Ik heb op 07-07-07 een bank besteld bij sas ( na het lezen op dit forum is het misschien dom geweest dus kom daar alsjeblieft niet mee ) in de beste stofgroep die er maar mogelijk was en de bank kostte dus ook 2000 euri's.
Er was afgesproken dat deze bank op 01-09-07 opgehaald zou worden, zo gezegd zo gedaan.
ik was ontzettend blij met deze bank tot een aantal dagen geleden, er zijn gewoon naden die los scheuren.
Deze Bank is amper 2 maand oud, heeft me meer dan een maandloon gekost en dan is ie ook nog binnen 2 maand kapot, is toch verschrikkelijk.
Heb hier al vele dingen over op het forum gelezen maar zijn er ook daadwerkelijk mensen die het voor elkaar hebben gekregen om de bank vergoed te krijgen, zonder dat er kosten aan zijn verbonden ??
Heb al een aantal keren gebeld maar men zegt dat ik de bank toch echt terug moet brengen of dat er een monteur langs moet komen maar dat kost 50 euro, en dan is het nog afwachten of het een beetje fatsoenlijk gerepareerd word. Mocht ik de bank wel terug brengen, waar moet ik dan op zitten en hoe lang gaat het duren voordat ik mijn bank weer terug heb. Zouden jullie mij willen helpen want baal hier echt verschrikkelijk van.
Rechtsbijstand misschien een optie ??
Hier een paar foto's
Met vriendelijke groet
Remco