LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ELQ hypotheek

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jimblo
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 sep 2007 11:56

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door jimblo »

hallo mhr ikke ,heeft u voor mij ook gegevens van u mannetje die de hypotheek voor u heeft overgesloten naar oblvion

erikske
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2007 21:10

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door erikske »

Hier ook niks dan negatieve ervaringen.

Door een tussenpersoon ook deze hypothek "aangesmeerd".
nu zit ik ermee.
Ondertussen zijn mijn maandlasten bijna verdubbeld!!
betaal nu 7,4% rente! En kan er niks aan doen...

Helemaal erg is dat gedreig bij een achterstand. Heb nu ook enkele weken achterstand omdat ik maandag aan mijn nieuwe baan begin en eventjes niet de mogelijkheden had om te betalen.
Ondertussen is er al een incasso-bureau ingeschakeld en kan ik bijna 200 euro extra kosten betalen. Tevens willen ze een makelaar langssturen om te taxeren voor openbare verkoop.. bla bla.. Dit mag toch niet na pas enkele weken achterstand??!?

Ik neem mijn telefoon al niet eens meer op als ik verwacht dat zij het zijn. Ze bellen dagelijks en hadden zelfs het lef eens een gesprek te openen met: en wanneer dachten wij te gaan betalen?

Nou, ik kan nog wel even doorgaan zo... maar ik ben blij als ik hiervan af zou kunnen komen, maar helaas.. moet het nog bijna 2 jaar volhouden met deze hypotheek.. Ben er al serieus over na aan het denken het te koop bord in mijn tuin te zetten.

ikke*
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mei 2007 18:14

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door ikke* »

Dat zou wel mogen Fregge, maar ik kan je niet mailen of pb'en. Ga niet zijn gegevens hier neerzetten....

fregge
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2007 11:02

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door fregge »

Hoi,

Zou je het mij willen mailen, als het goed is moet dat nu kunnen.

sameer
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2007 13:25

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door sameer »

Hoi ikke zou je mij ook de gegevens van je adviseur kunnen mailen.
Alvast bedankt

steef16
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2007 11:38

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door steef16 »

Hoi, ik heb ook een BKR notering maar de lening is al afbetaald. Het lukt mij niet om een normale hypotheek te krijgen en kreeg ook van mijn adviseur te horen dat ik via elq een hypotheek kon krijgen. Na het lezen van al jullie berichten heb ik besloten dit niet te doen. Ikke, mag ik van jou het telefoonnummer van jouw tussenpersoon hebben misschien dat hij wat voor ons kan doen. Dit zal de eerste hypotheek worden van mijn vriendin en mij. Vast bedankt.

ikke*
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mei 2007 18:14

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door ikke* »

Dat mag, mail me jullie email adres!

steef16
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2007 11:38

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door steef16 »

[email protected]

Vast bedankt.

giensie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2007 18:47

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door giensie »

Mag ik het adres van je mannetje.
[email protected]

E.de.Vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 aug 2007 23:09

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door E.de.Vries »


spierings
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2007 22:03

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door spierings »

Hallo ikke en de rest,
Wij hebben eind augustus via Unive contracten getekend voor een hypotheek bij ELQ. Tot vorige week donderdag 25 oktober bleek alles in orde volgens Unive. A.s. donderdag 1november zou de overdracht van de sleutel van ons nieuwe huis zijn. Echter donderdagmiddag werd ons meegedeeld door Unive dat de hypotheek was afgewezen. Voor iedereen die wij gesproken hebben onbegrijpelijk. Unive was haar handen in onschuld en ELQ beweerd dat zij de stukken pas op 11 oktober hebben ontvangen. In die tussenliggende weken hebben wij diverse malen aan Unive gevraagd of ELQ de hypotheekstukken wilde doorgeven aan de notaris. Wij zijn radeloos. Heb jij het adres van jouw tussenpersoon.
[email protected]

Bedankt
lotgenoot
[/b]

pandjeswinkel
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2007 21:33

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door pandjeswinkel »

hallo mensen,

ik heb vorig jaar december 2006 ook een ELQ hypotheek aangesmeerd gekregen door een tussenpersoon (PQ finance) doordat ik een BKR notering had 2x A2. achteraf heb ik er nu wel spijt van omdat de rente (incl. boete rente) die ik momenteel moet betalen 7,2 procent is. aankomend december komt er zowieso 1 procent bij op. gelukkig kan ik dit opbrengen maar ik kan mij voorstellen dat dat voor anderen wat moeilijker gaat.
ik vind dat ik ELQ niet de schuld mag geven (ondanks alles) omdat deze mij niet heeft gedwongen om de hypotheek af te sluiten. als ik 2 jaar had gewacht, had ik een "normale" hypotheek kunnen krijgen.
moreel van het verhaal, haastig spoed is zelden goed... :wink:

puk915
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2007 10:00

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door puk915 »

Hoi zou je mij ook het adres van dat handige mannetje kunnen toezenden?

[email protected]

Alvast bedankt

ikke*
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mei 2007 18:14

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door ikke* »

Jullie hebben allemaal mail :wink:

Wil wel even vermelden dat ik niet elke dag hier kijk, maar ik zal proberen elke week in te loggen.

Ik wens jullie allemaal succes en hoop dat jullie geholpen kunnen worden!

(zou het ook wel leuk vinden om te horen of het ja of nee gelukt is :wink:)

nisana
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2007 22:15

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door nisana »

hoi ikke heb je voor mij ook dat telefoonnr of adres betaal nu bij elq al 1900 euro per maand!!!!alvast bedankt

nisana
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2007 22:15

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door nisana »

:twisted: :roll:
Laatst gewijzigd door nisana op 08 nov 2007 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

sterretje76
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2007 12:45

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door sterretje76 »

mag ik ook het adres van het mannetje
bedankt

Lady Molly
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2007 20:11

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door Lady Molly »

Hallo ikke,

weer eentje die aansluit in de rij voor de gegevens van het Obvion mannetje. Ook wij hebben een offerte gekregen voor een hypotheek bij ELQ met een forse verhoging van onze maandlasten. Ons huis is inmiddels verbouwd op aanraden van onze "adviseur" maar nu blijkt dat de hypotheek waarschijnlijk geen doorgang kan vinden. Wel al de rekening ontvangen van de verbouwing! Wij balen enorm van deze wanvertoning in gang gezet door de "adviseur" en willen graag eens advies van bovengenoemd mannetje. Graag een mailtje naar [email protected]

edoi
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2007 15:43

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door edoi »

:lol:
Laatst gewijzigd door edoi op 12 nov 2007 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

nisana
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2007 22:15

Re: ELQ hypotheek

Ongelezen bericht door nisana »

waarom sluit je af bij elq terwijl het hier gaat om er juist weg te komen

Gesloten