LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Go Energy

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
joyomade
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2008 23:41

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door joyomade »

Hallo,

Vandaag op mijn girorekening opgemerkt dat er een incasso opdracht is afgegeven voor een bedrag van €40,07 tbv Go Energy BV. :?: Ik ken dat hele bedrijf niet, nooit ergens een handtekening gezet en toch een incasso opdracht??????? Dat kan en mag dus niet om zonder toestemming een geldbedrag van iemands rekening af te halen! :twisted: Hoe komen ze trouwens aan mijn gironummer? Wat nu ? We hebben geprobeerd om via hun 0800-9009 nummer contact te krijgen. Niet dus. Ik ga in ieder geval contact opnemen met de postbank om door te geven dat ik die incasso-opdracht NIET heb afgegeven en dat op de eerste plaats deze opdracht stopgezet gaat worden en hoe ik nu dat bedrag terug kan vorderen. Hebben jullie dit ook meegemaakt? Hebben jullie misschien tips hoe wij dit probleem verder kunnen aan pakken. We hebben wel een telefoonnummer van consuwijzer. Misschien kunnen zij ons ook verder helpen. Elke reactie is welkom!

hermannoback
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2008 19:27

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door hermannoback »

Wij, een Stichting om mensen van de straat te houden, betalen energy voor een groep asielzoekers. Go-energy heeft een handtekening losgepeuterd op valse beweringen. (Ze beweerden Essent te vertegenwoordigen en naar Essent moesten verantwoorden dat ze op bezoek waren geweest.) De transfer kon niet meer ongedaan worden gemaakt. Verder zou de voorschotnota gebaseerd zijn op essent-leveringen, maar was bijna een dubbel bedrag. Met veel moeite weer terug bij Essent, maar het betaalde voorschot is niet terugbetaald. Ze hebben op al mijn brieven en e-mails slechts gereageerd met aanmaningen. Wie heeft ervaring met aanpakken wegens oplichting??

ictman
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2007 19:15

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door ictman »

Vreemde club die Go-Energy. Maar ik snap ook niet dat dit maar doorgaat. Is er dan niks aan te doen ?

Er irritant die mensen. Overtuigen je met het verhaal dat ze dan gaan kijken of ze je voordeel kunnen geven. Daarvoor moet je al een heel formulier invullen.

joo77
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2008 10:08

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door joo77 »

Ik was alleen thuis gisteravond en om 19 uur was iemand bij de deur. Ik woon zelf in een portiek waar je niet zomaar binnen kunt komen. Dus ik dacht dat dat de buren was, maar nee hij zei dat hij iemand van ESSENT is! en dat mijn woonwijk wordt uitgekozen om nieuwe pakket van ESSENT te proberen onder de naam van GO Energy. Ik woon samen met mijn vriend en ik kom uit buitenland, dus ik weet niet zoveel over het systeem hier, maar goed hij zei dat we wat korting zullen krijgen. Hij liet mijn een contract getekend. Later heb ik via internet gelezen dat GO Energy heel slecht is. Dikke leugenaars zijn ze!! Ik ben zo dom geweest!!

Vanochtend heb ik direct aangetekende brief naar hun gestuurd om af te zeggen. Ik hoop dat het wel goed komt. Ik heb nog een vraag die iemand misschien weet. Bij ESSENT staat op mijn vriend zijn naam. Kan GO Energy toch niets doen of wel? Ik heb GO Energy klantenservice gebeld en vroeg naar hun bezoekadres en ze gaf gewoon dat postbus adres. Toen heb ik nog een keer gevraagd en wat ze zei, "We hebben GEEN bezoekadres!". Dit is toch crimineel?!

Heeft iemand ook afgezegd en het is goed gegaan?

**nog later gevonden
Het geregistreerd adres van GO Energy bij KvK is
Ekkersrijt 7033 5692HB Son, dit is aangemeld als hoofdvestiging
(als iemand wil weten)

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&ge ... =addr&om=1

Gauner
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2008 16:59

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Gauner »

Kwam vanavond thuis van m'n werk, zie ik 2 mensen samen met mijn vriendin aan de eetkamertafel. Achter op hun jas staat go-energy.

Redelijk overvallen in mijn eigen huis hoor ik het verhaal aan van 1 van de 2. "wij zijn veel goedkoper dan essent ......... enz." Gaat de bel...
Nog een mannetje van go-energy.

Omdat we het niet echt vertrouwden hebben we de 3 verkopers meegedeeld dat we tevreden zijn met onze aansluiting bij essent en daar ook klant willen blijven.

Toen ze eindelijk weg waren ben ik eens gaan googlen en tot mijn niet zo eens erg grote verbazing lees ik de verhalen op deze site...

Redelijk onder de indruk van verhalen over handtekeningvervalsing en ongewilde contracten bel ik Essent om te vragen of ze een switch kunnen blokkeren.

Gelukkig duurde het deze keer niet zo lang voor ik iemand aan de lijn kreeg.
:wink:

De meneer aan de andere kant van de lijn verteld mij dat het helaas niet mogelijk is om dit te voorkomen. Het is nmlk zo dat alle energiecontracten in een landelijke database staan waar blijkbaar iedere leverancier bij kan :!:

Hij kan wel een melding bij ons contract maken dat wij niet wensen over te stappen. Dus als een energiebedrijf ons wil afmelden zal essent contact opnemen met dat bedrijf met de vraag om een contract met handtekening te overleggen.

Het antwoord op mijn vraag "onderneemt essent ook iets tegen bedrijven met dit soort praktijken?"

Op dit moment niet. Wel verzamelt essent alle klachten die ze over malafide bedrijven krijgen en indien er, voor essent maatstaven, genoeg meldingen zijn zullen er wel gerechtelijke stappen ondernomen worden.

Verder is er wel een landelijke toezichthouder, DTE, maar daar kun je volgens hun site www.dte.nl niet terecht met klachten over leveranciers.....

Hoog tijd dat er zo'n instantie komt...

De garoeten

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

@Gauner: Goed om te weten dat Essent dit OOK doet. Echter helpt het weinig ben ik van mening. Bij eneco gebeurt het al maanden maar de leveranciers hebben er maling aan. Alle klachten worden verzameld en we vragen of we de gegevens van de klant mogen gebruiken mocht de betreffende leverancier dit vragen om na te kijken hoe het komt dat de betreffende klant onterecht is overgenomen. Van de VELE klachten die worden verstuurd lees je vaak als reactie zoiets van "we betreuren het dat dit voorkomt bla bla bla. We zullen onze verkopers beter informeren en opletten op hun gedrag."Naar mijn weten word het alleen maar erger.

indo mie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2008 10:04

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door indo mie »

Voor de diegene, die bij go energy zitten. Heeft er al iemand geld terug gekregen van de jaar afrekening? Heb namelijk vorig jaar december m´n rekening nr door gegeven en dit jaar ook al weer 4x gebeld en opnieuw door gegeven, maar tot heden nog niets van gezien. Word er echt niet goed van. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

sjmiddendorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2008 19:32

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door sjmiddendorp »

In mijn werk wordt ik vaak confronteerd met benadeelde clienten die door diverse energieleveranciers, zo ook Go energy zijn opgelicht. Wat mij hieraan is opgevallen, dat twee groepen veel te maken hebben met deze agressieve manier van verkopen en ook daadwerkelijk zijn gedupeerd. Ouderen en allochtone mensen( die moeite hebben met de Nederlandse taal), zijn voor de colporteurs een makkie om overeenkomsten af te sluiten.
Zo zijn ook mijn bejaarde ouders gedupeerd door Go energy. Gebleken is dat Go energy de vorige leverancier Essent niet heeft doorgegeven dat mijn ouders over zijn gestapt naar Go energy, wat ze wel moeten doen. Essent wilde de meters afsluiten bij mijn ouders, omdat ze contractloos beken te zijn. Naar veel telefoontjes over en weer is het weer goed gekomen bij Essent.
Maar de ellende bij Go energy is nog niet voorbij. Ik heb mij suf gebeld naar Go energy. Wat blijkt, de colporteur heeft zomaar geboorte jaar 1936 ingevuld terwijl mjjn moeder van 1932 is. Go energy hanteert namenlijkk een leeftijdsgrens. Bij ouderen van 1935 of daar onder mogen geen contracten worden afgeloten.
Of dit nou juridisch onderbouwt is weet ik niet precies. Misschien weet iemand dit? Ik heb ze verzocht de betalingen die zijn gedaan terug te storten en het contract nietig te verklaren. Dus ik hoop dat dit gaat lukken.

mollemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2008 16:22

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door mollemans »

zojuist hier verkoper aan de deur gehad (tilburg) van Go energy. Voordat ik iets kon zeggen stond hij al in de woonkamer en tikte met zijn pen op het contract.

Als ik die informatie zou leveren zou ik een telefoontje krijgen en een welkomstbrief en dan zou ik binnen 8 dagen alsnog van contract mogen afzien. Ik gaf aan dat ik enkel informatie moest geven en dat er in kleine letters al leveringscontract stond en dat ik met ondertekening akkoord ging met overdracht van levering aan go energy.

Dit is heel wat anders dan gewoon informatie. Heb dus niets getekend, die pen zelfs niet aangeraakt. Het gesprek ging verder en werd aggresief van toon bij vlagen.

Ik hield vol dat ik enkel contracten teken met volledige instemming en dan die 8 dagen niet nodig heb om op te zeggen. "ja maar, dit was toch handig en scheelde al snel vele euro's per maand."

Nee iets voelt goed of het voelt niet goed en daar kunnen die euro's niet veel aan veranderen. en met een brief binnen 8 dagen kan veel misgaan.

Ik heb niks getekend en verwacht dan ook niet dat ze zover zullen gaan dat ze iets kunnen ineenflansen dat ik een contract zou hebben; ze hebben mijn naam en mijn adres, maar meer ook niet. en als ik wel een contract krijg dan krijgt go energy een aangetekende brief op de mat.

Maak van dat Go maar rap een no GO, of bekijk het als GO away.
zeer irritante manier van nieuwe contracten winning.

Ik besef dat dit niks met de diensten van energiebedrijf GO energy te maken heeft, maar het is voor veel mensen wel het eerste contact met hun bedrijf en kan niet zgegen dat ik een positieve eerste indruk heb gekregen.

Essent, de huidge leverancier was er ook absoluut niet blij mee en de zin dat Go energy klein is en zich enkel op zuid-nederland richt( waarmee de colporteur kwam als pluspunt, klien bedrijf veel moeite voor individuele klant) blijkt gewoon een glasharde leugen te zijn. Mij rest dan de vraag hoeveel is er waar van de rest van het verhaal..

Advies derhalve: wegblijven bij dit bedrijf..

Christopher
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2008 12:58

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Christopher »

Ik heb ook flink wat gezeik met Go Energy.

September 2007 kwam er een jongeman bij mij aan de deur met de smoes dat er in de buurt geklaagd is over de hoge energiekosten en dat ze daar bij Go Energy wat aan kunnen doen. Ik luister zijn verhaal helemaal uit, omdat ik niet direct happig ben. Uiteindelijk doet hij mij een aanbod en ik houd het naast mijn tarieven van Oxxio en daarbij lijkt het inderdaad alsof ze flink goedkoper zijn.

Echter heb ik een meerjarig contract bij Oxxio waar ik niet zomaar onderuit kan. Ik vertel hem dat ik een boete moet betalen wanneer ik mijn contract opzeg bij Oxxio en zeg dat het voor hem verspilde moeite is geweest.
Hij antwoordt hierop dat dat niet waar is. De regering zou het bij wet hebben verboden meerjarige contracten af te sluiten en daardoor zouden de huidige contracten dus niet rechtsgeldig zijn, en zodoende kon ik iedere maand opzeggen. Ik had die week net iets over het onderwerp gehoord in het nieuws, maar niet die precieze woorden. Ik geloofde hem toch maar en heb getekend. Sindsdien niets dan ellende.

Allereerst begon het met de hoge maandlasten. De verkoper beloofde mij een maandlast die 15% lager zou liggen dan bij Oxxio. Toen ik mijn eerste rekening kreeg, was deze €15 duurder. Daarnaast hadden ze mijn naam verkeerd gespeld. Ik heb gebeld en kreeg een ontzettend knullige (jonge)dame aan de lijn die niet begreep wat mijn probleem was. De volgende maand precies hetzelfde verhaal, nog steeds waren de tarieven en mijn naam niet gecorrigeerd! Nu heb ik de rekening van Januari nog niet betaald, omdat zij tot op heden nog niets gewijzigd hebben. Daarop heb ik ook nog geen reactie gehad.

Helaas, twee weken geleden, kreeg ik een brief van Oxxio met daarin geschreven dat ik een boete moet betalen van €100,- wegens contractbreuk. Ik verbaas mij hierover en stuur zowel Oxxio als Go Energy hierover dezelfde brief dat mij verteld is dat mijn contract niet meer geldig was. Oxxio beantwoordt netjes met een telefoontje en wijst mij naar de site www.dte.nl waar alle informatie in staat, dat het nog wel mag. Zij verwijzen mij naar Go Energy, die dus gelogen heeft.

Go Energy belde mij vandaag terug. De vrouw wilde mijn verhaal eerst horen. Ik heb haar het bovenstaande verteld en zij reageert lacherig: maar meneer, dat is uw verantwoordelijkheid, wij gaan die boete echt niet betalen hoor! Ik antwoorde haar dat ik voorgelogen ben door Go Energy en dat zij daar de consequentie van moeten nemen. Zij neemt dan even contact op met haar manager en antwoordt vervolgens weer: "maar toch gaan wij niets betalen. U kunt terug gaan naar Oxxio om te vragen of je weer bij hun ingeschreven mag worden om de boete daarmee te vermijden."

Sorry? Dit is toch geen oplossing! Ik heb dit haar verteld en gezegd dat ik eis dat er een andere oplossing komt! Ik wil niet terug naar Oxxio, omdat ik daar ook ontzettend veel klachten over heb. Zij dienen het in mijn ogen op te lossen, maar als ik hier alle klachten lees, dan ben ik niet de enige die last heeft van de oplichtingspraktijken van Go Energy :(

Wie weet wat ik hier nu mee aan zou kunnen?

Kyle
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 apr 2007 18:21

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Kyle »

Kan me niet vinden in de klachten.
Go Energy is een uitstekend nieuw bedrijf in de markt.
ze hebben zeker scherpe tarieven.
waar het om gaat is dat de verkoper zich netjes gedraagt en alles eerlijk uitlegt, dan is er niks aan de hand.
Bij mij is gister iemand geweest, en ik moet zeggen, het ging er stukken netter aan toe dan de boys van Oxxio, Greenchoice en Energiedirect.
Dus ik blijf voorlopig by Go Energy. Bovendien wordt elke klant nagebeld.
ook een pluspunt.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Hebben we Kyle weer met haar geen-problemen-relaas. Spit internet ook hier maar eens goed voor door. Ook Go-Energy doet het, net als Oxxio, slecht op de markt.

Even buiten dit alles. Die vertegenwoordiger waar jij mee hebt gesproken, moet gewoon klanten binnenhalen. Zowiezo mag Oxxio jou een opzegvergoeding in rekening brengen. Dit is helaas maar waar. Dit is inderdaad jou probleem. Dus de medewerker van klantenservice heeft gelijk. Gezien het feit dat er geen bewijzen zijn over wat die vertegenwoordiger tegen jou gezegd heeft, zit je met handen en voeten gebonden. Het is jou wordt tegen dat van hen.

Ik ben bang dat je eraan vast zit. Dit voor laten komen kan je ook niet, want dat verlies je.

Feit is helaas dat je geen bewijs hebt en dat je de voorwaarden zelf niet hebt nagelezen en klakkeloos op het verhaal bent afgegaan. Dit is gewoon een zeer domme fout. Je moet nooit ergens voor tekenen waar je niets of weinig over weet. Ook heb je normaliter 8 dagen afkoelperiode bij colportage. Dit houdt in dat wanneer jij je bedenkt er binnen 8 dagen een brief binnen moet zijn bij Go-Energy waarin staat geschreven dat je afziet van het contract. Jij bent deze periode al voorbij dus.....leer voor de volgende keer.

"Laat je nooit verleiden!!!!" Dat is iets wat mijn ouders mij altijd geleerd hebben. Hoe mooi het verhaal ook is, laat je nooit verleiden. Tuurlijk kun je dan een fout maken, maar om dat zo veel mogelijk te minimaliseren moet je altijd eerst het kortste contract aangaan om uit te proberen. Bevalt het dan kun je verlengen, bevalt het je niet dan kun je weg na een jaar of binnen een jaar. Voordeel hiervan is dan dat de opzegvergoeding ook lager uitvalt.

helda
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2008 13:28

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door helda »

Aan iedereen, begin er niet aan. Medewerkers van Go energy krijgen betaald om positieve berichten te verspreiden op internet. Zij zijn geen haar beter dan Greenchoice, Oxxio, Nem nederlandse energie maatschappij, nuon of welke andere dan ook. Go energy probeert de negativiteit van de slechte service, te hoge rekeningen, dubbele rekeningen, foutieve automatische incasso's te verdoezelen. Het is een louche bedrijf dat de zaken niet op orde heeft.

Tip: Blijf bij je oude leverancier. Je bent bij Go energy niet voordeliger uit. Neem bijvoorbeeld het vastrecht van Go energy. Bij NRE betaal ik 2 euro per maand aan vastrecht voor stroom en het zelfde voor gas. Bij Go energy is dit 5 euro voor stroom en 5 euro voor gas. In totaal 120 euro per jaar, bij NRE is dat 48 euro per jaar. Leveringstarieven verschillen zeer weinig, ongeveer 10 euro per jaar, gemiddeld verbruik. Dat betekend dat je bij Go energy minstens 70 euro per jaar duurder uit bent.

wallywillemen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2008 19:33

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door wallywillemen »

Gelukkig kan ik hier mijn verhaal kwijt. Hier onder vindt u de brief die ik uiteindelijk heb gestuurd naar Go energy. Het 1 en ander wordt dan wel duidelijk.


Heer/ Mevrouw,


Bij deze wil ik een klacht indienen over jullie arrogante houding als bedrijf en voor de poging mij onrechtmatig geld afhandig te maken.

Begin April 2007 had mijn vrouw een contract van jullie ondertekend. Op aanraden van de deur verkoper kon mijn vrouw zonder zorgen een handtekening plaatsen want met 1 handtekening zou het contract weer ontbonden zijn.
Daar ik een slechte ervaring heb gehad met energiebedrijf Oxxio (die had mij voor 217 euro opgelicht dmv een onterechte automatische afschrijving), heb ik ook direct een annulering van contract per brief naar jullie gestuurd in de geldende periode dat dit mogelijk was.

De eerst volgende brief die ik ontving was een kennisgeving voor te switchen naar GO-Energie.

In reactie hierop had ik meteen gebeld naar jullie bedrijf, die per telefoon mij heeft laten weten dat de annuleringsbrief aan hun aandacht was ontglipt en dat alles berustte op een misverstand. De switch zou niet worden doorgezet.

Helaas heb ik hier geen schriftelijke reactie op mogen ontvangen. (waar ik ook niet vanuit ging, daar het allemaal nu werd rechtgezet en voor mij dus niets zou veranderen)

Gelukkig heb ik meteen na dit telefoon contact mijn energie bedrijf ESSENT gebeld/gemaild en exact vermeld hoe de vork in de steel zat.

Dit bedrijf heeft ook contact gehad met jullie bedrijf, waar de fout van een onterechte switch werd erkend.

Dit heeft ESSENT mij ook laten weten dmv een brief. (zie bijlage)
Hierin staat vermeld dat de switch aanvraag inderdaad (na onderhoud met jullie bedrijf) onterecht is uitgevoerd en dat jullie geen kosten in rekening mogen brengen.

Essent heeft het misverstand gecorrigeerd dmv van een correctie nota.
(dit is de periode die Go energy zogenaamd had verzorgd, was dus al betaald in aug 2007)

Al bij al niets aan de hand, echter in februari 2008 werd zonder mijn toestemming een bedrag automatisch afgeschreven voor gebruik van elektriciteit voor de periode 4 mei 2007 t/m 18 juli 2007.

Notabene de gelijke periode waarvoor ESSENT terecht een correctienota voor had gestuurd.
Gelukkig was ik er dit keer op tijd er bij ( bij Oxxio niet) en heb ik het bedrag terug laten boeken.

Nu heb ik een rekening met acceptgiro van jullie ontvangen. (zie bijlage)

Natuurlijk heb ik jullie service nummer direct weer gebeld na ontvangst van deze nota.

De meneer die mij te woord stond liet mij weten dat de annuleringsbrief nooit was ontvangen en dat er ook geen naslag was van de voorheen gepleegde telefoongesprekken.
(terwijl naar zijn zeggen dit altijd gebeurd en gaf aan dat ook dit gesprek werd vastgelegd)
Hij raadde mij aan gewoon de rekening te betalen want dan was ik van jullie bedrijf af.

Misbruik maken van de positie waarin iemand terecht komt als de annuleringsbrief en telefoongesprekken zogenaamd niet zijn ontvangen en waarbij ik in een situatie wordt gebracht dat ik moeilijk bewijzen kan leveren.(Gelukkig heeft ESSENT hier in voorzien).


Rondweg SCHANDE! Praktijken die mij aan Oxxio doen denken.

U begrijpt natuurlijk wel dat ik deze rekening niet betaal en dat de administratieve afhandeling van deze rekening per direct STOPT.

Ik stel een excuus zeer op prijs en een eventuele tegemoetkoming van de extra kosten
die ESSENT in rekening heeft moeten brengen om jullie fout goed te trekken.




Was getekend,



Ik laat het nog weten wat de reactie is van Go Energy.

MVG Wally

helda
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2008 13:28

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door helda »

Kyle is volgens mij ook verkoper, medewerker van Go energy.

Kyle
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 apr 2007 18:21

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Kyle »

nee hoor Kyle heeft gewoon een kantoorbaan by een telecombedrijf

helda
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 feb 2008 13:28

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door helda »

Laat me raden.. Telecombedrijf, callcenter. En jij belt alles na? Klinkt leuk, maar in de praktijk komt er niks van terecht. De negativiteit over Go energy is er niet voor niks. Je bent geen haar beter. Wat weet jij ervan dat Go energy een goed bedrijf is of juist niet? Ben je klant? Zo ja hoe lang(nog)? Go energy bestaat nog maar één jaar. Go energy is een Dot.Com bedrijf dat op korte termijn weer zal worden verkocht aan de hoogste bieder. [/quote]


Geplaatst op: 26 Feb 2008 03:28 Onderwerp: Go energy goed tot nu toe.

Kan me niet vinden in de klachten.
Go Energy is een uitstekend nieuw bedrijf in de markt.
ze hebben zeker scherpe tarieven.
waar het om gaat is dat de verkoper zich netjes gedraagt en alles eerlijk uitlegt, dan is er niks aan de hand.
Bij mij is gister iemand geweest, en ik moet zeggen, het ging er stukken netter aan toe dan de boys van Oxxio, Greenchoice en Energiedirect.
Dus ik blijf voorlopig by Go Energy. Bovendien wordt elke klant nagebeld.
ook een pluspunt.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Ik vraag mij toch zeer stellig af.... Kyle staat eerst te gillen en te schrijven dat Oxxio een fantastisch bedrijf is en blablabla en nu doet zij dat weer met Go Energy.

Sorry Kyle je bent allang ontmaskert hier op dit forum.

Je werkt via via en daar krijg jij voor betaald. Hoe heet dat Telecombedrijfje Kyle.... Wedden dat je het niet durft te zeggen of dat je met een andere naam komt.... Houd er wel rekening mee dat ik mensen ken die jou verhaal kunnen nalopen. Deze mensen hebben voor Oxxio gewerkt en kennen ook weer mensen van verschillende telecombedrijven.

Trouwens leuk wisselend IP-adres heb jij.......... en die is niet van Tros-Radar.........

Kyle
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 apr 2007 18:21

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Kyle »

@maarten1234

of je het nou met me eens bent of niet, ik speel niet op de man af en jij wel. dat zegt meer over jou lijkt me.

Wassily
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2008 10:35

Re: Go Energy

Ongelezen bericht door Wassily »

PAS OP!

Wat een XXX. Eerst krijg ik één of andere leugenaar aan de deur. Als ik teken ben ik tot niks verplicht en krijg ik informatie thuisgezonden, dan belt iemand mij binnen twee dagen of ik mee doe. NIKS ERVAN! Hierbij had ik meteen een contract getekend. Ik zou wel 30% goedkoper uit zijn. Ook niet waar. Ik heb twee maanden lang een voorschot van €190 moeten betalen. Bij Essent was dit €77 en ik kreeg aan het eind van het jaar nog veel geld terug ook! Ik heb na een stuk of 8 gesprekken met de zogenaamde helpdesk van GO 'XXX' Energy, die trouwens niet gratis is, mijn abbonement geanuleerd. Nu krijg ik een eindafrekening. Ik dacht dat ik in het uiterste geval €77 per maand zou moeten betalen. Maar het sprookje gaat verder. Ze zeggen dat ik niet €190 per maand heb betaald maar €160 terwijl ik toch echt de afschriften heb liggen. Uiteindelijk krijg ik maar €45 terug. Ik heb dus in twee maanden tijd €320 aan energie uitgegeven. Dat is wel heel vreemd aangezien het goedkoper zou zijn. Dat is wat ik bij Essent in 5 maanden betaal. Nu bel ik de helpdesk, zijn ze niet te bereiken. PAS OP!!!! Het zijn XXX!!!

Gesloten