LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ook wij stonden vandaag 1,5 uur in de kou te wachten voor niets dus, wel zonder afspraak maar ook omdat we begrepen hadden dat er mensen kwamen die afspraken hadden gemaakt voor vandaag, tegen 1 mevrouw was gezegd dat dit de laatste zaterdag zou zijn dat ze open waren, dus ook 3 uur voor niets in de auto gezeten Meneer xxxx wordt bestelling 070915-230406-3909 ook van de week nog even per post verzonden dat zou heel erg leuk zijn anders wordt het wel een hele dure sinterklaas dit jaar en mijn geld staat wel op u rekening!!!!!!!!!!!!!
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
wat erg voor al die mensen die naar Schiedam zijn gegaan, terwijl het gesloten is ineens........en wat ben ik blij dat wij vorige week zijn gegaan. Het was al erg raar dat de website ineens even uit de lucht was en daarn anders terugkwam.........en ik denk dat ze het niet leuk hebben gevonden dat wij iedereen aangeraden hadden om je spullen zelf op te gaan halen. Ik hoop op een goede afloop dat de mensen de produkten via de post gaan krijgen, maar ik ben er bang voor.........
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Funtoys (mijn slot)
Geplaatst op 27 Okt 2007 16:10 door kanovaarder Bewerk/Verwijder dit bericht
Einde Funtoys?
Hetgeen ik wel verwacht.
Maar nu dus snel contact zoeken met Directincasso
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Email: [email protected]
Wellicht is dat trajekt nog net de mogelijkheid om nog iets van uw vooraf betaalde geld terug te kunnen zien.
Ik verwacht namelijk dat het niet meer goed komt met dit bedrijf.
Immers, de laatste bezoekers spraken al van halflege magazijn en veel gevraagde spullen al niet meer aanwezig.
Wanneer alle schuldeisers zich snel bij Directincasso aanmelden dan zou deze een en ander zo kunnen organiseren dat u allen als één groep zou kunnen optreden als er sprake is van surceance van betaling en failliessement.
Een e-mail mijnerzijds zal dit weekend verstuurd worden met uitleg.
Grootvader.
Geplaatst op 27 Okt 2007 16:10 door kanovaarder Bewerk/Verwijder dit bericht
Einde Funtoys?
Hetgeen ik wel verwacht.
Maar nu dus snel contact zoeken met Directincasso
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Email: [email protected]
Wellicht is dat trajekt nog net de mogelijkheid om nog iets van uw vooraf betaalde geld terug te kunnen zien.
Ik verwacht namelijk dat het niet meer goed komt met dit bedrijf.
Immers, de laatste bezoekers spraken al van halflege magazijn en veel gevraagde spullen al niet meer aanwezig.
Wanneer alle schuldeisers zich snel bij Directincasso aanmelden dan zou deze een en ander zo kunnen organiseren dat u allen als één groep zou kunnen optreden als er sprake is van surceance van betaling en failliessement.
Een e-mail mijnerzijds zal dit weekend verstuurd worden met uitleg.
Grootvader.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Hoewel zeer spijtig voor alle gedupeerde kopers, wordt het nu toch in snel tempo duidelijk dat xxx een rasleugenaar en oplichter is.
Prachtige melding op de website over het verplaatsen van het centraal magazijn naar Duitsland. xxx heeft geen magazijn in Duitsland. Hoe doelt op het feit dat hij zelf geen voorraden kan aanhouden en nu afhankelijk is van wat zijn leverancier kan leveren vanuit zijn magazijn. Voor het gemak noemt hij het magazijn van zijn leverancier het centraal magazijn. Hij vergeet alleen te zeggen dat dit magazijn niet van hem is!
M.a.w. het gaat snel bergafwaarts met de levermogelijkheden van Fun-Toys. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe lang hij in staat is om zijn website in de lucht te houden. Ik mag er toch vanuit gaan dat er eindelijk een gedupeerde koper zo slim is om een advocaat in te schakelen en voor eens en altijd af te rekenen met deze namaak ondernemer?
Prachtige melding op de website over het verplaatsen van het centraal magazijn naar Duitsland. xxx heeft geen magazijn in Duitsland. Hoe doelt op het feit dat hij zelf geen voorraden kan aanhouden en nu afhankelijk is van wat zijn leverancier kan leveren vanuit zijn magazijn. Voor het gemak noemt hij het magazijn van zijn leverancier het centraal magazijn. Hij vergeet alleen te zeggen dat dit magazijn niet van hem is!
M.a.w. het gaat snel bergafwaarts met de levermogelijkheden van Fun-Toys. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe lang hij in staat is om zijn website in de lucht te houden. Ik mag er toch vanuit gaan dat er eindelijk een gedupeerde koper zo slim is om een advocaat in te schakelen en voor eens en altijd af te rekenen met deze namaak ondernemer?
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Funtoys en die xxx
En.....
De Nostalgie Expresse SpoorwegMaatschappij kwam eind 2003 uit het niets te voorschijn. De NESM met directeur xxx kondigde tientallen stoomritten aan. Bovendien had men grootse plannen voor de toekomst, tot aan het rijden van supporterstreinen aan toe. Eind november ging de NESM rijden met de gehuurde stoomlok 'P8', die daarvoor door xxx uit Duitsland naar Nederland was gehaald. Veel ritten werden echter op het laatste moment afgeblazen terwijl de verkoop van kaartje gewoon door ging. Bij de ritten die wel reden bleek xxx niks geregeld te hebben: bij een rit naar Keulen moest driemaal de hulp van de brandweer worden ingeroepen om de stoomlok van water te voorzien. Bij een rit werd catering besteld voor 80 mensen, terwijl er maar 6 waren. Er werd een vrachtwagen met kolen geregeld, waarbij de chauffeur de hele tijd in zijn cabine te Emmerich moest slapen.
Ondertussen bleek dat xxx bijna geen enkele rekening betaald had: niet voor het overbrengen van materieel, het callcenter, de kolen, de stoomlok, rijtuigen, personeel, advertenties, enzovoort. xxx probeerde de eigenaren van het materieel te overtuigen dat hij betaald had, door hen bankafschriften te laten zien. Overal was echter een verkeerd bankrekening nummer ingevuld. Het werd ook duidelijk dat de NESM een éénmansactie van xxx was. Hij deed overkomen alsof er een heel team zou werken, en er een Engels moederbedrijf bovenstond. In werkelijkheid deed xxx alles zelf. Via-via werd ook uw webmaster van Treinpage '99 bij de zaak betrokken. In de volgende mail naar OV-mailinglijst "OVL" is door mij kort het verhaal weergegeven
--------------------------------------
En een bericht van 16 september j.l. gevonden;
--------------------------------------
De uitbater van Klein Informatica, xxx, reageerde tot nog toe niet op de claims. Reden voor gedupeerde klanten om een site te beginnen. Ook een rechtszaak wordt overwogen. Klein Informatica ging in september weer failliet, maar beweert nu overgenomen te worden door Powerprice. De website van de winkel is nog steeds actief.
--------------------------------------
Kamer van Koophandel (1)
Klein Informatica
xxx Hoofdvestiging
Vestiging is opgeheven of verplaatst
----------------------------------
Naam: Powerprice
Vestigingsadres: xxx
Vestigingsplaats: xxx
KvK-nummer: 33285908 0000
Deze bellen en navragen.
-----------------------------------
Privéadres van Die Funtoys lijkt dus te zijn....
xxx
Grootvader
En.....
De Nostalgie Expresse SpoorwegMaatschappij kwam eind 2003 uit het niets te voorschijn. De NESM met directeur xxx kondigde tientallen stoomritten aan. Bovendien had men grootse plannen voor de toekomst, tot aan het rijden van supporterstreinen aan toe. Eind november ging de NESM rijden met de gehuurde stoomlok 'P8', die daarvoor door xxx uit Duitsland naar Nederland was gehaald. Veel ritten werden echter op het laatste moment afgeblazen terwijl de verkoop van kaartje gewoon door ging. Bij de ritten die wel reden bleek xxx niks geregeld te hebben: bij een rit naar Keulen moest driemaal de hulp van de brandweer worden ingeroepen om de stoomlok van water te voorzien. Bij een rit werd catering besteld voor 80 mensen, terwijl er maar 6 waren. Er werd een vrachtwagen met kolen geregeld, waarbij de chauffeur de hele tijd in zijn cabine te Emmerich moest slapen.
Ondertussen bleek dat xxx bijna geen enkele rekening betaald had: niet voor het overbrengen van materieel, het callcenter, de kolen, de stoomlok, rijtuigen, personeel, advertenties, enzovoort. xxx probeerde de eigenaren van het materieel te overtuigen dat hij betaald had, door hen bankafschriften te laten zien. Overal was echter een verkeerd bankrekening nummer ingevuld. Het werd ook duidelijk dat de NESM een éénmansactie van xxx was. Hij deed overkomen alsof er een heel team zou werken, en er een Engels moederbedrijf bovenstond. In werkelijkheid deed xxx alles zelf. Via-via werd ook uw webmaster van Treinpage '99 bij de zaak betrokken. In de volgende mail naar OV-mailinglijst "OVL" is door mij kort het verhaal weergegeven
--------------------------------------
En een bericht van 16 september j.l. gevonden;
--------------------------------------
De uitbater van Klein Informatica, xxx, reageerde tot nog toe niet op de claims. Reden voor gedupeerde klanten om een site te beginnen. Ook een rechtszaak wordt overwogen. Klein Informatica ging in september weer failliet, maar beweert nu overgenomen te worden door Powerprice. De website van de winkel is nog steeds actief.
--------------------------------------
Kamer van Koophandel (1)
Klein Informatica
xxx Hoofdvestiging
Vestiging is opgeheven of verplaatst
----------------------------------
Naam: Powerprice
Vestigingsadres: xxx
Vestigingsplaats: xxx
KvK-nummer: 33285908 0000
Deze bellen en navragen.
-----------------------------------
Privéadres van Die Funtoys lijkt dus te zijn....
xxx
Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 29 okt 2007 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Heb vannacht een mail ontvangen van fun-toys met nogmaals de mededeling dat betaling binnen is en dat een en ander klaar staat voor verzending. Als extra mededeling staat het volgende erbij:
28-10 aangifte gedaan voor valse beschulidiging en laster
O ja er staat bij dat het een automatische mail betreft dus waarschijnlijk ontvangt zijn hele klantenbestand deze mail. Ben benieuwd!
Wordt vervolgd............
28-10 aangifte gedaan voor valse beschulidiging en laster
O ja er staat bij dat het een automatische mail betreft dus waarschijnlijk ontvangt zijn hele klantenbestand deze mail. Ben benieuwd!
Wordt vervolgd............
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik was ten zeerste verbaasd dat ik via het contactformulier direct afgelopen vrijdag een mail terug heb gekregen dat mijn bestelling geannuleerd is etc. etc. Wat ze schijnbaar (bewust?) niet goed hebben begrepen is dat ik al vanaf 10 september op het bedrag van 311.30 euro zit te wachten. Deze week ga ik informeren bij de politie mbt. aangifte doen, indien ze het bedrag niet voor 3 november hebben betaald is dit mijn volgende stap, directincasso heb ik ook om informatie gevraagd. Al zou ik mijn geld niet terug krijgen, ik hoop dat er inmiddels, zeker via dit forum, genoeg mensen worden gewaarschuwd voor dit bedrijf. Als men er dan toch bij koopt, eigen beslissing. Als er voor augustus al zoveel over qtt bekend was geweest had ik het zeker niet gedaan! O ja, zefs mijn status van bestelling is sinds vrijdag aangepast met bestelling is geannuleerd, alleen staat er nu: betaling niet ontvangen. Zeg fun toy's: ik heb jullie terugbetaling nog niet ontvangen en dit duurt nu al bijna 3 maanden. Nogmaals, gelukkig heb ik alles zwart op wit en zijn hun op al hun eigen voorwaarden in gebreke gebleven.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Wij hebben nog geen mail ontvangen, ik heb wel zelf zaterdag een mail gestuurd dit moest dan naar de klantenservice maar kreeg een dag later weer een mail terug dat je naar dit adres geen mail kan zenden maar via het bekende contact formulier wat al een tijd niet meer op de site staat, ben nu weer aan het bellen maar de voicemail staat er weer op dus het schiet niet op
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
aan essy68,
Als dit niet de juiste man is dan ook u graag die link weghalen.
Ik heb dit al gedaan.
Immers, om nu een verkeerde te gaan aanwijzen voor oplichting gaat mij te ver.
Grootvader.
Als dit niet de juiste man is dan ook u graag die link weghalen.
Ik heb dit al gedaan.
Immers, om nu een verkeerde te gaan aanwijzen voor oplichting gaat mij te ver.
Grootvader.
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Vandaag weer een nieuwtje op de site: u kunt niet meer afhalen.
Was het afhaal-concept te succesvol? Het centrale magazijn in Duitsland niet helemaal de goede omschrijving? Het is tenslotte binnen 2 dagen opgeheven. Waarom?
Met weemoed lees ik de tekst op de site : waarom ons?
* geboden service staat bij QTT boven aan.Wij zorgen ervoor dat de artikelen op tijd verstuurd worden en dat onze klanten tevreden zijn.
* geen loze beloften
* hoezo meer betalen wanneer u het bij QTT Fun-Toys kunt halen?
Was het afhaal-concept te succesvol? Het centrale magazijn in Duitsland niet helemaal de goede omschrijving? Het is tenslotte binnen 2 dagen opgeheven. Waarom?
Met weemoed lees ik de tekst op de site : waarom ons?
* geboden service staat bij QTT boven aan.Wij zorgen ervoor dat de artikelen op tijd verstuurd worden en dat onze klanten tevreden zijn.
* geen loze beloften
* hoezo meer betalen wanneer u het bij QTT Fun-Toys kunt halen?
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 17 okt 2007 20:47
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ja, het gaat mischien toch gebeuren. Na telefonisch contact gehad vanmorgen, met de vraag gaat er vandaag mijn bestelling de deur uit.
Kreeg ik vanmiddag een mail met de track code van het pakket. Toch even nagekeken op tpg post. En het is waar het is onderweg. Oke, ik juich nog niet te vroeg want eerst zien en dan geloven. Maar mocht dit toch waar zijn dan wil ik de mevrouw die ik steeds aan de telefoon had, super bedanken. Zelf weet ik nu dat zei er zeker niks aan kan doen en het heel vervelend vind voor iedereen. Maar door dat zei een beetje druk naar die Martin ????????? heeft gezet weet ik dat ik morgen mijn spullen krijg. ( wordt vervolgt)
O, Ja wat ik had besteld was nog steeds niet voorradig maar via de telefoon dingen uitgezocht die hij wel in het magazijn had.
Het is redelijk opgelost maar het had anders gemoeten. eind goed al goed.
Kreeg ik vanmiddag een mail met de track code van het pakket. Toch even nagekeken op tpg post. En het is waar het is onderweg. Oke, ik juich nog niet te vroeg want eerst zien en dan geloven. Maar mocht dit toch waar zijn dan wil ik de mevrouw die ik steeds aan de telefoon had, super bedanken. Zelf weet ik nu dat zei er zeker niks aan kan doen en het heel vervelend vind voor iedereen. Maar door dat zei een beetje druk naar die Martin ????????? heeft gezet weet ik dat ik morgen mijn spullen krijg. ( wordt vervolgt)
O, Ja wat ik had besteld was nog steeds niet voorradig maar via de telefoon dingen uitgezocht die hij wel in het magazijn had.
Het is redelijk opgelost maar het had anders gemoeten. eind goed al goed.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 17 okt 2007 20:47
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Alles.Heb.ik.vandaag.Binnen.gekregen.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik heb afgelopen maandag ook tel.contact gehad en dankzij die mevrouw werd ik 's middags terug gebeld over hoe het met mijn bestelling stond, voor het bedrag wat niet voorradig was iets anders uitgezocht en het zou dinsdag gepost worden want maandag was diegene er niet die de stickers maakt, afgesproken dat ik dan dinsdag gebeld zou worden voor het tracktrace nummer maar helaas dit is niet gebeurt en ik heb vandaag nog niets ontvangen met de post, het kan natuurlijk morgen nog maar de moed begint alweer in mijn schoenen te zakken, dacht ik dat ik er vanaf was maar helaas
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 17 okt 2007 20:47
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Hou vol. Het komt echt. Kijk maar bij mij.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik heb ook nog wel een klein beetje goede moed maar baal ervan dat ik nou morgen weer moet gaan bellen, ik hou jullie op de hoogte
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Na bijna 3 maanden wacht ik nog steeds op mijn geld. Vandaag heb ik aangifte gedaan bij de politie. Omdat ik vanaf het begin alles op papier heb staan, ook hoe de site er in augustus uitzag, hoe ze zich presenteerden, de zeer slechte communicatie, de bewijzen ervan.
sta ik in mijn recht aldus de politie. Dan heb ik het er nog niet over wat het met je doet om op zo`n manier behandeld te worden. Ik hoop dat ik op deze wijze mensen ervoor behoed om bij fun-toy`s iets te bestellen. Voortaan betaal ik pas als ik de goederen ook meteen mee krijg.
sta ik in mijn recht aldus de politie. Dan heb ik het er nog niet over wat het met je doet om op zo`n manier behandeld te worden. Ik hoop dat ik op deze wijze mensen ervoor behoed om bij fun-toy`s iets te bestellen. Voortaan betaal ik pas als ik de goederen ook meteen mee krijg.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Vandaag weer tel.contact gehad over mijn nog niet bezorgde bestelling, die mevrouw heeft meteen naar het magazijn gebeld hoe dit kon en het bleek dat het nog wachten was op 1 artikel die vandaag werd opgehaald in Heesch, rond half 1 werd ik terug gebeld dat mijn pakketje vandaag met de post weg ging en jahoor met de mail kwam het tracktrace nummer en mijn pakketje is onderweg Yes eindelijk, ik heb er bewust niet voor gekozen om mijn geld terug te vragen omdat ik op het forum wel lees hoeveel problemen dat wel niet geeft nu heb ik dan wel artikelen die ik in eerste instantie niet heb besteld dat is wel weer een beetje jammer maar die gaan dan maar in de verkoop.
En net wat ik al meer lees die mevrouw die je aan de telefoon krijgt vind het echt ontzettend vervelend en doet er alles aan om je nog een beetje het klant is koning gevoel te geven maar ik heb voorlopig mijn lesje wel geleerd ik wens de mensen die nog op spullen zitten te wachten en op hun geld heel veel succes ik ben er van af
En net wat ik al meer lees die mevrouw die je aan de telefoon krijgt vind het echt ontzettend vervelend en doet er alles aan om je nog een beetje het klant is koning gevoel te geven maar ik heb voorlopig mijn lesje wel geleerd ik wens de mensen die nog op spullen zitten te wachten en op hun geld heel veel succes ik ben er van af
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik heb anderhalve week lang bijna dagelijks tussen 9.30 en 11.30 uur, van maandag tot vrijdag, op verschillende tijden en een aantal keren per ochtend gebeld en alleen de voice-mail van fun-toy`s aan de lijn gehad, kortom alweer geld verspild.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 19 okt 2007 16:19
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Gister had ik ze na twee keer proberen aan de lijn, afgelopen maandag heb ik het wel heel veel keer geprobeerd maar steeds ieder 10 min totdat ze opnamen, wel vervelend dat het niet lukt maar mijn advies is toch blijven proberen, succes
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 16 okt 2007 16:21
Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl
Ik vraag me eigenlijk af of er toevalllig al iemand is geweest die kontakt heeft opgenomen met de redactie van Tros Radar. Het zou misschien een prima item zijn voor hun programma.