Hoi shani, tis goed dat je geen groeps therapieen bent aangegaan en dat je persoonsgebonden therapie had.Ik ben ten gronde gegaan aan alle chaos en problematieken van veel andere medepatienten.
en hele nare groepssessies waar veel uitgelokt werd.Er was zoeel spanning binnen zon groep dat ik opgegeven moment aangevallen ben door iemand.
Ik was erg bang voor diegene omdat die erom bekend stond mensen in elkaar te slaan wanneer ze niet genoeg aandacht kreeg enz.
Ik heb zo vergist daar en ik stond er al heel slecht voor mijn lichamelijke gezondheid was erg slecht en toen ze me seroxat gaven is et helemaal verkeerd gegaan.(mijn darmen zijn in dat jaar helemaal kapot gegaan door de seroxat, die ik niet goed kon hebben, ik lig hiervoor nu maandelijks in het ziekenhuis)
mrgoed ik hoop ooit nog begrip te kunnen krijgen voor dit alles..en niet tegen bevooroordeelde mensen aan te lopen, die denken alles te weten en je oordelen vanwege hoe je er uitziet.die mensen zijn er genoeg alleen een enkeling kan zich inleven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |