LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
xxx zoals vermeld op de bestelbon. Het andere is priveadres. Gisteren is er ook iemand geweest die zijn spullen mee heeft gekregen dus ze zijn er gewoon.......ik denk dat het postkantoor daar vaak gesloten is om pakketten te versturen........
groetjes
groetjes
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Bedankt voor de reaktie. Ik ga het proberen en zal nadien laten weten hoe het is verlopen.
Groetjes pb
Groetjes pb
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ben blij dat er mensen zijn die nog wel geholpen zijn , ik heb nog steeds niks ontvangen , kan waarschijnlijk fluiten naar mijn geld .
Iemand richting schiedam toevallig
En @ Jor , laat het dan lekker spam zijn ( volgens jou ) maar ik kan die zaak ook en die is in ieder geval wel te vertrouwen , maar zo zijn er wel meerdere hoor .
Iemand richting schiedam toevallig
En @ Jor , laat het dan lekker spam zijn ( volgens jou ) maar ik kan die zaak ook en die is in ieder geval wel te vertrouwen , maar zo zijn er wel meerdere hoor .
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
vandaag het uitje naar schiedam gehad en de bestelling die ik geplaatst heb opgehaald. Er was een artikel niet op voorraad (manege) hiervoor heb ik andere artikelen uitgezocht.
Voor de verzendkosten heb ik ook playmobil uitgezocht.
Ik ben goed geholpen en ze vertelde tevens dat er vanmiddag een hele grote partij binnen zou komen zodat de lopende bestellingen uitgeleverd kunnen worden.
Voor de verzendkosten heb ik ook playmobil uitgezocht.
Ik ben goed geholpen en ze vertelde tevens dat er vanmiddag een hele grote partij binnen zou komen zodat de lopende bestellingen uitgeleverd kunnen worden.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
voor iedereen:
misschien een hele verbetering maar vanaf vandaag staat er linksboven groot vermeld op de site een TELEFOONNUMMER waar je ze kunt bereiken op bepaalde tijden iedere dag!!
Nou een probleem is dan opgelost en dat is de communicatie, nu de rest nog. Ik hoop dat iedereen zijn bestelde spullen snel heeft.
Groetjes
misschien een hele verbetering maar vanaf vandaag staat er linksboven groot vermeld op de site een TELEFOONNUMMER waar je ze kunt bereiken op bepaalde tijden iedere dag!!
Nou een probleem is dan opgelost en dat is de communicatie, nu de rest nog. Ik hoop dat iedereen zijn bestelde spullen snel heeft.
Groetjes
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 16 okt 2007 16:21
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Nou Jor, Die mail is per ongeluk 2x verzonden. Neem me niet kwalijk,
maar die site van Eplay is 100% betrouwbaar. Als jij dat spam wilt noemen, denk ik niet dat je uberhaupt weet wat spam is.
maar die site van Eplay is 100% betrouwbaar. Als jij dat spam wilt noemen, denk ik niet dat je uberhaupt weet wat spam is.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ook ik heb na ruim 30 dagen nog niets ontvangen van mijn bestelling en wordt er niet gereageerd op mailtjes via het contact formulier, pas sinds vandaag hoorde ik van het forum op radar, ik was er al een beetje bang voor maar baal wel enorm, wij overwegen om naar schiedam te gaan maar dit is voor ons niet naast de deur en mijn man is bang dat we daar dan voor niets aankomen, zijn ze alle dagen geopend ook in het weekend?
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Funtoys en andere web"winkeltjes"
Goh, toch wel een leuk effekt om eens uit te leggen hoe men zou kunnen rijden naar een adres van een webwinkel.
Bij dit Funtoys lijkt dit gunstig uit te pakken voor klanten want ze bestaan dus en hebben zelfs een echte ruimte voor hun te verkopen spulletjes.
Dat de communicatie knudde is wordt veel meer gezien op het internet maar hier schijnt afhalen toch te lonen.
Of men werkelijk dan wat heeft bespaart t.o.v. een gewone winkel is dan wel de vraag omdat ook een auto nu eenmaal minimaal op diesel loopt en niet op die goedkope Jus d'orange van (o.a.) de Aldi.
Voor medelezers lijt het mij verstandig om aan te gaan dringen op verzending onder rembours.
Dit lijkt mij niet alleen beter voor de bestellers maar ook voor die web"winkels" die wat betrouwbaar willen handelen.
Immers, uw naam levert bijna altijd een adres op en dat adres is in een eenvoudige routeplanner makkelijk te vinden en met mijn ervaring in de meeste gevalllen goed duidelijk uit te leggen hoe te rijden.
Ben toch blij een bijdrage te hebben geleverd aan het oplossen van problemen door die uitleg hoe te rijden te hebben gegeven.
Grootvader.
Goh, toch wel een leuk effekt om eens uit te leggen hoe men zou kunnen rijden naar een adres van een webwinkel.
Bij dit Funtoys lijkt dit gunstig uit te pakken voor klanten want ze bestaan dus en hebben zelfs een echte ruimte voor hun te verkopen spulletjes.
Dat de communicatie knudde is wordt veel meer gezien op het internet maar hier schijnt afhalen toch te lonen.
Of men werkelijk dan wat heeft bespaart t.o.v. een gewone winkel is dan wel de vraag omdat ook een auto nu eenmaal minimaal op diesel loopt en niet op die goedkope Jus d'orange van (o.a.) de Aldi.
Voor medelezers lijt het mij verstandig om aan te gaan dringen op verzending onder rembours.
Dit lijkt mij niet alleen beter voor de bestellers maar ook voor die web"winkels" die wat betrouwbaar willen handelen.
Immers, uw naam levert bijna altijd een adres op en dat adres is in een eenvoudige routeplanner makkelijk te vinden en met mijn ervaring in de meeste gevalllen goed duidelijk uit te leggen hoe te rijden.
Ben toch blij een bijdrage te hebben geleverd aan het oplossen van problemen door die uitleg hoe te rijden te hebben gegeven.
Grootvader.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
het was een wijze les en ik zal nooit meer zomaar iets bestellen zonder vooraf uit te zoeken wat voor (web)winkel het is.
Ik zie steeds meer nieuwe gevallen die zich melden en zitten te wachten op spullen en ook dat het steeds mensen zijn die erg ver weg wonen van Schiedam en dat is dan wel toevallig of niet?
Iedereen bestelt het daar om voordeliger uit te zijn, maar een ritje kost dan wel wat benzine (uiteindelijk kost het je net zoveel als in de gewone winkel), maar dan heb je de spullen wel en een frustratie minder!!
Groetjes
Ik zie steeds meer nieuwe gevallen die zich melden en zitten te wachten op spullen en ook dat het steeds mensen zijn die erg ver weg wonen van Schiedam en dat is dan wel toevallig of niet?
Iedereen bestelt het daar om voordeliger uit te zijn, maar een ritje kost dan wel wat benzine (uiteindelijk kost het je net zoveel als in de gewone winkel), maar dan heb je de spullen wel en een frustratie minder!!
Groetjes
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Voor mij kan het boek gesloten woorden.
Vanmorgen ritje Schiedam gemaakt,inderdaad zo te vinden.
Kreeg mijn laatste dozen zo mee(vriendelijke jongen),,had ik gelijk voor moeten kiezen,had me een hoop frustratie en typewerk gescheeld.
Wel een wijze les geleerd ,niet zo maar dingen kopen zonder uit te zoeken wie of wat.
Vanmorgen ritje Schiedam gemaakt,inderdaad zo te vinden.
Kreeg mijn laatste dozen zo mee(vriendelijke jongen),,had ik gelijk voor moeten kiezen,had me een hoop frustratie en typewerk gescheeld.
Wel een wijze les geleerd ,niet zo maar dingen kopen zonder uit te zoeken wie of wat.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik ben vrijdag naar Schiedam geweest. Mijn bestelling was er nog steeds niet en het was ook niet duidelijk wanneer deze dan wel zo komen. Ik wilde eigenlijk mijn geld terug, maar dat kon alleen terug gestort worden via de bank. Bij het magazijn konden ze slechts een klein bedrag terug geven(Ze hadden voor de veiligheid geen grote bedragen daar liggen) Ik heb toch maar gekozen om andere artikelen voor dat bedrag uit te kiezen. Immers je weet nooit of je dat bedrag echt teruggestort krijgt. Toch zit ik nu met spullen waar je eigenlijk niet voor gekozen hebt.
Overigens schijnt er op zaterdag meer wisselgeld aanwezig te zijn, omdat er dan meer mensen langskomen om hun spullen op te halen.
Kreeg van man in het magazijn een vaag verhaal te horen over de oorzaak van de slechte communicatie. Eemand bij de administratie zou zijn werk niet goed gedaan hebben, maar die was nu weg. En verder iets van geen telefoon en internet verbinding aanwezig. Nou volgens mij ligt het niet aan een administratieve kracht, maar heeft de baas van het bedrijf het allemaal superslecht georganiseerd. Dikke min voor dit bedrijf. Ik zal er nooit meer kopen.
Overigens schijnt er op zaterdag meer wisselgeld aanwezig te zijn, omdat er dan meer mensen langskomen om hun spullen op te halen.
Kreeg van man in het magazijn een vaag verhaal te horen over de oorzaak van de slechte communicatie. Eemand bij de administratie zou zijn werk niet goed gedaan hebben, maar die was nu weg. En verder iets van geen telefoon en internet verbinding aanwezig. Nou volgens mij ligt het niet aan een administratieve kracht, maar heeft de baas van het bedrijf het allemaal superslecht georganiseerd. Dikke min voor dit bedrijf. Ik zal er nooit meer kopen.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Zo, ik heb ook spullen gehaald. Vandaag erheen gereden. We waren er voor 12.00 uur, de deur was los en we waren de eersten. Ik had een vrij grote bestelling. Daarvan waren er 5 dingen niet. Ik werd voor de keus gesteld, of voor het bedrag andere dingen uitzoeken of het volgende week afhalen. Aangezien mijn bestelling van eind augustus was, wilde ik ervan af zijn uiteraard. Dus het bedrag van de 5 ontbrekende artikelen werd opgeteld, plus de verzendkosten en ik kon zelfstandig andere artikelen uitzoeken. Het was vrij druk met afhalers en dat ik aankwam waren er 2 jonge medewerkers en toen ik vertrok 30 min. later waren er 5. Effin, het was nog ingewikkeld iets anders uit te zoeken, want ik had een doos duplo en die wilde ik vervangen voor een andere doos duplo. Ik kon alleen kiezen uit een trein. Voor de rest geen duplo. Het andere was ik had was een doos playmobil voor meisjes. En ook daar was niet veel voor in de plaats, het werd een sprookjeskoets, de laatste. Allebei de dozen waren flink duurder, maar je neemt er genoegen mee. Als je maar van dit bedrijf af bent. Mee eens, je wordt vriendelijk geholpen, er wordt niet moeilijk gedaan als je iets anders wilt uitzoeken, de jongens vragen ook niet waarom je geen afhaalbericht mee hebt of andere domme vragen. Maar zeker een afrader erbij te bestellen en het te laten opsturen. En over eerdere berichten dat het er vol staat met playmobil, er is de afgelopen week dus veel verkocht, want lang niet alles was op voorraad; bijv. niets van het circus, niets van de elfentuin, niets van dinosaurus....
Dinsdag werd alles aangevuld, woensdag zal het er vol staan (ving ik op), dus woensdag afhalen, ze waren 6 dagen per week open, openingstijden van doordeweeks heb ik niet onthouden.
Dinsdag werd alles aangevuld, woensdag zal het er vol staan (ving ik op), dus woensdag afhalen, ze waren 6 dagen per week open, openingstijden van doordeweeks heb ik niet onthouden.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 okt 2007 22:10
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
ik heb gisteren (zaterdag 20 oktober) mijn bestelling die ik al op 15 augustus had geplaatst uit schiedam opgehaald.ik woon bij groningen dus 2.5 uur heen en 3 uur terug. wat ik daar aantrof viel mij 100% mee ik was er even voor twaalf uur. op de stoep stond een reklamebord met de tekst "speelgoed"de bel deed het en de deur was open.binnen was het nog niet druk en ik zag een brede balie met daarachter twee jonge (15 of 16 jaar ongeveer) achter de balie een hal van 20 bij 25 meter met nieuwe stellingen die nog redelijk vol met v.n. playmobil en ik meen lego staan.ik had de playmobil die ik had besteld wegens de verjaardag van m'n dochter al aangeschaft en m'n doel was om het geld terug te krijgen dat kon hier niet want er was weinig geld aanwezig. ik kon het wel gestort krijgen op mijn rekening maar hier had ik geen vertrouwen in. we hadden thuis al een lijst gemaakt met playmobilspeelgoed wat ik dan nog mee zou nemen.
dit aan de jongen gevraagt en dat was helemaal geen probleem.
wij met het lijstje door het magazijn gelopen en de spullen uitgezocht die dan aanwezig waren.daarna gebeld met het thuissfront om te overleggen voor weer alternatieven van wat dan wel aanwezig is.
en zo spullen uitzoeken tot het vooruitbetaalde bedrag van 267 euro.
inmiddels hebben wij thuis voor jaren playmobil in huis maar we hebben tenminste iets maar wel dingen die je normaal niet had aangeschaft.
de bedrijfsvoering in het magazijn kwam wel knullig over b.v. maar één prijslijst die van hand naar hand ging maar één rekenmaschine terwijl inmiddels het personeels bestand was gegroeit naar 5 personen.
de baas excuseerde zich nog voor al de overlast ik kreeg nog een kop koffie aangeboden hij zei dat ze met thuiswerkerswerkten die ook mails van klanten moesten beantwoorden en dat niet deden en dat het zo een chaos was geworden.(mij dunkt een kwestie van controleren van je personeel) na dit bezoek aan schiedam heb ik de indruk dat men daar van goede wil is ,ik werd goed geholpen maar dat men die groote drukte die deze webwinkel heeft niet aan kan en dat de directie o.i.d.dit niet in de goede baan kan leiden. ze doen er nu van alles aan dus maar dat zal wel een poos duren. want zolang de site in de lucht is blijven de orders binnen stromen en wordt de chaos niet kleiner.
p.s na afgelopen zaterdag was de voorrraad in het magazijn snel kleiner geworden en had begrepen van de baas dat het nog niet werd aangevuld, maar mail ze dan even want ik had vrijdag weer iets via het contactformulier gevraagd en ik kreeg toen voor het eerst wel een reactie. maar voor ons was dit eens maar nooit weer.
ze vragen trouwens nog administratieve medewerkers op oproep basis
wie durft.
wolter
dit aan de jongen gevraagt en dat was helemaal geen probleem.
wij met het lijstje door het magazijn gelopen en de spullen uitgezocht die dan aanwezig waren.daarna gebeld met het thuissfront om te overleggen voor weer alternatieven van wat dan wel aanwezig is.
en zo spullen uitzoeken tot het vooruitbetaalde bedrag van 267 euro.
inmiddels hebben wij thuis voor jaren playmobil in huis maar we hebben tenminste iets maar wel dingen die je normaal niet had aangeschaft.
de bedrijfsvoering in het magazijn kwam wel knullig over b.v. maar één prijslijst die van hand naar hand ging maar één rekenmaschine terwijl inmiddels het personeels bestand was gegroeit naar 5 personen.
de baas excuseerde zich nog voor al de overlast ik kreeg nog een kop koffie aangeboden hij zei dat ze met thuiswerkerswerkten die ook mails van klanten moesten beantwoorden en dat niet deden en dat het zo een chaos was geworden.(mij dunkt een kwestie van controleren van je personeel) na dit bezoek aan schiedam heb ik de indruk dat men daar van goede wil is ,ik werd goed geholpen maar dat men die groote drukte die deze webwinkel heeft niet aan kan en dat de directie o.i.d.dit niet in de goede baan kan leiden. ze doen er nu van alles aan dus maar dat zal wel een poos duren. want zolang de site in de lucht is blijven de orders binnen stromen en wordt de chaos niet kleiner.
p.s na afgelopen zaterdag was de voorrraad in het magazijn snel kleiner geworden en had begrepen van de baas dat het nog niet werd aangevuld, maar mail ze dan even want ik had vrijdag weer iets via het contactformulier gevraagd en ik kreeg toen voor het eerst wel een reactie. maar voor ons was dit eens maar nooit weer.
ze vragen trouwens nog administratieve medewerkers op oproep basis
wie durft.
wolter
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Heeft er iemand trouwens ervaring met baby born artikelen, ik heb daar een aantal dingen van besteld maar sinds een week of twee is het hele onderdeel zapf nergens meer te vinden op de site, uiteraard heb ik hier een mail over gestuurd alleen geen antwoord op gehad.
Wij zijn wel van plan om de spullen maar zelf te gaan halen maar dan weet ik waar ik rekening mee kan houden
Wij zijn wel van plan om de spullen maar zelf te gaan halen maar dan weet ik waar ik rekening mee kan houden
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
volgens mij heb ik je daar nog gezien uit groningen gisteren
ik heb daar een uur lang stennis gemaakt ,maar nam uiteindelijk voor 294 euro spullen mee.
ik had voor 215 euro besteld incl.verzendkosten.
als je andere spullen uit moet zoeken ,laat je dan niet met een kluitje in het riet wegsturen..
ik heb daar een uur lang stennis gemaakt ,maar nam uiteindelijk voor 294 euro spullen mee.
ik had voor 215 euro besteld incl.verzendkosten.
als je andere spullen uit moet zoeken ,laat je dan niet met een kluitje in het riet wegsturen..
Laatst gewijzigd door toon333 op 21 okt 2007 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Wij zijn er nog niet geweest, wij wonen in de kop van noord holland, ik weet pas sinds vrijdag van dit hele gedoe maar vind het erg vreemd dat de baby born artikelen die ik besteld heb nergens meer op de site te vinden zijn
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
@kanovaarder
Waarom bieden niet meer webwinkels rembourszendingen aan? Meerdere redenen:
1) je wacht lang op je geld. Twee weken voordat het op je rekening staat is normaal. Waarom kan je als webwinkel goedkoper aanbieden? Omdat je snel over je geld beschikt en geen debiteuren overzicht hoeft bij te houden. De kosten van een adm. medewerker moeten anders ook terugverdiend worden.
2)De ontvanger mag het pakket weigeren. ( "ik heb me bedacht..." ). Het pakket komt retour bij de webwinkel maar deze mag eerst met TNT afrekenen voordat hij zijn eigen zending weer in ontvangst mag nemen. Je zou zeggen, dat doet niemand. Ik kan u verzekeren; er bedenken een heleboel mensen zich zolang ze niet betaald hebben.
Het valt me op hoe weinig de gemiddelde koper weet over hoe een webwinkel georganiseerd is. Aan de ene kant wil men de laagste prijs(Duidelijk in de forum te zien. Maakt niet of je iets van het bedrijf weet, je bestelt er gewoon want ze hebben de laagste prijs!) maar men wil ook de service hebben van een winkel en er wordt gemakshalve vanuit gegaan dat de webwinkel 24 uur per dag bereikbaar is en emails ook 's avonds en in het weekeinde beantwoord worden. Webwinkels die professioneel zijn en personeel in dienst nemen om service en snelheid te kunnen bieden, moeten deze kosten terug verdienen. De prijzen worden dus hoger dan van andere aanbieders. Zie hier het resultaat; een bedrijf dat niet professioneel is, maakt gebruik van de laagste prijs garantie en iedereen gaat blind bestellen. Gevolg : een lange lijst van ongelukkige kopers op dit forum.
Dat zal de reden zijn waarom een klein aantal aanbieders het al meerdere jaren volhouden omdat klanten die tevreden zijn terugkomen. Een aantal klanten probeert toch een keer de concurrent met de laagste prijs en komt daarna alsnog terug. Bedrijven als fun-toys zijn gemakkelijk op te starten en dat zie je op marktplaats. De aanbieders die hun geluk beproeven schieten als paddestoelen uit de grond. Het volhouden en het naar een professioneel niveau tillen dat is slechts een klein aantal ondernemers voorbehouden. Wellicht een kleine tip om daar te bestellen als u geen 2 maanden of langer op uw bestelling wilt wachten.
@kanovaarder: hou eens op met reclame maken voor je incassobureau. Het is wel erg doorzichtig op deze manier. " Ik geef gratis adviezen aan alle gedupeerden en mijn beste advies is mijn incassobureau" . Een keer kan ik begrijpen maar in elk forum dezelfde reactie met advies? Jammer.
Waarom bieden niet meer webwinkels rembourszendingen aan? Meerdere redenen:
1) je wacht lang op je geld. Twee weken voordat het op je rekening staat is normaal. Waarom kan je als webwinkel goedkoper aanbieden? Omdat je snel over je geld beschikt en geen debiteuren overzicht hoeft bij te houden. De kosten van een adm. medewerker moeten anders ook terugverdiend worden.
2)De ontvanger mag het pakket weigeren. ( "ik heb me bedacht..." ). Het pakket komt retour bij de webwinkel maar deze mag eerst met TNT afrekenen voordat hij zijn eigen zending weer in ontvangst mag nemen. Je zou zeggen, dat doet niemand. Ik kan u verzekeren; er bedenken een heleboel mensen zich zolang ze niet betaald hebben.
Het valt me op hoe weinig de gemiddelde koper weet over hoe een webwinkel georganiseerd is. Aan de ene kant wil men de laagste prijs(Duidelijk in de forum te zien. Maakt niet of je iets van het bedrijf weet, je bestelt er gewoon want ze hebben de laagste prijs!) maar men wil ook de service hebben van een winkel en er wordt gemakshalve vanuit gegaan dat de webwinkel 24 uur per dag bereikbaar is en emails ook 's avonds en in het weekeinde beantwoord worden. Webwinkels die professioneel zijn en personeel in dienst nemen om service en snelheid te kunnen bieden, moeten deze kosten terug verdienen. De prijzen worden dus hoger dan van andere aanbieders. Zie hier het resultaat; een bedrijf dat niet professioneel is, maakt gebruik van de laagste prijs garantie en iedereen gaat blind bestellen. Gevolg : een lange lijst van ongelukkige kopers op dit forum.
Dat zal de reden zijn waarom een klein aantal aanbieders het al meerdere jaren volhouden omdat klanten die tevreden zijn terugkomen. Een aantal klanten probeert toch een keer de concurrent met de laagste prijs en komt daarna alsnog terug. Bedrijven als fun-toys zijn gemakkelijk op te starten en dat zie je op marktplaats. De aanbieders die hun geluk beproeven schieten als paddestoelen uit de grond. Het volhouden en het naar een professioneel niveau tillen dat is slechts een klein aantal ondernemers voorbehouden. Wellicht een kleine tip om daar te bestellen als u geen 2 maanden of langer op uw bestelling wilt wachten.
@kanovaarder: hou eens op met reclame maken voor je incassobureau. Het is wel erg doorzichtig op deze manier. " Ik geef gratis adviezen aan alle gedupeerden en mijn beste advies is mijn incassobureau" . Een keer kan ik begrijpen maar in elk forum dezelfde reactie met advies? Jammer.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
@ toon333
Stenders is van de radio. Ik denk dat je bedoelt " stennis schoppen"?
Stenders is van de radio. Ik denk dat je bedoelt " stennis schoppen"?
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik ben 20ste geweest en heb in het magazijn wel baby born artikelen gezien. Ik weet niet exact wat en het was ook niet heel erg veel. Wij zitten ook in Noord Holland en reden er heen 1 uur en 3 kwartier over en terug denk ik anderhalf uur. Heen last van wegwerkzaamheden op de a4. Op de terug weg kun je wel over de a4.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Webwinkels (aan o.a. humphrey).
Eerst wat betreft mijn verwijzingen naar dat incassobureau.
Vele nieuwe vragers lezen kennelijk nooit eerdere berichten voordat ze met een webwinkel in zee gaan.
Bovendien, die verwijzingen blijken in de praktijk te werken dus wat is daar het bezwaar van?
En dan, zo eens lezende over dat Funtoys en ook over veel andere webwinkels geeft mij het vermoeden dat de vooruitbetalingen voor die webwinkel nodig is om zowieso die bestellingen bij hun handelaren te kunnen bestellen en te betalen.
Er lijkt, en dit wordt ook duidelijk als men de verhalen leest van de afhalers van de producten bij Funtoys, er geen geld voldoende in huis is om aan mensen het vooruitbetaalde bedrag ook daadwerkelijk terug te betalen dan alleen op het moment dat er weer geld binnenkomt.
De ongezonde situatie van onvoldoende kapitaal.
De meeste "winkeltjes"geven eerder de indruk begonnen te zijn op een zolderkamertje waarbij één of meerdere vrienden/familieleden helpen met de goederenstroom.
Het geeft over het geheel genomen mij de indruk van; of een amateuristische enthousiaste start met heel veel goede wensen maar onvoldoende doorgedacht hoe een toenemende stroom van opdrachten te verwerken en te communiceren met de klant.
Daarnaast lijken er ook winkels te zijn die al gevestigd zijn als echte winkel en het webwinkelgebeuren er als bijverdienste zien en ook gekonfronteerd worden met die nieuwe goederenstroom waarvoor men eigenlijk geen personeel heeft en ook eigenlijk niet wil aantrekken..
En tenslotte de kleine en grotere boefjes die zich begeven met duistere of gecopieerde handel, met snel geld willen innen en leveringen zo lang mogelijk uitstellen om dan de zaak te laten ploffen.
In ieder geval geeft het vooruitbetalen mij geen prettig gevoel omdat ik daar een aanwijzing in zie dat er onvoldoende kapitaal is en men met datgene wat men ontvangt pas de goederen kan inkopen.
Weliswaar een inkooptechniek van zo weinig mogelijk voorraad maar waarvan blijkens de vele berichten in alle genoemde gevallen de kopers te vaak de dupe worden.
---------------------------------
Tenslotte;
Ik gun een ieder zijn brood, ook de webwinkel.
Sterker nog, toen Funwatch aangaf zijn "winkeltje" te willen verbeteren heb ik hem aangeboden om geheel gratis de communicatie naar de klant toe te willen verzorgen voorzover dat geen dagtaak zou zijn!
Kennelijk vond Funwatch al dat internetgebeuren toch teveel werk en is hij daar kennelijk mee gestopt.
Ook wens ik eerlijk beoordeeld te worden op al datgene wat ik geschreven heb over bedrijfsorganisatie, communicatie en de rest van de range wat men samenvat als "Marketing".
Dat ik fel ben bij mismanagement en oplichting mag en kan men mij niet kwalijk nemen omdat ik van mening ben dat een sterke ondernemer zijn recht wel weet te vinden maar dat de consument daarbij al te vaak de verliezer dreigt te zijn. (en vaak ook is).
Sorry dat mijn begrip dus meer bij die consument dan bij die webwinkel ligt.
Grootvader.
Eerst wat betreft mijn verwijzingen naar dat incassobureau.
Vele nieuwe vragers lezen kennelijk nooit eerdere berichten voordat ze met een webwinkel in zee gaan.
Bovendien, die verwijzingen blijken in de praktijk te werken dus wat is daar het bezwaar van?
En dan, zo eens lezende over dat Funtoys en ook over veel andere webwinkels geeft mij het vermoeden dat de vooruitbetalingen voor die webwinkel nodig is om zowieso die bestellingen bij hun handelaren te kunnen bestellen en te betalen.
Er lijkt, en dit wordt ook duidelijk als men de verhalen leest van de afhalers van de producten bij Funtoys, er geen geld voldoende in huis is om aan mensen het vooruitbetaalde bedrag ook daadwerkelijk terug te betalen dan alleen op het moment dat er weer geld binnenkomt.
De ongezonde situatie van onvoldoende kapitaal.
De meeste "winkeltjes"geven eerder de indruk begonnen te zijn op een zolderkamertje waarbij één of meerdere vrienden/familieleden helpen met de goederenstroom.
Het geeft over het geheel genomen mij de indruk van; of een amateuristische enthousiaste start met heel veel goede wensen maar onvoldoende doorgedacht hoe een toenemende stroom van opdrachten te verwerken en te communiceren met de klant.
Daarnaast lijken er ook winkels te zijn die al gevestigd zijn als echte winkel en het webwinkelgebeuren er als bijverdienste zien en ook gekonfronteerd worden met die nieuwe goederenstroom waarvoor men eigenlijk geen personeel heeft en ook eigenlijk niet wil aantrekken..
En tenslotte de kleine en grotere boefjes die zich begeven met duistere of gecopieerde handel, met snel geld willen innen en leveringen zo lang mogelijk uitstellen om dan de zaak te laten ploffen.
In ieder geval geeft het vooruitbetalen mij geen prettig gevoel omdat ik daar een aanwijzing in zie dat er onvoldoende kapitaal is en men met datgene wat men ontvangt pas de goederen kan inkopen.
Weliswaar een inkooptechniek van zo weinig mogelijk voorraad maar waarvan blijkens de vele berichten in alle genoemde gevallen de kopers te vaak de dupe worden.
---------------------------------
Tenslotte;
Ik gun een ieder zijn brood, ook de webwinkel.
Sterker nog, toen Funwatch aangaf zijn "winkeltje" te willen verbeteren heb ik hem aangeboden om geheel gratis de communicatie naar de klant toe te willen verzorgen voorzover dat geen dagtaak zou zijn!
Kennelijk vond Funwatch al dat internetgebeuren toch teveel werk en is hij daar kennelijk mee gestopt.
Ook wens ik eerlijk beoordeeld te worden op al datgene wat ik geschreven heb over bedrijfsorganisatie, communicatie en de rest van de range wat men samenvat als "Marketing".
Dat ik fel ben bij mismanagement en oplichting mag en kan men mij niet kwalijk nemen omdat ik van mening ben dat een sterke ondernemer zijn recht wel weet te vinden maar dat de consument daarbij al te vaak de verliezer dreigt te zijn. (en vaak ook is).
Sorry dat mijn begrip dus meer bij die consument dan bij die webwinkel ligt.
Grootvader.