LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gemeenteregister.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Doja
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2007 07:57

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Doja »

Beste hilbrand,

je mag best wtn ik ben er gewoon ziek van, heb vannacht niet kunnen slapen. De ergste scenario's spelen door mijn hoofd.

Maar ik ga niet betalen. :(

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door hilbrand »

Niet doen hoor.
Poot stijf houden.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=52680
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=53040
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49179
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=7309

Lees het maar eens rustig door, en je zal zien dat je niet de enige bent.
Ik was mij allang een dagvaarding beloofd, maar ...............niets.

Zit er maar niet over in, er gebeurd je niets.
Voor vanavond: slaap lekker :wink:

Jaap Huiskes
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2007 08:47

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Jaap Huiskes »

Hoe kunnen we ons organiseren??
Ik vind het schandalig dat zulke mensen zo maar door kunnen gaan!!
Iemand een idee??? Graag vermelden op dit forum.
Niet betalen!!!!!!!

Fedde3
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 mar 2007 22:35

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Fedde3 »

We kunnen ons prima organiseren door deelnemer te worden van het Steunpunt Acquisitiefraude: www.fraudemeldpunt.nl Het Fraudemeldpunt doet al veel goed werk. Acquisitiefraude staat op de politieke agenda. Het Fraudemeldpunt kan je goed ondersteunen met juridisch advies. Weet ik uit eigen ondervinding.
Doe via het Steunpunt in ieder geval altijd melding / aangifte van al dergelijke pogingen tot misleiding / oplichting.
En bij de KvK. En bij de politie.

@ Doja: Laat RoMa / Tiebout maar lekker dreigen met een rechtszaak. Blaffende honden. Meer niet. Als Fraudemeldpunt.nl je ondersteunt, dan maakt RoMa vermoedelijk geen schijn van kans. Ik kan me voorstellen dat een boel posters in dit forum bereid zijn om als getuige op te treden in zo'n rechtszaak, mocht het er ondanks alles van komen. Er zijn meer dan genoeg mensen die deze vorm van misleiding inmiddels helemaal zat zijn, en ook wel actie willen ondernemen.

Doja
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2007 07:57

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Doja »

Heb gister contact met het Gemeenteregister opgenomen met de vermelding dat ik niet ga betalen, heb tevens dit nog eens in een aangetekende brief bevestigd.
Dhr Hartholt die ik aan de de telefoon had was niet echt onder de indruk.

Heb vandaag al een brief in de bus met de mededeling dat het mijn eigen schuld is en dat als ik niet per omgaande aan hun verzoek voldoe dat dan alle bijkomende kosten die dat met zich meebrengt op mij worden verhaald.

Heb trouwens vannacht veel beter geslapen.

Doja
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2007 07:57

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Doja »

Wisten jullie trouwens dat de gesprekken opgenomen werden.

Ik heb vandaag ook nog contact gehad met de ombudsman (vermeld op site van tros opgelicht).
Deze adviseerde mij om de gespreksopnamen op te vragen.
Ze ging ook kijken of het weer niet iets was om op de tv aan te kaarten.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Ze zeggen dat de gesprekken worden opgenomen.Als dat al zo is dan mogen ze dat zo maar niet, dat moeten ze je bij het begin van het gesprek eerst vragen. Je moet daar toestemming voor geven. Mij hebben ze dat niet gevraagd. Ze hebben vorig jaar z.g.n. waterschade gehad en de administratie zou voor een groot gedeelte niet meer bruikbaar zijn. Zullen de bandjes van de gesprekken ook wel bij zijn. Mij hebben ze trouwens aan de telefoon uitdrukkelijk gezegd dat ik niets hoefde te betalen. Niet Betalen!!!!!!!!

firebird
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 nov 2007 21:09

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door firebird »

Wij zijn opgelicht door deze boeven.
Mijn vrouw is telefonisch benaderd voor vermelding in het "gemeente register" .
Altijd zeggen wij neen,maar hier werd verteld dat dat schriftelijk bevestigd moest worden,in een vlaag tijdens de drukte is een contract getekend van 36 maanden a 99,= per maand ex btw.
Mijn vrouw is niet bevoegd namens de b.v te tekenen, maar de ellende is geschied, men weigert het kontrakt te vernietigen.
Ik ben juridisch verzekerd, zal aangifte doen, bij politie en kamer van koophandel.
Internet staat vol van deze oplichtersbende.
Onbegrijpelijk dat deze lieden hun gang kunnen gaan.
Gelukkig is er niets betaald en zal ook nooit gebeuren.


Ik nodig iedereen uit die recent met deze oplichters te maken heeft te reageren op deze site , opdat alle reactie"s bij mijn aangiften toegevoegd kunnen worden.

Slender You Body Fit
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2007 09:07

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Slender You Body Fit »

Ik ben gisteren ook gebeld door deze oplichters. Ze proberen je aan te praten dat je eerder toestemming hebt gegeven voor een gratis vermelding, en dat die vermelding inmiddels inderdaad 99 euro per maand moet gaan kosten.
Het is jammer dat je bij elk telefoontje zo op je hoede moet zijn.
Ik ben er niet ingetrapt, en heb gezegd dat ik dit helemaal niet wil en nooit toestemming heb gegeven. Er zou van alles opgestuurd worden wat ik dan zou moeten ondertekenen en terugsturen om er vanaf te komen.
Ik onderteken niets, het zijn een stelletje ratten.

Kipzie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2007 20:43

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Kipzie »

Ook ik ben benaderd door gemeenteregister.biz. Ik werd gebeld dat ik gratis vermeld stond en dat dat per direct zou veranderen in betaalde vermelding van 99 euro per maand. Dus ik zei: dat wil ik niet. Er werd mij beloofd dat ik overal vanaf zou zijn als ik even een papiertje tekende. Dat papiertje kreeg ik toegestuurd en heel sneaky stond daarin NIETS vermeld over een nieuwe offerte met een looptijd van 36 maanden, maar alleen dat de laatste 12 maanden zouden vervallen. En dat was preceis zoals die vrouw aan de telefoon had gezegd. Als ik zou ondertekenen zouden die maanden vervallen en was het klaar. Niet dus. Ik kreeg daarna weer een papier wat ik ook nog moest ondertekenen. En omdat ik geen fax heb is dat er gelukkig nooit van gekomen. Want daarin stond wel over de nieuwe offerte van 36 maanden waarvan de laatste 12 maanden vervielen.

Toch kreeg ik een rekening toegestuurd van 1400 euro. Dus ik stuurde een aangetekende brief over waar de miscommunicatie was ontstaan en dat ik niet van plan was te betalen. Nog geen halve week!!! later kreeg ik al een herinnering. Dus op hoge poten heb ik opgebeld. Eerst kreeg ik een vrouw aan de telefoon die zei dat ze het uit zou gaan zoeken, waarop ik zei: wat ga je uitzoeken? je weet niet eens waarvoor ik bel... want ik had alleen me naam gezegd en dat ik een factuur had gekregen en daarop vroeg ze het factuurnummer en zei ze dat het dus uit ging zoeken. Dus ik heb mijn ei even heel duidelijk bij haar gelegd en ik zou terug gebeld worden. Dat werd ik inderdaad. Het liep aardig op, en ik moet zeggen dat ik er niet vriendelijker op werd. De man aan de telefoon beweerde zelfs dat hij dat 2e papier van mij ondertekend voor hem had liggen, terwijl ik hem zelf niet ondertekend thuis heb liggen!!!!
i.p.v. met een incassobureau of deurwaarder dreigde hij met een advocaat, wat ik op zich wel vreemd vind. Maar goed, ik heb hem gezegd dat ie dat vooral maar moet doen, omdat internet vol staat over zijn "bedrijf".
Nu maar afwachten dus....

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Gemeenteregister.

Dreigen met een advocaat??
Ja met F.Tiebout zeker die zelf eigenaar is van "Gemeenteregister" en zelfs een van de voetballers van Veendam bij "gemeenteregister "op de loonlijst heeft staan.

zie ook:
http://www.internetbedrijvengids.nl/nie ... sbrief.pdf

en:
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage ... searchtype
=ljn&ljn=AZ6055&u_ljn=AZ6055

en:
http://www.kvk.nl/topic/topic.asp?topic ... topicNaam=
Nieuws+en+klachten+over+advertentieverkoop

Kortom, meer dan genoeg informatie over hoe fout e.e.a. is.

Grootvader

pained
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2008 13:56

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door pained »

Heb vandaag een herinnering in de bus gekregen van gemeenteregister. Ze zijn trouwens verhuisd naar een andere woonplaats. Ze zitten nu in Den Haag, Muzenstraat 55. Het K.v.Knr. is nog wel hetzelfde.

Neleman
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:48

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Neleman »

Goedendag,,

Ook ik ben de dupe geworden van dit bedrijf (Gemeenteregister),
Ik ben Vandaag naar de juridische Zaken geweest en daar zeiden ze dat het niet klopt wat ze doen, maar verder niet veel boeiends.

Morgen Komt er iemand van het incassobureau (Nederlandse Incasso Service) hier, om het geld te vangen voor Gemeenteregister.
Ik heb gezegd dat ik eerst het orgineel wil zien die ik getekend heb en dan pas betaal. Ik heb nu alleen maar een kopie.
Wat moet ik doen??

Bel of email me aub!



Met vriendelijke groet,

J.C. Neleman Tweewielers

J.C. Neleman Tweewielers
Industrieweg 11a
8263 AA Kampen

0641482041 / 0383336666

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Gemeentegids (advertentiefraude).

Een e-mail is door mij naar u toegestuurd.
Advies....... nooit betalen. Gemeentegids = Roma-groep= overeenkomst niet geldig op grond van dwaling/oplichting.

Grootvader

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Die lui houden nooit op blijkbaar. Niet betalen!!!!
Krijg je de deurwaarder aan de deur, dan ook niks tekenen of betalen.
Alleen de rechter kan je dwingen om te betalen!!!!
Groet

Paula75
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2008 21:05

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Paula75 »

Ok, ook ik ben er dus ingetrapt met de gemeentegids. Mij werd ook verteld dat mijn onbetaalde vermelding werd omgezet in een betaalde. Als ik dat niet wilde, moest ik wat tekenen en dat heb ik dus ook gedaan.
Gevolg een dikke facturu van 1400 euro.
Via via op deze site gekomen en meteen gemeld bij het steunpunt en aangifte gedaan via hen. Ook de voorbeeldbrief voor SnG Consultancy op de bus gedaan.
Maar nu heb ik dus al 2 herinneringen gehad en kreeg ik van de week een brief van de Nederlandse Incasso Service en ik begin hem nu toch wel te knijpen.
Wat moet ik doen? Wilde het incassobureau al bellen om te melden dat ik aangifte heb gedaan via het steunpunt tegen dit bedrijf, of is dat zinloos?
En moet ik ook nog bij de politie aangifte gaan doen?

Help, krijg nu toch wel last van slapeloze nachten.

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door hilbrand »

Hallo Paula,

Nooit, maar dan ook nooit betalen.
Er volgt binnenkort waarschijnlijk ook nog een schrijven van tiebout advocaten(zie elders op forum), http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=53040 maar ook daar niet op reageren. Ik heb het allemaal ook gehad, genegeerd en niets meer van vernomen.
Het blijven een stelletje smeerlappen die dankzij het falen van onze "geweldige" overheid gewoon hun gang kunnen blijven gaan.
Triest maar waar.
Misdaad loont in Nederland Bananenland.

fonnie
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 mei 2006 11:10

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door fonnie »

Ook zelf aangifte doen bij de politie!!!!!!!
Hoe meer mensen aangifte doen hoe beter.
Neem contact op met het steunpunt aquisitiefraude hoe te handelen.
Nooit maar dan ook nooit betalen!!!!!

Paula75
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2008 21:05

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Paula75 »

Ik heb vandaag het incassobureau gebeld en gemeld dat ik niet ga betalen. Geloof dat zij ook erg in hun maag zitten met de zaak. De man daar wist in ieder geval precies waar ik het over had.

Toch maar naar de politie dus.
En melding heb ik al gedaan bij het steunpunt. Ik ga ze zeker nog even bellen voor verder advies.

Bedankt!

Norry
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2008 12:46

Re: gemeenteregister.nl

Ongelezen bericht door Norry »

Wij zitten met hetzelfde probleem.
We hebben al tot 2 maal toe een aangetekende brief gestuurd zoals deze op het forum staat. De eerste keer kwam de brief terug uit Winschoten, adres onbekend. Direct kregen we er een herinnering bij meegestuurd, met een geheel ander adres, namelijk Muzenstraat 55 in Den Haag. Weer hetzelfde verhaal gestuurd, weer hetzelfde teruggekregen dit maal met een aanmaning. Gisteren belde de heer Samuel van Gemeenteregister zelf op, maar nadat hij te lang moest wachten tot er iemand de telefoon overnam (wegens drukte duurde het even) hing hij alvast op. Zo te horen komt deze week de deurwaarder gezellig op bezoek? We zullen de koffie voor hem klaarzetten en helemaal niks betalen!!

Gesloten