Ron58, je bedoelt dat de KPN je vertrouwen heeft beschaamd, dan ga je naar een andere aanbieder, simpel toch. Heeft mijn inziens niet echt wat te maken met automatische incasso.
Je blijft volharden in niet lezen van eerdere bijdragen.
KPN bepaalt eenzijdig nieuwe regels, een paar jaar geleden moesten we ineens 4 maanden tegelijk betalen omdat men vóóruit abonnementsgeld wilde hebben in plaats van achteraf, vervolgens gaan we de datum nog bijna een maand vervroegen.
Als mensen hierop hun automatisch incasso intrekken gaan we weer de voorwaarden aanpassen en 1,25 rekenen.
Er is bij mij nog meer fout gegaan met KPN, maar daar heb ik het nu niet over, deze kosten voor automatisch incasso ,
WAAR DIT HELE TOPIC OVER GAAT, zijn voor mij de druppel.
Ik ben, vooruitlopend op jouw goede raad, inderdaad opgestapt bij KPN.
Als trap na krijg je dan ook nog kosten wegens "huur van apparatuur" die ik nooit van hen gehad heb.
Dit brengen ze in mindering op het bedrag wat ik terugkrijg voor de vooruitbetaalde maanden, ik heb dus geen enkel stuk gereedschap om dit aan te pakken, ik kan het niet inhouden op mijn betaling want ik krijg geld van hén.
Het enige gereedschap wat je hebt is de rechter, en daar is het bedrag weer te klein voor, dit weten ze dondersgoed.
Ik stap niet zomaar op voor 1,25 in de twee maanden, het gaat om de hele mentaliteit achter elke stap die KPN doet.
Dit bedrijf is diep gezakt en staat niet voor niets al maanden in de top drie van de klachtenlijst bij Kassa.
Ze hebben de vlag overgenomen van UPC, welke jaren de slechtste was, maar zelfs UPC heeft nog het fatsoen hun betalingsperiode (kabeltv) te incasseren in de eerste maand van die periode en niet nog een maand daarvoor.
UPC heeft van mij nog gewoon een machtiging