LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplus bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door agro »

Als je je facturen niet kan inzien probeer dan eens op onderstaande site, mogelijk lukt het daar wel

www.breedbandportal.com
Bel de storingsdienst 0800-0407 en vraag naar de tweedde lijn en leg je probleem daar uit, daar zitten de echte techneuten.
succes toegewenst.

willempje
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2007 15:41

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door willempje »

Hartelijk bedankt, nu kan ik tenminste mijn facturen in kijken. Ik heb het al geprobeerd.
Ik ga zeker weer proberen om iemand van de technische dienst te pakken te krijgen.
Ik weet alleen niet of je ze via het nummer 08000407 te pakken krijgt of dat het een helpdesk is.

Volgens mij heb ik in al die maanden de hele klantenservice en helpdesk afgewerkt.

Weten meer mensen oplossingen ik hoor ze graag.
willempje

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door Gregoris »

Hallo willempje, dat nummer is denk ik van de Technische dienst 0800-0407

dan heb ik nog 2 gratis helpdesk nummers of ze het nog doen weet ik niet maar proberen kan altijd:
08-- 0505 en 0800 0115
mvg.

willempje
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2007 15:41

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door willempje »

Dank voor je hulp ik ga ze allemaal weer proberen. Morgen bel ik ze plat.

0800115 kende ik nog niet,
willempje

g.lazoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2006 22:50

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door g.lazoe »

hallo willempje,

ik dacht dat het probleem zo zachtjes aan wel een keertje opgelost was met internetbellen maar dat zal wel ijdele hoop zijn en blijven!
Ik reageer omdat ik hetzelfde probleem heb gehad? vorig jaar.
Zal je alle details besparen maar, terugbellen terwijl je niet kunt bellen was steeds wat ik kreeg te horen o.a. via e-mail. Heb ook diverse keren bij Primafoon rondgehangen maar voordat ik daar verbinding had dat duurde soms ook een half uur! (maar ik had tenminste geen prepaidkosten). Je wordt er bijna overspannen van want je weet op het laatst niet meer wat te doen!
Nadat ik op een ZONDAGMORGEN weer een poging heb ondernomen (inderdaad 0800-0407) kreeg ik iemand aan de telefoon(die me terug heeft gebeld want ik kon op gegeven moment wel gebeld worden maar kon zelf niet bellen!) die me tenminste weer een internetverbinding tot stand bracht !
enz.enz. ik wil niet verder uitwijden want ik voel weer ergernis/stress opkomen!(heb inmiddels een heel dossier met brieven en e-mails)
Uiteindelijk bleek het niet kunnen bellen te zitten in de TELEFOON ik heb een KPN toestel maar dat kan ook gelden voor eventuele andere toestellen, daar moest iets in veranderd/omgezet worden (vraag me niet wat, zo technisch ben ik niet).
Dit was destijds één van mijn vragen bij Primafoon of dat ook de oorzaak kon zijn, maar nee dat kon niet!
Via de helpdesk had iemand m,n hele experiabox verprutst en die meneer van Zondag heeft dat hersteld dus!
Ook zei deze meneer dat ik een klachtenbrief met gemaakte belkosten moest opsturen. Kreeg antwoord terug dat ik dat moest aantonen ondanks dat ik had gezegd dat het prepay was en dat ik dat dus niet kon!
Heb uiteindelijk toch m,n gemaakte kosten teruggekregen omdat iemand van de helpdesk dat voor me heeft doorgegeven!
Ik kom nergens meer aan omdat ik bang ben dat alles dan weer niet zal werken maar optimaal is m'n verbinding nog steeds niet (valt steeds weg). Maar op dit moment werkt het. Onlangs viel bij ons de stroom uit en toen schrok ik me wezenloos maar gelukkig deed alles het nog (maar niet beter en niet slechter).
Hoop dat het goed komt met alles en wens je sterkte.

P.S. een nummer wat ik hier ook nog heb is 0800-4450544 maar dat kan niet mobiel dus veel heb je er niet aan denk ik.

willempje
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2007 15:41

Re: internetplus bellen

Ongelezen bericht door willempje »

Ik kan wel bellen en internetten dat is na 4 maanden opgelost.
Ik ga donderdag met vakantie en heb besloten op een mailtje na even te wachten met bellen.
Dan gebruiken ze het excuus dat ze gebeld hebben terwijl het niet te controleren is.
Ik heb via een bepaalde site gratis nummers gevonden van de kpn, dat wil ik nog wel even delen
0800 2626254
0183699020
Ze kunnen dan ook niet zien wie er belt.

Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd dus weet het niet honderd procent zeker,
iedereen bedankt en na mijn vakantie vertel ik meer, over een week
willempje

Gesloten