LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
pino31
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:57

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door pino31 »

ik heb laweto net gesproken ook kumij zelf heb ik gebeld en die bevestigen dat het contact met het montagebedrijf de problemen heeft veroorzaakt. Het inmeten werd niet goed gedaan met alle gevolgen van dien. Verder hebben ze veel problemen gehad met de telefoonlijn, na de verhuizing, maar goed ze proberen alles naar een ieders tevredenheid af te ronden.

klaas 12
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2008 16:06

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door klaas 12 »

Bas101
Onze ervaring met Delta verliep uitstekend en ze monteren netjes en leveren ook alles netjes af, ik weet niet wat er bij jullie dan fout is gegaan maar bij ons is het goed verlopen, dus als je aan mij vraagt dan zal ik hun aanprijzen. Als het montage bedrijf er niet was geweest was bij ons ook alles fout gegaan. Het montage bedrijf heeft samen met ons de hele offerte opnieuw in moeten vullen omdat de draai richtingen en rooster niet klopten, dus wij hebben geen slecht woord over voor Delta. Alleen het contact met Laweto verliep slecht.

Beste pino31
Ik kan u 1 ding garanderen het ligt niet aan het montage bedrijf, maar bij laweto zelf. Als die de maten niet goed doorgeeft dan ligt de fout bij Laweto die neemt de opdracht toch aan. Het montage bedrijf moet het ook zelf plaatsen dus die zal wel weten wat die doet.

Wij doen in ieder geval geen zaken meer met Laweto kozijnen. En dat gaat ook moeilijk als ze geen telefoon opnemen.

pino31
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:57

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door pino31 »

Kumij de leverancier van de kozijnen bevestigd dat het montage bedrijf geen goed werk leverde. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat dat niet klopt. Waarom zou een kozijnenleverancier die al 50 jaar bestaat hierover niet de waarheid spreken?? En zo'n bedrijf zou ook echt niet zijn producten blijven verkopen via laweto als ze slecht werk afleveren!

Maar goed het blijft het ene woord tegen de ander, wij zijn er nog niet helemaal uit.

klaas 12
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2008 16:06

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door klaas 12 »

pino31

Hoe verklaar je dan het verhaal van Johan v o dan dit moet u toch ook genoeg zeggen. Dan zou ik graag van die Johan ook weten wie als daar de kozijnen heeft geplaats. Dan is dat die Delta ook niet geweest zoals jij zegt adt is dan vast een andere geweest. Dus Johan graag je reactie hierop als je wilt.
Maar ik blijf bij mijn standpunt ik heb liever Delta dan Laweto want Delta neemt in ieder geval wel op.

Maar pino31 ik krijg het gevoel dat jij bij Laweto werkt, want je reageerd over al op.
En Delta is toch een ander bedrijf dan Laweto dus dat heeft niets met de produktie van de kumij te maken.

pino31
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:57

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door pino31 »

ik reageer overal op omdat ik vandaag veel thuis was en er veel mee bezig ben. We zijn al een tijdje bezig en hebben nu nog 3 offertes liggen waar we uit willen kiezen, maar ja wel 4000 duurder dan laweto.

Laweto is de tussenpersoon tussen delta montagebedrijf en kumij. Delta heeft de kzijnen geplaatst voor de orders van laweto. Laweto bestelde de kozijnen bij kumij....Laweto werkt niet meer met delta...door de slechte montages en inmetingen van het montagebedrijf delta. Dat is wat mij verteld is door laweto en Kumij...

Bas101
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2008 14:58

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door Bas101 »

klaas12
Bij ons is er door Delta niet goed ingemeten en daardoor pasten de kozijnen dus ook niet.
Beetje raar om meteen te gaan schermen dat pino bij laweto zou werken.
Ben jij soms van Delta? Dat slaat toch nergens op. In dit topic worden ervaringen gevraagd, die worden gegeven.

Johan v O
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2008 16:15

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door Johan v O »

Delta heeft geregeld dat de kozijnen bij ons alsnog zijn geplaatst terwijl Laweto dat had moeten regelen! Laweto heeft kozijnen besteld aan de hand van de offerte en niet aan de hand van wat de inmeters hadden doorgegeven, dus verkeerde kozijnen.

Laweto is ondertussen verhuisd en hebben een nieuw telefoonnummer. Vreemd! Als je belt krijg je nooit de juiste persoon te pakken maar altijd iemand die "nergens" van af weet en die het allemaal "heel erg" vindt! Er wordt nooit gereageerd door de juiste persoon, ook niet op mailtjes.

Overigens bestaat Laweto pas net een jaar. Hoe lang zullen zo het nog volhouden als ze zo te werk blijven gaan?!

Ik ben in ieder geval blij dat na 7 maanden gezeik alles eindelijk gemonteerd is. Als ik op Laweto had moeten wachten dan was het waarschijnlijk nog steeds niet klaar!

pino31
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:57

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door pino31 »

hoi johan

Kan me vorstellen dat dat behoorlijk balen is. Ik weet ook nog niet zeker of ik met ze in zee ga. Maar als ik bel krijg ik meteen iemand aan de lijn nooit geen probleem.

Het verliep dus niet goed met delta en laweto, maar wat ik van kumij begrijp is dat dat toch echt kwam door het verkeerd werken van delta....zij leveren geen kozijnen aan delta meer, maar werken verder met laweto....

kortom we kijken nog even wat we gaan doen :roll:

naam
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007 18:47

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door naam »

snap niet dat je zo in de verdediging ga pino, je krijgt nu van alle kanten te horen dat het niet zo goed gaat daar, een bedrijf wat alles uit besteed dus alleen maar een handels onderneming die afhankelijk is van een derde montage bedrijf, het zal best goedkoper zijn maar je zij 4000 euro, maar op wat voor totaal bedrag?? en elke euro is er 1 teveel als het niet goed gaat en je tussen een verkoop maatschappij en een montage bedrijf terecht komt die naar elkaar gaan toewijzen, zou nu in dit geval geen euro aan betalen, dan heb je in ieder geval na afloop geen buikpijn dat je zo je geld in de sloot hebt gegooid een mercedes die 4000 euro goedkoper is maar nooit wordt geleverd is niet 4000 goedkoper maar heel veel geld weggegooid.

maar de beste stuurlui staan aan wal en de tijd zal het leren wat je straks aantreft.

csieuw
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2007 20:53

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door csieuw »

Het is ons duidelijk...goedkoop=duurkoop. Zo blijkt maar weer :cry:

Kozijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2008 09:26

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door Kozijn »

Natuurlijk maakt elk bedrijf fouten, maar mijn ervaring is zeer positief, Verleden week zijn kozijnen geplaatst door Laweto door eigen monteurs zeer nette monteurs, die werken hard door en bovendien heb ik elke avond een telefoontje van de firma mogen ontvangen met de vraag of alles naar tevredenheid loopt.

Dus iedereen heeft zijn eigen ervaring en wat betreft Delta techniek of zoiets, ik weet het niet is dit niet iets dat de 2 bedrijven zelf moeten uitzoeken.

Ik ben ieder geval zeer tevreden.

Marijke

pino31
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:57

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door pino31 »

naam,
ten eerste heb ik nog niet besloten om het door laweto te laten plaatsen. En als je kijkt naar de pos en neg referenties hier op het forum.....tja.... :wink:
En wat marijke ook schrijft neem ik ook weer mee in mijn keuze. Het probleem van contact hebben met laweto is bij mij al geen probleem, kan ze elk moment bellen heb nog nooit geen gehoor gehad. Dat heb ik wel gehad bij bedrijven die juist goed bekend staan, dus dat zegt niks naar mijn idee.
Je kan een betalingsgarantie afgeven, dat houdt in dat je aangeeft het geld te hebben, maar pas betaald als het erin zit en goedgekeurd is door ons. Er zijn weinig bedrijven die dat doen, de meeste willen zelfs al 30% zien op het moment van bestellen....
Ik heb laweto geregeld gesproken en het klinkt allemaal goed, ja ik weet het het kunnen ook verkoopspraatjes zijn :wink: maar.....dat moeten we nog zien. Ik zeg nog geen ja en ben nog steeds voorzichtig bekijk alles van meerdere kanten. Ze hebben vast veel meer klanten gehad dan die hier staan, en meestal schrijven degene waar het niet goed gaat.
marijke woon jij toevallig in de omgeving van Den haag. Ik wil graag het produkt een keer zien. :)

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door felicitas »

pino, als je het nu zeker wilt wezen ga je niet op dit forum af, maar vraag je gewoon aan leweto of ze een stuk of 10 adressen bij jou in de buurt kunnen geven en ga dan is met die mensen praten en ga kijken dan kom je er zelf achter, en dan wel in zo'n straal van 20 kilometer dat moeten ze toch makkelijk kunnen geven en gewoon niet voorruit betalen, een bank garantie afgeven kost best veel geld en als ze die zekerheid willen hebben laat hun dan de kosten betalen van deze bank garantie en laat alles goed op papier zetten want later kun je dat niet meer regelen.
in ieder geval een hoop succes.

pino31
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:57

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door pino31 »

hoi ik heb inderdaad naar referenties hier in de buurt gevraagd, die komen eraan als het goed is. Ik ga al niet meer echt af op het forum het heeft gewoon 2 kanten. we kijken nog wel. We gaan ws bij de fabriek kijken en op kantoor, mijn scoonouders wonen in die hoek, dus dat combneren we dan.

ook U
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2008 21:04

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door ook U »

De leveringsvoorwaarden van dit bedrijf zijn niet echt prettig voor een klant. Dit alleen als u persoonlijk niet een gedeponeerde set van voorwaarden heeft. Vraag deze op bij de kamer van koophandel.:idea:
Neem de tijd en bel kamer van koophandel, mensen die zich gepasseerd voelen moeten dit gewoon kenbaar maken bij de kamer van koophandel en zal het account geblokkeerd worden waardoor veel ongenoegen uit de wereld geholpen zal worden :lol:
Ik ben boos en voel me bedonderd zelfs al niet te hebben aanbebetaald :evil:

Succes

lami007
Berichten: 0
Lid geworden op: 29 jan 2008 10:00

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door lami007 »

Goedemorgen Edmee,

Ik weet niet of je inmiddels al geslaagt ben in de aankoop van kozijnen, maar je kunt bij ons altijd een vrijblijvende offerte opvragen.
Of kijk eerst eens op onze site www.allwindow.nl.


Met vriendelijke groet,
ALL WINDOW
058 2135925

mop123
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2008 17:14

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door mop123 »

Een concurrent biedt zijn diensten aan via dit forum, is dit onder de gordel , lijkt me wel. En als ik nou alles lees wat jullie schrijven moeten jullie goed nadenken waar ben ik mee bezig...........................

Ik heb namelijk uitstekende ervaring met Laweto Kozijnen, Er waren inderdaad wat problemen, maar zeer goed opgelost, zo leer ook dit bedrijf kunnen, dat ze namelijk vechten voor elke klant........... dat is mijn gevoel.

En dan over de leveringsvoorwaarden die zijn bij elk kozijnen bedrijf het zelfde , onderzoek dat maar op het internet.
Deze persoon die daar over schrijft is is zeer kort door de bocht. Elk bedrijf in welke branche dan ook heeft voorwaarden.

Ik ben blij dat laweto weet waar ze voor staan..................

Gr. Mop

Pieter77
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2008 16:52

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door Pieter77 »

He Mop als ik dat allemaal zo een beetje lees wat jouw reactie is dan lijkt het mij dat jij of de eigenaar van Laweto bent of een medewerker..

Maar als we alles uit de doeken gaan doen wat Laweto hiervoor allemaal gedaan heeft kwa oplichting en wat voor werkzaamheden, dan kunnen we boeken vol schrijven.

M.v.g.

Pieter

mop123
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2008 17:14

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door mop123 »

Wat u beweert is de grootste onzin die er bestaat, ik weet niet wie u bent maar als u een kerel bent maakt u zich bekend.

Maar dit is een laffe manier om misbruik te maken van dit forum, voor welke concurrent werkt u.!!!!!!!!!

Ik hoop op een spoedige reactie van u, en dat u vanaf heden zich bekend maakt. Want u als persoon maakt de kunststof kozijnen wereld kapot om op deze manier misbruik te maken van uw annoniemtijd.

Wij gaan gewoon verder met ons werk, deed u dat ook maar.

Mop

juppie
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: [b]Ervaringen met Kunststof kozijnen van Laweto uit Meppel??

Ongelezen bericht door juppie »

Wij hebben nu sinds ruim een maand kunststof kozijnen van de firma Volkerink uit Weerselo, dit tot volle tevredenheid.
De kozijnen en achterdeur zijn van het merk REHAU.
Bij Volkerink kun je goede afspraken maken en die komen ze ook na,aanbetaling is bij hun niet aan de orde net zo min als een bankgarantie e.d.
Wij zijn zeer tevreden met het geleverde product en iedereen mag het resultaat gerust bij ons komen bekijken.

Gesloten