LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

queenie, ik weet van nog een forumlid die vandaag naar schiedam gaat rijden, ben heel heel benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

Goed, het is voorbij

Vandaag is mijn man naar schiedam gereden, hij is nu onderweg naar huis met de auto volgeladen met Playmobil.
Het ging allemaal niet van harte, hij heeft zelfs de politie gebeld toen hij daar zat en het niet opschoot. De politie wilde overigens niet komen, het advies was wederom het via een advocaat te proberen.

Onze eerste insteek was het geld terug want de spullen zijn allemaal al opnieuw gekocht, dat lukte niet.
Toen boden ze aan om de bestelling mee te geven, maar dat wilden we niet omdat we anders alles dubbel zouden hebben.
Uiteindelijk heeft mijn man uit het magazijn het een en ander uitgekozen ter waarde van het oorspronkelijke bedrag, de baas (xxxxx??????) deed er zelfs nog voor 20 euro extra bij !!!!!!!!! :o

Wij zijn ervan af, nu jullie nog.
heel veel succes!!!

chevy20
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 okt 2007 18:26

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door chevy20 »

qwertyuiop
Laatst gewijzigd door chevy20 op 22 okt 2007 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.

stroop
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2007 13:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door stroop »

Hieperdepiephoera.

Ik heb alles nu binnen.
Wat mij betreft is het nu afgedaan.
Niet meer hier bestellen dus :(

Heb onlangs ook nog besteld bij www.roljo.nl/www.2ttoys.nl.
Dat was allemaal zo regegeld en binnen zoals afgesproken.

Degene die nog spullen in bestelling hebben... veel suc6.

toast
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2007 16:46

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door toast »

Wat ik nu zo gek vind: de spullen zijn er dus wel! Waarom stuurt hij ze dan niet op? Snapt iemand het nog? :?:

mariska11
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mariska11 »

ik probeer ook een afspraak te maken om langs te gaan, maar krijg geen reactie. wanneer is hij open???

Mvms
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2007 11:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Mvms »

Wij hebben vanochtend bijna alles opgehaald in Schiedam. 1 artikel was er niet voor de rest wel alles. Binnen 10 minuten was alles geregeld. Het is erg groot en er staat van alles Duplo e.d. en ook veel Playmobil.
Ik moet wel zeggen dat ik al bij mijn bestelling had vermeld dat ik het op zou halen. En dat ik het voor 17 oktober wilde i.v.m. een verjaardag.
Over mijn laatste artikel uit mijn bestelling neemt hij nog contact op dus dat kan ik misschien volgende week halen. :roll:

Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

Hi, inderdaad het is een magazijn VOL met spullen, er werken 3 magazijn medewerkers en een supervisor. Er was ook nog een baas ergens. Dus personeel genoeg en playmobil genoeg!!!

Het verhaal wat tegen mijn man werd verteld is dat ze problemen hadden met de levering vanuit Playmobil...blablabla

Wat we nu denken, op basis van wat we gezien hebben......een familiebedrijf met pa aan het hoofd, ma is supervisor en zoon plus wat vriendjes in het magazijn. Het is niet zo dat ze de boel moedwillig op willen lichten, ze hebben gewoon geen flauw benul wat het runnen van een bedrijf inhoudt en hoe je met je klanten hoort om te gaan.



ps heb zojuist mijn eerste email van Fun-Toys ontvangen:uw bestelling heeft een statuswijziging ondergaan, namelijk:
'De bestelling is door u opgehaald, of door ons afgegeven bij het postkantoor voor verzending naar uw adres.
Bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer.'


Hahahaha eens maar NOOIT weer :D

paulsplaza
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2007 21:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door paulsplaza »

Nu eens een goed bericht over Fun-Toys,

Vandaag ben ik even in Schiedam langs geweest.
Ik trof daar tot mijn verbazing een grote hal aan vol met Playmobil.
Na wat aandringen kwam er iemand die wat meer zou kunnen zeggen.
Het gesprek dreigde in eerste instantie een beetje uit de hand te gaan lopen.
Maar gelukkig is het probleem naar mijn tevredenheid opgelost (hoewel ik liever gelijk mijn geld terug gehad zou hebben).

Ik kon mijn geld niet gelijk terug krijgen, maar ik mocht wel voor het al betaalde bedrag ander speelgoed uitzoeken.

Ik denk dat het bedrijf wel wil, maar inderdaad wordt achtervolgd met problemen mede door haar eigen succes.

Overigens was het vrij druk met afhalers, dit zal ik ook de volgende keer gewoon weer doen.
Verder was het aanwezige personeel vriendelijk en correct (de koffie was lekker :lol: ). Sommige waren alleen wel een beetje jong om klanten te helpen. Maar goed, dat is wat mijn betreft opzicht gaan probleem.

Dus naar alle negatievenberichten eindelijk eens goed bericht.

Groet,

Paul.

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

helena wat een succes!!!!! Dus het adres is gewoon Willemskade 5a? Dan kunnen ze nog meer bezoek verwachten als we niets geleverd krijgen komende week.

Ben blij voor je!!

Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

Yep, op de Willemskade 5a
en op de site staat dat ze op zaterdag open zijn tussen 12 en 4
mijn man was er echter eerder en ze waren er gewoon....

Succes allemaal!

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

helena bedankt voor de info. Ik wacht nog 1 week af, heb ze net wederom gemaild dat ik de spullen deze week in huis wil hebben ook ivm verjaardag. Zo niet dan kost het een middagje, maar we laten het er niet bij zitten en blijven ook niet wachten......wij komen onze belofte na met meteen betalen dus zij moeten ook hun belofte maar nakomen met leveren en anders op zijn minst een mailtje met daarin de reden voor vertraging.

mariska11
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mariska11 »

het is voor mij een roteind rijden, maar ik ga het toch maar zelf ophalen. probeer met ze af te spreken via de mail, maar ......geen reactie.

r.van.hoof
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2007 20:16

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door r.van.hoof »

Ook ik was de dupe van dit wazige bedrijf. Vele mails verstuurd en netjes gevraagd voor antwoord, geen enkele reactie. Vandaag vanuit regio Maastricht naar Schiedam gereden (2 1/2 uur rijden!).
Op de Willemskade 5a waren de medewerkers aanwezig in het magazijn. Bestelbon overlegd en gemeld dat ik de bestelde producten kwam halen, was geen probleem. Enkele producten waren niet voorradig, zouden nagestuurd worden. Heb dit niet laten doen en ter plaatse andere producten uitgezocht. Direct na thuiskomst kon men wel via de mail reageren dat de status van de bestelling was gewijzigd.
Koste mij wel een middag, maar de ruim 200 Euro die ik betaald heb waren mij dit wel waard. Succes iedereen en op naar Schiedam !!!!!

Mvms
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2007 11:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Mvms »

Ook ik moet zeggen dat wat ik vandaag aantof allemaal heel goed overkwam. Het viel me echt mee. Geen achteraf garagebox of zo.
Oke, degene die je hielp was een beetje jong maar voor de rest alles goed geregeld en wat ik zei binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Ik denk dat bij dit bedrijf afhalen beter werkt dan opsturen.
Ik krijg nog 1 circusauto en daar zouden ze contact over opnemen maar voor de rest ben ik redelijk tevreden.
Ik heb 29 september besteld en 2 weken later heb ik bijna alles.
Alleen het contact dat blijft een probleem. Van de week nog geprobeerd om contact via de live-chat te krijgen maar dat leukte niet. 8)

vissm002
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007 17:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door vissm002 »

Wat een goed succes. Voor mij is het ook 2 uur rijden, maar zaterdag a.s. kunnen ze een bezoekje van mij verwachten. Ik zal inderdaad proberen een afhaalformulier in te vullen, maar verwacht geen enkele reactie, maar medewerkers van fun toys leg de spullen van 070825-204807-8796 maar klaar, want ik wil er vanaf zijn.

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

vism: van ons kunnen ze ook een bezoek verwachten als wij komende week onze spullen niet ontvangen. Dan maar even rijden, maar dan heb je in ieder geval wel waar je recht op hebt. Het is gewoon van de zotte dat ze niet reageren op mails en contactformulieren..........iedereen moet toch hard werken voor zijn geld dus wil je er ook iets voor geleverd krijgen.

vissm002
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007 17:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door vissm002 »

Queenie, ik heb wel voor 'de zekerheid' het afhaalformulier ingevuld en gemaild. Ik print het zelf maar uit, want verwacht natuurlijk geen reactie.
Dit staat er vermeld;

Afhalen in Schiedam,

1. Plaats eerst uw bestelling in onze winkel....

2. Kies voor afhalen

3. Vul het onderstaande afhaalformulier in

4. Zodra uw bestelling klaar staat ontvangt u een bericht

Wanneer u uw bestelling wilt afhalen in Schiedam ontvangt u zodra uw goederen klaarstaan een afhaal-bericht, in dit bericht staat uw afhaalnummer. U kunt dan op zaterdag tussen 12:00 uur en 16:00 uur uw bestelling afhalen.

Neemt u wel uw afhaal-bericht mee....
U hoeft niet vooruit te betalen, betalen kunt u bij het afhalen.

U kunt op deze locatie alleen met contant geld betalen


queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

vism dan plaats je toch eigenlijk een dubbele bestelling of niet met dat afhaalformulier?

Nou mocht het zover komen dan krijgt mijn man ook zonder dat fprmulier ook die playmobil, want die komt niet naar huis zonder........betaald = produkten.

eens kijken of we vandaag iemand treffen daar online :?:

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

hallo allemaal

vandaag is het dan zover de webwinkel is gesloten..........fun-toys opent wel het scherm, maar als je dan naar qtt gaat online shop is die gesloten..........ik denk dat dit geen goed nieuws betekend of wel? :?: :?: :(

Gesloten