Voor alles wat daar omheen zweeft is er weinig of niets om op terug te vallen voor wat betreft garantie zaken.
Ik geef altijd het advies om naar een bovag bedrijf te gaan, omdat daar een goede organisatie achter zit.
de gr. Leo
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het lijkt me ook praktisch ondoenlijk om als importeur/fabrikant klantrelaties aan te gaan met consumenten. Daarvoor bouw je namelijk een distributienetwerk op (waarbij de verkopende partijen een deel van de marge krijgen). Heeft niets te maken met "geen poot aan de grond krijgen" maar domweg met de manier waarop de organisatie in elkaar steekt.Ali Bensalah schreef:Denk dat de fabrikanten zelf dit ook helemaal niet zo verkeerd vinden.Maar de aanhangers van de consumentenrechten weigeren dit
Zijn nauwelijks importeurs waar je op dit moment een poot aan de grond krijgt als je problemen met een product of dealer hebt. Wordt netjes weer terugverwezen naar de dealer als aanspreekpunt.