ze hebben nog 1 week de tijd - mocht het failliet gaan in die tijd dat is dan pech. Maar ze zijn er al vanaf 2001 dus zo;n vaart zal het niet lopen.
Wij zitten inderdaad te denken aan een bezoekje, Heesch is helemaal dichtbij, Schiedam wat verder.
Ze hebben nog 1 week de tijd - mocht het failliet gaan in die tijd dat is dan pech. Maar ze zijn er al vanaf 2001 dus zo;n vaart zal het niet lopen.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
toevallig wolter nieuwland, ik heb dus voor het zelfde bedrag in augustus besteld 267.75/25 aug. En tot op heden geen succes story. Ik heb dhr. xxxx op z'n 'prive'mail een bericht gestuurd, omdat anderen daar wel antwoord kregen, ik niet. Mijn geduld begint op te raken.
Een annulering moet aangetekend, of is er iemand die op een andere succesvolle manier heeft geannuleerd.
Het is weer weekend, dus er zal wel een paar dagen niet worden gewerkt, en dan weer herfstvakantie en in een vakantie werk je natuurlijk ook niet.
Een annulering moet aangetekend, of is er iemand die op een andere succesvolle manier heeft geannuleerd.
Het is weer weekend, dus er zal wel een paar dagen niet worden gewerkt, en dan weer herfstvakantie en in een vakantie werk je natuurlijk ook niet.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
hoi ook ik heb een bestelling gedaan bij fun- toy`s. Op 7 augustus en betaald (311.30 euro) . Na 10 werkdagen netjes gewacht te hebben ben ik gaan mailen, net voor de dertig dagen om waren van de levertijd kreeg ik een mail dat er een productie achterstand was bij de duplo maar dat de playmobil binnen was. Na de uiterlijke leverdatum van 5 september heb ik mijn bestelling geannuleerd. Ik volgde toen alles al op dit forum. Op 6 september nog telefonisch contact gehad met medewerker xxxx van fun- toy`s, deze vertelde me dat mijn bestelling nu bij hun binnen was en dat ik binnen een week mijn playmobil thuis zou hebben. Ik heb hem uitgelegd dat mijn vertrouwen in hun weg was en dat ik net de aangetekende brief naar het adres,wat op hun site staat heb op gestuurd. Hopend dat ik mijn geld terug zou krijgen; dit zou geen enkel probleem zijn volgens hem. Mijn aangetekende brief heeft de tpg twee keer aangeboden op dit adres maar er was niemand, vervolgens heeft fun-toy`s twee weken de tijd gehad om deze brief op het tpg kantoor te Schiedam af te halen, wat niet gebeurd is. Inmiddels heb ik deze brief via de tpg weer thuis gekregen. Het annuleren is me echter via de mail van fun-toy`s en hr. xxxx gelukt en heb hun bevestiging van annuleren op 10 september binnen gekregen en dat ze binnen 30 dagen het bedrag zouden retourneren. Die zijn inmiddels om en ik heb nog geen geld gezien. Na de annuleringsbevestiging op 10 september kreeg ik ook een mail dat mijn mailadres bij hun geblokkeerd was vanwege spam, terwijl ik ten alle tijden beleefd ben gebleven, maar ik heb zeker elke 2 dagen een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef. Het wrange is dat ze alleen maar bereikbaar zijn, als je geluk hebt, via de mail. De live- chat heb ik regelmatig bekeken maar tot nu toe zijn ze off-line, hier ook natuurlijk berichten achter gelaten: echter alles zonder resultaat. OP mijn log- in staat nog steeds: bestelling is betaald en wordt klaar gemaakt voor verzenden.
[/i][/quote]
[/i][/quote]
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ook ik heb op 8 september een bestelling geplaatst bij Fun Toys van €106 ik heb op 19 september het volgende bericht gehad:
Uw bestelling heeft een statuswijziging ondergaan, namelijk:
'De bestelling is door u opgehaald, of door ons afgegeven bij het postkantoor voor verzending naar uw adres.
Bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer.'.
Vaak gemaild voor de track n trace code geen antwoord
Tot op de dag van vandaag geen playmobil gezien, verschillende pogingen ondernomen om te anuleren, maar geen reaktie.
Uw bestelling heeft een statuswijziging ondergaan, namelijk:
'De bestelling is door u opgehaald, of door ons afgegeven bij het postkantoor voor verzending naar uw adres.
Bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer.'.
Vaak gemaild voor de track n trace code geen antwoord
Tot op de dag van vandaag geen playmobil gezien, verschillende pogingen ondernomen om te anuleren, maar geen reaktie.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
welke emailadressen gebruiken jullie?
Ik ken alleen [email protected] waar iedere mail van terugkomt
vervolgens ken ik [email protected] heeft iemand nog een andere?
wat een gedoe zeg allemaal, waarom moet het toch zo moeizaam? een forumlid gaat morgen de bestelling ophalen in Schiedam ben benieuwd hoe dat afloopt.
Ik ken alleen [email protected] waar iedere mail van terugkomt
vervolgens ken ik [email protected] heeft iemand nog een andere?
wat een gedoe zeg allemaal, waarom moet het toch zo moeizaam? een forumlid gaat morgen de bestelling ophalen in Schiedam ben benieuwd hoe dat afloopt.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
aan queenie1000 en andere topiclezers.
Gelukkig ken ik dat Funtoys niet persoonlijk maar volg hier en op Vara Kassa alle klachten over bedrijven en ga zo veel mogelijk de achtergronden van een desbetreffend "bedrijf" en de mogelijkheden voor benadeelden na.
Dat ik in dit geval ook aangeef hoe men moet rijden is ook al door een routeplanner te raadplegen + het feit dat ik in mijn aktieve loopbaan redelijk goed de weg heb leren kennen in Nederland.
Ook heb ik mbt mijn adviezen om zich te wenden tot Directincasso zelf de erg gunstige ervaring met dat incassobureau.
Men hoeft een "bedrijf/winkel" niet persoonlijk te kennen als info over zo'n bedrijf via andere wegen (zoals o.a. een Kamer van Koophandel) ook te verkrijgen is.
Juist met dit internet dat volgens mij vol met valkuilen en klemmen zit is mijn advies daarom om altijd eerst goed na te kijken naar de handel en wandel van hen waarmee men zaken wil doen.
De ervaring daarmee opgedaan heeft mij geleerd dat fraaie websites vaak juist erg misleidend zijn omdat ze de indruk wekken dat men te maken heeft met professionele "winkels" terwijl die meeste "winkels" door één of een aantal vrienden wordt gerund waarbij er geen voorraad is maar pas goederen besteld wordt als er een koper zich aandiend.
Bovendien is het ook wel lekker zo, al die vooruitbetalingen en pas lekker laat leveren.
Brengt toch een aardig zakcentje aan rente op!
Nee, ik hou mij verre van internet-aankopen omdat ik voor een paar centen meer liever de zekerheden heb die een echte winkel toch geeft (ook al moet men dat soms ook weleens afdwingen!!).
Grootvader
Gelukkig ken ik dat Funtoys niet persoonlijk maar volg hier en op Vara Kassa alle klachten over bedrijven en ga zo veel mogelijk de achtergronden van een desbetreffend "bedrijf" en de mogelijkheden voor benadeelden na.
Dat ik in dit geval ook aangeef hoe men moet rijden is ook al door een routeplanner te raadplegen + het feit dat ik in mijn aktieve loopbaan redelijk goed de weg heb leren kennen in Nederland.
Ook heb ik mbt mijn adviezen om zich te wenden tot Directincasso zelf de erg gunstige ervaring met dat incassobureau.
Men hoeft een "bedrijf/winkel" niet persoonlijk te kennen als info over zo'n bedrijf via andere wegen (zoals o.a. een Kamer van Koophandel) ook te verkrijgen is.
Juist met dit internet dat volgens mij vol met valkuilen en klemmen zit is mijn advies daarom om altijd eerst goed na te kijken naar de handel en wandel van hen waarmee men zaken wil doen.
De ervaring daarmee opgedaan heeft mij geleerd dat fraaie websites vaak juist erg misleidend zijn omdat ze de indruk wekken dat men te maken heeft met professionele "winkels" terwijl die meeste "winkels" door één of een aantal vrienden wordt gerund waarbij er geen voorraad is maar pas goederen besteld wordt als er een koper zich aandiend.
Bovendien is het ook wel lekker zo, al die vooruitbetalingen en pas lekker laat leveren.
Brengt toch een aardig zakcentje aan rente op!
Nee, ik hou mij verre van internet-aankopen omdat ik voor een paar centen meer liever de zekerheden heb die een echte winkel toch geeft (ook al moet men dat soms ook weleens afdwingen!!).
Grootvader
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Bestelling betaald aan Fun-Toys op 26 juni, van dit jaar.
Volgens DHL bezorgd op 20 en 23 juli. Geen bericht achtergelaten door DHL. Op 1 augustus is pakket terugbezorgd bij Fun-Toys. Op 3 augustus gemaild, er wordt gereageerd dat het pakket opnieuw wordt aangeboden.
Daarna meerder mailtjes verstuurd voor bewijs van verzending. De enige reaktie is een verontschuldiging, en of ik geduld wil hebben. Inmiddels vergaat het plezier in de tweede kinderverjaardag waar alternatieve kado's voor worden gezocht.
Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat ik de artikelen Playmobil zal ontvangen of mijn geld terug krijg. En waarschuw iedereen ervoor om geen artikelen bij Fun-Toys te bestellen. Werkelijk schandalig zoals zij met klanten omgaan.
Volgens DHL bezorgd op 20 en 23 juli. Geen bericht achtergelaten door DHL. Op 1 augustus is pakket terugbezorgd bij Fun-Toys. Op 3 augustus gemaild, er wordt gereageerd dat het pakket opnieuw wordt aangeboden.
Daarna meerder mailtjes verstuurd voor bewijs van verzending. De enige reaktie is een verontschuldiging, en of ik geduld wil hebben. Inmiddels vergaat het plezier in de tweede kinderverjaardag waar alternatieve kado's voor worden gezocht.
Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat ik de artikelen Playmobil zal ontvangen of mijn geld terug krijg. En waarschuw iedereen ervoor om geen artikelen bij Fun-Toys te bestellen. Werkelijk schandalig zoals zij met klanten omgaan.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Queenie, [email protected], op de forums zijn er mensen die zeggen dat ze via deze weg wel contact hebben gelegd, maar hij heeft het te druk met playmobil inpakken en verzenden om mij fatsoenlijk te beantwoorden.
En we wachten in spanning af, zal er morgen weer iemand spullen hebben, vandaag lees ik geen succes verhalen.
En we wachten in spanning af, zal er morgen weer iemand spullen hebben, vandaag lees ik geen succes verhalen.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
ik heb dat emailadres ook al geprobeerd, maar daar heb ik geen reactie op gehad. Het enige waarvan ik teruggemaild ben is [email protected] maar dat was ook maar eenmalig.
kanovaarder.....dat incassobureau kun je pas inschakelen na 30 dagen als ze dus in gebreke blijven. Als ik na 30 dagen niets heb ontvangen ga ik zeker wat ondernemen natuurlijk (en anders mijn man wel).
kanovaarder.....dat incassobureau kun je pas inschakelen na 30 dagen als ze dus in gebreke blijven. Als ik na 30 dagen niets heb ontvangen ga ik zeker wat ondernemen natuurlijk (en anders mijn man wel).
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Funtoys, mijn laatste reactie,
Lieve lieve lezer/lezeres,
Ik weet dat men eerst 30 dagen moet wachten vanaf de dag van bestelling/ontvangst-overschrijving van het aanbetaalde bedrag maar die termijn is bij velen kennelijk al ruimschoots overtreden.
Bovendien moet met een "bedrijf" altijd eerst nog in gebreke stellen en een fatale datum noemen waarin men het "bedrijf"alsnog de gelegenheid geeft te leveren of anders geld terug (gerekend vanaf die datum van bestellen dus.)
Deze 'in gebreke stelling' altijd per aangetekende brief met bericht van ontvangst (track&trace) of eventueel, indien bekend. per fax omdat op een fax ook de datum + de tijd van verzending staat en bij "niet ontvangen" een foutmelding.
Kortom,
toch maar even geschreven om misverstanden te vermijden.
Grootvader
♪♪ Oh consumenten sluit de rijen♫♫
Lieve lieve lezer/lezeres,
Ik weet dat men eerst 30 dagen moet wachten vanaf de dag van bestelling/ontvangst-overschrijving van het aanbetaalde bedrag maar die termijn is bij velen kennelijk al ruimschoots overtreden.
Bovendien moet met een "bedrijf" altijd eerst nog in gebreke stellen en een fatale datum noemen waarin men het "bedrijf"alsnog de gelegenheid geeft te leveren of anders geld terug (gerekend vanaf die datum van bestellen dus.)
Deze 'in gebreke stelling' altijd per aangetekende brief met bericht van ontvangst (track&trace) of eventueel, indien bekend. per fax omdat op een fax ook de datum + de tijd van verzending staat en bij "niet ontvangen" een foutmelding.
Kortom,
toch maar even geschreven om misverstanden te vermijden.
Grootvader
♪♪ Oh consumenten sluit de rijen♫♫
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
tja een faxnummer is lastig tot op heden heb ik dat niet kunnen achterhalen.
Aangetekend schrijven is natuurlijk een optie mits de postbode hem kan afleveren (zie eerder bericht hier)
Aangetekend schrijven is natuurlijk een optie mits de postbode hem kan afleveren (zie eerder bericht hier)