Ik heb in augustus een abonnement afgesloten bij BelCompany. Op advies van de verkoper ben ik overgestapt van Hi naar Orange omdat ik het vervelend vond dat ik mijn beltegoed steeds kwijt raakte. Ik vroeg nog of er een goede dekking was…Ja hoor prima dekking.
Mijn abonnement van Hi was nog niet afgelopen, dat doet Orange voor u komt goed. Mooi. Zo gezegd zo gedaan. Ik gebruik sinds mijn nummer is overgenomen door orange het netwerk van orange en de telefoon die daar bij hoort (Samsung E570). Al snel begon ik flauw te worden van het gekraak en de verbindingen die continu wegvallen. Geen netwerk, zoekt netwerk, alleen noodoproepen…..De irritatie steeg snel. Dus in de eerste week van januari toch maar eens naar BelCompany. Die adviseerde me te bellen naar Orange. Die vertelde dat ik eerst dingen moest uitsluiten. Na me vertelt te hebben dat ik een slecht e samsung heb en de combi samsung orange al niet de beste is.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Helaas is het bereik nog steeds drama en de verbinding valt nog weg.
Van BelCompany kreeg ik het advies: orange bellen. Zo gezegd zo gedaan. Van Orange zeggen ze niks voor mij te kunnen doen en dat ik maar es mijn kaart in de telefoon van een vriendin proberen. Naja ok…als jullie het zeggen…. En jawel hoor, bereik. Ik kan zowaar bellen. En verstaanbaar, heerlijk op de bank. Dus maar weer eens naar BelCompany. Zaak weer uitelegt. Das gek, ligt het toch aan de telefoon dan?..We kunnen pas wat voor u doen als uw telefoon 3 keer is opgestuurd, dus kom maar langs.
Zo gezegd zo gedaan. Omdat mijn telefoon is verzekerd bij Pro-assist mag ik een leen toestel…Ohw? !…Naja mooi . Ik mag een telefoon mee van pro-assist. Of toch niet…. Nee toch niet…. De vorige reparatie melding was niet afgemeld door de fijne winkel meneer. Zo bleek naar wat heen en weer gebel. Hevig teleurgesteld vertrek ik, zonder telefoon naar huis. De winkelmeneer die zou mij vandaag terug bellen, maar helaas net als afgelopen donderdag toen hij mij terug zou bellen nadat hij voor mij naar Orange zou bellen, heeft hij mij niet gebeld.
Nou vraag ik me toch af…ik word geacht netjes en beleeft te blijven en vooral ook rustig en ik mag vooral niet te veel eisen stellen en niet zeggen dat ik het een *** telefoon vind want dan raken mensen van de kook en hangen op (Helpdesk orange) Nee, ik moet vriendelijk lachen en knikken als ze weer geld van m’n rekening wordt afgeschreven en mijn verbinding kraakt of de verbinding verbroken wordt. Sjah, en ik mag ook niet mopperen als de medewerker van BelCompany mij niet terug belt.
Ik wil gewoon een goeie telefoon. En omdat mijn vriendin gewoon kan bellen met haar telefoon in mijn huis wil ik net zo een als zij heeft. Weet ik tenminste dat dat goed is. Het gaat om een Nokia 73, kleur niet belangrijk.
Helaas werkt het niet zo, dat snap ik echt wel. Maar begrijp me goed, als je 25 euro per maand betaald en je hebt geen goed bereik of je valt weg, met het vooruitzicht dat je nog anderhalf jaar zo verder moet, dan mag je toch wel wat willen,??…ik hoop dat iemand mij verder kan helpen , en advies kan geven hoe ik dit moet aanpakken.