LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versnellingsbak kapot VW polo

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
classic76

Re: Versnellingsbak kapot VW polo

Ongelezen bericht door classic76 »

De seat Arosa van mij (nieuw gekocht in 1999) had na 5 jaar ook hetzelfde probleem met de versnellingsbak. Hiervoor was een coulance regeling van de seat omdat dit een bekend probleem was alle kosten vergoed gekregen.

Joyyyyy

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

laat seat nu min of meer volkswagen zijn... :wink:

geran auto s

Ongelezen bericht door geran auto s »

Auto Geran in maarssen repareerd deze versn bakken ,en monteerd

deze voor aanzienlijk minder geld.
indien u zelf de en monteerd repareren zij hem voor ongeveer 350,00 euro anders komen er montage kosten bij ,maar deze zijn ook veel lager als bij uw garage. altijd 3 mnd.garantie op onze reparatie.

tot ziens bij Auto Geran in Maarssen

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je voor aankoop op www.problemcar.nl gaat kijken weet je genoeg, sommige VW versnellingsbakken die ook in Seat's zitten hebben dit nu eenmaal, en als je het vooraf weet dat het een zwak puntje is koop je het of kies je een andere, de automaten zijn wel goed, of een zwaardere motor die andere bak heeft, zo los je dat vooraf op, tenzij de dealer kan beloven dat het bekend is en uit coulance gedaan word.

Zo voorkom je dit soort bekende en dure rekeningen!

teddys57

Ongelezen bericht door teddys57 »

Bekend probleem bij VW,na 2001 kwam er een modificatie aan de versnellingsbakken.
Ik had zelfde euvel met een Lupo SDI uit 98,ik heb hem laten maken bij iemand die op marktplaats adverteerde, kreeg 2 jaar garantie,kan alleen maar zeggen perfekt gereviseerd.Nu jaar verder nog altijd perfekt.
Was 650 euro kwijt,altijd goedkoper als bij vw.

nl2ger

Ongelezen bericht door nl2ger »

Ik heb het euvel gehad bij een polo 1.9 Diesel uit 1996 en heb er een revisiebak onder laten zetten bij Schaap & Bron uit Joure deze mensen zijn ervaren in deze merken en de service is super dus echt een aanbeveling. Laat NOOIT je versnellingsbak door beun de beunhaas repareren of een handige Harry want daar was ik ook de dupe van..

frank_nieuwegein

Ongelezen bericht door frank_nieuwegein »

de problemen met de versnellingsbakken doen zich vooral voor bij SDI en de 1,4, daar is het dif met klinknagels vastgezet. de versnellingsbakken die je bij de rev bedrijven koopt zijn de klinknagels vervangen voor boutjes (net als bij de TDI) en dus zal het probleem niet meer voorkomen

nl2ger

Ongelezen bericht door nl2ger »

Bij was het lager het geval die van de 4e versnelling waarna alles dus ook nog eens kapot draaide. Ik heb nu een modificatie erin zitten voor dat lager zeg maar dus het zou niet weer mogen gebeuren. Maar ben wel nieuwsgierig of er nu nog mensen stranden met een revisiebak eigenlijk.

Gesloten