LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lindorf primahuur

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
luciaik
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 dec 2007 23:35

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door luciaik »

Bij de primafoonwinkel zeggen ze dat ze geen zaken meer doen met Lindorff (voorheen transfair), maar als je op de site van de KPN doorklikt met trefwoord "huur", staat er: "voor informatie over de huur kunt u bellen met Lindorff"en het tel.nr.van Lindorff erbij.
Dus om wie gaat het nu? Je sluit een contract af bij de Primafoonwinkel en zegt het ook op bij de Primafoonwinkel en dat de bedragen voorheen werden afgeschreven door Transfair doet niet ter zake, is alleen maar een bedrijf wat de incasso's voor hen doet en waar ze zich wanneer het mis gaat achter kunnen verschuilen. Volgens mij doen Lindorff en de KPN gewoon nog steeds zaken met elkaar al beweren ze van niet.
Dat is al zo raar, dat je een aanmaning krijgt terwijl je niet eens weet wie de opdrachtgever is.
Ik heb trouwens mijn advocaat gesproken en die zegt dat het goed is dat ik een aangetekende brief heb verzonden en verder gewoon niet meer moet reageren of via email verwijzen naar mijn brief waar ze inhoudelijk niet op reageren.
Ik had trouwens ook al een email gestuurd naar tros.radar.

frouwkje
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2007 10:31

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door frouwkje »

Hallo,

Ook ik heb een brief gekregen met excuus en inderdaad moet ik nu nog 19,00 euro betalen in plaats van 56,00 euro.
Ook spijt betuigingen maar ik vind dat ze dat eerder bedacht moeten hebben in plaats van zo'n dreigbrief te sturen,waar je je wezenloos van schrikt en je schiet behoorlijk in de stress van dit bedrijf!!!! :(

Nou ondanks alle ellende die we hebben met lindorff wens ik iedereen op dit forum prettige kerstdagen en alle goeds voor 2008 ook op financieel gebied :D

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Cesar »

Ook ik heb een brief gekregen met excuus en inderdaad moet ik nu nog 19,00 euro betalen in plaats van 56,00 euro.
En klopt dit wel of weet je nog niet hoe het zit. Je gaat toch niet zomaar betalen omdat het bedrag lager is he!!!!

frouwkje
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2007 10:31

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door frouwkje »

Ik wacht eerst af maar ik betaal zeer zeker ook dat klein bedrag maar niet zomaar.
Ik informeer hier en daar wel of ik dit wel moet gaan betalen omdat het al ruim twee jaar is geleden.
Ik zal radar ook een mail sturen ben benieuwd wat zei zeggen.

Groetjes Frouwkje

bobje
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 dec 2007 20:09

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door bobje »

bij lindorff hebben ze zeker een bedrijfs uitje.zijn ze met z'n allen lekker een paar weken op wintersport van al het onterecht ontvangen geld.ik heb sinds 11 december niets meer van ze gehoord.gelukkig maar hoor want hier zit ik ook niet op te wachten.maar ik bedacht me opeens dat ik niets meer van ze gehoord heb.de beste wensen allemaal!!

Colleke
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2007 19:46

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Colleke »

Je bent me voor bobje!! Ik wilde net een reactie neerzetten, omdat ik ook niks meer hoor van Lindorff/Transfair. Heb net naar "Radar" gekeken en ze hebben het er niet meer over gehad. Omdat ze de laatste keer mensen opriepen te reageren als je zo'n vreemde brief van een incassobureau hebt gekregen, had ik daar wel een beetje op gerekend......... Misschien in een volgende uitzending. En misschien zijn ze er mee bezig en is het daarom zo stil bij Lindorff/Transfair.............. Hopeleijk blijft het zo!!!
Een goed en "fair" 2008, zonder dreigbrieven van incassobureaus aan iedereen gewenst!!!
Colleke.

luciaik
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 dec 2007 23:35

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door luciaik »

OOK VOOR ALLEMAAL DE BESTE WENSEN!
Bij mij hetzelfde verhaal en blijf toch, net als jullie blijkbaar, kijken op dit forum.

sillie33
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2008 18:14

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door sillie33 »

ook wij werden de eigenaren van een brief van lindorff met gelijk een acceptgiro eraan of we even een kleine 400 eurie over wilden maken binnen 5 dagen pffffffffffffff maar goed gelijk bezwaar gemaakt tiscali gebeld (dat is degene waar de opdracht vandaan kwam trouwens nooit zaken gedaan met tiscali beetje vreemd)en lindorf gemaild en meerdere malen gebeld werd in behandeing genomen nu 5 mnd later en vele kostbare telefoontjes heetf tiscali die zaak verkocht aan lindorf dus moeten het met hen afhandelen heb gezegd dat ik er werk van gin maken etc etc maar kan net zo goed tegen een mur aan praten ....maar kan nog wel een paar maanden duren zegt lindorff pfffffffffffffffffffffffffffff maar goed ze krijgen geen cent want hebben nergens recht op heb via de cosumenten bond een telf nummer gekregen van juridisch advies kantoor en die zeggen ook hebben geen poot om op te staan maar zodra ze toch zeggen dat we moeten betalen gaan hun zich in de zaak mengen en ons helpen
pfff wat een verhaal maar blijkt dus dat we niet de enige zijn die een aanvaring hebben met lindorff

dannym6
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2008 13:28

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door dannym6 »

hallo linddorf incasso is niet te vertrouwen bekijk eerst goed je rekening voor dat je aan deze oplichters betaald ze bellen en dreigen maar daar hoef je niet van onder druk te staan dit kan echt niet ze moeten echt aagepakt worden (reageer samen staan we sterk tegen dit soort bedrijven)

hanswijs
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 dec 2007 20:59

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door hanswijs »

Vandaag eindelijk een brief ontvangen van Lindorff dat de vordering door de opdrachtgever is ingetrokken en het dossier is gesloten.

EINDELIJK !

Mailtje met bewijs van inleveren huurtoestal had ik al op 11 december naar hen verstuurd. SUCCES iedereen !

LeChic
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2008 17:19

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door LeChic »

Tkn voor een ieder :

Geachte heer, mevrouw,
Vwb incassonr..... , geregistreerd op mijn naam, ......, meld ik u het volgende :
U schrijft het verkeerde adres aan want ik ben niet woonachtig in ........
U weigert te stoppen met het lastigvallen van de mensen die op het adres wonen dat u aanschrijft.
Dit is vorige week wel toegezegd hoewel dit nu door u telefonisch wordt ontkend.
Ik weiger u mijn adres te geven als u mij niet aangeeft om welke vordering het zou gaan, aangezien
ik naar mijn weten nimmer een contract bij Tiscali heb gehad.

Zojuist heb ik contact opgenomen met Tiscali en deze vordering bestaat niet. Noch op het door u gebruikte adres, noch op mijn huidige adres.
U heeft de vordering nu uit handen gegeven aan een gerechtsdeurwaarder.

Ik verzoek u hierbij dringend mij binnen 2 dagen via dit mail-adres te melden om wat voor vordering het gaat volgens u met alle relevante gegevens, anders voel ik mij genoodzaakt om aangifte te doen van oplichting.

Deze mail stuur ik tkn door aan :
-de gerechtsdeurwaarder
-Tros Radar.

luciaik
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 dec 2007 23:35

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door luciaik »

In dec.schreef ik een aangetekende brief aan Lindorf met het verzoek om een bewijs, nu al antwoord en natuurlijk zonder bewijs. Men wil dat ik een bewijs ga sturen, is al lang gebeurd enz.enz.
Ik ben benieuwd of jullie ook weer eens een brief hebben ontvangen.
Ik heb ze gebeld en gevraagd waarom ze niet naar de rechter gaan want helaas voor hen heb ik genoeg bewijs.

luciaik
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 dec 2007 23:35

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door luciaik »

Hoe is het afgelopen bij jou?

cathyfeunekes
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2009 22:16

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door cathyfeunekes »

hallo
ik zie hier op het forum allemaal over lindorf,bij mij gaat namelijk een klein bedrag af van 13,40 euro voor primahuur.
maar nu kan ik me niet meer herrinneren waar dat voor is.
Ik denk dat ik maar naar primafoon hiermee ga,maar kan mij iemand vertellen wat je bij lindorf primahuur kunt huren.zijn dat alleen maar telefoons,ik kan me niet herrinneren dat ik een telefoon apart huur ,die ging altijd bij mijn telefoonrekening op.
Ik snap ok even niet meer waarom ik die 13,40 euro betaal kan iemand miij dat vertellen.
ik heb nog geen brieven gehad,komt waarschijnlijk dat het automatisch bij mij eraf gaat..
wie kan mij uitleggen wat dit inhoud,want uit jullie verhalen kan ik niet echt uit halen of het nu om een telefoon gaat of iets anders.

gr cathy feunekes

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Lindorff »

Goedendag cathyfeunekes,

U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende een afschrijving van Lindorff Primahuur.

Graag zou ik uw vraag beantwoorden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen via e-mailadres: [email protected]?

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wacht uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Mevr. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door gravedigger »

Heeft U ooit wel eens vrije tijd Mevr. Bosch ???

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door snepke »

Beste mensen lees het forum Lindorff en het forum Transfair maar eens dan weet je gelijk hoe hun werkwijze is,en wat je kunt doen je niet bang laten maken en zeker niet betalen

Sheikhrattle59
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2010 12:48

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Sheikhrattle59 »

:oops: Heb ook een aanmaning gekregen van Lindorff.Ben ook eerder aangeschreven, maar nooit gekregen hoor.
Moet een bedrag van 61,14 betalen voor 16 februari. Ook de KPN weet hier niets van en kan niets vinden in het systeem.
Heb natuurlijk Lindorff ook aangeschreven zie hieronder.

Geachte Lindorf

Heb van U een aanmaning ontvangen en volgens lullie hebben jullie mij eerder aangeschreven.
Ten eerste heb ik nog nooit een schrijven van jullie gekregen, ten tweede heb ik niks van KPN, ook nooit schrijven van KPN gehad.
En nu krijg ik een rekening zonder uitleg waarover en waarvoor van zegge 61,14 euro.
Zijn jullie van de pot gerukt of zo?
Vindt dat als ik KPN iets verschuldigd ben, dat deze eerst maar eens uit moet leggen aan mij waarvoor ik betalen moet.
Wens verder door jullie niet lastig gevallen te worden anders ben ik genoodzaakt om mijn raadsman in te schakelen.Stelletje sukkels :shock:
Laatst gewijzigd door Sheikhrattle59 op 11 feb 2010 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door elmo43 »

En jij hebt dit werkelijk op die manier zo aan hun geschreven :?
Denk dat je dan nog lang aan hun vastzit op die manier, dat je boos bent snap ik, maar had toch het op een iets andere manier aan hun duidelijk gemaakt.

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: lindorf primahuur

Ongelezen bericht door Athoz »

Kopieer gewoon een van de brieven die hier gepost staan en stuur die op, verander wel de gegevens even natuurlijk :P

Scheelt een hoop typewerk en (nog meer) frustratie..

Gesloten