LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Technische tekening van een keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
oks

Re: Technische tekening van een keuken

Ongelezen bericht door oks »

beste Maxx,

Voor de hulp hoef ik geen geld, uiteindelijk wil ik een keuken verkopen. En die twee uurtjes op mijn leven valt wel mee.

uiteraard, kun je niet alles in één keer perfect aangeven, maar als een klant niet wijzigd of andere dingen toepast dan lukt het vaak wel.

Heb je trouwens wel eens gehoord van een bouwonderneming die een gat naar buiten boort? ik namelijk nog niet, dat doet met vaak achteraf

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Wat mij erg verbaasde is het feit dat je niet in 1 licensie een keukentekening kunt maken terwijl mijn collega een leidingschema in elkaar draait.
Probeer eens een auto te kopen, waarbij je tegelijkertijd 2 verschillende kanten mee op kan rijden.....

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Uhhhh.......dit gaat toch niet over het CBW 16again? :D

CeesZero

Ongelezen bericht door CeesZero »

Ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten en uiteindelijk zelf een tekening in elkaar gedraaid waar de diverse aansluitpunten op staan.
Na wat heen-en-weer geschrijf en nadat ik een toelichting heb geschreven is de aannemer accoord met mijn tekening :)

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

En nu maar hopen dat je weet waar je het over hebt, ik ben er geen voorstander van dat klanten hun eigen installatie tekeningen/schema’s gaan maken. Het meeste wat de klant besluit zelf uit te voeren is in 97% van de gevallen verkeerd.

Tip: denk niet dat alles nu in kannen en kruiken is!

GWTE

CeesZero

Ongelezen bericht door CeesZero »

Bedankt voor de Tip :)

Ik weet dat ik er nog niet ben, maar ik heb in ieder geval tijd "gekocht" om de keukeninspiratie tot ongekend nivo te laten oplopen. En ik kan op mijn gemak onderhandelen ;)

Gesloten