LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

tja helaas en je kunt er niets aan doen. Dan blijft de keuze wachten of er heen gaan.

vissm002
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007 17:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door vissm002 »

We maken er zaterdag een gezellig dagje uit van. Nog nooit in Schiedam geweest. Vast een aantrekkelijke stad. Nee hoor, maar we gaan 't zaterdag halen. De koffie was er goed, de mensen aardig, dus zie er niet tegenop.

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

heb je dan wel bericht gehad op je afhaalformulier.......want wie zegt dat ze iedere zaterdag er zijn?

essy68
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2007 12:32

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door essy68 »

Even een vraagje,hebben jullie je spullen opgehaald in Schiedam zonder afhaalformulier.

Ik krijg nl nog 2 dozen maar ben bang dat dat moeilijk wordt anders wordt het toch een ritje Schiedam om wat anders uit te zoeken.

rkooijmanbv
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 okt 2007 16:21

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door rkooijmanbv »

Ik heb 8 oktober jl. een bestelling gedaan bij Qtt fun-toys.
Ook betaald. Nog steeds, na verschillende mailtjes, geen reactie van hun kant. Bij de kamer van Koophandel het telefoonnummer achterhaald en blijkt afgesloten te zijn. Ik wil eigenlijk nu naar QTT gaan in Schiedam. Kan iemand mij ertellen wanneer de "winkel" open
is?

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

gewoon naar Schiedam rijden dan moeten ze je de spullen wel meegeven als je voor hun neus staat. Maakt niet uit op welk tijdstip / zonder afhaalbericht dan weten ze ook niet dat je komt (om toevallig te sluiten). Anders is het lang wachten op je spullen.

vissm002
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007 17:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door vissm002 »

Nee, ik heb nog nooit bericht gehad en wederom ook niet op mijn ingevulde afhaalformulier. Maar op de site staat onveranderd dat ze er zaterdag van 12 tot 16.00 uur zijn. En dan las ik nog iets over niet leveren omdat er op de diverse sites verslag wordt gedaan van wel betaald, niet geleverd, niet gecommuniceerd. Ik heb 5-6 weken niets gehoord, in die 5 weken ook niets op sites gezet, en nu wel, maar nog steeds nooit iets gehoord. En met de gegevens die dhr. xxxx uit de berichtjes kan halen, en het lezen van zijn mails, had hij al lang kunnen reageren. Via het contactformulier ontvangt qtt automatisch een email adres, waar ik ook regelmatig mijn telefoonnr. heb bijgezet. Maar wie weet er zijn deze week nog 3 werkdagen om mijn pakket te bezorgen.
Lees ik nu dat je je spullen hebt? Opgehaald in Heesch? Topper!

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

hallo allemaal,

Een webwinkel is bedoeld om produkten te leveren die mensen netjes betaald hebben. Als mensen contact zoeken met anderen omdat ze geen reactie krijgen van een webwinkel is dat vrijheid van meningsuiting.

Het probleem ontstaat ook daar, namelijk geen contact. Het kan dat iets niet op voorraad is of dat het langer duurt, maar mail dit dan even door naar de klanten. Iedereen blijft met vraagtekens zitten en sommigen al best lang.

Vandaar dat mijn man naar Schiedam is gegaan om de produkten zelf op te halen. Het adres is bekend en daar is gewoon een loods. Hij trof daar een vrouw aan met een jonge jongen. Mijn man eiste zijn produkten waar hij recht op had, omdat hij niet van geblokkeerde bestellingen hield (de webwinkel leverde niet vanwege dit en andere forums). Mmm dat is een probleempje zei ze, nou niet voor mij, maar wel voor u als ik ze niet krijg zei mijn man.

De jongen herinnerde toen dat die morgen onze produkten binnen waren gekomen. Mijn man heeft ze gekregen. 1 ding was er niet, mocht hij wat anders voor kiezen, maar dat wilde hij niet - hij wilde het geld terug + de verzendkosten, want ze hoefden ons nu niets meer te sturen. Hij kreeg netjes de 32,50 retour.

Ze betreurde de hele gang van zaken. Ze zitten pas sinds augustus in dat pand en er was geen telefoon of internet. De vestiging Heesch beantwoorde alle mails (welke :?: ) en waarom blokkeren ze dan de bestellingen? Ze kunnen beter netjes leveren en tevreden klanten hebben die allemaal positieve berichten plaatsen toch?

Verder troffen we daar geen bijzonderheden aan.

Al met al hebben we nu onze spullen en zijn blij dat deze zaak is afgehandeld.

Klant is koning!!

Groetjes
Laatst gewijzigd door queenie1000 op 16 okt 2007 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

rkooijmanbv
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 okt 2007 16:21

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door rkooijmanbv »

Aan Queenie:
Op welke dag is uw man in Schiedam geweest?

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

vandaag, maar gisteren hebben ook 2 mensen hun spullen daar opgehaald die hier en op ander forum posten de dag maakt niets uit volgens mij zijn ze iedere dag wel aanwezig.

rkooijmanbv
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 okt 2007 16:21

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door rkooijmanbv »

Bedankt voor je reactie. Ik ga er morgenochtend gelijk naar toe.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Ik ben benieuwd.

rkooijmanbv
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 okt 2007 16:21

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door rkooijmanbv »

Ik ben vandaag in Schiedam geweest. Een man hielp mij.
I.v.m. verhuizing hadden ze nog geen telefoon en waren moeilijk bereikbaar. (???)
De mailtjes, die je kan sturen, komen in Heesch terecht, maar die man gaf zelf toe dat ze daar niet worden beantwoord.
Ik had verschillende dingen van Playmobil en 1 ding van Brudor.
Alles van Playmobil was op voorraad, dat van Brudor niet. Ik heb m'n geld inzake Brudor teruggekregen incl. de verzendkosten, omdat ik het in eerste instantie wilde laten thuisbezorgen. Nette behandeling en service. Ik kan daar niks anders over zeggen. Ze deden ook echt niet moelijk. Alleen zal dit de eerste en laatste keer zijn dat ik bij QTT wat bestel. Altijd via Eplay uit Culemborg besteld. Minstens 6x daar besteld nooit geen problemen en de prijs is in Culemborg gelijk aan QTT. Bij QTT lijkt de prijs lager, maar bij QTT komt er nog BTW overheen en bij Eplay niet. Eplay is een betrouwbaar bedrijf waar je voor 100% eerlijk je spullen krijgt. Ik heb het daar altijd binnen 1 week in huis.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door jor »

Spam!!! Zo doorzichtig als glas, En het dan natuurlijk ook (per ongeluk :x ) twee keer plaatsen.

Jor.

lisa06
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2007 17:39

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door lisa06 »

hallo hoera ik heb mijn geld nu al terug ipv 12 november 2007 zoals in mijn email stond dus valt niet tegen,is wel moeilijk typen he?nou ik ben er klaar mee dit was eens en nooit meer,veel succes iedereen en hopen dat het goed komt

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

natuurlijk wordt je geholpen als je daar ter plekke bent.........

er kan pas een mailtje vanaf als je weer thuis bent met de mededeling dat je status is veranderd en dat je de spullen hebt opgehaald.......dus dan kunnen ze wel ineens mailen?

reg4
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 okt 2007 13:42

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door reg4 »

Wat fijn lisa dat je je geld terug hebt. Ik heb nog steeds niets ontvangen. De uiterlijke datum van terug betalen was 10 oktober. Ik ga nu aangifte doen en laat het hier niet bij zitten. Ik heb zwart op wit dat fun-toy`s mijn annulering op 10 september heeft bevestigd, dus ze zijn duidelijk in gebreke gebleven.

cheesetown
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 okt 2007 20:47

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door cheesetown »

Ook wij hebben het zelfde probleem van wel betalen en niet leveren. Na de laatste contacten via de mail op 4 oktober. met de medeling ; Geachte heer, mevrouw.

Door enkele leverings problemen vanaf importeur heeft dit helaas vertraging opgelopen.

Men heeft ons toegezegd dat het uiterlijk halfweg volgende week bji ons wordt afgeleverd.

Daarna wordt het verpakt en aan u verzeonden.

Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet

Fun-Toys
Klantenservice

Geen contact meer. Dan lees je natuurlijk dat wij niet de enigste zijn en dat hun site uit de lucht is i.v.m werkzaamheden. Knijpen we hem wel. Zijn we of worden we opgelicht? Ik weet het niet soms zie je tussen alle berichten ook positieve berichten staan. Maar vooral mensen die het ophalen. Ik blijf positief (nog wel) ook nam ik vandaag weer een kijkje op de site. Je komt niet echt verder tot dat je naar beneden scrol en op wat aanklikt. Kom je gewoon weer in de winkel terecht. En ja ik moet wel toegeven de winkel is veranderd zelf kan je nu kiezen voor rembours zending. Hdden ze dat maar een paar weken geleden gedaan.
Ik zeg nog steeds tegen me dochter het komt wel een keer aan.
Eigenlijk een lang verhaal zoals alle anderen. maar ik weet niet als fun- toys dit ook leest. Maar als ze dit lezen Heren vergeet Bestelling Nr: 070913-201959-7716 niet.

Ik blijf voorlopig positief maar hoe lang nog ...............
Vriendelijk groet Fam.van der laan uit Hippolytushoef

rkooijmanbv
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 okt 2007 16:21

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door rkooijmanbv »

Cheesetown: Je moet met het bestelformulier wat je gekregen hebt bij je bestelling (waar ook je bestelnummer op staat) naar Schiedam rijden.
Je laat je bestelformulier zien en ze geven gelijk en zonder moeilijkheden je spullen mee. Ik ben dus vandaag in Schiedam geweest en nogmaals ze geven het zo mee. Ze hebben zelfs de verzendkosten aan mij retour gegeven, omdat ik het ben wezen ophalen.
Het is even een onderneming maar dan heb je wel je spullen.

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

Mijn optie is ook Schiedam.

Onze spullen konden van de week al verzonden worden, maar toen werd medegedeeld dat vanwege dit forum alles geblokkeerd was.....terwijl de spullen er dus wel gewoon zijn. Toch een beetje vreemd of niet?

En nu weer een nieuwe plaatsing hier met een plaatsnaam die ver weg klinkt.......hypolitushoef????

pittbul
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2007 10:25

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door pittbul »

Ik wacht ook al meer dan een maand op mijn bestelling, en krijg geen enkele reaktie via contactformulier. De enige reactie was dat ik niet kon reageren via het e-mail adres. Ik geloof dat de enige optie nog het ophalen van de spullen is. Kan iemand mij het afhaaladres geven. Is dat de xxxof de xxx

Gesloten